Nee als je een account deelt met je autistische FOK! vriendinnetje, dan heb je recht van sprekenquote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Jij als non-kwaliteitsuser zal het er wel niet mee eens zijn inderdaad, verrassend.
Tevens een account die tot nu toe alleen maar is gebruikt voor getroll en inhoudloos geflame.quote:Op zondag 22 december 2013 23:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee als je een account deelt met je autistische FOK! vriendinnetje, dan heb je recht van spreken
Lekker samen op FOK! zitten, de basis van een gezonde relatiequote:Op zondag 22 december 2013 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tevens een account die tot nu toe alleen maar is gebruikt voor getroll en inhoudloos geflame.
ja lekker neukenquote:Op zondag 22 december 2013 23:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekker samen op FOK! zitten, de basis van een gezonde relatie
Kloon alert.quote:Op maandag 23 december 2013 10:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste user:
Mortaxx
Beste Mod:
Mortaxx
Meest autistische user:
Mortaxx
Lekkerste KLB Hunk:
Mortaxx
Lekkerste KLB chick:
Mortaxx
Irritanste troll:
Mortaxx
User met de ergste topicdiarree:
Mortaxx
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen:
nah
Meest meelevende user:
Mortaxx
Slimste user:
Mortaxx
User die als eerste unbanned moet worden:
Mortaxx
Beste topic van 2013:
KLB / KLB mod op TV
I got your back bro
Waarom nietquote:Op maandag 23 december 2013 11:59 schreef hoink581 het volgende:
Eigen stemmen worden niet meegeteld.
quote:
als je slim genoeg bent vindt je vast wel een manierquote:Op maandag 23 december 2013 20:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Kan ik Frank_Drebin nog inhalen als slimste user? Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in!
Ssst, mijn spel van list en bedrog is reeds opgeschaald.quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als je slim genoeg bent vindt je vast wel een manier
Kan ik u DM'en voor een vrijblijvende offerte?quote:Op maandag 23 december 2013 21:14 schreef Internepper het volgende:
Wil wil mijn stem(men) hebben? DM met je bod + waarvoor je genomineerd wil worden (prijs excl. type- en invoerkosten).
Geen probleem Zak T. Abak. Graag je gegevens en waarvoor je genomineerd wil worden.quote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan ik u DM'en voor een vrijblijvende offerte?
Met vriendelijke groeten,
Dhr. Zak T. Abak
Kijk, ik hoef niets meer te doen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:35 schreef hoink581 het volgende:
Gezien de schitterende afwezigheid van Geelman, hier de tussenstand per pagina (omdat het k-k-kenserveel werk is):
PAGINA 1: KLB / KLB-verkiezingen 2014
BESTE USER
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
BESTE MOD
[..]
[..]
[..]