Oh ja, dat gedoe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vorig jaar hield Knaller het goed bij als ik mij niet vergis en toen deed Rosepetals de rest maar goed dat is verder niet bijzonder relevant want die zijn beiden niet meer zo actief.
Jij hebt het dus niet met samengeknepen billetjes gevolgd, begrijp ik?quote:
Mwa nee, niet echt. Hoewel verscheidene personen probeerden me erin te betrekken.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt het dus niet met samengeknepen billetjes gevolgd, begrijp ik?
Dan nomineer ik jou hierbij als 'persoon die het best met groepsdruk om kan gaan'.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa nee, niet echt. Hoewel verscheidene personen probeerden me erin te betrekken.
Hehe, toch een nominatie.quote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan nomineer ik jou hierbij als 'persoon die het best met groepsdruk om kan gaan'.
Je ging je username toch veranderen? Niemand herkent jou straks nog.quote:Op zondag 22 december 2013 03:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meest gehate user: Capuchon_jongen ontbreekt
Graag zou ik dan ook elke 'eigen stem' diskwalificeren. Wat denken jullie?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef hoink581 het volgende:
Ik zie trouwens dat er een aantal users zijn die op zichzelf stemmen.
Pure treurnis. Op jezelf stemmen is hetzelfde als in een beautycontest menen te moeten winnen omdat je moeder zegt dat je knap bent. Niet helemaal eerlijk naar jezelf dus.
dit is niet zo slim van je, je kunt beter alle stemmen tellen ( of doe je dat ook achter de schermen :p) ipv een top 3 maken, anders kun je elke keer weer opnieuw beginnen met tellen als er stemmen bij komen.quote:Op zondag 22 december 2013 12:41 schreef hoink581 het volgende:
Damen und Herren,
Achtung, achtung! Hierbij de tussenstand (t/m zaterdag 21 december) van de KLB Verkiezingen 2013!
Beste User:
1. Hoink581 (7 stemmen)
2. deadprez (4 stemmen)
3. datismijnmening (3 stemmen, waaronder 1 eigen stem)
Een gedeelde 4e plaats met ieder 2 stemmen zijn: MAHL, Haywood, Haan33.
Beste Mod:
1. Frank_Drebin (25 stemmen)
2. Marie30 (3 stemmen)
3. Mortaxx (3 stemmen)
Meest Autistische User:
1. Braddie, Nikonlover, Roadtrip (ieder 7 stemmen)
2. Dimachaerus (4 stemmen)
3. Erno-BE (3 stemmen)
Lekkerste KLB Hunk
1. Dimachaerus (4 stemmen)
2. Braddie (3 stemmen)
3. Algemene consensus: geen idee ik hou niet van mannen/alles Fokkers zijn lelijk
Lekkerste KLB Chick
1. Meloewa (5 stemmen)
2. vera166 (3 stemmen)
3. Aberella (3 stemmen, waaronder 1 eigen stem)
Meest Irritante Troll
1. Roadtrip (12 stemmen)
2. Nikonlover (8 stemmen)
3. britneycheers (4 stemmen)
User met Ergste Topicdiarree
1. Roadtrip (20 stemmen)
2. Susteren (5 stemmen)
3. Nikonlover (3 stemmen)
Welke KLB-er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen:
1. Dimachaerus (9 stemmen)
2. Socios (3 stemmen)
3. Algemene consensus (Fokkers en vrouwn)
Meest Meelevende User
1. HaywoodJablome (8 stemmen)
2. Frank_Drebin en Nikonlover (beiden 3 stemmen)
3. Algemene consensus ( Medeleven in KLB)
Slimste User
1. Frank_Drebin (11 stemmen)
2. Zaktabak en TwentyFourr (beiden 3 stemmen)
3. Krekker, Guus_Geluk7 en Socios (allen 3 stemmen)
User die als eerste unbanned moet worden
1. Haan33 (9 stemmen)
2. deadprez (7 stemmen)
3. Pussycatdoll en tribalwars (beiden 3 stemmen)
Beste topic van 2013
1. KLB / Gevolgen feestje (2 stemmen, waaronder 1 eigen stem van TS)
2. Een backfire van onze Braadslee (2 stemmen)
3. Een heel stel losse topics
Ik heb bij deze stemming geen nominaties voor topics buiten KLB meegeteld. Dit is namelijk het KLB-verkiezingen topic, ditzelfde geldt voor nominaties van moderators die KLB niet modden.
Tevens kwam ik ook een hele rits met stemmen tegen onder de noemer: "ik". Zelf heb ik daar een heel duidelijke mening over:
[..]
Graag zou ik dan ook elke 'eigen stem' diskwalificeren. Wat denken jullie?
De stembussen zijn open tot 31-12-13, 00.00, Oudejaarsnacht dus. Stemse!
De exacte lijst heb ik achter de schermen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is niet zo slim van je, je kunt beter alle stemmen tellen ( of doe je dat ook achter de schermen :p) ipv een top 3 maken, anders kun je elke keer weer opnieuw beginnen met tellen als er stemmen bij komen.
Beetje een huilie reactie hoor, HSG-Bomber.quote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De KLB kaste is vrijwel geheel verdwenen, dit topic kan dus beter dicht.
Jij als non-kwaliteitsuser zal het er wel niet mee eens zijn inderdaad, verrassend.quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje een huilie reactie hoor, HSG-Bomber.
KLB / Niet kunnen accepteren dat je glorietijd achter je ligt.quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Jij als non-kwaliteitsuser zal het er wel niet mee eens zijn inderdaad, verrassend.
Jij hebt al gestemd.quote:
Dankquote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef GreatBritain het volgende:
Beste user: Nikonlover
Beste mod: Frank_Drebin
Meest autistische user: Braddie
Lekkerste klb hunk:![]()
Lekkerste klb chick: MissSpain
Irritantste troll: capuchon_jongen
Klb-er met topic diarree:/
Slimste user: Frank_Drebin
Meest meelevende user: HaywoodJablome
User die het snelst unbanned moet worden: MissSpain en Pussycatdoll