Een afspiegeling van de wedstrijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd van Vitesse in de Europa League was al alleen maar alcoholvrij bier te krijgen
Die wonnen ze nog vrij eenvoudig, van FC Plofkip uit Bulgarije ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een afspiegeling van de wedstrijd.
Zo zo Disaan, prachtig nog wel.quote:
Je gaat toch mee om je club te steunen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Die wonnen ze nog vrij eenvoudig, van FC Plofkip uit Bulgarije ofzo.
Maar dat soort wedstrijden kijk ik voortaan wel thuis vanaf de bank, waar de UEFA niets over mijn drankconsumptie heeft te zeggen.
In Zuid-Afrika wou men de vuvuzela's verbieden in de stadionsquote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar ik krijg het gevoel dat Rusland wel erg streng is. Of ben ik gewoon niets gewend?
Ergens tussen nu en april komt die voorspelling zeker uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Disana het volgende:
Er komt sneeuw aan, zegt de weerman van RTL
Als we zo gaan beginnen, komt er ook een hittegolf aanquote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ergens tussen nu en april komt die voorspelling zeker uit.
Correct.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, komt er ook een hittegolf aan
Hihi.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles wat jou schoffeert vind ik fantastisch
Wiens vrouw zei dit gisteravond ook?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie je weer genieten. Dat is niet de bedoeling.
Die van Onno Hoes.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef waht het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit gisteravond ook?
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef robin007bond het volgende:
Hexje, heb je Welcome to the NHK gezien?
Als ik het onderwerp lees zal dat vooral huilen worden.quote:
Wat is het onderwerp dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik het onderwerp lees zal dat vooral huilen worden.
Tegenprestatie voor de bijstand.quote:
Ik heb altijd het idee dat die man maar 2 afleveringen gemaakt heeft, over KKK types en van die relifundi's.quote:
Ik vond het mooi en ontroerend.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die vond ik echt super. Ben nu bezig met het boek.
Geweldig!
Ik ben wel benieuwd naar de argumenten waarom ze niet wat ervoor terug zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik het onderwerp lees zal dat vooral huilen worden.
ZIjn werk.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat die man maar 2 afleveringen gemaakt heeft, over KKK types en van die relifundi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |