Jou totaalcijfers is denk ik precies het verschil van China met mijn totaalcijfer...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Maar wel pumpen en dumpen met hun reeds geinvesteerde yuan's. Misschien is dat het gewoon.
Waarom ziet iedereen ze behalve ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar waarom zie ik nog zoveel Chinese Yen omgezet worden naar btc op die site
Moeten ze wel ff overleggen met z'n allen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Thieske het volgende:
Als die chinezen slim zijn investeren ze nu nog een keer al hun Yen die ze nog hebben staan op die exchange in BTC om de koers op te drijven en cashen daarna.
Goed topic.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Maxbet het volgende:
Doen jullie ook mee?
BIT / [BIT] Verkiezingen 2014
Zo es ff kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Maxbet het volgende:
Doen jullie ook mee?
BIT / [BIT] Verkiezingen 2014
Als jij nou eens precies alles tegengesteld zou doen van hoe je denkt dat het beste isquote:Op woensdag 18 december 2013 19:46 schreef Wijnbo het volgende:
Ik ben sinds vanochtend 300 dollar lichter en heb een topdag gehadHadden er echt veel meer kunnen zijn.
Complot?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom ziet iedereen ze behalve ik.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 18 december 2013 19:46 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Complot?Toevallig connecties met Gordon?
0,3 btc erbijquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar heb je hem al, succes ermee.
Heb de boel geF5'd, nu zie ik ze wel. Lekker vaag.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:46 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Complot?Toevallig connecties met Gordon?
Het sentiment is in iedergeval beter dan eerder vandaagquote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
0,3 btc erbijMoet het nu wel weer stijgen ja
Alleen moeten er dan wel weer een bigger fool zijn die het voor een hogere prijs wil overnemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Thieske het volgende:
Als die chinezen slim zijn investeren ze nu nog een keer al hun Yen die ze nog hebben staan op die exchange in BTC om de koers op te drijven en cashen daarna.
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb de boel geF5'd, nu zie ik ze wel. Lekker vaag.
Link doet het nietquote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef Cliffie1976 het volgende:
Interessant stukje op reddit over het China gedoe, en waarom de BTC zal blijven dalen.
http://www.reddit.com/r/B(...)nd_will_continue_to/
Ook een goede reden om het geld dat al op exchanges staat weer in BTC te stoppen. Zodra ze uitcashen kan dat misschien nooit meerquote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
My thoughts exactly.Maar waarschijnlijk zien we hier gewoon pumps en dumps tussen reeds geinvesteerde CNY en BTC. Gezien CNY -> BTC niet mogelijk zou moeten zijn.
Dit idd. Ik denk dat ze gewoon nog even het maximale eruit willen halen alvorens the withdrawen. Deposit kan idd niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook een goede reden om het geld dat al op exchanges staat weer in BTC te stoppen. Zodra ze uitcashen kan dat misschien nooit meer
Ik wil dit eigenlijk helemaal niet gaan lezen, het zal vast kloppen enzo, maar dan voel ik me verdrietig met mijn crypto'squote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef Cliffie1976 het volgende:
Interessant stukje op reddit over het China gedoe, en waarom de BTC zal blijven dalen.
Edit: oops. my bad.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Dit idd. Ik denk dat ze gewoon nog even het maximale eruit willen (proberen) te halen alvorens the withdrawen. Deposit kan idd niet meer.
Niet weer he...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef µ het volgende:
BIT / [NIEUWS] McDonald’s komt met Bitcoinknallers
Ja, alles klopt. Opzich. Maar het zijn wel erg veel aannames, dus ik zou er niet van uit gaan. Punt blijft dat ik persoonlijk ook denk dat we nog (lang) niet op de bodem zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik wil dit eigenlijk helemaal niet gaan lezen, het zal vast kloppen enzo, maar dan voel ik me verdrietig met mijn crypto's![]()
Beetje kort door de bocht, deels waar, maar zoals hij het schetst. Mwah, dat zal wel meevallen. Natuurlijk is China een vliegwiel geweest, maar inmiddels zijn er meer mensen wakker geworden. Japan timmert ook aardig door.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef Cliffie1976 het volgende:
Van jouw prognose word ik nog verdrietigerquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef strbo het volgende:
[..]
Ja, alles klopt. Opzich. Maar het zijn wel erg veel aannames, dus ik zou er niet van uit gaan. Punt blijft dat ik persoonlijk ook denk dat we nog (lang) niet op de bodem zijn.
Chinezen mogen geen Yen meer storten naar hun exchange.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke ik ben moe, net thuis en moet nog veel doen. Iemand een samenvatting over dat gedoe in China?![]()
Geen nieuwe fiat mogelijk op exchange, dus geen nieuw geld. Dumpen massaal, daarna gaat alles weer omhoog door speculatie.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke ik ben moe, net thuis en moet nog veel doen. Iemand een samenvatting over dat gedoe in China?![]()
We zijn t bokkkiiieeeeequote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Chinezen mogen geen CNY's meer over maken naar exchanges. Er komt daar dus geen geld meer binnen, maar er kan nog wel geld uit. Wat dat met de prijs doet mag je zelf uitvogelenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Haha.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |