Magnetquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Schaamteloos gejat vanuit KLB, maar ach.
User van wie je denkt dat hij de meeste bitcoins heeft:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks, want ik denk zelf Chuck-Norris.
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Bestaat dit subforum al lang genoeg hiervoor?
Maxbet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Welke BIT'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:57 schreef ulq het volgende:
[..]
Maxbet.+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:57 schreef ulq het volgende:
[..]
Maxbet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo te lezen worden wij het beste mod team ooitquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik mis de vraag:
Wie wordt de extra mod: ikwiltrolletje
Jezelf nominerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik mis de vraag:
Wie wordt de extra mod: ikwiltrolletje
Hij zal bij mij niets tekort komen hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef ulq het volgende:
[..]
Jezelf nomineren
Ga jij nou maar snel iets te eten koken voor Maxbet
Oehquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij zal bij mij niets tekort komen hoor
quote:
Ok, eten ligt in de prullenbak, baas heb ik een berichtje gestuurd dat hij het kan uitzoeken vannacht. Rij nu naar het station!quote:
Het escaleert volledig uit de hand!quote:
Hij zei dat die 330 btc had gemined 3 jaar geleden en toen wilde hij cashen en toen ging het fout zei die en toen was alles weg en het boeide hem allemaal niks en toen ging die weg.quote:
Wat de vraag ook is, ik weet van niks!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef µ het volgende:
[..]
Het escaleert volledig uit de hand!
Verkiezingen.
Het lijkt mij het verstandigste dat ik als mod op een aantal vragen geen antwoord geef.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef ulq het volgende:
Jezelf nomineren
Ga jij nou maar snel iets te eten koken voor Maxbet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |