quote:Op woensdag 18 december 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
dit is tjacka
https://www.facebook.com/(...)30031&type=2&theater
hij is wel knapquote:Op woensdag 18 december 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zit dit tijdens hey poepen te kijken en flatsssjjj alles dr uit van het gieren!!!"
ja thanksquote:Op woensdag 18 december 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zit dit tijdens hey poepen te kijken en flatsssjjj alles dr uit van het gieren!!!"
Ik zou hem graag een klap verkopen. Dit zeg ik enkel omdat ik achter mijn toetsenbord zit maar meen het wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
dit is tjacka
Voel je vrij om de uitkomst met ons te delen zodra je erachter bent gekomen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:01 schreef Jhali het volgende:
waarom lach ik hierom
Oh, maar wat heeft dat met sluiten van een topic te maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, jij bent beste vrienden met die rodawa geworden.
Ik doe niks meer voor je.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voel je vrij om de uitkomst met ons te delen zodra je erachter bent gekomen.
[..]
Oh, maar wat heeft dat met sluiten van een topic te maken.
Ik zet je nooit voor lul.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Is dit inclusief mij voor lul zetten op andere subfora?
Wanneer ben je jarig.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:07 schreef Jhali het volgende:
het mooiste cadeau dat ik kan krijgen op mijn 18e verjaardag is toegang tot kpd
dat is niet hetzelfdequote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
27 juni
is kpd en keldertje trouwens hetzelfde en zo nee wat is het verschil
okee kan niet wachten om mijn eerste topic over pegging te openen xxxquote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is niet hetzelfde
sm is het keldertje
Elan, punt wederom duidelijk?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:11 schreef Jhali het volgende:
mijn stageplek wil kopietjes van de voor en achterkant van mijn identiteitskaart en bankpas.
ZE GAAN MIJN IDENTITEIT JATTEN
Ik kan niet wachten om een reactie te geven schatje.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee kan niet wachten om mijn eerste topic over pegging te openen xxx
Jij hebt mij alleen geneukt die avond, dus dit lijkt mij zeer sterk.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik weet niet wie de vader is dus ik laat jou alimentatie betalen
Dat zeg ik, waarom zo'n mislukt grapje maken wat niet grappig isquote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef Jhali het volgende:
[..]iedereen weet toch dat ik niet zwanger ben
zo niet, bij deze: IK BEN NIET ZWANGER
okay, maar wat is het punt nu?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef Jhali het volgende:
[..]iedereen weet toch dat ik niet zwanger ben
zo niet, bij deze: IK BEN NIET ZWANGER
ze is dikquote:Op woensdag 18 december 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay, maar wat is het punt nu?
jhaliquote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef xcachet het volgende:
Vind het jammer dat donnie hier niet meer is. Wie heeft hem weggepest?
Fok-it.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef xcachet het volgende:
ik ook, maar ik zeg toch ook niet dat ik zwanger ben?quote:
waar is die iddquote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef xcachet het volgende:
jij hebt dan ook in mindere mate aandacht nodig.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook, maar ik zeg toch ook niet dat ik zwanger ben?
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook, maar ik zeg toch ook niet dat ik zwanger ben?
Dat is echt het allerliefste wat je in tijden hebt gezegd tegen mequote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij hebt dan ook in mindere mate aandacht nodig.
quote:
Ze heeft je op FB?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Jhali, ik vind jouw profielfoto op Facebook weer zo'n gek mondje hebben. Lach nou eens gewoon.
Duckface zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Jhali, ik vind jouw profielfoto op Facebook weer zo'n gek mondje hebben. Lach nou eens gewoon.
Neenquote:
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft je op FB?
Jaloers
cachet jij hebt verstand van voetbal. kan jij voor mij even een betje maken?quote:
misschien is mijn bek wel gewoon zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
picsquote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Neee, gewoon blote-tanden lachen!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
misschien is mijn bek wel gewoon zo.
Haha, ja natuurlijk. Vertel.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachet jij hebt verstand van voetbal. kan jij voor mij even een betje maken?
ik zal morgen meteen een nieuwe foto eropzettenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neee, gewoon blote-tanden lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |