Voel je vrij om de uitkomst met ons te delen zodra je erachter bent gekomen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:01 schreef Jhali het volgende:
https://www.facebook.com/(...)30031&type=2&theater
waarom lach ik hierom
Oh, maar wat heeft dat met sluiten van een topic te maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, jij bent beste vrienden met die rodawa geworden.
Ik doe niks meer voor je.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voel je vrij om de uitkomst met ons te delen zodra je erachter bent gekomen.
[..]
Oh, maar wat heeft dat met sluiten van een topic te maken.
Ik zet je nooit voor lul.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Is dit inclusief mij voor lul zetten op andere subfora?
Wanneer ben je jarig.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:07 schreef Jhali het volgende:
het mooiste cadeau dat ik kan krijgen op mijn 18e verjaardag is toegang tot kpd
dat is niet hetzelfdequote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
27 juni
is kpd en keldertje trouwens hetzelfde en zo nee wat is het verschil
okee kan niet wachten om mijn eerste topic over pegging te openen xxxquote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is niet hetzelfde
sm is het keldertje
Elan, punt wederom duidelijk?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:11 schreef Jhali het volgende:
mijn stageplek wil kopietjes van de voor en achterkant van mijn identiteitskaart en bankpas.
ZE GAAN MIJN IDENTITEIT JATTEN
Ik kan niet wachten om een reactie te geven schatje.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee kan niet wachten om mijn eerste topic over pegging te openen xxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |