houd je bek joh rooiequote:
Shift indrukken kost heel veel moeite iddquote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel interpunctie, geen hoofdletters. soms ook wel.ben ziek, geen zin om moeite te doen.
kom hier kom hier ga je helmaal kapot makenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je bek joh rooie
motte hier komme gek!!11!!
I am yours bby.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:06 schreef Typisch het volgende:
tjacka houdt die meisjes van je eens in toom
Hoi Elan.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:06 schreef Typisch het volgende:
tjacka houdt die meisjes van je eens in toom
Is Typisch Elan?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Elan.
Ik heb Rodawa gekwetst denk ik. Blokkeren ging ook wel wat ver
Ik heb, als antwoord hierop, een haiku geschreven.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druppel, emmer. Ik ben een gevoelige jongen man en mijn Germaanse afkomst was het enige wat mijn leven nog zin gaf.
[ afbeelding ]
Dan nu een gedicht om mijn gemoedstoestand te omschrijven.
Kijk daar in de verte, ja daar. Daar bungelt mijn levenloze lichaam. Zielloos en alleen in de wind.
Eindelijk heeft de geest Rodawa zijn beledigingen opgegeven, eindelijk vredig en voldaan.
Doe normaal man.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Nooit de overeenkomsten gezien en opgemerkt dat ze nooit tegelijkertijd posten?
Nop.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Nooit de overeenkomsten gezien en opgemerkt dat ze nooit tegelijkertijd posten?
Niet alleen vergeven. Ik zie je nu ook als mijn beste Fok! vriend. Grote daden zijn één ding, maar je nederig durven op te stellen en je fout in te zien is enkel de hele grote weggegeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb, als antwoord hierop, een haiku geschreven.
Een man, zo alleen
denkend aan zijn kwade daad
hij voelt zich schuldig
Kun je me vergeven, klein k'nijn?
neequote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet alleen vergeven. Ik zie je nu ook als mijn beste Fok! vriend. Grote daden zijn één ding, maar je nederig durven op te stellen en je fout in te zien is enkel de hele grote weggegeven.
Rodawagod
Dat zou ook mij plezieren. Hopelijk kunnen wij elkaar in de toekomst nog vele haaradviezen geven zonder elkaar te veroordelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]Deze adoratie gaat mij wat ver, ik kan al slecht omgaan met complimenten. Laten we elkaars gelijken zijn en elkaar af en toe rawdoggen. Dan zou ik al een zeer tevree man zijn.
Je hebt nauwelijks haar meer man.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ook mij plezieren. Hopelijk kunnen wij elkaar in de toekomst nog vele haaradviezen geven zonder elkaar te veroordelen.
asian on asian, that gotta be funquote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat een ja?Kom maar.
[..]
Prop je niet vol .
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
asian on asian, that gotta be fun
tentakels, dat soort zaken
Wat , wie is er asian?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb hem niet gezien.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je hem al gezien?
Hij is een kloon he.
Lijkt me een mooi perspectief, hier sta ik zeker voor open. Ik was ook wat gemeen door meteen een sneer uit te delen na je baardopmerking, eigenlijk zou ik je dankbaar moeten zijn voor je eerlijkheid. Velen zouden er niks van zeggen en mij achter mijn rug om uitlachen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ook mij plezieren. Hopelijk kunnen wij elkaar in de toekomst nog vele haaradviezen geven zonder elkaar te veroordelen.
Had laatst bijna een tentakel dildo gekocht.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb hem niet gezien.
Je meent het.
Hoe kom je daar nou weer bij schobbejak. Mijn haar reikt inmiddels tot aan de mond indien ik hier voor kies.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt nauwelijks haar meer man.
Op de leuke foto laatst viel dat wle mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij schobbejak. Mijn haar reikt inmiddels tot aan de mond indien ik hier voor kies.
Wallah?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
het komt door haar username, ik zeg het je
Ook Lambik heeft in elke Suske & Wiske een andere variatie op zijn kapsel, dus tips zijn nog altijd mogelijk, ongeacht de haardos.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt nauwelijks haar meer man.
XDquote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
een debiel uit het feyenoord topic
inb4 haha dat verklaard XD
ik las haardoosquote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ook Lambik heeft in elke Suske & Wiske een andere variatie op zijn kapsel, dus tips zijn nog altijd mogelijk, ongeacht de haardos.
Die foto is nooit gemaakt, op FB gedeeld noch erken ik dat het ooit heeft bestaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op de leuke foto laatst viel dat wle mee.
Wat een kneusje ook, jou wel meeten, maar niet iets wat drinken tijdens Ajax met ons.quote:
Zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een kneusje ook, jou wel meeten, maar niet iets wat drinken tijdens Ajax met ons.
ik zou het neit wetenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik wel. Wie wil Tjacka nou niet meeten.
hij schijnt heel lelijk te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eens, ik ben ook wel benieuwd naar de mysterieuze man achter de Daley Blind-UI.
Feyenoord kijken?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:18 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond naar de pub en naar the hobbit jongens en meisjes
[ afbeelding ]
ohquote:Op woensdag 18 december 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van je moet verwachten toch.
zoenenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
wat gaan jullie doen xcachet en tjacka?
Fokken.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
wat gaan jullie doen xcachet en tjacka?
Laatst op Netflix gekeken, heel veel gebeurde er ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
Ik werd ook meegevraagd naar the hobbit. Heb alleen deel 1 nog niet gezien.
Oh staat die op netflix?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst op Netflix gekeken, heel veel gebeurde er ook niet.
Mij niet gezien, ik blijf lekker thuis.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we zijn bij je in gedachte
Van haar ook denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
eindelijk je ontgroening, de eerste keer is altijd lastig
komt wel goed jongen
dit is niet waarquote:Op woensdag 18 december 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
eindelijk je ontgroening, de eerste keer is altijd lastig
komt wel goed jongen
Mijn lichaam ook. Lekker in bed.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mij niet gezien, ik blijf lekker thuis.
Typisch laat wel pijnlijk blijken dat Elan zijn kloon is. Zijn humor is op zijn minst net zo slecht.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch laat wel pijnlijk blijken dat Elan zijn kloon is. Zijn humor is op zijn minst net zo slecht.
als dat goftedomme geen gezellig samen zijn wordt dan weet ik het ook niet meerquote:
En gran turismo.quote:
Straks komt er weer een kpd grapje.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch laat wel pijnlijk blijken dat Elan zijn kloon is. Zijn humor is op zijn minst net zo slecht.
Forza heb ik alleen op de xbox.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En gran turismo.
kutspel.
Forza
ik ga er wel verkering vragen denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
als dat goftedomme geen gezellig samen zijn wordt dan weet ik het ook niet meer
FOK!relatie in de maak
Je hebt ook een xbox?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef xcachet het volgende:
Zit Elan ook in het piemel topic lr en Tjacka?
Ze gaat ook al meeten met Insom en met Tyron, wordt hevige fok! ruzie.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
als dat goftedomme geen gezellig samen zijn wordt dan weet ik het ook niet meer
FOK!relatie in de maak
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze gaat ook al meeten met Insom en met Tyron, wordt hevige fok! ruzie.
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Forza is ook alleen op de Xbox.
Wtf, heb jij een Xbox?
Ik heb ook een Xbox.
Elan vecht met zijn seksualiteit. Dan kan je ook al voel je je nog zo hetero niet genieten van het mannelijke lichaam.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef xcachet het volgende:
Zit Elan ook in het piemel topic lr en Tjacka?
Dan had je mij maar voor The Hobbit moeten uitnodigenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
en we volgen nog wel een studie bij dezelfde instantie en dan doe je zo tegen mij
Fifa 14 op de PS3quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is je gamertag
en heb je fifa
gr gr
ECHTquote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fifa 14 op de PS3
ik speel bijna niet
Zullen wij gaanquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan vecht met zijn seksualiteit. Dan kan je ook al voel je je nog zo hetero niet genieten van het mannelijke lichaam.
[..]
Dan had je mij maar voor The Hobbit moeten uitnodigen
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fifa 14 op de PS3
ik speel bijna niet
Ik heb je facebook al.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
Maar zal jullie allemaal een keer toevoegen.
okequote:Op woensdag 18 december 2013 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zullen we gaan playstationen op onze eerste meet?
was nog maar genoeg plaats voor 8 personen, de rest was uitverkochtquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je mij maar voor The Hobbit moeten uitnodigen
Ik zit nooit op de xbox en ook amper op de wii. Als ik game is dat op de PS.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb het gevoel dat je trollt, xcachet. Dit is niet een onderwerp om grappen over te maken. Wat is je gamertag op de Xbox, dan ga ik je opzoeken.
Ja. Vond ik wel. Maar jij had het achteraf liever niet gedaan.quote:
Meh, geen ideale vriendin. Tjacka, ik zeg dit als broeder tot broeder, zoek een ander of eis dat ze Xbox Live neemt.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit nooit op de xbox en ook amper op de wii. Als ik game is dat op de PS.
komt omdat je geen move maakte, volgende keer gewoon met je hand het broekje inquote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Vond ik wel. Maar jij had het achteraf liever niet gedaan.
Vond ik jammer
Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meh, geen ideale vriendin. Tjacka, ik zeg dit als broeder tot broeder, zoek een ander of eis dat ze Xbox Live neemt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt omdat je geen move maakte, volgende keer gewoon met je hand het broekje in
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meh, geen ideale vriendin. Tjacka, ik zeg dit als broeder tot broeder, zoek een ander of eis dat ze Xbox Live neemt.
Ik ga dit zeker proberen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wil sowieso nooit meer bij je weg.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
Tjacka wilt nooit meer weg als ie bij mij heeft gegamed denk ik zo.
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
Tjacka wilt nooit meer weg als ie bij mij heeft gegamed denk ik zo.
Jij wilt wat anders zeggen?quote:
Okequote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil sowieso nooit meer bij je weg.
Nee, ik zou ook niet weg willenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt wat anders zeggen?
[..]
Oke
Ik hou daar niet van, zo blind in het broekje graaien. Wat als ze travestiet blijkt? Dan sta je daar ineens ballen te graaien alsof het Lingo is. Nee, mij niet gezien.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja jeetje. En we volgen nog wel een studie bij dezelfde instantiequote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
was nog maar genoeg plaats voor 8 personen, de rest was uitverkocht
Den Haag, Rotterdam of Delft. Naar Amsterdam is mij te omslachtig.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van, zo blind in het broekje graaien. Wat als ze travestiet blijkt? Dan sta je daar ineens ballen te graaien alsof het Lingo is. Nee, mij niet gezien.
Kan je ophouden ik krijg nu hoge verwachtingen voor mijn eerste meet.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ze het zelf niet wil gewoon nonchalant terug je eigen broek in gaan
graag gedaan
https://www.facebook.com/(...)47407&type=2&theaterquote:Op woensdag 18 december 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. En we volgen nog wel een studie bij dezelfde instantie
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je ophouden ik krijg nu hoge verwachtingen voor mijn eerste meet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je ophouden ik krijg nu hoge verwachtingen voor mijn eerste meet.
Papier oprokenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)47407&type=2&theater
hier een filmpje om het goed te maken
Mijne is 30%quote:Op woensdag 18 december 2013 17:32 schreef Tjacka het volgende:
Mijn mobiel gaat nu minder snel leeg.
Leuk, die metaforen. Ik heb geen collega's in mijn buurt, niemand graait eens stiekem naar mijn oplader.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef xcachet het volgende:
ik pak dan altijd de oplader van mijn baas
lekker rebels
Ik kan dit niet waarderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuk, die metaforen. Ik heb geen collega's in mijn buurt, niemand graait eens stiekem naar mijn oplader.
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuk, die metaforen. Ik heb geen collega's in mijn buurt, niemand graait eens stiekem naar mijn oplader.
In tegenstelling tot je baas, waarschijnlijk. Ik vroeg me al af waar je én een Xbox, én een PS3 én een Wii van hebt betaald.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
dit is tjacka
https://www.facebook.com/(...)30031&type=2&theater
Gekregen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In tegenstelling tot je baas, waarschijnlijk. Ik vroeg me al af waar je én een Xbox, én een PS3 én een Wii van hebt betaald.
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
dit is tjacka
https://www.facebook.com/(...)30031&type=2&theater
quote:Zit dit tijdens hey poepen te kijken en flatsssjjj alles dr uit van het gieren!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |