quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
asian on asian, that gotta be fun
tentakels, dat soort zaken
Wat , wie is er asian?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb hem niet gezien.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je hem al gezien?
Hij is een kloon he.
Lijkt me een mooi perspectief, hier sta ik zeker voor open. Ik was ook wat gemeen door meteen een sneer uit te delen na je baardopmerking, eigenlijk zou ik je dankbaar moeten zijn voor je eerlijkheid. Velen zouden er niks van zeggen en mij achter mijn rug om uitlachen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ook mij plezieren. Hopelijk kunnen wij elkaar in de toekomst nog vele haaradviezen geven zonder elkaar te veroordelen.
Had laatst bijna een tentakel dildo gekocht.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb hem niet gezien.
Je meent het.
Hoe kom je daar nou weer bij schobbejak. Mijn haar reikt inmiddels tot aan de mond indien ik hier voor kies.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt nauwelijks haar meer man.
Op de leuke foto laatst viel dat wle mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij schobbejak. Mijn haar reikt inmiddels tot aan de mond indien ik hier voor kies.
Wallah?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
het komt door haar username, ik zeg het je
Ook Lambik heeft in elke Suske & Wiske een andere variatie op zijn kapsel, dus tips zijn nog altijd mogelijk, ongeacht de haardos.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt nauwelijks haar meer man.
XDquote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
een debiel uit het feyenoord topic
inb4 haha dat verklaard XD
ik las haardoosquote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ook Lambik heeft in elke Suske & Wiske een andere variatie op zijn kapsel, dus tips zijn nog altijd mogelijk, ongeacht de haardos.
Die foto is nooit gemaakt, op FB gedeeld noch erken ik dat het ooit heeft bestaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op de leuke foto laatst viel dat wle mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |