houd je bek joh rooiequote:
Shift indrukken kost heel veel moeite iddquote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel interpunctie, geen hoofdletters. soms ook wel.ben ziek, geen zin om moeite te doen.
kom hier kom hier ga je helmaal kapot makenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je bek joh rooie
motte hier komme gek!!11!!
I am yours bby.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:06 schreef Typisch het volgende:
tjacka houdt die meisjes van je eens in toom
Hoi Elan.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:06 schreef Typisch het volgende:
tjacka houdt die meisjes van je eens in toom
Is Typisch Elan?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Elan.
Ik heb Rodawa gekwetst denk ik. Blokkeren ging ook wel wat ver
Ik heb, als antwoord hierop, een haiku geschreven.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druppel, emmer. Ik ben een gevoelige jongen man en mijn Germaanse afkomst was het enige wat mijn leven nog zin gaf.
[ afbeelding ]
Dan nu een gedicht om mijn gemoedstoestand te omschrijven.
Kijk daar in de verte, ja daar. Daar bungelt mijn levenloze lichaam. Zielloos en alleen in de wind.
Eindelijk heeft de geest Rodawa zijn beledigingen opgegeven, eindelijk vredig en voldaan.
Doe normaal man.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Nooit de overeenkomsten gezien en opgemerkt dat ze nooit tegelijkertijd posten?
Nop.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Nooit de overeenkomsten gezien en opgemerkt dat ze nooit tegelijkertijd posten?
Niet alleen vergeven. Ik zie je nu ook als mijn beste Fok! vriend. Grote daden zijn één ding, maar je nederig durven op te stellen en je fout in te zien is enkel de hele grote weggegeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb, als antwoord hierop, een haiku geschreven.
Een man, zo alleen
denkend aan zijn kwade daad
hij voelt zich schuldig
Kun je me vergeven, klein k'nijn?
neequote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet alleen vergeven. Ik zie je nu ook als mijn beste Fok! vriend. Grote daden zijn één ding, maar je nederig durven op te stellen en je fout in te zien is enkel de hele grote weggegeven.
Rodawagod
Dat zou ook mij plezieren. Hopelijk kunnen wij elkaar in de toekomst nog vele haaradviezen geven zonder elkaar te veroordelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]Deze adoratie gaat mij wat ver, ik kan al slecht omgaan met complimenten. Laten we elkaars gelijken zijn en elkaar af en toe rawdoggen. Dan zou ik al een zeer tevree man zijn.
Je hebt nauwelijks haar meer man.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ook mij plezieren. Hopelijk kunnen wij elkaar in de toekomst nog vele haaradviezen geven zonder elkaar te veroordelen.
asian on asian, that gotta be funquote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat een ja?Kom maar.
[..]
Prop je niet vol .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |