quote:Op woensdag 18 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch laat wel pijnlijk blijken dat Elan zijn kloon is. Zijn humor is op zijn minst net zo slecht.
neequote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef xcachet het volgende:
Zit Elan ook in het piemel topic lr en Tjacka?
Ze gaat ook al meeten met Insom en met Tyron, wordt hevige fok! ruzie.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
als dat goftedomme geen gezellig samen zijn wordt dan weet ik het ook niet meer
FOK!relatie in de maak
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze gaat ook al meeten met Insom en met Tyron, wordt hevige fok! ruzie.
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Forza is ook alleen op de Xbox.
Wtf, heb jij een Xbox?
Ik heb ook een Xbox.
Elan vecht met zijn seksualiteit. Dan kan je ook al voel je je nog zo hetero niet genieten van het mannelijke lichaam.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef xcachet het volgende:
Zit Elan ook in het piemel topic lr en Tjacka?
Dan had je mij maar voor The Hobbit moeten uitnodigenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
en we volgen nog wel een studie bij dezelfde instantie en dan doe je zo tegen mij
Fifa 14 op de PS3quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is je gamertag
en heb je fifa
gr gr
ECHTquote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fifa 14 op de PS3
ik speel bijna niet
Zullen wij gaanquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan vecht met zijn seksualiteit. Dan kan je ook al voel je je nog zo hetero niet genieten van het mannelijke lichaam.
[..]
Dan had je mij maar voor The Hobbit moeten uitnodigen
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fifa 14 op de PS3
ik speel bijna niet
Ik heb je facebook al.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
Maar zal jullie allemaal een keer toevoegen.
okequote:Op woensdag 18 december 2013 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zullen we gaan playstationen op onze eerste meet?
was nog maar genoeg plaats voor 8 personen, de rest was uitverkochtquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je mij maar voor The Hobbit moeten uitnodigen
Ik zit nooit op de xbox en ook amper op de wii. Als ik game is dat op de PS.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb het gevoel dat je trollt, xcachet. Dit is niet een onderwerp om grappen over te maken. Wat is je gamertag op de Xbox, dan ga ik je opzoeken.
Ja. Vond ik wel. Maar jij had het achteraf liever niet gedaan.quote:
Meh, geen ideale vriendin. Tjacka, ik zeg dit als broeder tot broeder, zoek een ander of eis dat ze Xbox Live neemt.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit nooit op de xbox en ook amper op de wii. Als ik game is dat op de PS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |