Dat is echt het allerliefste wat je in tijden hebt gezegd tegen mequote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij hebt dan ook in mindere mate aandacht nodig.
quote:
Ze heeft je op FB?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Jhali, ik vind jouw profielfoto op Facebook weer zo'n gek mondje hebben. Lach nou eens gewoon.
Duckface zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Jhali, ik vind jouw profielfoto op Facebook weer zo'n gek mondje hebben. Lach nou eens gewoon.
Neenquote:
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft je op FB?
Jaloers
cachet jij hebt verstand van voetbal. kan jij voor mij even een betje maken?quote:
misschien is mijn bek wel gewoon zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
picsquote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Neee, gewoon blote-tanden lachen!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
misschien is mijn bek wel gewoon zo.
Haha, ja natuurlijk. Vertel.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachet jij hebt verstand van voetbal. kan jij voor mij even een betje maken?
ik zal morgen meteen een nieuwe foto eropzettenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neee, gewoon blote-tanden lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |