Ja, maar hij kwam met het argument " Je hebt de camera gebruikt, zo kunnen we hem toch niet terug nemen? Dit kan ik niet meer verkopen als nieuw " Naja, daar kan ik natuurlijk niet tegen op.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Internepper het volgende:
Ze zijn verplicht de camera weer terug te nemen, binnen 2 weken.
Dat is zijn probleem. Span een procedure aan en je wint.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar hij kwam met het argument " Je hebt de camera gebruikt, zo kunnen we hem toch niet terug nemen? Dit kan ik niet meer verkopen als nieuw " Naja, daar kan ik natuurlijk niet tegen op.
je moet ook eens leren dingen pas te kopen als je zeker weet dat je het wil hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar hij kwam met het argument " Je hebt de camera gebruikt, zo kunnen we hem toch niet terug nemen? Dit kan ik niet meer verkopen als nieuw " Naja, daar kan ik natuurlijk niet tegen op.
Zoiets jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:
Dat heb je nog lang volgehouden, 5 dagen?
Ik wilde hem ook zeker weten kopen, anders had ik hem niet gekochtquote:Op woensdag 18 december 2013 16:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je moet ook eens leren dingen pas te kopen als je zeker weet dat je het wil hebben
Je snapt wel wat ik bedoel, je brengt zowat alles weer terug na een paar dagen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook zeker weten kopen, anders had ik hem niet gekocht
Ja ik begrijp jequote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, je brengt zowat alles weer terug na een paar dagen.
Weigeren weg te gaan, je laat je toch niet zo makkelijk afschepen.. Toon wat ballen Bradsterquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een flinke discussie met die man te beginnen, aangezien ik die toch had verloren.quote:
De vraag is, is het product nog in goede staat? Of zitten er dermate veel gebruikerssporen op?quote:Alle producten die u via bcc.nl bestelde, kunt u binnen 14 dagen retourneren. Deed u uw aankoop in een van onze winkels, dan kunnen wij de volgende producten helaas niet terugnemen:
- Producten met gebruikssporen, beschadigingen en artikelen die incompleet zijn.
Dit.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef gianni61 het volgende:
als je je er zo in verdiept hebt met dat hele i en p gebeuren, waarom heb je daar bij de koop niet op gelet?
Waarom heb je niet aan vastgehouden?quote:Dus ik " Nou, hij filmt in 1080i en niet in 1080P zoals u beweerde, en dit bevalt mij niet, want dat is infeite gewoon upscaled beeld + dat er veel motion blur optreed "
Sjaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef gianni61 het volgende:
als je je er zo in verdiept hebt met dat hele i en p gebeuren, waarom heb je daar bij de koop niet op gelet?
Voorwaarden meenemen, roep de manager erbij.. Simpel.. Hij kan dit nooit winnenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een flinke discussie met die man te beginnen, aangezien ik die toch had verloren.
Over dat hele Full HD gebeuren had ik overigens gewoon gelijk, maar het is bullshit dat hij zegt "Ja, we mogen hem zo niet terug nemen " Maargoed, ik kan daar niks tegen doen, woord van de BCC tegen de mijne..
Haha lol. Van een camera van 160 euro verwachten dat hij aan al je eisen voldoetquote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Nat-Water het volgende:
KLB / Digitale Camera gekocht.
Goed vervolg dit topic
Trouwens, ik google die camera 5 seconden en ik zie al dat hij niet 1080p filmt maar 1080i. Voorbereiding?
Camera had sporen van mijn vingers, logischerwijs, hij had geen enkel gebruikers spoor, het enige wat ontbrak (Maar dat had ik er volgens mij ook niet bijgekregen) was het pols bandje.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Internepper het volgende:
[..]
De vraag is, is het product nog in goede staat? Of zitten er dermate veel gebruikerssporen op?
"niet mijn probleem, deze service bieden jullie"quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |