Dus, ik ga vanmiddag naar de BCC om mijn digitale camera terug te brengen. (Want er staat dat ik hem met 14 dagen mag terug brengen)
Ga ik naar de service balie en meld netjes dat ik deze camera terug kom brengen omdat hij mij niet bevalt.
Hoofd van de camera afdeling word erbij geroepen "Meneer, wat is er precies aan de hand? Wat bevalt u niet aan de camera? "
Dus ik " Nou, hij filmt in 1080i en niet in 1080P zoals u beweerde, en dit bevalt mij niet, want dat is infeite gewoon upscaled beeld + dat er veel motion blur optreed "
(Hij in het menu zoeken naar de film instellingen

)
Hij weer "Hij filmt WEL in 1080, en dat 50i heeft te maken met dat de camera bedoelt is voor 50HZ" (Ik moest mijn lachen inhouden, 50i staat namelijk voor 50FPS Interlaced)
Dus ik "50i staat voor 50 Frames Per Seconde Interlaced meneer, als hij in 1080P had gefilmt had ik hem ook niet terug gebracht"
Dus hij " Nou, ik denk dat ik het iets beter weet als jij, anders had JIJ hier gewerkt en niet ik.. Toch? "
Vervolgens zegt hij " Kijk, camera`s die niet in Full HD filmen mogen ook het Full HD logo niet meedragen "
Dus ik " Hij filmt inderdaad in Full HD, maar het hele punt is dat hij in Interlaced filmt en niet in Progressive en juist het Progressive gedeelte is voor mij belangrijk"
Hij vervolgens " Nouja, wat wilt u dat ik verder doe dan hiermee?"
Dus ik "Ik zou graag de camera in willen leveren en óf een andere uitzoeken voor het aankoop bedrag óf mijn geld terug willen "
Hij weer "Dat is niet mogelijk, hij is gebruikt, zo kunnen wij hem niet terug nemen " (Hij zat nog keurig verpakt, is 3x gebruikt en alles zat er nog bij, batterij was nog vol)
Dus ik " Dat vind ik gek, want mijn vorige camera die ik hier kocht kon ik wél terug brengen ondanks dat hij gebruikt was binnen de 14 dagen... Hoe moet ik er anders achter komen dat de camera bij filmen van elke beweging zo`n beetje een waas maakt? "
Hij " Ja, dat is dan uw probleem "
Dus toen ben ik maar weggelopen en gemeld dat ik er niet meer naar toe ga en dat ik het schandalig vind hoe ik ben behandeld.
Klacht: Achterlijke Service van BCC, high service m`n reet.