Ja, maar hij kwam met het argument " Je hebt de camera gebruikt, zo kunnen we hem toch niet terug nemen? Dit kan ik niet meer verkopen als nieuw " Naja, daar kan ik natuurlijk niet tegen op.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Internepper het volgende:
Ze zijn verplicht de camera weer terug te nemen, binnen 2 weken.
Dat is zijn probleem. Span een procedure aan en je wint.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar hij kwam met het argument " Je hebt de camera gebruikt, zo kunnen we hem toch niet terug nemen? Dit kan ik niet meer verkopen als nieuw " Naja, daar kan ik natuurlijk niet tegen op.
je moet ook eens leren dingen pas te kopen als je zeker weet dat je het wil hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar hij kwam met het argument " Je hebt de camera gebruikt, zo kunnen we hem toch niet terug nemen? Dit kan ik niet meer verkopen als nieuw " Naja, daar kan ik natuurlijk niet tegen op.
Zoiets jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:
Dat heb je nog lang volgehouden, 5 dagen?
Ik wilde hem ook zeker weten kopen, anders had ik hem niet gekochtquote:Op woensdag 18 december 2013 16:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je moet ook eens leren dingen pas te kopen als je zeker weet dat je het wil hebben
Je snapt wel wat ik bedoel, je brengt zowat alles weer terug na een paar dagen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook zeker weten kopen, anders had ik hem niet gekocht
Ja ik begrijp jequote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, je brengt zowat alles weer terug na een paar dagen.
Weigeren weg te gaan, je laat je toch niet zo makkelijk afschepen.. Toon wat ballen Bradsterquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een flinke discussie met die man te beginnen, aangezien ik die toch had verloren.quote:
De vraag is, is het product nog in goede staat? Of zitten er dermate veel gebruikerssporen op?quote:Alle producten die u via bcc.nl bestelde, kunt u binnen 14 dagen retourneren. Deed u uw aankoop in een van onze winkels, dan kunnen wij de volgende producten helaas niet terugnemen:
- Producten met gebruikssporen, beschadigingen en artikelen die incompleet zijn.
Dit.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef gianni61 het volgende:
als je je er zo in verdiept hebt met dat hele i en p gebeuren, waarom heb je daar bij de koop niet op gelet?
Waarom heb je niet aan vastgehouden?quote:Dus ik " Nou, hij filmt in 1080i en niet in 1080P zoals u beweerde, en dit bevalt mij niet, want dat is infeite gewoon upscaled beeld + dat er veel motion blur optreed "
Sjaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef gianni61 het volgende:
als je je er zo in verdiept hebt met dat hele i en p gebeuren, waarom heb je daar bij de koop niet op gelet?
Voorwaarden meenemen, roep de manager erbij.. Simpel.. Hij kan dit nooit winnenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een flinke discussie met die man te beginnen, aangezien ik die toch had verloren.
Over dat hele Full HD gebeuren had ik overigens gewoon gelijk, maar het is bullshit dat hij zegt "Ja, we mogen hem zo niet terug nemen " Maargoed, ik kan daar niks tegen doen, woord van de BCC tegen de mijne..
Haha lol. Van een camera van 160 euro verwachten dat hij aan al je eisen voldoetquote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Nat-Water het volgende:
KLB / Digitale Camera gekocht.
Goed vervolg dit topic
Trouwens, ik google die camera 5 seconden en ik zie al dat hij niet 1080p filmt maar 1080i. Voorbereiding?
Camera had sporen van mijn vingers, logischerwijs, hij had geen enkel gebruikers spoor, het enige wat ontbrak (Maar dat had ik er volgens mij ook niet bijgekregen) was het pols bandje.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Internepper het volgende:
[..]
De vraag is, is het product nog in goede staat? Of zitten er dermate veel gebruikerssporen op?
"niet mijn probleem, deze service bieden jullie"quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wel. In de voorwaarden staat dat het product ongebruikt moet zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorwaarden meenemen, roep de manager erbij.. Simpel.. Hij kan dit nooit winnen
En anders ga eens naar een andere winkel van BCC. Neem je aankoopbon en de camera plus inhoud mee. Grote kans dat ze hem in een andere filiaal aannemen als je hem nog eens wat oppoetst.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Camera had sporen van mijn vingers, logischerwijs, hij had geen enkel gebruikers spoor, het enige wat ontbrak (Maar dat had ik er volgens mij ook niet bijgekregen) was het pols bandje.
Het geluid van de camera is super, dus dat is 1.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha lol. Van een camera van 160 euro verwachten dat hij aan al je eisen voldoet
Maarre, heb je de filmpjes eigenlijk alleen op je camera afgespeeld, of ook op je pc en tv?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het geluid van de camera is super, dus dat is 1.
Hij zou in 1080p filmen, en dat doet hij niet "Meneer, hij filmt in 1080, dat is Full HD, en dat er 50i staat heeft te maken met het aantal hz van je TV"
Dat is toch stierenpoep? Je koopt een camera, gaat 14 dagen naar een ongeopende doos kijken en vervolgens denk je, goh... hij bevalt me toch niet, ik breng hem terugquote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Wel. In de voorwaarden staat dat het product ongebruikt moet zijn.
Heb filmpjes op de PC en TV afgespeeld (Heb er een aantal filmpjes mee geschoten voor op YouTube) nou het lijkt amper op Full HD, eerder geupscaled..quote:Op woensdag 18 december 2013 16:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maarre, heb je de filmpjes eigenlijk alleen op je camera afgespeeld, of ook op je pc en tv?
Ah, dan moet Braddie niet klagenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Wel. In de voorwaarden staat dat het product ongebruikt moet zijn.
Voorwaarden BCC
Je kanquote:Op woensdag 18 december 2013 16:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het geluid van de camera is super, dus dat is 1.
Hij zou in 1080p filmen, en dat doet hij niet "Meneer, hij filmt in 1080, dat is Full HD, en dat er 50i staat heeft te maken met het aantal hz van je TV"
Wat jij ervan vindt maakt geen flikker uit - door bij de BCC te kopen ben je akkoord gegaan met hun voorwaarden. Je kan beter voortaan op internet kopen. Wet kopen op afstand gunt je dan 7 dagen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is toch stierenpoep? Je koopt een camera, gaat 14 dagen naar een ongeopende doos kijken en vervolgens denk je, goh... hij bevalt me toch niet, ik breng hem terug
Ben ik volledig met je eens!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kanblijven doen, maar waarom laat jij je zo snel wegsturen? Als zij moeilijk doen, doe jij ook moeilijk. Je bent helemaal niet onredelijk als je niet krijgt wat je beloofd/verteld is.
Dit.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kanblijven doen, maar waarom laat jij je zo snel wegsturen? Als zij moeilijk doen, doe jij ook moeilijk. Je bent helemaal niet onredelijk als je niet krijgt wat je beloofd/verteld is.
Staat gewoon 1080i op het doosje. De verkoper kan gewoon zeggen dat hij dat ook gezegd heeft.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit.
Er staat wel in de voorwaarden dat het ongeopend moet zijn, maar volgens mij als je iets aangesmeerd krijgt wat in feite een ander product blijkt te zijn heb je wel enig recht van spreke.
Op het doosje (ligt naast me) staat FULL HD 1080, niks meer en niks minder.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Staat gewoon 1080i op het doosje. De verkoper kan gewoon zeggen dat hij dat ook gezegd heeft.
Tevens is dit ding verouderd en is er beter verkrijgbaar voor die prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |