Wat wel een heel ander soort emotie is. Bij iedereen werkt het anders, maar wat ik in al die jaren heb gezien, is dat mensen met depressies of "emotionele problemen" alleen maar verder weg zakken.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar ik zie bij sommige mensen dat het wel degelijk werkt. Mijn broer blowt ook elke dag alleen die is vaak agressief en dat word minder als die blowt.
Mensen die ik ken blowen ook al jaren best stevig en is niks mee aan de hand maar ik krijg er behoorlijke problemen van, financieel en psychisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar ik zie bij sommige mensen dat het wel degelijk werkt. Mijn broer blowt ook elke dag alleen die is vaak agressief en dat word minder als die blowt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
Je bent 'It's Britney bitch' vergeten, verder moet je ons nog vertellen wat je aanhebt en welke Marokaan/Turk je deze week hebt gepepen
Dit verschilt bij iedereen, ik word er juist naar en paranoïde van.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef britneycheers het volgende:
Nu heeft mijn moeder liever dat ik af en toe blow dan dat ik weer aan medicatie begint, omdat blowen volgens haar ook rustgevend is.
Ga ik denk ik doen ook. wat is een vaporizer?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:14 schreef Monopoly het volgende:
Het is voor iedereen verschillend hoe je je voelt. Over het algemeen wel de sloomheid is het zelfde.
Maar bij mij komen gedachtes juist at random op en verdwijnen wel weer, om plek te maken voor de volgende dwaze gedachtes.
Je kan het eens proberen. Als ik ook nog lees dat je minder wilt gaan roken: dan is het wellicht een optie om te kijken voor een vaporizer
Een apparaatje wat enkel de wiet warm maakt waardoor de THC vrij komt en je dat alleen binnen krijgt ipv ook tabak. Daarmee doe je langer met je wiet en rook je niet meer tabak.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ga ik denk ik doen ook. wat is een vaporizer?
Dat is inderdaad weer de andere kant. Ik denk dat ik het ook voor het slapen moet gaan doen. overdag gaat hem niet worde.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Eunoia. het volgende:
Ik lig nu heerlijk ontspannen, stoned op de bank. Maar opruimen of nuttige dingen doen op dit moment, zit er absoluut niet in bij mij.
Hmm dat is inderdaad een idee. Maar er zijn genoeg mensen die blowen maar daar naast niet roken dus op zich zou dat moeten lukken ook toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een apparaatje wat enkel de wiet warm maakt waardoor de THC vrij komt en je dat alleen binnen krijgt ipv ook tabak. Daarmee doe je langer met je wiet en rook je niet meer tabak.
Erg prettig, je wordt er goed stoned van.
Nadeel is dat een fatsoenlijke vaporizer niet goedkoop is, desalniettemin een prima investering imho.
Ik zou zowiezo niet voor wiet gaan maar hasj zorg ervoor dat als je het voor het eerst doet dat je mensen om je heen hebt die je kunnen helpen mocht het fout gaanquote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat is inderdaad weer de andere kant. Ik denk dat ik het ook voor het slapen moet gaan doen. overdag gaat hem niet worde.
Wat voor wiet raad je aan? ik denk dat ik niks sterk moet gaan doen dus dan gewoon white widow?
Als je blowt wordt de stap naar sigareten kleiner he besef dat welquote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hmm dat is inderdaad een idee. Maar er zijn genoeg mensen die blowen maar daar naast niet roken dus op zich zou dat moeten lukken ook toch?
Waarom slaat het helemaal nergens op? En seks intenser? wtf?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef oLexie het volgende:
Blowen slaat echt helemaal nergens op en is alleen maar leuk om de seks wat intenser te maken.
White widow zal dan prima zijn. Je kan altijd even bij de shop vragen wat zij aanraden.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat is inderdaad weer de andere kant. Ik denk dat ik het ook voor het slapen moet gaan doen. overdag gaat hem niet worde.
Wat voor wiet raad je aan? ik denk dat ik niks sterk moet gaan doen dus dan gewoon white widow?
White Widow is een van de sterkere soorten juist..quote:Op donderdag 19 december 2013 09:44 schreef Eunoia. het volgende:
[..]
White widow zal dan prima zijn. Je kan altijd even bij de shop vragen wat zij aanraden.
Dit ligt niet aan blowen he, dat je t ff weet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Eunoia. het volgende:
Maar opruimen of nuttige dingen doen op dit moment, zit er absoluut niet in bij mij.
Hier ben ik het op zich wel mee eens eigenlijk. Ik vond het altijd leuk om te brainfarten met een jointje erbij. Al kon ik er lange tijd ook goed mee slapen maar dat ging dan weer zo ver dat ik zonder blowen niet meer kon slapen en dat heeft 3 weken aan slapeloosheid gekost voor het weer normaal ging.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef oLexie het volgende:
Blowen als je ADHd hebt is niet heel bevorderlijk. Ik ga er alleen maar nog meer van nadenken, en dieper ook, soms zelfs depressiever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |