Ik heb anders nog wel een tosti-ijzer van zeker 13 jaar geleden die ik nog steeds gebruikquote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kerstpakket, een doos vol spullen die je voor de helft aan de voedselbank geeft/weg gooit, waar je zelf voor betaald. In jouw geval een staatslot, dat is iets beter. Maar blijft een sigaar uit eigen doos.
Veel groter ga je denk ik niet krijgen voor het beschikbare bedrag als je nog iets over wilt houden.quote:
Ja, ik ook zoiets, met een wok. Maar dat kwam nog uit de tijd dat ze belastingaftrekbaar waren, en dus betaald werden door de staatquote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een tosti-ijzer van zeker 13 jaar geleden die ik nog steeds gebruik
Ik heb geen inzicht in de hele financiele huishouding, maar volgens mij niet hier hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kerstpakketen worden tegenwoordig betaald uit de loonpot. Ergo... eigen doos.
Het zijn personeelskosten. Hoe je het ook wendt of keert.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen inzicht in de hele financiele huishouding, maar volgens mij niet hier hoor.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef stbabylon het volgende:
wok. Maar dat kwam nog uit de tijd dat ze belastingaftrekbaar waren
quote:Is het kerstpakket aftrekbaar in 2013?
Pluimen legt je graag uit of jouw kerstpakket in 2013 aftrekbaar van de belasting is. Bij de oude regelgeving geldt ook in 2013 geldt dat een kerstpakket aftrekbaar is zolang de aanschafwaarde ervan onder de ¤ 70,- ligt.
True. Oh well, ik heb weer salarisverhoging gekregen en morgen dus weer een kerstpakket, geen idee nog wat.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn personeelskosten. Hoe je het ook wendt of keert.
Ik ben ooit nog eens op een groot feest geweest van je werkgever in Ahoy.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog nooit een interessant kerstpakket gekregen en dit jaar hebben ze ze helemaal afgeschaft. Ik klaag niet.
Vroeger was alles beter. Zoiets heb ik ook eens gehad toen ik nog bij mn oude werkgever zat, halve Jaarbeurs afgehuurd. Maar goed, die bestaat inmiddels ook al niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog eens op een groot feest geweest van je werkgever in Ahoy.
Heel ahoy. Tientallen artiesten. Het mocht wat kosten
Oh? Huh? Dan is dat weer ingevoerd. Dan neem ik alles terug. Dan vraag ik mij heel erg af WAAR VERDOMME MIJN PAKKET IS!quote:
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat het wel eens tegen kanvallen bij ons dit jaar. Niet zozeer qua financiele waarde, maar gewoon qua coolheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef Q. het volgende:
Een vriend van me heeft wel een iPad Mini Retina gehad. Zoiets zou ik nog wel willen in mn pakket.
Is wat anders dan betaald worden uit de loonpotquote:Op woensdag 18 december 2013 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn personeelskosten. Hoe je het ook wendt of keert.
Naast die van mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh? Huh? Dan is dat weer ingevoerd. Dan neem ik alles terug. Dan vraag ik mij heel erg af WAAR VERDOMME MIJN PAKKET IS!
Alsof dat géén sigaar uit eigen doos isquote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik ook zoiets, met een wok. Maar dat kwam nog uit de tijd dat ze belastingaftrekbaar waren, en dus betaald werden door de staat
Leuk toch? Van mij hoeft het allemaal niet zo, het is leuk meegenomen, maar als ik iets echt wil hebben, heb ik het wss al gekocht of geregeldquote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Hier gaat niets gebeuren. Alleen kleine kerst lunch morgen.
Wij kerstborrel. Ik ben er niet bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Hier gaat niets gebeuren. Alleen kleine kerst lunch morgen.
Kippenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben de ons kerstontbijt morgen. Intiem feestje met 450 naaste collegas.
Waarvan zo'n 250 parttime Call centre medewerkers.
Hoezo? Die vieren toch geen kerst?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:37 schreef Seikcid het volgende:
Wij mogen ze morgen meenemen. Benieuwd hoeveel halal-pakketten er staan.
I know, maar we kunnen al enkele jaren ook kiezen voor een halal-pakket.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Die vieren toch geen kerst?
Wat een onzinquote:Op woensdag 18 december 2013 14:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
I know, maar we kunnen al enkele jaren ook kiezen voor een halal-pakket.
Mwah, deels wel uiteraard, maar veel zijn gewoon studenten en er zitten best slimme tussenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luid pratende, niks zeggende vrouwen
Ik weet niet of je er trots op moet zijn, maar het copyright is je gegundquote:
Ik ben altijd trots op mijn enorm slechte woordgrappenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er trots op moet zijn, maar het copyright is je gegund
Breng ze uit in een bundel, misschien treffen we we hem volgend jaar aan in ons kerstpakketquote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd trots op mijn enorm slechte woordgrappen.
Niet eens zo'n heel slecht planquote:Op woensdag 18 december 2013 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Breng ze uit in een bundel, misschien treffen we we hem volgend jaar aan in ons kerstpakket
Moet je die van mij wel even signeren he?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet eens zo'n heel slecht plan.
Ik zet je in het dankwoordquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je die van mij wel even signeren he?
quote:
Pas maar op dat ie de loftrompet niet in je reet steekt.quote:
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pas maar op dat ie de loftrompet niet in je reet steekt.
Ongebluste kalk in plaats van talkpoeder gebruikt?quote:
Niet eens. Maar dat tintelt ook wel wat meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ongebluste kalk in plaats van talkpoeder gebruikt?
Omdat dat gesuikerde anijszaadjes zijn. Anijszaadjes hebben een 'staartje', waardoor de gesuikerde variant er uit ziet als kleine bolle muisjes, met staart.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Weet iemand trouwens waarom muisjes (die voor op je brood) muisjes heten?
Babypediaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dat gesuikerde anijszaadjes zijn. Anijszaadjes hebben een 'staartje', waardoor de gesuikerde variant er uit ziet als kleine bolle muisjes, met staart.
Ja dat dacht ik al! maar ik vond het een beetje ver gezocht eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dat gesuikerde anijszaadjes zijn. Anijszaadjes hebben een 'staartje', waardoor de gesuikerde variant er uit ziet als kleine bolle muisjes, met staart.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet eens. Maar dat tintelt ook wel wat meer.
Ik gaf een beetje over in m'n mondquote:
Like dhuuhquote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
baby als in babylon, niet als in baby, de huilende poepfabriek, toch/
Het lijkt mij ook best een saaie film aan de trailer te zien. Ik wil naar die nieuwe Met Leo!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Die wil ik ook nog zien, maar niemand wil mee
Alweer een beetje opluchtingquote:
Ik wil naar Soofquote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook best een saaie film aan de trailer te zien. Ik wil naar die nieuwe Met Leo!
Die lijkt me echt geweldig. Scorsesequote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook best een saaie film aan de trailer te zien. Ik wil naar die nieuwe Met Leo!
Oldboy hou ik het bij het origineel. CaptainPhilips er erg tof. Die Disney lijkt me zo zoet dat het glazuur van m'n tanden spatquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil naar SoofEn Het diner. En The Butler. En die twee films met Tom Hanks. En Oldboy. Maar die draait volgens mij al niet eens meer.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die lijkt me echt geweldig. ScorseseEn raving reviews begreep ik.
quote:A12 Utrecht → Den Haag
tussen Nootdorp en Prins Clausplein/A4
Linker rijstrook afgesloten veroorzaakt door Dieren op de weg, lengte: 0km
O ja, ik wilde ook nog naar Frozen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oldboy hou ik het bij het origineel. CaptainPhilips er erg tof. Die Disney lijkt me zo zoet dat het glazuur van m'n tanden spat
Ik bedoelde Saving Mr. banks. frozen lijkt me wel ok.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, ik wilde ook nog naar Frozen.
In een pathé?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Die wil ik ook nog zien, maar niemand wil mee
En daarna naar het café.quote:
Blauwtje incoming in 3.......2..........1quote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nog zo'n Pathe Unlimited card, maarja dat zal ze wel weer te ver weg vinden
Die seconden van jou duren wel lang hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blauwtje incoming in 3.......2..........1
Je kan hem ook uitdelen op je werk natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Zit ik die kerstol die bij het oudejaarslot zat mee te sjouwen naar huis, alleen maar omdat het natuurlijk weer sociaal onacceptabel is dat ding direct in de kliko te gooien.
Die nemen hem allemaal mee naar huis.. dan trakteer jij gewoon in de pauze op het werk.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, aan alle mensen die er zelf niet een gekregen hebben.
Ohwacht.
Ik heb toch geen zak aan zo'n kaartquote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nog zo'n Pathe Unlimited card, maarja dat zal ze wel weer te ver weg vinden
nee daarom heb ik m zelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch geen zak aan zo'n kaart
Blauwe ballen FTW!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blauwtje incoming in 3.......2..........1
Patience is a virtuequote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die seconden van jou duren wel lang hoor
Het begin van het einde. Het grootste probleem is hoeveel mensen het wel een goed idee vinden.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:56 schreef Barbusse het volgende:
PVV wil preventieve detentie Wat is dit nu weer voor onzin?
Iedereen die de moskee uitkomt oppakken. Klinkt als een goed plan!quote:Op donderdag 19 december 2013 08:56 schreef Barbusse het volgende:
Zoeken ze toenadering naar Opstelten/Teeven?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:56 schreef Barbusse het volgende:
Die mensen preventief oppakken vind ik dan wel weer een goed ideequote:Op donderdag 19 december 2013 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het begin van het einde. Het grootste probleem is hoeveel mensen het wel een goed idee vinden.
Jah? was ie goed?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren de nieuwe Hunger Games gezien en zwaar genoten. 2,5 uur waren zo voorbij. En wat was ze weer mooi
Misschien dat ik dan toch maar eens in m'n eentje gaquote:Op donderdag 19 december 2013 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren de nieuwe Hunger Games gezien en zwaar genoten. 2,5 uur waren zo voorbij. En wat was ze weer mooi
Die moet ik nog zien, lijkt me erg goed. De eerste verraste me in positieve zin, ik verwachtte een soort Twilight. En Jennifer isquote:Op donderdag 19 december 2013 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Weet ik niet, ik heb de boeken (nog) niet gelezen en heb van zowel 1 als 2 genoten. 2 heeft iets meer diepgang.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah? was ie goed?
Misschien dan toch maar eens kijken. Deel 1 vond ik matig. Tenminste.. kon m'n aandacht niet echt behouden. Misschien omdat ik de boeken kende?
Ja, als je de lat zo laag legt dat niemand hem ooit meer terugziet...quote:Op donderdag 19 december 2013 09:05 schreef Barbusse het volgende:
De eerste verraste me in positieve zin, ik verwachtte een soort Twilight.
L!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, als je de lat zo laag legt dat niemand hem ooit meer terugziet...
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, als je de lat zo laag legt dat niemand hem ooit meer terugziet...
Yupquote:Op donderdag 19 december 2013 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het derde boek niet zo boeiend. Maar ik las ergens dat ze die ook weer over twee films gaan uitsmeren.
Omdat Jennifer?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik 2 moet zien? 1 leek in de trailer al spannend. Elkaar opjagen en vermoorden in een bos! In de trailer van 2 zie ik alleen maar gelul en gepraat.
Ik vond 2 > 1, op het abrupte einde na dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik 2 moet zien? 1 leek in de trailer al spannend. Elkaar opjagen en vermoorden in een bos! In de trailer van 2 zie ik alleen maar gelul en gepraat.
17 keer van de 20 uitverkochtquote:Op donderdag 19 december 2013 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe gaat 't met je musical Ang3l?
Ja leuk! Maar waarom? Wat gebeurd er in de film? Is het echt alleen maar gelul? Ik was al geen hele grote fan van 1 overigens. Een 6,5quote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 2 > 1, op het abrupte einde na dan.
Nee. Het is net als bij deel 1:quote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja leuk! Maar waarom? Wat gebeurd er in de film? Is het echt alleen maar gelul? Ik was al geen hele grote fan van 1 overigens. Een 6,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ah doe niet zo flauw en boek een ticket!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Toftoftof!Jammer dat ik niet kon komen kijken
. Als ik in NL had gewoond was ik zéker komen kijken
Slecht excuus!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Toftoftof!Jammer dat ik niet kon komen kijken
. Als ik in NL had gewoond was ik zéker komen kijken
Nee. Vind t ook een beetje stom en voorbarig dat dat hele festijn nu al in de verkoop gaat voordat je uberhaubt wel weet of je wel echt een nominatie hebt. Maar goed. Ik heb dus nog niks aangeschaft neequote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kaartje al gekocht voor je familie? Kaart verkoop gaat al goed he!
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Het is net als bij deel 1:Tof! Als ik in Jan op de bank zit ga ik er wel heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitverkocht. Ja op 10 kaarten na, op een middag dat ik zelf niet speel.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah doe niet zo flauw en boek een ticket!
Ja, snapte ik ook niet helemaal. Aan de andere kant wel omdat het duur zat is dus die zaal moet vol.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Vind t ook een beetje stom en voorbarig dat dat hele festijn nu al in de verkoop gaat voordat je uberhaubt wel weet of je wel echt een nominatie hebt. Maar goed. Ik heb dus nog niks aangeschaft neeIk zie m'n familie daar sowieso niet zitten hoor
Zo heb ik 1 ook gezienquote:Op donderdag 19 december 2013 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tof! Als ik in Jan op de bank zit ga ik er wel heen.
Dan zet je Moblo maar op de lijst!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitverkocht. Ja op 10 kaarten na, op een middag dat ik zelf niet speel.
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
IkRENT
Komt even in kerststemming:
Ik bedoel als ik even geen opdrachten heb en vrijgesteld ben van werk. Zodat ik hele dagen betaald vrij ben en naar de bios kanquote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 ook gezien
2 wel in de bios.
Dat verwacht ik wel ja als ik besluit een paar honderd pond uit te geven om naar z'n voorstelling te komen jaquote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zet je Moblo maar op de lijst!
True true. Ben erg benieuwd naar American Hustlequote:Op donderdag 19 december 2013 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, dan heft ze ook betere rollen.
O, marketingtechnisch snap ik t helemaal hoor. Best slim. Of sluw.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, snapte ik ook niet helemaal. Aan de andere kant wel omdat het duur zat is dus die zaal moet vol.
De genomineerde hebben uiteraard gereserveerde plekken.
O, ik dacht vanaf de bank als in op de TVquote:Op donderdag 19 december 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik even geen opdrachten heb en vrijgesteld ben van werk. Zodat ik hele dagen betaald vrij ben en naar de bios kan
Gezien je aanwezigheid op FOK! ben je nu toch ook betaald vrij?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik even geen opdrachten heb en vrijgesteld ben van werk. Zodat ik hele dagen betaald vrij ben en naar de bios kan
Aan het afbouwen in elk gevalquote:Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gezien je aanwezigheid op FOK! ben je nu toch ook betaald vrij?
Hi barbje, wat een ontvangstquote:
Hallo mevrouw B. Hoe maakt u het?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hi barbje, wat een ontvangst
Mwah, been betterquote:Op donderdag 19 december 2013 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo mevrouw B. Hoe maakt u het?
"I would like to thank MissB, for donating her man".quote:Op donderdag 19 december 2013 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, been better![]()
Maar jij van harte met succes he mop
Alles goed met u?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hi barbje, wat een ontvangst
Zo ben ik, altruïstisch tot op het botquote:Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"I would like to thank MissB, for donating her man".
Nou nee niet echtquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee niet echtBut I'll live
Ah beetje narigheid at home. Maar komt wel goedquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah beetje narigheid at home. Maar komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Alles sal rech kom! Enzo! Ofzo!
*strooit R&P positiviteitsbloemetjes*Trakteer gewoon op drank, gekke nep-Engelsvrouwmensch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
*strooit R&P positiviteitsbloemetjes*Ieuw, kusjekroelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*strooit R&P positiviteitsbloemetjes*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
*Pints for all!*quote:Op donderdag 19 december 2013 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trakteer gewoon op drank, gekke nep-Engelsvrouwmensch!
Sláinte!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*Pints for all!*
Klinkt een stuk beer (hihi, m'n 't' doet 't niet zo goed)
Single malt Scotchquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
To handcrafted beers made in local breweries!
Mwah had het liever anders gezien. Redelijk kut jaar wat betreft opdrachten. Mara ja. Die moet je ook hebbenquote:
I know. Ik heb Mimi gezongenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy! Da's mijn tekst!En die van mimi!
*gaat op tafel staan*
To handcrafted beers made in local breweries
To yoga, to yoghurt, to rice and beans and cheese
To leather, to dildo's, to curry vindalou
To huevos rancheros and Maya Angelou!
Als 't niet vrijwillig is, is 't een andere zaak, uiteraard!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah had het liever anders gezien. Redelijk kut jaar wat betreft opdrachten. Mara ja. Die moet je ook hebben
Oh het was op voorhand tijdelijk. En ik wil niet verlangen en de ingehuurde ook niet. Opdracht afgerond. Ik zie hier geen uitdagingen die bij mij passen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als 't niet vrijwillig is, is 't een andere zaak, uiteraard!
Dat weet ik nu nog nietquote:Op donderdag 19 december 2013 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Wel wat goeds nieuws in 't vooruitzicht?
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik dacht vanaf de bank als in op de TV
quote:Er is nog een beperkt aantal kaarten voor het Amateur Musical Awards Gala 2014 beschikbaar. Wees er dus snel bij! http://t.co/UmUscogQ1b
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I know. Ik heb Mimi gezongen
Mooi op tijd dus.quote:
Dat was vast niet goed geweest voor de tafel!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hadden we samen daar kunnen staan!
Heb zo een skype meeting met een van m'n promotoren.. die ziet me al zitten, sippend van m'n Juraquote:
Weet ik. Maar ik vind t een beetje raar nu kaarten te bestellen en dan in Januari te horen dat we er helemaal niet bijzitten. Of te horen dat je geen kaartje nodig hebt OMDAT je er bij zit.quote:
Appelsapquote:Op donderdag 19 december 2013 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb zo een skype meeting met een van m'n promotoren.. die ziet me al zitten, sippend van m'n Jura
Ja wel ergens geloof ik. De Musical Awards sowieso, en de AMA's misschien ook wel, maar dan kleine omroep.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Wordt AMA niet eens live uitgezonden op de NL TV?
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb zo een skype meeting met een van m'n promotoren.. die ziet me al zitten, sippend van m'n Jura
Tssk tssk, barbaarquote:Op donderdag 19 december 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Jura? Ik denk gelijk aan tijdperken met dino's en zo.
Ik ook hoor..quote:Op donderdag 19 december 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Zegt me echt to-taal nietsquote:Op donderdag 19 december 2013 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, barbaar![]()
[ afbeelding ]
Jurassic Parkquote:Op donderdag 19 december 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Deel 4 volgens jaar! Geloof ik. Of 2015.quote:
15 dacht ikquote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deel 4 volgens jaar! Geloof ik. Of 2015.
Ben benieuwd, vond deel 3 niet zoveel aan. Leuk voor een keertje.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deel 4 volgens jaar! Geloof ik. Of 2015.
Vind het idee van nu op zich wel oke (park bestaat inmiddels en daarna gata t mis).quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, barbaar![]()
[ afbeelding ]
Vast weer veel 3d weinig verhaalquote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind het idee van nu op zich wel oke (park bestaat inmiddels en daarna gata t mis).
Beter dan het eerste plan (half dino, half mens)
Die staat al sinds 6 decquote:Op donderdag 19 december 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond kerstboom kopen opzetten. Perfecte tijd er voor. Maximaal genieten van de gezelligheid
Ja, dat wil ik dus juist niet, dan ben ik er 20 dec al aan gewend, en tegen dat het kerst is, zie ik dat hele ding niet meer.quote:
Ik wel!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus juist niet, dan ben ik er 20 dec al aan gewend, en tegen dat het kerst is, zie ik dat hele ding niet meer.
Mooi poesje. Lillik wijf.quote:
Lijkt me lastig, zo'n kerstboom uithollen en vullen...quote:Op donderdag 19 december 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond kerstboom kopen opzetten. Perfecte tijd er voor. Maximaal genieten van de gezelligheid
Hij vind ieder wijf lillik, de vuige homoquote:
Maar zodra het gedaan is heb je ook wat!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, zo'n kerstboom uithollen en vullen...
op zettenquote:Op donderdag 19 december 2013 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, zo'n kerstboom uithollen en vullen...
Ghe.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar zodra het gedaan is heb je ook wat!
Boven de haard hangen en dan onder het genot van een goed glas Cognac aan je bezoek het verhaal vertellen hoe je hem zelf hebt opgejaagd en afgeschoten.quote:
Aan het kruis genageldquote:Op donderdag 19 december 2013 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boven de haard hangen en dan onder het genot van een goed glas Cognac aan je bezoek het verhaal vertellen hoe je hem zelf hebt opgejaagd en afgeschoten.
Wel even goed impregneren dan..quote:Op donderdag 19 december 2013 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boven de haard hangen en dan onder het genot van een goed glas Cognac aan je bezoek het verhaal vertellen hoe je hem zelf hebt opgejaagd en afgeschoten.
Echt nietquote:Op donderdag 19 december 2013 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij vind ieder wijf lillik, de vuige homo
I have come to love her from afarquote:
Een van de heerlijkste rollen in de serie, dat wel.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van de heerlijkste rollen in de serie, dat wel.
Maar "lekker wijf" ziet er bij mij toch echt anders uit.
Ze heeft een beetje een raar bol hoofd.
quote:
Ze ziet er niet uit als de dertien in een dozijn "zie mij eens lekker zijn" actrices. Classy and just a little bit teasy sluttyquote:Op donderdag 19 december 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van de heerlijkste rollen in de serie, dat wel.
Maar "lekker wijf" ziet er bij mij toch echt anders uit.
Ze heeft een beetje een raar bol hoofd.
Ik vind r wel schattig hoor. Hou ook niet van 13 in dozijn, blond, dikke tieten.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit als de dertien in een dozijn "zie mij eens lekker zijn" actrices. Classy and just a little bit teasy sluttyLove it
Amen! Raar hoofd. Niet mijn typequote:Op donderdag 19 december 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind r wel schattig hoor. Hou ook niet van 13 in dozijn, blond, dikke tieten.
Maar ik blijf haar een raar hoofd vinden hebben. Hebben vinden. Hoofd. Vind. Heeft. Dat.
Ja, maar gij het wel 'n poar goei stelte onder die'n piskelk en een stel goei kwartktasse ok nog 's, da zeg ik oe wel!quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar gij het wel 'n poar goei stelte onder die'n piskelk en een stel goei kwartktasse ok nog 's, da zeg ik oe wel!
Don't care dat jij haar een raar hoofd vind hebben vinden hebtquote:Op donderdag 19 december 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind r wel schattig hoor. Hou ook niet van 13 in dozijn, blond, dikke tieten.
Maar ik blijf haar een raar hoofd vinden hebben. Hebben vinden. Hoofd. Vind. Heeft. Dat.
Gaaf hoor! Kon er helaas echt niet van af qua centjes hierquote:Op donderdag 19 december 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooohoohoooow wat hou ik toch van plaatjes zoals deze!
Nog maar 9 kaarten over
Flattery will get me absolutely everywhere?quote:
Ja duh! *sopsop*quote:Op donderdag 19 december 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flattery will get me absolutely everywhere?
Rozeblaadjes in bedquote:Op donderdag 19 december 2013 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't care dat jij haar een raar hoofd vind hebben vinden hebt![]()
Natalie
I wanna deflower her in a bed covered with rose petals
![]()
Al zal ik daar vast te laat mee zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik zie nu trouwens wat ik raar vind aan haar hoofdje. Ze lijkt op een klein jongetjequote:Op donderdag 19 december 2013 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't care dat jij haar een raar hoofd vind hebben vinden hebt![]()
Natalie
I wanna deflower her in a bed covered with rose petals
![]()
Al zal ik daar vast te laat mee zijn![]()
[ afbeelding ]
wijselijk haar mond houdt..quote:Op donderdag 19 december 2013 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens wat ik raar vind aan haar hoofdje. Ze lijkt op een klein jongetje
Jij hebt veel dates!!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooohoohoooow wat hou ik toch van plaatjes zoals deze!
Nog maar 9 kaarten over
Oh vandaar!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens wat ik raar vind aan haar hoofdje. Ze lijkt op een klein jongetje
Ik doe m wel een x prive voor jequote:Op donderdag 19 december 2013 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaaf hoor! Kon er helaas echt niet van af qua centjes hier
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar gij het wel 'n poar goei stelte onder die'n piskelk en een stel goei kwartktasse ok nog 's, da zeg ik oe wel!
Ja ja, ik ken jou en je beloftesquote:
I have my way with womenquote:
Sta al een maand droogquote:
Piskelk is wel goed gevonden. Moet ik niet aan proberen te denken bij het beffen.quote:
Ik moet uberhaubt niet aan beffen proberen te denkenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Piskelk is wel goed gevonden. Moet ik niet aan proberen te denken bij het beffen.
In mijn vriendengroep accepteren de vrouwen allemaal de term kwarktassen. Mijn vrienden zijn cool.quote:
Ze accepteren t van mij ook. Of ze t van een hetero accepteren weet ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep accepteren de vrouwen allemaal de term kwarktassen. Mijn vrienden zijn cool.
De mannen in mijn vriendengroep kunnen zich nogal lomp uitdrukken, de vrouwen zijn er aan gewend. We zullen er wel mee wegkomen omdat we aan de andere kant ook heel lief en romantisch kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze accepteren t van mij ook. Of ze t van een hetero accepteren weet ik niet
Huuh, die laatste klinkt als een griezelig weekdierquote:Op donderdag 19 december 2013 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De mannen in mijn vriendengroep kunnen zich nogal lomp uitdrukken, de vrouwen zijn er aan gewend. We zullen er wel mee wegkomen omdat we aan de andere kant ook heel lief en romantisch kunnen zijn.
Nou ja, behalve één gast. Die vraagt zijn vriendin ten huwelijk op een wit paard, overlaadt haar met complimenten, zegt allerlei feestjes af als zij geen zin heeft, en vindt porno maar vies, want dat vind zij ook.
Oestersquote:Op donderdag 19 december 2013 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh, die laatste klinkt als een griezelig weekdier
Is hij ook, maar goed, aan de andere kant is hij nu niet meer verslaafd aan gokken en drank, so that's nice.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh, die laatste klinkt als een griezelig weekdier
Tamed by the cunt!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is hij ook, maar goed, aan de andere kant is hij nu niet meer verslaafd aan gokken en drank, so that's nice.
Pikstraf?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef missbehavin het volgende:
Wat willen ze anders doen, staken?
Oh ja, want seks is naar en bahquote:
Pfff wel twee uitersten dan zegquote:Op donderdag 19 december 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is hij ook, maar goed, aan de andere kant is hij nu niet meer verslaafd aan gokken en drank, so that's nice.
Dat was al duidelijk jaquote:Op donderdag 19 december 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rozeblaadjes in bed![]()
Nee, we zijn geen match
Waar?quote:
Ik word hier misselijk vanquote:
De beste seks wel ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, want seks is naar en bah
Such a cute little boy!quote:
Ga jij eens heul snel voor MissB zingen jaquote:
Naja, vies wel, maar naar...quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
"Live in my house, I'll be your shelter. Just pay me back with one thousand kisses. Be my lover, and I'll cover you, ooohohohohohohooooo!"
IN DM OF PM GRAAG!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
"Live in my house, I'll be your shelter. Just pay me back with one thousand kisses. Be my lover, and I'll cover you, ooohohohohohohooooo!"
Zeg ik kan heul wel zingen hoor!!!quote:
Ik ga dadelijk m'n worstenbroodje halenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Zo zo, bossman heeft het goed gedaan wb kerstcadeautje, een (zowaar erg lekker) luchtje en een mooie sjaal..
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk m'n worstenbroodje halen
Ik heb helemaal niets gekregen voor de kerst.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Zo zo, bossman heeft het goed gedaan wb kerstcadeautje, een (zowaar erg lekker) luchtje en een mooie sjaal..
Het is nog geen kerst, toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gekregen voor de kerst.
Ik een pokerset.Ik heb er nu 5.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien na de kerstquote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Gokd verslaafdquote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik een pokerset.Ik heb er nu 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |