Ik heb anders nog wel een tosti-ijzer van zeker 13 jaar geleden die ik nog steeds gebruikquote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kerstpakket, een doos vol spullen die je voor de helft aan de voedselbank geeft/weg gooit, waar je zelf voor betaald. In jouw geval een staatslot, dat is iets beter. Maar blijft een sigaar uit eigen doos.
Veel groter ga je denk ik niet krijgen voor het beschikbare bedrag als je nog iets over wilt houden.quote:
Ja, ik ook zoiets, met een wok. Maar dat kwam nog uit de tijd dat ze belastingaftrekbaar waren, en dus betaald werden door de staatquote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een tosti-ijzer van zeker 13 jaar geleden die ik nog steeds gebruik
Ik heb geen inzicht in de hele financiele huishouding, maar volgens mij niet hier hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kerstpakketen worden tegenwoordig betaald uit de loonpot. Ergo... eigen doos.
Het zijn personeelskosten. Hoe je het ook wendt of keert.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen inzicht in de hele financiele huishouding, maar volgens mij niet hier hoor.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef stbabylon het volgende:
wok. Maar dat kwam nog uit de tijd dat ze belastingaftrekbaar waren
quote:Is het kerstpakket aftrekbaar in 2013?
Pluimen legt je graag uit of jouw kerstpakket in 2013 aftrekbaar van de belasting is. Bij de oude regelgeving geldt ook in 2013 geldt dat een kerstpakket aftrekbaar is zolang de aanschafwaarde ervan onder de ¤ 70,- ligt.
True. Oh well, ik heb weer salarisverhoging gekregen en morgen dus weer een kerstpakket, geen idee nog wat.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn personeelskosten. Hoe je het ook wendt of keert.
Ik ben ooit nog eens op een groot feest geweest van je werkgever in Ahoy.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog nooit een interessant kerstpakket gekregen en dit jaar hebben ze ze helemaal afgeschaft. Ik klaag niet.
Vroeger was alles beter. Zoiets heb ik ook eens gehad toen ik nog bij mn oude werkgever zat, halve Jaarbeurs afgehuurd. Maar goed, die bestaat inmiddels ook al niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog eens op een groot feest geweest van je werkgever in Ahoy.
Heel ahoy. Tientallen artiesten. Het mocht wat kosten
Oh? Huh? Dan is dat weer ingevoerd. Dan neem ik alles terug. Dan vraag ik mij heel erg af WAAR VERDOMME MIJN PAKKET IS!quote:
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat het wel eens tegen kanvallen bij ons dit jaar. Niet zozeer qua financiele waarde, maar gewoon qua coolheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef Q. het volgende:
Een vriend van me heeft wel een iPad Mini Retina gehad. Zoiets zou ik nog wel willen in mn pakket.
Is wat anders dan betaald worden uit de loonpotquote:Op woensdag 18 december 2013 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn personeelskosten. Hoe je het ook wendt of keert.
Naast die van mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh? Huh? Dan is dat weer ingevoerd. Dan neem ik alles terug. Dan vraag ik mij heel erg af WAAR VERDOMME MIJN PAKKET IS!
Alsof dat géén sigaar uit eigen doos isquote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik ook zoiets, met een wok. Maar dat kwam nog uit de tijd dat ze belastingaftrekbaar waren, en dus betaald werden door de staat
Leuk toch? Van mij hoeft het allemaal niet zo, het is leuk meegenomen, maar als ik iets echt wil hebben, heb ik het wss al gekocht of geregeldquote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Hier gaat niets gebeuren. Alleen kleine kerst lunch morgen.
Wij kerstborrel. Ik ben er niet bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Hier gaat niets gebeuren. Alleen kleine kerst lunch morgen.
Kippenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben de ons kerstontbijt morgen. Intiem feestje met 450 naaste collegas.
Waarvan zo'n 250 parttime Call centre medewerkers.
Hoezo? Die vieren toch geen kerst?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:37 schreef Seikcid het volgende:
Wij mogen ze morgen meenemen. Benieuwd hoeveel halal-pakketten er staan.
I know, maar we kunnen al enkele jaren ook kiezen voor een halal-pakket.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Die vieren toch geen kerst?
Wat een onzinquote:Op woensdag 18 december 2013 14:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
I know, maar we kunnen al enkele jaren ook kiezen voor een halal-pakket.
Mwah, deels wel uiteraard, maar veel zijn gewoon studenten en er zitten best slimme tussenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luid pratende, niks zeggende vrouwen
Ik weet niet of je er trots op moet zijn, maar het copyright is je gegundquote:
Ik ben altijd trots op mijn enorm slechte woordgrappenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er trots op moet zijn, maar het copyright is je gegund
Breng ze uit in een bundel, misschien treffen we we hem volgend jaar aan in ons kerstpakketquote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd trots op mijn enorm slechte woordgrappen.
Niet eens zo'n heel slecht planquote:Op woensdag 18 december 2013 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Breng ze uit in een bundel, misschien treffen we we hem volgend jaar aan in ons kerstpakket
Moet je die van mij wel even signeren he?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet eens zo'n heel slecht plan.
Ik zet je in het dankwoordquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je die van mij wel even signeren he?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |