Of gewoon Rita terugquote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef Ryon het volgende:
Hans Wiegel hoor je ook wel eens langskomen.
In de vrienden van Rita hoek zou ik iig niet gaan zoeken.quote:
Een echte conservatief dus. Hm.. Denk dat Van Baalen en Halbe best in die lijn passen. En Blok eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind vooral het politieke profiel belangrijk. Een ideale VVD kandidaat zou naar mijn idee principieel voor een kleinere overheid moet pleiten, terughoudend moeten zijn op ethische vraagstukken en tevens een hard onderhandelaar moeten zijn. Wie daar bij past, geen idee. Suggesties?
Als het een vrouw moete zijn Melanie Schultz van Haegen of Edith Schippersquote:Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een echte conservatief dus. Hm.. Denk dat Van Baalen en Halbe best in die lijn passen. En Blok eigenlijk ook wel.
Waarom zou je met een vrouwelijke lijsttrekker sympathie winnen? Lukte bij GroenLinks niet zo best. Vrouwen en geloofwaardigheid is in de NL politiek ook geen veelvoorkomende combi.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:02 schreef Astonmartin22 het volgende:
VVD heeft z'n geloofwaardigheid verspeelt, de enige kans die ze hebben is een vrouwelijke lijsttrekker en hiermee sympathie te winnen. Ik hoop dat ze dit doen anders vrees ik een nederlaag
GroenLinks is ook geen potentiėle winnaar, ik denk als bij een grote partij een vrouw aan de top is, veel twijfelaars zullen zeggen. Ik stem op die vrouw want ik wil een vrouwelijke premier.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Waarom zou je met een vrouwelijke lijsttrekker sympathie winnen? Lukte bij GroenLinks niet zo best. Vrouwen en geloofwaardigheid is in de NL politiek ook geen veelvoorkomende combi.
En wie zou dat dan moeten worden? IJskonijn Edith Schippers?
Hans van Baalen is te weerzinwekkend, Stef Blok te arrogant en klungelig, Mark Verheijen is de pubertijd qua gedrag nog amper ontgroeid en moet eerst maar eens een vent worden voordat hij een debat denkt te kunnen overleven, Edith Schippers is verreweg de beste VVD-minister en zou dus wellicht geschikt zijn maar zie ik (wellicht onterecht) meer als een bestuurder dan als een debater/lijsttrekker > blijft over Zijlstra, waar niet heel veel op aan te merken valt. Klaas Dijkhoff vind ik ook wel sympathiek btw, maar die is nog veel te licht.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:30 schreef martijnde3de het volgende:
Wie lijkt jullie een goede opvolger voor Mark Rutte als leider/lijsttrekker van de VVD?
In de media hoor je het meest de naam vallen van Edith Schippers en Halbe Zijlstra.
Verder heb ik ook wel eens de naam Hans van Baalen, Mark Verheijen en Stef Blok gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |