Staat toch in de OP?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef Karina het volgende:
Wie zijn trouwens die ongenode gasten?
Je moet eens weten wat ik allemaal weetquote:Op woensdag 18 december 2013 13:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doen alsof je dat met terugwerkende kracht wel wist
Neh, jij bent echt zo'n viezerik die de meest ranzige shit opzoekt op internetquote:Op woensdag 18 december 2013 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik allemaal weet
Hoe kom je daar nou weer bij. Ik zoek nooit ranzige zooi op.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, jij bent echt zo'n viezerik die de meest ranzige shit opzoekt op internet
Niet liegen aubquote:Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij. Ik zoek nooit ranzige zooi op.
In before the slotje!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:35 schreef hugecooll het volgende:
Beter laat ie z'n kop hier wat vaker zien
Nu denk je zequote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Word ik weer beschuldigd dat ik rare dingen zeg
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik allemaal weet
Dat zou je denken. Ik heb collega's al kokhalzend naar de wc zien rennenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hebben daar alleen maar plezier van, geen last
Wat een mietjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Ik heb collega's al kokhalzend naar de wc zien rennen
Uh wat... nu zit je bij iemand anders in zijn gedachten, niet in die van mij iig.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet iedereen wil zien hoe een spierbundel anaal wordt vernederd door een sybian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan. Wij krijgen inderdaad vaker te horen dat mensen 'van niets weten'.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef Karina het volgende:
Het al dan niet verwijderen laat ik aan Frutsel overOverigens herken ik geen van deze filmpjes.
inmiddels 13... al was ie op het moment van de foto 11 ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Leuk beestje wel. Hoe oud is ie?
zwarte piet racistquote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef hugecooll het volgende:
of iemand die rondrijdt om wifi te kapen en mensen zwart te maken
Typisch gedrag welquote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
inmiddels 13... al was ie op het moment van de foto 11 ofzo![]()
maar dit is een momentopname van thuis dat ik zat te fokken en meneer aandacht wilde en dan languit op handen/armen of toetsenbord gaat liggen
Ja oud wel, maar zeer speciaalquote:Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Typisch gedrag wel
Warme laptops zijn ook leuke hangplekken voor ze
ouwe kat al wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |