Zie link boven je...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist vanmorgen. Heeft Geert weer een nieuwe brainfart gelaten?
Hmm, ik ga dan maar eens verder met waar ik mee bezig was.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie link boven je...
Het Haagsche circus buitelt weer over elkaar heen om eea te "veroordelen"... Selectieve verontwaardiging weer.
Wat Wilders allemaal uitkraamt zal me verder aan mijn anus oxideren, waar ik wel een broertje dood aan heb is dat iedereen weer op de hoogste kast zit, en dan de linkerkant van het geheel tot het plafond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, dank je.
Waarom krijgt die vent überhaupt nog media aandacht? Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit iets zinvols heb horen zeggen. Altijd maar zeiken op alles wat beweegt, maar met een alternatief komen ho maar.
+1quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat Wilders allemaal uitkraamt zal me verder aan mijn anus oxideren, waar ik wel een broertje dood aan heb is dat iedereen weer op de hoogste kast zit, en dan de linkerkant van het geheel tot het plafond.
Deze prent somt het wel aardig op imo:
[ afbeelding ]
Dan staat jou niks in de weg om ook ergens man van het jaar van te wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Thaboel het volgende:
Wilders is toch politicus van het jaar?
En terecht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Thaboel het volgende:
Wilders is toch politicus van het jaar?
Is er al een godwin gemaakt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, de jankers die er aanstoot aan nemen dan...![]()
Zal eens kijken, er zullen vast wel een paar in het lopende topic in NWS staan...quote:
Levendquote:
Huis opkuisen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:42 schreef DMania het volgende:
Iemand nog tips om iets te doen deze middag? Zit nu al thuis..
Niet aan mij besteed, ziet er nu btw netjes uit. Denk dat ik maar is lekker uurtje ga hardlopen.quote:
Goed plan. ga zo ook maar eens naar de sportschool. Alle huishoudelijke dingen zijn al gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:45 schreef DMania het volgende:
[..]
Niet aan mij besteed, ziet er nu btw netjes uit. Denk dat ik maar is lekker uurtje ga hardlopen.
Omdat er dan geen tiefus meer aan is hequote:[img]http:/zine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef Thaboel het volgende:
WWWHYYYYY COULDNT IT BEEEE CRHRISTMAAASSSSS EEEVVVERERRRIEEEEE DAAAAYYYYYYYY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |