Omdat die rammelbak van jou van zichzelf al zoveel herrie maakt dat je de banden toch niet hoort...quote:Op woensdag 18 december 2013 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom merk ik geen verschil dan
Zeg ouwe, beetje dimmen ja?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat die rammelbak van jou van zichzelf al zoveel herrie maakt dat je de banden toch niet hoort...
En oh ja, ik kwam erachter dat winterbanden minimaal 4mm profiel moeten hebben, dus deze banden komen ook niet meer door de APK...quote:Op woensdag 18 december 2013 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
Misschien veranderd mijn mening nog als het echt koud wordt/sneeuw ligt. Maar ergens kan ik me dat niet voorstellen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:52 schreef Nibb-it het volgende:
Je hoeft niet gelijk een tr te plaatsen hoor, ER. Krant.
Winterbanden zijn duurder dan wat ik voor mijn auto heb betaaldquote:Op woensdag 18 december 2013 12:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Nou ik kom lekker de winter door op mn gewone banden. Ging vorige jaren ook prima.
Daarom. Rij in een bak rond waar ik 1500e voor heb betaald. Voor die hooguit 2.5k aan km die ik in de winter rij ga ik geen winterbanden aanschaffen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Winterbanden zijn duurder dan wat ik voor mijn auto heb betaald
de apk eis is voor alle banden hetzelfde. Men zegt dat onder de 4mm je geen winterband-effect zou hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
En oh ja, ik kwam erachter dat winterbanden minimaal 4mm profiel moeten hebben, dus deze banden komen ook niet meer door de APK...![]()
En gewoon harder oppompen... Heb er lekker 2.8 bar in.
Ah, mooi. APK met winterbanden dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de apk eis is voor alle banden hetzelfde. Men zegt dat onder de 4mm je geen winterband-effect zou hebben
prima 14.gifquote:Op woensdag 18 december 2013 14:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, mooi. APK met winterbanden dus.
Same. Jij zeker laf je bureau aan het verplaatsen?quote:
Nope, keilbouten in de muur aan het drukkenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Same. Jij zeker laf je bureau aan het verplaatsen?
http://vrouwenpower.nl/forum/threads/18296-Keilbouten-bevestigenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is nogal een gedoe, doe het niet dagelijks
waar is het voor?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
net iets teveel van het goeie
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
hechtingen verwijderd, is de wond opengegaan
Wrom verwijder je ze danquote:Op woensdag 18 december 2013 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Dat deed de huisarts, bosmongool.quote:
Goede zaak.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:59 schreef Thaboel het volgende:
Vandaag lekker vloertje gesloopt en een wasbak die kapot moest! (2 moertjes los maar daarna de moker eroverheen)
There, I fixed it for youquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat deed de huisarts, bosmongool.
fokkin nerdquote:Op woensdag 18 december 2013 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Dankje, voetbaltrainingquote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef EllaN het volgende:
Welkom terug. Op wat voor training was je?
Opzich heb je ook van die 'oplosbare' dus waarom is dit gelijk zo hard?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat deed de huisarts, bosmongool.
Lotus mag mij niet, dat weet iedereen nu welquote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Opzich heb je ook van die 'oplosbare' dus waarom is dit gelijk zo hard?
Dat kan zo zijn. Maar nu zeg je een keer voor de verandering niks stoms dus vond haar een beetje raar uit de hoek komenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lotus mag mij niet, dat weet iedereen nu wel
Hij is gewoon een conjo. Tja in de opleiding mis dat niet echt gewenst neequote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef DMania het volgende:
Maat van mij die bij luchtmobiel zat vertelde me vanavond "Je moet niet in het leger gaan" dus ik vraag natuurlijk waarom niet. Antwoord was : "Ik kon er niet tegen dat ik alles en iedereen met U moest aanspreken , altijd akkoord moest gaan en mijn mening niet mocht geven
Iemand hier ervaring met het niet je mening mogen geven?
Ik mag altijd mijn mening geven, in de kroeg. Voor de rest ben je als pax gewoon een knikeend type standaard en doe je wat er van je gevraagd wordt. En iedereen met U aanspreken is dikke onzin, je gaat echt niet u zeggen tegen je mede paxen met dezelfde rang, het is alleen gebruikelijk bij mensen (aanzienlijk) hoger in rang.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef DMania het volgende:
Maat van mij die bij luchtmobiel zat vertelde me vanavond "Je moet niet in het leger gaan" dus ik vraag natuurlijk waarom niet. Antwoord was : "Ik kon er niet tegen dat ik alles en iedereen met U moest aanspreken , altijd akkoord moest gaan en mijn mening niet mocht geven
Iemand hier ervaring met het niet je mening mogen geven?
Hij had de opleiding al gehaald, is een goede aardige kerel hoor. Hij bedoelt het goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij is gewoon een conjo. Tja in de opleiding mis dat niet echt gewenst nee
Ik vind het gewoon een kort reden. Maar dat zal ik wel zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef DMania het volgende:
[..]
Hij had de opleiding al gehaald, is een goede aardige kerel hoor. Hij bedoelt het goed.
Hij bedoelde je mening geven als je in de groep een oefening doet, of bv op de kazerne zit. Bij zulke dingen. Klopt, maar daar kon hij denk ik dan niet zo goed mee omgaan. Slecht materieel had hij ook gezegd trouwens. Maar dit zal misschien per groep verschillen?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik mag altijd mijn mening geven, in de kroeg. Voor de rest ben je als pax gewoon een knikeend type standaard en doe je wat er van je gevraagd wordt. En iedereen met U aanspreken is dikke onzin, je gaat echt niet u zeggen tegen je mede paxen met dezelfde rang, het is alleen gebruikelijk bij mensen (aanzienlijk) hoger in rang.
Conclusie is dan ook dat het gewoon niks voor hem was.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een kort reden. Maar dat zal ik wel zijn.
Edit: Als hij zijn mening wilt rond schreeuwen moet hij lekker de politiek in gaan.
Ja, dat bedoelde ik ook. Doen wat er van je gevraagd wordt als soldaat zijnde, zo simpel is het, zolang het binnen de regels is. En slecht materieel is een erg breed begrip.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef DMania het volgende:
[..]
Hij bedoelde je mening geven als je in de groep een oefening doet, of bv op de kazerne zit. Bij zulke dingen. Klopt, maar daar kon hij denk ik dan niet zo goed mee omgaan. Slecht materieel had hij ook gezegd trouwens. Maar dit zal misschien per groep verschillen?
Ah oke, dus het valt allemaal wel mee met wat hij zei. Als je doet wat er van je gevraagd word je dus ook best je mening mag/kan geven? Hebben jullie (infanteristen) last van de bezuinigingen eigenlijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Doen wat er van je gevraagd wordt als soldaat zijnde, zo simpel is het, zolang het binnen de regels is. En slecht materieel is een erg breed begrip.
Daar heb je zeker een punt ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef Thaboel het volgende:
Achjamodus: al het materiaal binnen defensie voldoet. En kan je er niet mee omgaan, dan toch niet joh
Ik ben geen infanterist of beroeps, enkel reservist. Maar het gaat erom dat het net als bij gewoon werk gewoon moet doen wat er van je gevraagd wordt. Meningen kan je uitwisselen in de kroeg, maar niet als er dingen moeten gebeuren. Ik weet niet in welke richting jij zit kwa studie/ werk, maar zou jij het ook niet vervelend vinden dat jij als leidinggevende constant (ongevraagde) meningen krijgt van uitvoerenden?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef DMania het volgende:
[..]
Ah oke, dus het valt allemaal wel mee met wat hij zei. Als je doet wat er van je gevraagd word je dus ook best je mening mag/kan geven? Hebben jullie (infanteristen) last van de bezuinigingen eigenlijk?
Weet niet. Alweer een tijdje aan de andere kant van het hek.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef DMania het volgende:
Hebben jullie (infanteristen) last van de bezuinigingen eigenlijk?
Momenteel nog 1 jaar naar school en daarna klaar, dus kan ik kiezen wat ik wil gaan doen. Moet eerst nog alles is even goed bekijken. Heb er veel informatie van, maar van dichtbij maar heel pril gezien. Dat zou ik zeker vervelend vinden, maar als het bijvoorbeeld een pauze is of er word iets besproken dat jij wel een beetje inbreng hebt als jij iets ziet waarvan het bijvoorbeeld beter kan. Niet dat ik wil lopen zeuren dat het zo koud is en dat het een kut oprdracht is bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ben geen infanterist of beroeps, enkel reservist. Maar het gaat erom dat het net als bij gewoon werk gewoon moet doen wat er van je gevraagd wordt. Meningen kan je uitwisselen in de kroeg, maar niet als er dingen moeten gebeuren. Ik weet niet in welke richting jij zit kwa studie/ werk, maar zou jij het ook niet vervelend vinden dat jij als leidinggevende constant (ongevraagde) meningen krijgt van uitvoerenden?
Oh, maar was wel een mooie tijd als je er zo op terugkijkt? Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Weet niet. Alweer een tijdje aan de andere kant van het hek.
Fijn om te horenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Zo zeg, weer even goede en normale vragen hier
afwassen*O*quote:Op donderdag 19 december 2013 11:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
+1.
Zo maar eenswakker maken om leuke dingen
te doen.
Het blijft dit weerquote:Op donderdag 19 december 2013 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
Als het dit weer blijft schroef ik vanmiddag die winterbanden er weer af
Mooi toch! Hoe is je opleiding?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:40 schreef Tietmans het volgende:
Mijn pa gaat naar een natres voorlichting binnenkort![]()
Soort van midlife crisis, hij mist de tijd dat hij in dienst zat.
Gouden spiegel en speciale lucht in de banden...quote:Op donderdag 19 december 2013 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Auto grote beurt gehad, winterbanden eronder (merk geen verschil met zomerbanden), nieuwe spiegel links erop, lelijke streep is weg, en, belangrijkste, ¤471 armer
Ja, ik vind het prachtig!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooi toch! Hoe is je opleiding?
Jij was marine toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:42 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prachtig!
Hoe het met mijn opleiding gaat?
Erg goed! Eergister soort van voortgangsgesprek gehad. Ik ben leergierig, en moest vooral zo door gaan.
Dus dat is mooi
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:40 schreef Tietmans het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Auto grote beurt gehad, winterbanden eronder (merk geen verschil met zomerbanden), nieuwe spiegel links erop, lelijke streep is weg, en, belangrijkste, ¤471 armer
Je wilt niet weten hoeveel zo een spiegel kostquote:Op donderdag 19 december 2013 11:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gouden spiegel en speciale lucht in de banden...
Nee, niet eens een klein beetjequote:Op donderdag 19 december 2013 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Besnuffel ik enige jaloezie?
Rij jij maar lekker verder in je C1 gebakjequote:Op donderdag 19 december 2013 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet eens een klein beetje
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rij jij maar lekker verder in je C1 gebakje
Waar is die overgebleven 414 euro dan aan besteed?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel zo een spiegel kost
Verwarmd, inklapbaar, en met knipperlicht erin. Kost zo ¤600
Ford dealer had er nog eentje liggen, kostte mij ¤57
Grote beurt en wisselen zomerbandenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar is die overgebleven 414 euro dan aan besteed?
Nicequote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef MaryMouse het volgende:
Nice, vlucht F35
http://www.dvidshub.net/video/315200/f-35#.UrLN2_RDvjU
Geweldigquote:Op donderdag 19 december 2013 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
Denk je lekker een dagje naar het strand te gaan, drijft dit ineens voorbij:
[ afbeelding ]
Nee, is een strand in Rusland.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geweldig
Als het geen photoshop is
Dit dingquote:Op donderdag 19 december 2013 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jup, moet je deze site eens kijken: http://englishrussia.com/category/russian-army
Een bastaardkind van een Helixquote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit ding![]()
[ afbeelding ]
Liefdeskind van een Apache en een Blackhawk
Staat me wel iets van bij ja. Vergelijkbaar met dit:quote:Op donderdag 19 december 2013 13:33 schreef MaryMouse het volgende:
Was toch ook zo'n filmpje dat een van de hoover boten op een vol strand aanvoer?
Russen...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ze houden 10 keer per dag appel, waarbij ze steeds benadrukken dat ze de bemanning van een vliegdekschip zijn. Terwijl er bijna nooit een vliegtuig op te vinden is
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
Wut?Het Russische vliegdekschip Admiral Kuznetsov heeft geen verwarming aan boord
![]()
[ afbeelding ]
Zo de bemanning bouwt zelf allemaal elektrische kacheltjes, omdat ze moeilijk te krijgen zijn in Rusland en ook nog eens heel duur zijn. Lekker brandveilig![]()
Daarnaast bevriest in de winter dus al het water in de leidingen, daarom krijgt maar 40% van alle hutten stromend water en is de helft van alle wc's afgesloten.
Denk daaraan, als je de volgende keer weer een beetje motivatie nodig hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef DMania het volgende:
[..]
Hij bedoelde je mening geven als je in de groep een oefening doet, of bv op de kazerne zit. Bij zulke dingen. Klopt, maar daar kon hij denk ik dan niet zo goed mee omgaan. Slecht materieel had hij ook gezegd trouwens. Maar dit zal misschien per groep verschillen?
Dat!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef Thaboel het volgende:
Achjamodus: al het materiaal binnen defensie voldoet. En kan je er niet mee omgaan, dan toch niet joh
Die lui zijn echt knettergekquote:Op donderdag 19 december 2013 14:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Russen...![]()
Net zoals die vroegere para's...
Had ik gvd al gezegd dat je los mocht laten!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En allemaal netjes plaatsnemen in je bakje ja!!! Actie!
[ afbeelding ]
Nou heb je ook wel een erg slecht voorbeeld gevondenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ken ik niet... Ken wel mentex en fysieke training...
Ik ging googlen en vond dit...![]()
Wat de neuk moet dat voorstellen?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ken ik niet... Ken wel mentex en fysieke training...
Ik ging googlen en vond dit...![]()
Dat is daar toch al een behoorlijke mentex...quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat de neuk moet dat voorstellen?Das gen FMV, das exercitie
Dit lesje stelde niet zoveel voor een CT, op 3200 gelopen dus een 10quote:Op donderdag 19 december 2013 15:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is daar toch al een behoorlijke mentex...![]()
![]()
Maar wat behelst dat FMV van jou dan?
Het is meer een mentex voor jou. Als ik jou zou moeten verhoren dan zou ik je in een bioscoopzaal zetten, dit filmpje op repeat en dan rustig afwachtenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is daar toch al een behoorlijke mentex...![]()
![]()
Maar wat behelst dat FMV van jou dan?
Schrap die M dan maar uit die afkorting...quote:Op donderdag 19 december 2013 15:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit lesje stelde niet zoveel voor een CT, op 3200 gelopen dus een 10
Wat een zooi ongeregeld... echt...quote:Op donderdag 19 december 2013 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is meer een mentex voor jou. Als ik jou zou moeten verhoren dan zou ik je in ern bioscoopzaal zetten, dit filmpje op repeat en dan rustig afwachten
Binnen een uur vertel je me alles wat ik wil weten
Ja, het is inderdaad niet al te bestquote:Op donderdag 19 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat een zooi ongeregeld... echt...
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef Thaboel het volgende:
Pak mn peuken af en ik vertel ja alles /huilroker
Snelle wacht, heilige wachtquote:Op donderdag 19 december 2013 18:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Geen verlofbaard?
Moet morgen om 8 uur in DH zijn, joepie![]()
![]()
Say whut nigga?quote:
Nou inderdaad, dat is wel echt karigquote:Op donderdag 19 december 2013 18:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat ik de wacht heb vind ik niet erg, dat ik om 4 uur in de auto zit des te meer
Aan de andere kant wordt ik nooit voor dingen opgeroeptquote:Op donderdag 19 december 2013 18:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat is wel echt karig
Je plaatje faaltquote:
Van wat voor sletje ben je de date?quote:
You know whoquote:Op donderdag 19 december 2013 18:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Van wat voor sletje ben je de date?
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:55 schreef DMania het volgende:
[..]
Mooi manJe meisje ook aanzezig?
Oh die. Naja en ga je je ook gedragen like a sir?!quote:
Best verschilquote:Op donderdag 19 december 2013 18:56 schreef DMania het volgende:
In januari infoavond VeVa en International Business Studies!
Uiteraard. Dit is m'n kans om dr binnen te slepenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh die. Naja en ga je je ook gedragen like a sir?!
Tja tweede keuze is verplicht. En economie is mn beste vak na sport. Ik ga natuurlijk voor Defensie, maar als ik medisch afgekeurd zou worden of ik kan het niet aan, waar ik niet van uit ga, maar het is mogelijk. Zal ik jammer genoeg toch iets anders moeten gaan doenquote:
Met je winterbandenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef Erasmo het volgende:
Je kan natuurlijk iets financieel doen bij Defensie, slechter dan nnu kant toch niet![]()
[ afbeelding ]
Hou oud is je pa?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:40 schreef Tietmans het volgende:
Dat is waar, maar het liefste zou ik een gevechtsfunctie als infanterist doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef Erasmo het volgende:
Je kan natuurlijk iets financieel doen bij Defensie, slechter dan nnu kant toch niet![]()
[ afbeelding ]
De baard werd te sterk, ben nu met een nieuwe begonnenquote:
Die van mij is still going strong, maar dat is meer omdat ik een plekje op mijn wang heb waar ik niet overheen mag scheren, hopelijk over 2 weken wegquote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef m.k het volgende:
[..]
De baard werd te sterk, ben nu met een nieuwe begonnen
*plop*quote:
Mietjequote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef m.k het volgende:
[..]
De baard werd te sterk, ben nu met een nieuwe begonnen
Ik denk dat je dat zo gaat vertellenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je weet welk model dit is en waarom het zo bijzonder is?
Het is een Porsche 959; hier kan je lezen waarom ie zo bijzonder is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Porsche_959quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat zo gaat vertellen
Ik weet het namelijk niet
Een echte Top Gear mannen auto dusquote:Op donderdag 19 december 2013 21:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is een Porsche 959; hier kan je lezen waarom ie zo bijzonder is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Porsche_959
Hier nog meer: http://www.autoblog.nl/archive/2007/12/16/klassieker-porsche-959
Nee, maakt me ook niet heel erg veel uit ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je weet welk model dit is en waarom het zo bijzonder is?
Vet stoerquote:Op donderdag 19 december 2013 21:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee, maakt me ook niet heel erg veel uit ofzo.
jwzquote:
Jupquote:Op donderdag 19 december 2013 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een echte Top Gear mannen auto dus
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij kijkt geen Top Gear?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hahaha, baasquote:Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ik heb de schurft aan die Clarkson.
Valide redenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ik heb de schurft aan die Clarkson.
R Lee Ermey.quote:
Dan kan je wel goedkoop lam zijn, maar nee..quote:
Geert en zn anti islamstickersquote:
jupquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist vanmorgen. Heeft Geert weer een nieuwe brainfart gelaten?
Ah, dank je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Asscher: anti-islamsticker Wilders is walgelijk en kwetsend
Zie link boven je...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist vanmorgen. Heeft Geert weer een nieuwe brainfart gelaten?
Hmm, ik ga dan maar eens verder met waar ik mee bezig was.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie link boven je...
Het Haagsche circus buitelt weer over elkaar heen om eea te "veroordelen"... Selectieve verontwaardiging weer.
Wat Wilders allemaal uitkraamt zal me verder aan mijn anus oxideren, waar ik wel een broertje dood aan heb is dat iedereen weer op de hoogste kast zit, en dan de linkerkant van het geheel tot het plafond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, dank je.
Waarom krijgt die vent überhaupt nog media aandacht? Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit iets zinvols heb horen zeggen. Altijd maar zeiken op alles wat beweegt, maar met een alternatief komen ho maar.
+1quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat Wilders allemaal uitkraamt zal me verder aan mijn anus oxideren, waar ik wel een broertje dood aan heb is dat iedereen weer op de hoogste kast zit, en dan de linkerkant van het geheel tot het plafond.
Deze prent somt het wel aardig op imo:
[ afbeelding ]
Dan staat jou niks in de weg om ook ergens man van het jaar van te wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Thaboel het volgende:
Wilders is toch politicus van het jaar?
En terecht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Thaboel het volgende:
Wilders is toch politicus van het jaar?
Is er al een godwin gemaakt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, de jankers die er aanstoot aan nemen dan...![]()
Zal eens kijken, er zullen vast wel een paar in het lopende topic in NWS staan...quote:
Levendquote:
Huis opkuisen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:42 schreef DMania het volgende:
Iemand nog tips om iets te doen deze middag? Zit nu al thuis..
Niet aan mij besteed, ziet er nu btw netjes uit. Denk dat ik maar is lekker uurtje ga hardlopen.quote:
Goed plan. ga zo ook maar eens naar de sportschool. Alle huishoudelijke dingen zijn al gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:45 schreef DMania het volgende:
[..]
Niet aan mij besteed, ziet er nu btw netjes uit. Denk dat ik maar is lekker uurtje ga hardlopen.
Omdat er dan geen tiefus meer aan is hequote:[img]http:/zine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef Thaboel het volgende:
WWWHYYYYY COULDNT IT BEEEE CRHRISTMAAASSSSS EEEVVVERERRRIEEEEE DAAAAYYYYYYYY
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zit al in m'n handtasje schat.
No offense man maar je lult nu echt onzin.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
Gewoon, karma. Daar valt weinig meer aan uit te leggen.
Het is niet mijn probleem dat je het concept karma niet begrijptquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Serieus, doe eens normaal man.
Natuurlijk. Oh oh oh... Ik ga geen tijd meer aan jou verdoen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is niet mijn probleem dat je het concept karma niet begrijpt
Is je auto niet vies ofzo? Daar geil je toch zo op?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij? Dronken worden van twee shandy's?
• Hij is schoon;quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is je auto niet vies ofzo? Daar geil je toch zo op?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
met je auto fetishwss stop je elke dag je lul in de uitlaat.
Ja, betalen om iemand z;n bek dicht te laten houden zekerquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met een abo kan je 'm blokkeren, heb je geen last meer van z'n geneuzel.![]()
Welkom in de grotemensenwereldquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, betalen om iemand z;n bek dicht te laten houden zeker
Er riep iemand?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:57 schreef Nibb-it het volgende:
Die worden exclusief verzorgd door Jitze.
Durf een beetje te ontspannenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:22 schreef AchJa het volgende:
En thuis... verlof.
Volgende week wsl alweer op hete kolen om weer te beginnen...![]()
Dat niet, na werk max ontspannen ivm boordplaatser.quote:
Ja, check. Ik heb hemquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat niet, na werk max ontspannen ivm boordplaatser.
Nu weer dom geouwehoer over koffie zetten, vaatswasser en weet ik veel wat voor ellende.
De goeie oude uit en aan truc heeft mij wederom uit de brand geholpen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een bolletje minder dan normaal. Wel gewoon 4G.
Gaat m niet meer lukken. Met 57 moet je eruit. Voor die max 3 jaar gaan ze m niet meer aannemen.quote:
Ik moest hier om lachenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:24 schreef BredeBroeder het volgende:
wss stop je elke dag je lul in de uitlaat.
Reclamequote:Op zaterdag 21 december 2013 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wat doet die Energie Direct reclame onderin mijn scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |