SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Goedemorgen!quote:
Vrijdag,zaterdag en zondag.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Timur is drie keer in de week te horen toch?
¤450quote:
Is toeval.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:25 schreef DeLuna het volgende:
Gaan we nu allemaal 'doei' liedjes draaien?
Puur toeval!!111!!1! Unaniem beslist!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:25 schreef DeLuna het volgende:
Gaan we nu allemaal 'doei' liedjes draaien?
Oké, dan is het goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Puur toeval!!111!!1! Unaniem beslist!
Zen.quote:
Wij ook.......... van blijdschap.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Domienie gaat vast straks huilen.
Godverdomme neequote:Op woensdag 18 december 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
James Arthur 1 vd beste liedjes van 2013?
Nummer is goed, productie is aids.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
James Arthur 1 vd beste liedjes van 2013?
kwootquote:Op woensdag 18 december 2013 10:44 schreef Pino112 het volgende:
Als Domien binnen nu en twee jaar naar de commerciëlen gaat neem ik twee weken mijn al gemaakte Domien-UI.
Voor de sherlock.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:44 schreef Pino112 het volgende:
Als Domien binnen nu en twee jaar naar de commerciëlen gaat neem ik twee weken mijn al gemaakte Domien-UI.
Jammer dit, heel jammer.quote:
Memorabel.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef alors het volgende:
Is het een beetje een topshow jongens?
Zoetsappige byebye liedjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef alors het volgende:
Youtube-waardig.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef alors het volgende:
Toen ik dit las was ik alweer vergeten waar het over ging.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel onthouden he de komende twee jaar
quote:
quote:
Ja, al in het begin van de SJOOOWquote:
Jaquote:
10:52| Anna Kendrick - Cupsquote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoetsappige byebye liedjes.
Het is maar net wat je een topshow vindt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, al in het begin van de SJOOOW
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik dit las was ik alweer vergeten waar het over ging.
Dan ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is om 12u toch als de reclame instart?
Vind ik ook jammer ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Thanks Domien voor de afgelopen jaren @Work! Jammer dat je weggepest bent hier door die azijnzeikerts.
Die versie blijft intens mooi.quote:
Tja jij bent zijn beste vriend dus ik vind jouw mening niet echt objectief.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:19 schreef Pino112 het volgende:
DomienhatersVerdienen allemaal een klap in hun nek
In jouw geval op die eendenbek van je.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:19 schreef Pino112 het volgende:
DomienhatersVerdienen allemaal een klap in hun nek
Pino is een vogelquote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In jouw geval op die eendenbek van je.
*niet zo rullevantquote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tja jij bent zijn beste vriend dus ik vind jouw mening niet echt objectief.
Ja, kan ik er wat aan doen dat het een vogel met een eendenbek is...quote:
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In jouw geval op die eendenbek van je.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het origineel van Sandra van Nieuwland beter
quote:
Haten op Sandraquote:
Ik vraag me al jaren af waarom sommigen hier sowieso nog naar 3FM luisteren.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef DeLuna het volgende:
Soms vraag ik wel eens af waarom we allemaal naar Domien luisteren. Zouden we dat ook doen als dit topic niet zou bestaan?
Ik vind Domien best ok, maar dat komt ook door zijn tijdslot waarin veel classics worden gedraaidquote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef DeLuna het volgende:
Soms vraag ik wel eens af waarom we allemaal naar Domien luisteren. Zouden we dat ook doen als dit topic niet zou bestaan?
Nou, het is dat of alvast in een kist gaan liggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef DeLuna het volgende:
Is ook onderzoek doenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:27 schreef ChatGirl het volgende:
'Onderzoek gedaan.'
Gewoon naar 3fmfan.nl gesurft bedoelt 'ie.
Omdat.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik vraag me wel eens af waarom sommigen hier uberhaupt nog posten.
Kunnen alleen maar klagen en zeiken inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik vraag me wel eens af waarom sommigen hier uberhaupt nog posten.
Uhm, oké.quote:
Jij bent er, dus dit topicquote:
Het is "uh, oké"quote:
Het is geen gezegde hoor. Ik zeg alleen uhm, oké.quote:
Jij weet.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent er, dus dit topic
Het is wel degelijk een gezegde.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is geen gezegde hoor. Ik zeg alleen uhm, oké.
Nee hoorquote:
Kan niet beterquote:Op woensdag 18 december 2013 11:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles kids achter de rits dan? Het klinkt allemaal ietwat zurig.
Het is een lijfspreuk. Je zegt ook leuke (matige) grap, niet leuke (kut) grap.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is geen gezegde hoor. Ik zeg alleen uhm, oké.
Qua impact totaal niet te vergelijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een lijfspreuk. Je zegt ook leuke (matige) grap, niet leuke (kut) grap.
Dittem.quote:
Interessant, jij weet wat kwaliteit is.quote:
Niet eens een uh, oké? Of uhm, mag ook trouwens.quote:
Blijkbaar niet nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet eens een uh, oké? Of uhm, mag ook trouwens.
quote:
Ja, leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet eens een uh, oké? Of uhm, mag ook trouwens.
Ja en jij zeikt over dat wij zeiken. Pot ketel zwart.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Och ermen, ik kwam alleen even zeggen dat ik blij werd van Winter, maar dan lees je een halve pagina terug en kom je alleen stront over Domien tegen. Dezelfde stront als gister, trouwens. Een eergister vast ook. De dag daarvoor niet, want toen was het zondag. Maar toen is er vast ook nog op Domien gestront. Beetje zielig, dat wou ik dan ook nog even zeggen. Verder volkomen zen hoor Luna
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus in een afzeiktopic mag ik niet zeiken op de afzeikersquote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en jij zeikt over dat wij zeiken. Pot ketel zwart.
En nu. Zen.
Kijk eens in de OPquote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef IPA het volgende:
Is SR dit jaar ook weer te volgen op het KPN Extra kanaal of hoe dat heet? Kanaal 20 ofzo?
quote:
Baarle-Nassau.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar staat het Glazen Huis dit jaar eigenlijk?
Op een plein.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar staat het Glazen Huis dit jaar eigenlijk?
Moet ik dan mijn Belgische euro's storten?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn Belgische euro's storten?
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus in een afzeiktopic mag ik niet zeiken op de afzeikers.
Gezeik.
De updates, daar is ze idd goed in. Niet in DJ zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:49 schreef IPA het volgende:
Gaat die ene Lieke het nieuws weer lezen? Zij is het hoogtepunt.
20:45quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wanneer gaan ze dat huis in?
Is Wilbert er ook bij net zoals vrijdag?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Gerard heeft wat te zuipen voor Domien meegenomen.
Vraag 't 'm ff. Kan ie daarna z'n tweet weer verwijderen...quote:Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is Wilbert er ook bij net zoals vrijdag?
Wat niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zullen het nooit nooit vergeten.
Wilbert is er altijd bijquote:Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is Wilbert er ook bij net zoals vrijdag?
Jouw gemekker natuurlijkquote:
20:45quote:Op woensdag 18 december 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat gaan ze het huis in?
Classicquote:Op woensdag 18 december 2013 11:56 schreef alors het volgende:
Waarom heeft die ene keeper een helmpje op?
Kosten noch moeite gespaardtwitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 18-12-2013 om 11:53:16Dank aan @Domien voor ruim 3 jaar 10-12u op #3FM ! Vanaf januari 19-22u! reageer retweet
Schitterend weerquote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kosten noch moeite gespaardtwitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 18-12-2013 om 11:53:16Dank aan @Domien voor ruim 3 jaar 10-12u op #3FM ! Vanaf januari 19-22u! reageer retweet
![]()
Arbeidsvitaminen toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat zat er ook alweer tussen 10 en 12?
Alleen als ze na rust de andere kant op spelen.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef alors het volgende:
[..]
Schitterend weerHart voor de zaak alles
Hij heeft het anthem ook al aangevraagd, vast weer voor 10 euro, wat een gulheid
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was eigenlijk de GP? Luister niet meer.
quote:
Nee.quote:
Remiquote:
Het stukje ervoor is ook leuk, dat ie rondloopt in die ruimtequote:
Jij durft!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoi.Ben ik gewoon vergeten om naar de laatste Aaaaaaaaaaaat Work te luisteren.
Jij, schavuit!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoi.Ben ik gewoon vergeten om naar de laatste Aaaaaaaaaaaat Work te luisteren.
Leukquote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Om 9.30u Slimme Schemer en Tido morgen
Niet haten op Leidenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oke, Enschede was ook gaaf. Alleen Leiden was in alles kut.
Morgen 9.30quote:Op woensdag 18 december 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komen arjen en janine? En komt Syb dan ook meten langs?
Over Syb gesproken, is Pandaplint er
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komen arjen en janine? En komt Syb dan ook meten langs?
twitter:
wilde gok hoor, zou ik niet aandurvenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kon wel es het anthem worden dit.
Ik ben voor.quote:
Te vroeg gepiekt door o.a. SCTTH.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is en blijft gewoon een lekkere plaat. Grote kanshebber voor 't anthem.
Door wat?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Te vroeg gepiekt door o.a. SCTTH.
Domien is best een lekker wijfquote:
Verdomme, nu zit ik te fappen terwijl ik aan Domien denk.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Domien is best een lekker wijf
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Domien is best een lekker wijf
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, nu zit ik te fappen terwijl ik aan Domien denk.
OPquote:Op woensdag 18 december 2013 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe laat worden ze eigenlijk opgesloten?
Patricia Paayquote:Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, nu zit ik te fappen terwijl ik aan Domien denk.
quote:
Ja anders krijg jequote:
Ik was toch heel niet serieusquote:Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja anders krijg je
NIEMAND ANTWOORD OP VRAGEN HUIL HUIL
Nou ik heul welquote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik was toch heel niet serieus.
Jan, Pier, Tjoris en Corneel.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke DJ's zitten er dit jaar eigenlijk in?
De baard bij Pier groeit alleen ondersteboven.quote:
Sinds wanneer zit er een 4e DJ in het huis danquote:
Sinds ze baarden hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een 4e DJ in het huis dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |