Blijkbaar niet nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet eens een uh, oké? Of uhm, mag ook trouwens.
quote:
Ja, leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet eens een uh, oké? Of uhm, mag ook trouwens.
Ja en jij zeikt over dat wij zeiken. Pot ketel zwart.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Och ermen, ik kwam alleen even zeggen dat ik blij werd van Winter, maar dan lees je een halve pagina terug en kom je alleen stront over Domien tegen. Dezelfde stront als gister, trouwens. Een eergister vast ook. De dag daarvoor niet, want toen was het zondag. Maar toen is er vast ook nog op Domien gestront. Beetje zielig, dat wou ik dan ook nog even zeggen. Verder volkomen zen hoor Luna
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus in een afzeiktopic mag ik niet zeiken op de afzeikersquote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en jij zeikt over dat wij zeiken. Pot ketel zwart.
En nu. Zen.
Kijk eens in de OPquote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef IPA het volgende:
Is SR dit jaar ook weer te volgen op het KPN Extra kanaal of hoe dat heet? Kanaal 20 ofzo?
quote:
Baarle-Nassau.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar staat het Glazen Huis dit jaar eigenlijk?
Op een plein.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar staat het Glazen Huis dit jaar eigenlijk?
Moet ik dan mijn Belgische euro's storten?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn Belgische euro's storten?
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus in een afzeiktopic mag ik niet zeiken op de afzeikers.
Gezeik.
De updates, daar is ze idd goed in. Niet in DJ zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:49 schreef IPA het volgende:
Gaat die ene Lieke het nieuws weer lezen? Zij is het hoogtepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |