Dan ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is om 12u toch als de reclame instart?
Vind ik ook jammer ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Thanks Domien voor de afgelopen jaren @Work! Jammer dat je weggepest bent hier door die azijnzeikerts.
Die versie blijft intens mooi.quote:
Tja jij bent zijn beste vriend dus ik vind jouw mening niet echt objectief.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:19 schreef Pino112 het volgende:
DomienhatersVerdienen allemaal een klap in hun nek
In jouw geval op die eendenbek van je.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:19 schreef Pino112 het volgende:
DomienhatersVerdienen allemaal een klap in hun nek
Pino is een vogelquote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In jouw geval op die eendenbek van je.
*niet zo rullevantquote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tja jij bent zijn beste vriend dus ik vind jouw mening niet echt objectief.
Ja, kan ik er wat aan doen dat het een vogel met een eendenbek is...quote:
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In jouw geval op die eendenbek van je.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het origineel van Sandra van Nieuwland beter
quote:
Haten op Sandraquote:
Ik vraag me al jaren af waarom sommigen hier sowieso nog naar 3FM luisteren.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef DeLuna het volgende:
Soms vraag ik wel eens af waarom we allemaal naar Domien luisteren. Zouden we dat ook doen als dit topic niet zou bestaan?
Ik vind Domien best ok, maar dat komt ook door zijn tijdslot waarin veel classics worden gedraaidquote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef DeLuna het volgende:
Soms vraag ik wel eens af waarom we allemaal naar Domien luisteren. Zouden we dat ook doen als dit topic niet zou bestaan?
Nou, het is dat of alvast in een kist gaan liggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef DeLuna het volgende:
Is ook onderzoek doenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:27 schreef ChatGirl het volgende:
'Onderzoek gedaan.'
Gewoon naar 3fmfan.nl gesurft bedoelt 'ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |