quote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef Lastpost het volgende:
Op naar de 700 euro voor m'n sociale huurwoning dan maar. Betaal ik nog maar 150 euro meer in de maand t.o.v. de hypotheek van m'n ouders met hun riante woning.
dat kan je hier controleren.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef Lastpost het volgende:
Op naar de 700 euro voor m'n sociale huurwoning dan maar. Betaal ik nog maar 150 euro meer in de maand t.o.v. de hypotheek van m'n ouders met hun riante woning.
Meer zelfs, en dan nog zagen ze geen mogelijkheden om er meer uit te slepen dan deze vage "toezeggingen".quote:Op woensdag 18 december 2013 00:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat de PvdA nog een half uur schorsing wilde
In het oosten kun je er prima van wonen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef arjan1112 het volgende:
Voor 550 euro hypotheek heb je echt geen riante woning..
maar wel fout.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zie je dat het heel normaal is, om dat te zeggen..
Nou ja, het is ongeveer de meest gemaakte taalfout van dit moment denk ik. En ik vind het afschuwelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zie je dat het heel normaal is, om dat te zeggen..
In Duitsland ?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In het oosten kun je er prima van wonen.
Buiten de steden natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
In Duitsland ?
in Arnhem koste de huizen evenveel als in Den Haag en Rotterdam.
Arnhem is toch geen oosten man...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
In Duitsland ?
in Arnhem koste de huizen evenveel als in Den Haag en Rotterdam.
Beter gedaan dan welke collega's?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bah, hij is bezweken onder de druk. Hij heeft het beter gedaan dan zijn collega's maar hij had niet dit destructieve plan mogen steunen, hij had veel meer moeten afdwingen alvorens eventueel in te stemmen. Dan maar een kabinetscrisis, dat is niet zijn verantwoordelijkheid.
Hij had gewoon moeten zeggen te weinig. Punt.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bah, hij is bezweken onder de druk. Hij heeft het beter gedaan dan zijn collega's maar hij had niet dit destructieve plan mogen steunen, hij had veel meer moeten afdwingen alvorens eventueel in te stemmen. Dan maar een kabinetscrisis, dat is niet zijn verantwoordelijkheid.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
[3] meer in het algemeen : de foute focus : geld ophalen om verkeerde redenen en op verkeerd tijdstip
Dat de EK een soort sanctioneringsapparaat is voor de TK, een deeltijdhobbie van overbodige politici-met-latere-publieke-functies, een zeef om fouten in door de TK aangenomen wetten te filteren, een politiek evenwichtsapparaat dat net zo korte termijn denkt (hoewel : iets bedaagder) alxs de TK.quote:
550 euro, dat is 200.000 euro grofweg, ex. HRA? Daar kun je een prima eengezinswoning van kopen in bijvoorbeeld Noord-Limburg.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:54 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
in dorpen zijn de huizen nóg duurder
Gewenste hypotheek:quote:Op woensdag 18 december 2013 00:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
550 euro, dat is 200.000 euro grofweg, ex. HRA? Daar kun je een prima eengezinswoning van kopen in bijvoorbeeld Noord-Limburg.
Oké, dat is duurder dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gewenste hypotheek:
¤ 175.000,-
Soort hypotheek:
Annuïteitenhypotheek (100% aflossing)
Nominale rente:
4,2% 10 jaar vast (Argenta o.b.v. NHG)
Jaarlijks rentepercentage:
4,3%
Looptijd:
30 jaar
Maandlast: