Die gunde ik je ook met zo'n matige TTquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die gunde ik je ook met zo'n matige TT
[..]
[..]
[..]
[..]
5quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
Precies ik wou het quintet niet onderbreken
A quintet is a group containing five membersquote:
Al een paar honderd jaar oud en wordt nog steeds gedraaidquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
oja ik stop om 0:00 neemt iemand mij nog over?
pyotr llyich tchaikovsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet
Maar beantwoord mijn vraag even
watdanquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Zokunen. het volgende:
Ik denk dat ik een weekje niet meer ga posten, zit er even doorheen en wil niet nog dommere dingen doen.
hej zulke domme dingen gedaan hier dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Zokunen. het volgende:
Ik denk dat ik een weekje niet meer ga posten, zit er even doorheen en wil niet nog dommere dingen doen.
Tchaikovsky dusquote:
Oke... maar is er op FOK! wat dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
De accu is leeg. En dat is niet handig.
Auch, géén gekke dingen doen hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Zokunen. het volgende:
Dat zeer zeker, en GUP is weer deatquote:
quote:
Jullie bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeer zeker, en GUP is weer deat
Ik slinger VDJ wel weer ff aan!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeer zeker, en GUP is weer deat
Ik probeer al, maar 404 error in WinAmp, SAM zegt dat ik aan het streamen ben.quote:
Ik zit er nu wel in.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik probeer al, maar 404 error in WinAmp, SAM zegt dat ik aan het streamen ben.
Ik ben er al uitquote:
Blah, jij bent een DJ die door GUP wel lief gevonden wordt, ik niet vanwege dat grill incidentquote:
Whehehe!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blah, jij bent een DJ die door GUP wel lief gevonden wordt, ik niet vanwege dat grill incident
We moeten gewoon GUP de jaarwisseling doorslepenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef ToT het volgende:
Ff een paar nummertjes achter elkaar en dan kijken we of Gup weer z'n vinnetjes kan uitslaan!
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We moeten gewoon GUP de jaarwisseling doorslepenaan
Eindelijk weer een UI waarbij ik niet ga Murpenquote:
ja, na een DM-verzoek van Drizztquote:
ik vond de vorige wel grappig eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eindelijk weer een UI waarbij ik niet ga Murpen
Je werd al helemaal gemurpt van?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eindelijk weer een UI waarbij ik niet ga Murpen
Oh? Hoezo dan? Werd die er tuureluurs van?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, na een DM-verzoek van Drizzt
idd, dat snelle mis ik nu wel ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond de vorige wel grappig eigenlijk
deze gaat zo sloom
Nu pasquote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, na een DM-verzoek van Drizzt
ja ook. en skippy begon er ook over te zeurenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Hoezo dan? Werd die er tuureluurs van?
Deze past beter bij jequote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond de vorige wel grappig eigenlijk
deze gaat zo sloom
ja daarom. dat ene plaatje lijkt nu onmeunig lang te staanquote:
Je hebt je UI echt aangepast op geklaag van anderenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja ook. en skippy begon er ook over te zeuren
die andere was precies hetzelfde, behalve de murp invloeden dan. deze UI was namelijk gemurptquote:
ja noh, drizzt kan eigenlijk niet zoveel hebben. voor hem heb ik 'm maar aangepast.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt je UI echt aangepast op geklaag van anderen
zo had ik het nog niet bekekenquote:
Maar hoezo voor hem dan? Gewoon een kameraad van je hier op Fok of zo?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja noh, drizzt kan eigenlijk niet zoveel hebben. voor hem heb ik 'm maar aangepast.
ja, die keerl komt ook altijd in ToF. kuj wel goed hebben. Ben wel een keer bij 'm geweest toen hij nog in Amersfoort woonde.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoezo voor hem dan? Gewoon een kameraad van je hier op Fok of zo?
Okee dan!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, die keerl komt ook altijd in ToF. kuj wel goed hebben. Ben wel een keer bij 'm geweest toen hij nog in Amersfoort woonde.
Jah, Duh, de wereld waar Drizzt in leeft is een trage, en jouw UI ging sneller dan Elminster ooit had kunnen casten, dus ik snap Drizzt zijn verwarring welquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja noh, drizzt kan eigenlijk niet zoveel hebben. voor hem heb ik 'm maar aangepast.
heb jij je UI nu ook veranderd?quote:
Voor de gein ff!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij je UI nu ook veranderd?
Als Gup dan nog niet wilt zwemmen, en ook niet wil reageren op mijn vervangende DJ - ja hoe kan het anders - Tour of Duty uurtjes, dan stuur ik over een minuutje of tien toch nog maar even een berichtje naar de gup-dokterquote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef ToT het volgende:
Na dit nummer ff kijken of gup weer de schoolslag gaat doen.
je hebt nu je 3e UIquote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor de gein ff!Ik zet hem zo weer terug!
Klopt!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt nu je 3e UI
ik heb auto-update, maar je UI veranderd per post
quote:
4quote:
hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:31 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik neem toch weer mijn oude. Ik ben een gewoontedier!
't is gewoon JOUW UIquote:Op woensdag 18 december 2013 00:32 schreef ToT het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN geleden heeft ooit iemand deze voor mij gemaakt. Ik vond het ZO KNAP he: de frontjes van 2 albums met elkaar gecombineerd, kleuren aangepast en dan zo die mooie letters er overheen!
ik ken je volgens mij niet anders dan met deze UIquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef ToT het volgende:
Ik zit 10 jaar op Fok, maar deze UI is volgens mij echt al 15 jaar oud, van het jaar toen het album Aégis uit kwam.
Ja die 3 anderen heb ik ook wel een tijdje gebruikt. Die ene "ToT en met" en die kleurrijke had ik toen ik modje van BNW was. Paar maandjes bij elkaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ken je volgens mij niet anders dan met deze UI
Zo heb ik mijn muisje per ongeluk ondekt tijdens mijn aanwezigheid op het SST forum, en hij klopte helemaal, en bleek ook daarna nog gewoon te kloppenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef ToT het volgende:
Ja de albums na Aégis vind ik gewoon niet mooi, dus op en gegeven moment wilde ik mijn username loskoppelen van die band, maar gevoelsmatig vind ik dat toch kut. Dit hoort gewoon zo; deze UI en WÉL de connectie naar het album wat voor heel veel veranderingen in mijn leven heeft gezorgd.
Lijkt me niet, nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn muisje per ongeluk ondekt tijdens mijn aanwezigheid op het SST forum, en hij klopte helemaal, en bleek ook daarna nog gewoon te kloppen
't is mijn UI
Zou je trouwens iets rechtelijks kunnen beginnen over een UI:?
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:43 schreef ToT het volgende:
Hee maar mensen, ik zit in te kakken; ik ga slapen!Trusten he!
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mooie dromen ToT, en morgen weer gezond op
Vandaag nietquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag niet
Zaterdag2100-2300 Dé hits van 2013
Dus zorgen dat je thuis bentquote:Op woensdag 18 december 2013 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dan kan
als ik thuis ben, kan ik wel luisteren
als je voor dezelfde mic gaat als mij, moet je er nog wel een kabel bij halen om in je pc te pluggenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus zorgen dat je thuis bent
Nog geen mic hoor, ik moet eerst even kijken wat ik overhou van het december salaris of ik die kan aanschaffen
Niet nodigquote:Op woensdag 18 december 2013 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
wil je gup zometeen nog even proberen?
ik merk hetquote:
Ow kabels, 't zou mij sterk lijken als ik de juiste kabel niet al in huis heb. Maar nee nog geen beslissing genomen voor Mic.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je voor dezelfde mic gaat als mij, moet je er nog wel een kabel bij halen om in je pc te pluggen
Ow, gezien het tijdstip ik ookquote:
zozo, ik heb alleen 1TB's disks hier. wel 4 stuks, maar daar hou ik nu effectief maar 2TB van overquote:Op woensdag 18 december 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow kabels, 't zou mij sterk lijken als ik de juiste kabel niet al in huis heb. Maar nee nog geen beslissing genomen voor Mic.
Had er eigenlijk het geld niet voor maar heb eerst geinvesteerd in een 3TB disk.
slaap lekkerquote:Op woensdag 18 december 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, gezien het tijdstip ik ook
Heb je met 4x1 TB meer dan ik hebquote:Op woensdag 18 december 2013 00:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zozo, ik heb alleen 1TB's disks hier. wel 4 stuks, maar daar hou ik nu effectief maar 2TB van over
ik wil eigenlijk ook een keer over op groter spul.
ach, ik heb nu 1 partitie van 500GB en 1 van 1.5TB. 500GB voor de muziek en die 1.5TB voor downloads, documenten en andere zooi. die laatste zit nog wel eens vol.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je met 4x1 TB meer dan ik heb
En eerlijk gezegd, als het mij gaat lukken om die 3TB vol te krijgen, dan ben ik vout bezig
Ow, die andere zooi heb ik recentelijk laten crashen, scheelde mij zo'n 200 GBquote:Op woensdag 18 december 2013 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, ik heb nu 1 partitie van 500GB en 1 van 1.5TB. 500GB voor de muziek en die 1.5TB voor downloads, documenten en andere zooi. die laatste zit nog wel eens vol.
Vout heeft niet zo'n grote collectie hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je met 4x1 TB meer dan ik heb
En eerlijk gezegd, als het mij gaat lukken om die 3TB vol te krijgen, dan ben ik vout bezig
Jij hebt tenminste toegang tot R49. Hier is het bedrijfsnetwerk zo afgeknepen dat er gewoon niet naar de stream te luisteren valt. En je kan geen programma's of codecs installeren.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:11 schreef Melting het volgende:
Zo.... inmiddels weer op het werk. Zo meteen eens Radio 49 aanzetten hier. De baas is er deze week niet.
Ik heb administrator rechten om dingen te installeren.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste toegang tot R49. Hier is het bedrijfsnetwerk zo afgeknepen dat er gewoon niet naar de stream te luisteren valt. En je kan geen programma's of codecs installeren.
Melting heeft MACHT! TOTALITAIRE MAAAAACHT!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb administrator rechten om dingen te installeren.
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Melting heeft MACHT! TOTALITAIRE MAAAAACHT!
Naar bed met de vrouw van de baas?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar zijn ook nog dingen die ik ook niet mag hoor.
Ik heb zijn vrouw nog nooit gezien. Dus dat weet ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Naar bed met de vrouw van de baas?
300 GBquote:Op woensdag 18 december 2013 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Vout heeft niet zo'n grote collectie hoor.
Wel ruim 300 GB maar geen 3TB!
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste toegang tot R49. Hier is het bedrijfsnetwerk zo afgeknepen dat er gewoon niet naar de stream te luisteren valt. En je kan geen programma's of codecs installeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef Hiryu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef Hiryu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
HTML5 playerquote:Op woensdag 18 december 2013 11:47 schreef robdriessen het volgende:
Zul je zien dat het Flash is. Dan gaat hier IE8 steigeren. En Firefox heeft de plug-in niet standaard in de browser, en ik heb geen rechten om iets te installeren.
Alhoewel... Soundcloud en de webplayers van de publieke omroepen werken meestal wel...
Hummm... sprankje hoop.
Je vergeet alleen de check if user == RobDriessen@work don't playquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vergeet alleen de check if user == RobDriessen@work don't play
Touchéquote:Op woensdag 18 december 2013 12:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]![]()
* If user='MaryMouse' then limit requests to 3 per day.
Het moet trouwens heel raar lopen als dit niet het thema van 2013 gaat worden. DJ's zelf gaan er helemaal los op:quote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef MaryMouse het volgende:
Oei, twee nummers te laat ingetuned.
zit er wel inquote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dus
het gaat nu heel rustig worden denk ik net zoals vorig jaar met SR
Ben maar niet bang.... je zal er mij niet minder om zien hier.....quote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dus
het gaat nu heel rustig worden denk ik net zoals vorig jaar met SR
Andere mensen welquote:Op woensdag 18 december 2013 16:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben maar niet bang.... je zal er mij niet minder om zien hier.....
Zoals jij toch niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Andere mensen wel
Ik ga het wel wat volgenquote:
Mij ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 16:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben maar niet bang.... je zal er mij niet minder om zien hier.....
Das niet fijnquote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef ToT het volgende:
Ruim 2,5 uur rijden om een handtekening te zetten....
Moest je de handtekening in Zeeland zetten of zo?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef ToT het volgende:
Ruim 2,5 uur rijden om een handtekening te zetten....
Bornequote:Op woensdag 18 december 2013 17:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moest je de handtekening in Zeeland zetten of zo?
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Internet is redelijk gefixt volgens mij. Vanavond maar eens wat fijne plaatjes binnen harken. Wellicht nog een radio uitzending in de ether trappen. Lijkt me wel een puik plan.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Internet is redelijk gefixt volgens mij. Vanavond maar eens wat fijne plaatjes binnen harken. Wellicht nog een radio uitzending in de ether trappen. Lijkt me wel een puik plan.
O, twee stappen naar het oosten en je zit in Duitslandquote:
Dat is al 1 stap minder als vanuit mijn huis!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
O, twee stappen naar het oosten en je zit in Duitsland
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is al 1 stap minder als vanuit mijn huis!
Nee, maar het is wel een flink stuk naar het noorden toe he, en ik bedoel heen- en terugweg bij elkaar op geteld.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar was het zo'n puinhoop op de weg dat je er zolang over hebt gedaan?
Oh, ik dacht 2,5 uur voor een enkele reis.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een flink stuk naar het noorden toe he, en ik bedoel heen- en terugweg bij elkaar op geteld.Daarbij kwam ik ook nog eens bijna zonder benzine te zitten en moest ik ergens de snelweg af en flink rondrijden om een benzinepomp te vinden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:31 schreef ToT het volgende:
Gup is weer eens in een Amy-bui vanavond zeg.
Not mequote:
Vandaar.quote:De Nederlandse dj Paul Bäumer is op 37-jarige leeftijd overleden aan kanker. Hij vormde samen met Maarten Hoogstraten het duo Bingo Players.
Dat nieuws valt te lezen op Facebook.
De twee wisten in hun dj-carrière meerdere hits te scoren. In het begin van 2013 stonden ze met het nummer Get Up (Rattle) op nummer 1 in Groot-Brittannië. Ook Cry (Just a Little) was een bescheiden hitje van het duo.
Paul Bäumer is overleden, daarom vroeg Zokunen dat nummer van de Bingoplayers aan. Denk ik.quote:
Ah okee!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Paul Bäumer is overleden, daarom vroeg Zokunen dat nummer van de Bingoplayers aan. Denk ik.
Nog maar een uurtje en dan gaat Mono draaienquote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah okee!Die naam zegt me even niets. Ik wist niet dat die net op Gup waren. Ik heb afgesloten toen Amy weer eens langs kwam. Daarna weer ff geluisterd, maar ben nu South Park aan het kijken.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar een uurtje en dan gaat Mono draaien
Djeezer?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef Zokunen. het volgende:
Maagd neukt vriendin ziekenhuis in
3x raden door wie gepost
Hoef niet eens te kijken. 9 van de 10 keer herken je aan de titel al de stukjes van zijn hand.quote:
Echt wel, en anders wel aan de 1e zin!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef niet eens te kijken. 9 van de 10 keer herken je aan de titel al de stukjes van zijn hand.
quote:
Ik ook nog.quote:
Nee, pas rond kwart voor 10.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En bij jou? Cursus afgelopen?
Bleh, da's nog langquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook nog.
[..]
Nee, pas rond kwart voor 10.
Wat voor cursus?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook nog.
[..]
Nee, pas rond kwart voor 10.
De cursus nog Voutere shows dan DJ Vout makenquote:
Best wel.quote:
Dreamweaver Iquote:
Okee dan!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Best wel.
[..]
Dreamweaver I
Heb me net ingeschreven voor Dreamweaver II.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De cursus nog Voutere shows dan DJ Vout maken
Ja, best wel. Maar als je het online koopt, valt dat wel mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Is dat pakket niet verrot duur?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar als je het online koopt, valt dat wel mee.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:31 schreef Melting het volgende:
Nog maar ruim anderhalve dag werken, en dan weekend!
Normaal hoef ik nog maar anderhalve dag op woensdagavond.quote:
Ow, dus je moet meer werken?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Normaal hoef ik nog maar anderhalve dag op woensdagavond.
Nee, op vrijdagmiddag ben ik om 12 uur klaar, en moet ik nog 20 laptops ophalen vanaf 14.00.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dus je moet meer werken?
Bedoel je de tijd die je nu bij de cursus zit?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:31 schreef Melting het volgende:
Nog maar ruim anderhalve dag werken, en dan weekend!
2 uur niks doen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, op vrijdagmiddag ben ik om 12 uur klaar, en moet ik nog 20 laptops ophalen vanaf 14.00.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik moet zaterdag werken, en maandag ook nog
Eigen tijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
2 uur niks doen?Eigen tijd of wordt dat wel betaald?
Wazig dat zoiets gewoon kan dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigen tijd.![]()
Maar dan ga ik lekker een visje happen.
Ach.... ik mag tussendoor doorwerken. Maar dat wil ik zelf niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wazig dat zoiets gewoon kan dan.
Maar lekker & gezond!
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... ik mag tussendoor doorwerken. Maar dat wil ik zelf niet.Op tijd iets eten.
Maandag en dinsdag nog werken, en dan vakantie tot de 2e Januari.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag nog werken, en dan vakantie tot de 2e Januari.
@ MM: Ben jij dinsdag vrij dan?
Dat is dan wel fijn.quote:
Ahhhhh vandaar!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik krijg straks Mono's stem te horen
Bij mij ookquote:
Ik hoor nu Chicanequote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Als het goed is hoort men zo Chicane, wanneer de vertraging er uit is!
Ik zoek ruziequote:
Ja hij weet altijd overal wel luisteraars vandaan te halen!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij kwam even in ONZ SC zwaaien
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Als het goed is hoort men zo Chicane, wanneer de vertraging er uit is!
Marketing jwzquote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij weet altijd overal wel luisteraars vandaan te halen!
BBQ gaat dit niet leuk vinden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Als Mono draait, hoort TC er ook bij
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Als Mono draait, hoort TC er ook bij
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
BBQ gaat dit niet leuk vinden.
ToTquote:
Sorry....geen tijd. Ik zit in cursus.quote:
Nou zeg dan maak je maar tijdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry....geen tijd. Ik zit in cursus.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hij klinkt veel blanker dan ik dacht
Ik ben je reinste nikkerquote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik spreek jou straks nog wel mannetje!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nou zeg dan maak je maar tijd
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Is goedquote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik spreek jou straks nog wel mannetje!
quote:
quote:
Ja ik ruik het ookquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
Ineens mijn schatje door mijn speakers
Wacht....hij heeft ook iets met jou?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
Ineens mijn schatje door mijn speakers
Deze uitspraak in combinatie met de foto van zijn zoontje hier is wel HEEL erg fout!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
De sletquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wacht....hij heeft ook iets met jou?
Ik ga aan de slag.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Provincialen represent. Zeg het voort. Elke SC, spam het broeder, spam het
Mijn hele leven in puin, ik zal mijzelf reeds onder een brug in slaap gaan wenen met de gedachte aan de zoete mannenbilletjes van heer Poly, terwijl ik een dode rat knuffel waar nog een gebruikte naald in steekt.quote:
Binnensmonds gebraaktquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze uitspraak in combinatie met de foto van zijn zoontje hier is wel HEEL erg fout!![]()
ONZ / Monopoly is papa
Ik denk dat hij gewoon zekerheid wil over kleine Mono's. Met jouw verschrompelde baarmoeder mist die zekerheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wacht....hij heeft ook iets met jou?
Zo rol ik. Ik zie je volgend seizoen graag terug op de NCRV bij het programma burenruziesquote:Op woensdag 18 december 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Bedankt Mono, mijn buren waarderen je nu ook
Probleemwijken op SBS6 natuurlijk, tokkievolk hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo rol ik. Ik zie je volgend seizoen graag terug op de NCRV bij het programma burenruzies
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
Daft Punk heeft wel wat aardige nummers![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou er vlinders van in je buik krijgen he!
Vout kan het haast niet beter doenquote:
Hebben we een app dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef Monopoly het volgende:
Staat dit radio station in de TuneIn app?
Ik stem tegen, ik heb het niet zo met SRquote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
Geld inzamelen voor SR via radio49?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |