quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Dat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:29 schreef hafcfan het volgende:
Is er niks op tv ofzo dat het hier zo druk is.
Dartsen is gewoon populair en leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:29 schreef hafcfan het volgende:
Is er niks op tv ofzo dat het hier zo druk is.
Eens maar heel veel komen hier nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Dartsen is gewoon populair en leuk.
Excuses. In de tijd van de Cuil en de Matchstick was ik groot fan, maar met Maijer ben ik een beetje afgehaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens maar heel veel komen hier nooit.
De Cuil en de karikaturen van Dik Bruijnesteijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Excuses. In de tijd van de Cuil en de Matchstick was ik groot fan, maar met Maijer ben ik een beetje afgehaakt.
Ik kijk pas sinds de laatste set. Al 10 legs gezien dus whahahaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben net pas thuis, die 3 legs die ik gezien heb zijn al spannend
RIP.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
De Cuil en de karikaturen van Dik Bruijnesteijn![]()
Schitterende showquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
De Cuil en de karikaturen van Dik Bruijnesteijn![]()
Welke klasse spelen die ook alweer? Eerste of tweede toch?quote:
Eerste dacht ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welke klasse spelen die ook alweer? Eerste of tweede toch?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH KANJERBORDquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef Nober het volgende:
Beste dartbord: Bull's Advantage (Gebruikt door de WDF)
Wat is er leuk aan MVG tegen Brad ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef Grifte het volgende:
Eerst die qualifier toch
Daarna de Neerlanders
De pijn die die qualifier gaat voelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan MVG tegen Brad ofzo
Je replies hier zijn zo niet van toegevoegde waarde, het is bijna knapquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
Die gasten zijn zo ongrappig, het is bijna knap.
Niveautje Scholten dit, echt zo goed van jou.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je replies hier zijn zo niet van toegevoegde waarde, het is bijna knap
Danku, hier heb je je badeend en hup het bad inquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niveautje Scholten dit, echt zo goed van jou.
Meneer MolFan is bezig de kwaliteitsusers te beledigen, trek het je niet aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niveautje Scholten dit, echt zo goed van jou.
Jezelf een kwaliteitsuser noemen omdat anderen dat niet bevestigenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer MolFan is bezig de kwaliteitsusers te beledigen, trek het je niet aan
Na het WK op de A12 bij de Mac zullen ze elkaar wel treffen gok ik zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Wanneer kunnen die broers elkaar treffen?
Lloyd
En modje bashen is ook heel tof natuurlijk, ik sta er ook zo bovenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer MolFan is bezig de kwaliteitsusers te beledigen, trek het je niet aan
Zou je vrouw zeer fijn vinden als ik haar eens serieus neem matras van Amsterdamquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry dat ik niet boos op je wordt MolFan
Ik kan toch niet boos op je worden. Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen
Is te zien aan de reacties dat je erboven staat iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En modje bashen is ook heel tof natuurlijk, ik sta er ook zo boven
Johannes wat doe je die grap was onder je niveauquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry dat ik niet boos op je wordt MolFan
Ik kan toch niet boos op je worden. Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen
Hij heeft geen niveau. Hij heeft nivo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johannes wat doe je die grap was onder je niveau
Johannes en niveauquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johan Derksen zei het ook een keer tegen Wilfred Genee. Echt hilarisch al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer je wordt uitgeschakeld...
lolquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer je wordt uitgeschakeld...
Een beetje zo'n krampachtige Popeye houding.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef editoor het volgende:
[..]
Waar de gemiddelde fokker jaloers op is.
Dat zenuwtrekje met zijn mond leidt nogal af.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:53 schreef Knaller het volgende:
Die Ward lijkt wel stoned als hij gooit.
Won die wel eens wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn tijd kon ik altijd op Fordham rekenen.
Alleen daarom zou die diskwalificeert moeten wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zenuwtrekje met zijn mond leidt nogal af.
en Wolfiequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn tijd kon ik altijd op Fordham rekenen.
Hopelijk wordt het geen herhaling als de partij van Phil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja denk dat die, na dit gezien te hebben, misschien toch wel een leg kan verliezen.
Zitten ze ook nog zie Fitton, O'Shea, Walton, Waites.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een mongool is datAls het aan hem lag zaten de toppers nog bij de BDO
The Countquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was nooit zo voor Wolfie.
Wel voor Hankey
Tedquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was nooit zo voor Wolfie.
Wel voor Hankey
O'sheaquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Zitten ze ook nog zie Fitton, O'Shea, Walton, Waites.
Fitton is niks meerquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Zitten ze ook nog zie Fitton, O'Shea, Walton, Waites.
Beste partij van t jaar denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
The Count![]()
![]()
die was een paar weken terug nog.
Doet hij ook mee aan dit toernooi?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
The Count![]()
![]()
die was een paar weken terug nog.
Gewoon lekker overstappen. Waites is op de GSOD ook veel beter dan bij de BDOquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind je het gek op dat niveau, Bunting dan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Scholten rukt graag dat kanjerhoofd van Mayer eraf
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet hij ook mee aan dit toernooi?
Push upsquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij met minder dan cup E word je niet aangenomen daar als showgirl
Die danschicks worden daar niet op aangenomen, lijkt het.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij met minder dan cup E word je niet aangenomen daar als showgirl
Geen push upsquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef editoor het volgende:
[..]
Die danschicks worden daar niet op aangenomen, lijkt het.
Die niet neequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef editoor het volgende:
[..]
Weleens showdanseressen gezien met enorme tetten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef editoor het volgende:
[..]
quote:
Nee, hij is te goed, ze zijn bang van hem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet hij ook mee aan dit toernooi?
De schele vader iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef Djnormandy het volgende:
Is Clark de vader van Komula ofzo?
Als je nu Wereldkampioen wordt vraag je je toch af: was ik dit wel geworden als Ted en Co hadden meegedaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij is te goed, ze zijn bang van hem.
gvdquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nu Wereldkampioen wordt vraag je je toch af: was ik dit wel geworden als Ted en Co hadden meegedaan?
Lelijke stijl heeft hij ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Die Vincent trekt ook altijd zo`n kop of t 'm allemaal geen ruk boeit
Tenminste wel een pot met een goed tempo.quote:
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Freire het volgende:
Zingen ze nou yaya en kolo toure toe??
Dit is het begin van de revivalquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt zak steeds verder weg. Binnenkort top 32 uit
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nu Wereldkampioen wordt vraag je je toch af: was ik dit wel geworden als Ted en Co hadden meegedaan?
En gisteren waren hete de oempaloempa'squote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef RemcoW23 het volgende:
De bananen in het midden zijn luidruchtig![]()
Kkdiscriminerend die Shag Nieuwlaat wat een blaagquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef RemcoW23 het volgende:
De bananen in het midden zijn luidruchtig![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Freire het volgende:
[..]
En gisteren waren hete de oempaloempa's
60% op de dubbels is altijd goed. Scorend vermogen kan wel wat beter ja.quote:
Koos won op tv 6-0 van Vincent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Koos zelf een keertje op TV mag smijten
Masker heeft die al opquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Nober het volgende:
Even afwachten wanneer Superman z'n cape en masker opzet want dan is het zo afgelopen.
gaat niet echt super manquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:21 schreef DeeBee het volgende:
Clark is wel een talentje hoor, niveautje.
Een van de heerlijkste songs van alle darters.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
nanananananananana vincent van der voort van der voort vincent van der voort
Mandela als avatar hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Fast Vinnie moet die gemankeerde superman wegsmijten.
Ike Dubaku, of Madiba voor intimi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is geen Mandela, maar Ike Dubaku uit 24.
Mandela als avatar hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Na SEVEN NATION ARMY!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de heerlijkste songs van alle darters.
Is gewoon Pelé manquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kerstnummers nuquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het begint een volkssport te worden.
Is helaas iets duurder uitgepaktquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sukkie sukkie 5 dollah
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
nanananananananana vincent van der voort van der voort vincent van der voort
Tja had ik je vantevoren kunnen vertellen. Die kleine aziaatjes kleden je helemaal uit en jij maar denken dat ze bij je is vanwege liefdequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Is helaas iets duurder uitgepakt
Eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de heerlijkste songs van alle darters.
Ja hoor, ga er verder niet teveel op in, maar we zijn erg gelukkig, ze werkt 50 uur per week, vast contract en niks te klagen, maar voor 5 dollar kon ik haar niet naar NL halen neequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja had ik je vantevoren kunnen vertellen. Die kleine aziaatjes kleden je helemaal uit en jij maar denken dat ze bij je is vanwege liefde
Als je met 6 darts 92 al niet uitgooit, dan weet je dat je het tegen de eerste de beste echte tegenstander gaat afleggen.quote:
Is allemaal schijn maar dat merk je over een paar jaar wel. 50 uur werken dus ze is een halve dag per week vrij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja hoor, ga er verder niet teveel op in, maar we zijn erg gelukkig, ze werkt 50 uur per week, vast contract en niks te klagen, maar voor 5 dollar kon ik haar niet naar NL halen nee
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is allemaal schijn maar dat merk je over een paar jaar wel. 50 uur werken dus ze is een halve dag per week vrij?Werkt ze als seksslaaf ofzo?
Alle tegenstanders vielen in slaap.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef baggerbaas het volgende:
Hoe heeft die Clark in vredesnaam een kwalificatietoernooi gewonnen
Ja wel gezien en dat was een stuk beter hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dan heb je Loyd tegen Anderson niet gezien zeker, qua niveau dan toch
Nee hoor 83 gemiddeldquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ja wel gezien en dat was een stuk beter hoor.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is allemaal schijn maar dat merk je over een paar jaar wel. 50 uur werken dus ze is een halve dag per week vrij?Werkt ze als seksslaaf ofzo?
Dit is genieten hoor! Types als Co hadden Clark direct afgemaakt maar Vincent laat zijn prooi nog even dartelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
Van der Voort laat Clark even denken dat hij nog een kans heeft, wat een baas![]()
![]()
Ik voorspelde 3-1 voor vin dus hij houd daar uiteraard rekening meequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
1-1 in sets staan tegen deze man...
Ik denk dat Hearn ze terugstuurt naar de BDO.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
Van der Voort laat Clark even denken dat hij nog een kans heeft, wat een baas![]()
![]()
Je hebt er in ieder geval nog hoop in.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wist niet dat deze partij al afgelopen was?
Hij maakt het publiek helemaal gek en slaat vlak voor het einde genadeloos toe, dat kunnen maar weinigen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is genieten hoor! Types als Co hadden Clark direct afgemaakt maar Vincent laat zijn prooi nog even dartelen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef MolFan het volgende:
Koert lacht om 71 gemiddelde terwijl de opperdowner niet boven de 40 komt met zijn vulkanengezicht
Die vloertegel heeft wel mooie gele vingers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef MolFan het volgende:
Koert lacht om 71 gemiddelde terwijl de opperdowner niet boven de 40 komt met zijn vulkanengezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |