Welke klasse spelen die ook alweer? Eerste of tweede toch?quote:
Eerste dacht ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welke klasse spelen die ook alweer? Eerste of tweede toch?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH KANJERBORDquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef Nober het volgende:
Beste dartbord: Bull's Advantage (Gebruikt door de WDF)
Wat is er leuk aan MVG tegen Brad ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef Grifte het volgende:
Eerst die qualifier toch
Daarna de Neerlanders
De pijn die die qualifier gaat voelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan MVG tegen Brad ofzo
Je replies hier zijn zo niet van toegevoegde waarde, het is bijna knapquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
Die gasten zijn zo ongrappig, het is bijna knap.
Niveautje Scholten dit, echt zo goed van jou.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je replies hier zijn zo niet van toegevoegde waarde, het is bijna knap
Danku, hier heb je je badeend en hup het bad inquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niveautje Scholten dit, echt zo goed van jou.
Meneer MolFan is bezig de kwaliteitsusers te beledigen, trek het je niet aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niveautje Scholten dit, echt zo goed van jou.
Jezelf een kwaliteitsuser noemen omdat anderen dat niet bevestigenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer MolFan is bezig de kwaliteitsusers te beledigen, trek het je niet aan
Na het WK op de A12 bij de Mac zullen ze elkaar wel treffen gok ik zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Wanneer kunnen die broers elkaar treffen?
Lloyd
En modje bashen is ook heel tof natuurlijk, ik sta er ook zo bovenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer MolFan is bezig de kwaliteitsusers te beledigen, trek het je niet aan
Zou je vrouw zeer fijn vinden als ik haar eens serieus neem matras van Amsterdamquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry dat ik niet boos op je wordt MolFan
Ik kan toch niet boos op je worden. Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen
Is te zien aan de reacties dat je erboven staat iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En modje bashen is ook heel tof natuurlijk, ik sta er ook zo boven
Johannes wat doe je die grap was onder je niveauquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry dat ik niet boos op je wordt MolFan
Ik kan toch niet boos op je worden. Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen
Hij heeft geen niveau. Hij heeft nivo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johannes wat doe je die grap was onder je niveau
Johannes en niveauquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johan Derksen zei het ook een keer tegen Wilfred Genee. Echt hilarisch al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer je wordt uitgeschakeld...
lolquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer je wordt uitgeschakeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |