Het tij kan snel keren...quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben nu echt weg hier. Vorig jaar nog bijna de leukste nieuwkomer en nu dit.
Kattenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Dven het volgende:
Mijn kat is een mongool. Hij is nu al een half uur met een stukje worst aan het spelen. Soms gooit hij hem zo hoog de lucht in dat hij er zelf van schrikt en hard achter de kast wegholt.
Dikkequote:
M'n hond heeft huskybloed dus ik hoop dat ooit het jagersinstinct naar boven komt. Ik schaam me dood voor die katquote:
..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het best grappig dat al mijn OP wijzigingen nog altijd staan
Het interesseert mij simpelweg niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het best grappig dat al mijn OP wijzigingen nog altijd staan
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Dven het volgende:
Mijn kat is een mongool. Hij is nu al een half uur met een stukje worst aan het spelen. Soms gooit hij hem zo hoog de lucht in dat hij er zelf van schrikt en hard achter de kast wegholt.
Vorig jaar at mijn kat oliebollen tijdens de jaarwisseling. Ik vond het niet leuk want toen had ik er geen meer.quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het interesseert mij simpelweg niet.
- GGMM
Heb jij mijn kat wel eens gezien dven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n hond heeft huskybloed dus ik hoop dat ooit het jagersinstinct naar boven komt. Ik schaam me dood voor die kat
Dit is een fraaie zin voor op de inburgeringscursus. Of een boek van nijntjequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar at mijn kat oliebollen tijdens de jaarwisseling. Ik vond het niet leuk want toen had ik er geen meer.
Dat terwijl ik nooit huil op FOK!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij stond anders ook behoorlijk hoog.
Neen, laat zienquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij mijn kat wel eens gezien dven?
Ik wist niet eens dat ze nu speeldenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb beide doelpunten van Zwolle gemist.
Voornamelijk omdat de wedstrijd me niks boeit.
Twee kutgoals.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Jawel laatst ging je emo doen en rondzwerven op de depressies topic.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat terwijl ik nooit huil op FOK!.
Ik zag Pino juichen (posten dat hij juichde eigenlijk).quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
Ik ben op datingsites nog nooit zo succesvol geweest als door te liegen dat ik een bovenmodaal inkomen heb. Vaker doen
Ok dit is mijn kat:quote:
Als je gaat slapen, doe je dan ook de deur dicht omdat je bang bent dat ze je 's nachts besluipen en aanvallen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
We hebben er nog 1 maar die is nogal autistisch en staat eigenlijk nooit goed op de foto. Toch een poging:
[ afbeelding ]
Dat rare grijze ding achter mijn kat.
Als je het daar van moet hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
Ik ben op datingsites nog nooit zo succesvol geweest als door te liegen dat ik een bovenmodaal inkomen heb. Vaker doen
Duh. Een hoog inkomen is voor de meeste vrouwen het belangrijkstequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
Pijnlijk maar waarquote:
Ah, ik wist niet dat Pino bij jou in huis woont.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag Pino juichen (posten dat hij juichde eigenlijk).
Wat een mooie katten Knutquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
We hebben er nog 1 maar die is nogal autistisch en staat eigenlijk nooit goed op de foto. Toch een poging:
[ afbeelding ]
Dat rare grijze ding achter mijn kat.
spannondquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vet, met wat geluk kan ik zometeen Mansfield Town - Oldham Athletic kijken
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat Pino bij jou in huis woont.
Daarom ben ik ook blij met m'n platinum card. Hoef dat ding maar op tafel te leggen enquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef eight het volgende:
[..]
Duh. Een hoog inkomen is voor de meeste vrouwen het belangrijkste
/insert opmerking ajacied 422quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vet, met wat geluk kan ik zometeen Mansfield Town - Oldham Athletic kijken
Golddiggersquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
Dat is wat anders dan bedoeld wordtquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jawel laatst ging je emo doen en rondzwerven op de depressies topic.
sesam open uquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij met m'n platinum card. Hoef dat ding maar op tafel te leggen en
Nee, maar wel omdat ik geen kattenhaar in bed wilquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je gaat slapen, doe je dan ook de deur dicht omdat je bang bent dat ze je 's nachts besluipen en aanvallen?
Niets mis mee. Gewoon meenemen naar je bachelor pad, sufneuken tot ze schuw zijn voor licht en geluid en dan weer buiten zettenquote:
Weetzellufquote:
Je ging toen jankend weg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan bedoeld wordt.
Lekker warm in deze kille dagen manquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar wel omdat ik geen kattenhaar in bed wil
Geef ze maar een knuffel van mequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal het aan ze doorgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |