Zo gek is Duivesteijn wel. Aan het eind van zijn politieke carrière, schijt aan wie hem wel of niet aardig vindt en behoorlijk principieel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke mensen zijn altijd een anticlimax tenzij ze net zo gek zijn als Hans Wiegel.
Of Schmelzer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke mensen zijn altijd een anticlimax tenzij ze net zo gek zijn als Hans Wiegel.
Iets met een aap en een gouden ring.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
We waren wel mooi PvdA'ers af aan het zeiken eerder, maar die Blok mag ook weleens naar de kleermaker.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind Blok maar een eng mannetje, waarom weet ik niet precies, gevoel..
Een kille bureaucraat zonder principes die rücksichtslos uitvoert wat hem van hogerhand wordt opgedragen. Zoiets?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind Blok maar een eng mannetje, waarom weet ik niet precies, gevoel..
Juistem..quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Zijn ze nu nog aan het k*tten hierover? Altijd leuk zo'n schijnvertoning 's avonds, en daarna de volgende dag allemaal om 11 uur pas hun nest uit
Dat portret van Willem II is mooi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef alors het volgende:
Die Eerste Kamer blijft wel bazig mooi. Jammer dat het maar zo weinig in beeld komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |