Zo gek is Duivesteijn wel. Aan het eind van zijn politieke carrière, schijt aan wie hem wel of niet aardig vindt en behoorlijk principieel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke mensen zijn altijd een anticlimax tenzij ze net zo gek zijn als Hans Wiegel.
Of Schmelzer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke mensen zijn altijd een anticlimax tenzij ze net zo gek zijn als Hans Wiegel.
Iets met een aap en een gouden ring.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
We waren wel mooi PvdA'ers af aan het zeiken eerder, maar die Blok mag ook weleens naar de kleermaker.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind Blok maar een eng mannetje, waarom weet ik niet precies, gevoel..
Een kille bureaucraat zonder principes die rücksichtslos uitvoert wat hem van hogerhand wordt opgedragen. Zoiets?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Juistem..quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Zijn ze nu nog aan het k*tten hierover? Altijd leuk zo'n schijnvertoning 's avonds, en daarna de volgende dag allemaal om 11 uur pas hun nest uit
Dat portret van Willem II is mooi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef alors het volgende:
Die Eerste Kamer blijft wel bazig mooi. Jammer dat het maar zo weinig in beeld komt.
Blok zou zeggen dat je zelf een eng mannetje bent, en je moeder en de rest van je familie ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef alors het volgende:
Die Eerste Kamer blijft wel bazig mooi. Jammer dat het maar zo weinig in beeld komt.
Dat plafond is ook schitterend, maar dat zie je niet op tv.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat portret van Willem II is mooi.
Oh kiert z'n jasje daarom zo in z'n nek?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blok lult uit zijn nek (vind ik)
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Oh kiert z'n jasje daarom zo in z'n nek?
EK is idd prachtig (niet alleen de zaal zelf)quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Dat plafond is ook schitterend, maar dat zie je niet op tv.
Ah, je woont DH - Kalvermarkt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hey top ik krijg lokaal nieuws direct van de minister. Blijkbaar krijg ik "middeldure" woningen als buren.
Er komt veel geluid uit maar hij zegt bar weinig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blok lult uit zijn nek (vind ik)
Is dat wel de Kalvermarkt? Niet Ammunitiehaven oid??quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, je woont DH - Kalvermarkt?
Hij moet mij niet voor blok zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Blok zou zeggen dat je zelf een eng mannetje bent, en je moeder en de rest van je familie ook.
De oude ministeries liggen aan de Turfmarkt, niet de Kalvermarkt. Maar dat is vlakbij idd. Nu wordt het gebruikt als wazige kunstruimte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, je woont DH - Kalvermarkt?
Zie 2e post (maar ook mis dus: Ammunitiehaven/Schedeldoekshaven)quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
De oude ministeries liggen aan de Turfmarkt, niet de Kalvermarkt. Maar dat is vlakbij idd.
Ja, en de nieuwe liggen 100 meter verderop ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
De oude ministeries liggen aan de Turfmarkt, niet de Kalvermarkt. Maar dat is vlakbij idd. Nu wordt het gebruikt als wazige kunstruimte.
Na de 2e of 3e termijnquote:
Laat. Niet voor 2300 gok ik. Hangt natuurlijk ook van de antwoorden van Blok af.quote:
Is niet te voorspellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |