Jaa het ene schandalige beleid gebruiken als goedpraat voor het andere schandalige beleid. Als jij geen wat jij dieronvriendelijk vlees noemt wil eten dan koop je het niet. Slotje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:45 schreef Erno-BE het volgende:
Het is helaas nog steeds zo dat er te veel dieronvriendelijk vlees wordt verkocht, vooral kiloknallers. Dat biologisch vlees niet aanslaat komt door de hoge prijs. Is het geen idee om op dieronvriendelijk vlees accijnsen te heffen en biologisch vlees te subsidieren, zodat de prijs van biologisch vlees gelijk is aan die van dieronvriendelijk vlees? Bij de energiemarkt is toch ook groene stroom erg gesubsidieerd door de overheid zodat ze qua prijs nauwelijks verschilt van grijze stroom. Wat bij de energiemarkt kan, kan toch ook in de voedselmarkt.
Nog meer? Vlees is relatief nog nooit zo goedkoop geweest. Goedkoop qua geld, want qua roofbouw op de aarde is het alles behalve goedkoop.quote:
Dus zijn ze niet belangrijk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dit! Volgens de bijbel moeten ze ons ten dienst zijn.
Heb laatst nog een de nek gebroken en ik zie niet in waarom jij zonder gevoelens vliegen doodslaat waarschijnlijk en een koe heul anders is.quote:
Niets mis met vlees eten, maar de kwaliteit van het NL vlees is gewoon ronduit bagger.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:59 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Heb laatst nog een de nek gebroken en ik zie niet in waarom jij zonder gevoelens vliegen doodslaat waarschijnlijk en een koe heul anders is.
Nou, ik vind het wel belangrijk dat ik 's avonds een stukje dier op mijn bord vind!quote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niets mis met vlees eten, maar de kwaliteit van het NL vlees is gewoon ronduit bagger.
Ben blij dat ik bij de Deutsche grens woon, daar hebben ze nog enigszins een idee van wat normaal vlees is.
De bijbel belangrijk vindenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Brum_brum het volgende:
Dit! Volgens de bijbel moeten ze ons ten dienst zijn.
Mijn vader was verzot op echte boter, maar de goede echte boter ging volgens hem naar het buitenland en die van het buitenland die had hij op zijn boterham zei hij dan !quote:Op woensdag 18 december 2013 01:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nederland is een van de landen die erg veel geld 'verdient' met vleesverkoop. Strengere wetgeving zou resulteren in minder export, dus gaat de overheid dat niet doen. Dit soort zaken moeten we internationaal regelen, binnen heel de EU hetzelfde speelveld en een importverbod voor vlees wat niet aan die strengere eisen voldoet of iets dergelijks.
God pakt je nog wel!quote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef highender het volgende:
[..]
De bijbel belangrijk vinden[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |