Ik ga zondag alleen naar SR, verder nog geen plannenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Uhuh![]()
Komende weekend: Vinniiee goes wild
quote:
Wat zei ikquote:
ik toch?quote:
ik zag alleen baconquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zondag alleen naar SR, verder nog geen plannen
[..]
[..]
Wat zei ik
Gaat het er alweer over? Het is zeker alweer 24u geleden dat het werd genoemdquote:
nog meer?quote:
sounds like heaven to mequote:
het kan handig zijn om boompjes uit de grond te trekkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowSowieso heb je hier in NL toch geen 4wd nodig. Ja misschien een maand in het jaar als er een beetje sneeuw ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
hoort in de panquote:
Wat voor piercing wil je hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zal ik eens bij alloverpiercings bestellen
Heb nog een bon liggen
Ik eet hem liever opquote:
Niet Botje eten.quote:
Ik heb een helix maar die zit prima zo... ik kan verder 1.6mm bestellen of 2.5mm voor in mijn oren of een nieuwe tongpiercing.... maar dan wel staal want plastic gaat stukquote:
Donequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zal ik eens bij alloverpiercings bestellen
Heb nog een bon liggen
En Sebastiaan als voorgerechtquote:
*kwak*quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hogere standaarden krijgen fax.
Poeh ... Er is wel heel veel op die site.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een helix maar die zit prima zo... ik kan verder 1.6mm bestellen of 2.5mm voor in mijn oren of een nieuwe tongpiercing.... maar dan wel staal want plastic gaat stuk
Ruim jij het wel zelf even op?quote:
Gewoon haar teder beminnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me wel een nadeel, moet je helemaal rustig aan doen anders breekt ze
Jouw vrouwen moeten zich eens wassen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die niet
Hoewel het met de ogen dicht niet zoveel anders zou zijn. Die lucht is hetzelfde
Anders gewoon weer buiten zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw vrouwen moeten zich eens wassen.
aha, have funquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zondag alleen naar SR, verder nog geen plannen
[..]
[..]
Wat zei ik
Gast lees dan verderquote:
Ja teveelquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Poeh ... Er is wel heel veel op die site.
Alsof Faxie dat zou doen met een vrouwquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders gewoon weer buiten zetten.
[ afbeelding ]
Ja daag, moet niet zo zijn dat ze na 1x stoten al pijn heeft hoor.quote:
Dat stond er net nietquote:
"Run to freedom!"quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja daag, moet niet zo zijn dat ze na 1x stoten al pijn heeft hoor.
[..]
Dat stond er net niet
Dude.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dat stond er net niet
Alsof jij dat wel zou doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof Faxie dat zou doen met een vrouw
Er is meer aan seks dan alleen stoten, mijn beste.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waterschapsheuvelquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude.
Altijd die grapjes over hoe dunne vrouwen breken. Ze kunnen hetzelfde hebben als een wat voller exemplaar.
Dat kan alleen gebeuren als Pasen en Pinksteren op een dag vallen.quote:
1. Verkapt reageren is ook reageren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat het er alweer over? Het is zeker alweer 24u geleden dat het werd genoemd
Mwa, geloof er niet veel van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude.
Altijd die grapjes over hoe dunne vrouwen breken. Ze kunnen hetzelfde hebben als een wat voller exemplaar.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is meer aan seks dan alleen stoten, mijn beste.
Must. Not. Cry.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij dat wel zou doen.
[..]
Er is meer aan seks dan alleen stoten, mijn beste.
[..]
Waterschapsheuvel
Lijkt me wel. Ze breken heus niet in twee stukken als je er wat ruiger mee omgaat. Het zou mij niet leuk lijken als dun persoon steeds te horen dat je breekbaar bent tijdens seks. Je hoort het namelijk echt heel vaak, dat mensen dat zeggen.quote:
daar wil ik wonenquote:
Waarom niet? Het is nog steeds een mens. Ze is niet gemaakt van papier maché.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, geloof er niet veel van eerlijk gezegd.
[..]
Dat sowieso
ik ken mij wel en ik wist het ook nietquote:
Nee ze breken heus niet dat snap ik ook nog welquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Must. Not. Cry.
[..]
Lijkt me wel. Ze breken heus niet in twee stukken als je er wat ruiger mee omgaat. Het zou mij niet leuk lijken als dun persoon steeds te horen dat je breekbaar bent tijdens seks. Je hoort het namelijk echt heel vaak, dat mensen dat zeggen.
tuurlijk niet. Gewoon lekker hard raggen. Misschien zie je je pik dan nog heen en weer gaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me wel een nadeel, moet je helemaal rustig aan doen anders breekt ze
Ik zou er wel een beminnen tot het ochtend wordt.quote:
Het is ook een boek toch? Is denk ik wel iets dat ik moet hebben.quote:
Ik denk dat het gewoon per vrouw verschilt. En sommige dunne vrouwen zijn ook gespierd, die kunnen misschien zelfs wat meer hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ze breken heus niet dat snap ik ook nog wel
Maar misschien kunnen ze wel wat minder hebben?
en ik maar denken dat jij van konijntjes hieldquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn moeder had dat boek. Geen idee of ze die nog steeds heeft. Anders ligt het misschien bij m'n vader ergens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou er wel een beminnen tot het ochtend wordt.
[..]
Het is ook een boek toch? Is denk ik wel iets dat ik moet hebben.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar wil ik wonen
Binnenkort weer eens chocoladebacon maken
Dan nog dat is toch zo ontstaan, als je al een beetje ruig doet wordt er al gezeurd over blauwe plekken (vaak)quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is nog steeds een mens. Ze is niet gemaakt van papier maché.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Gewoon lekker hard raggen. Misschien zie je je pik dan nog heen en weer gaan
En zijn leniger of maakt dat in dit geval niet uit?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon per vrouw verschilt. En sommige dunne vrouwen zijn ook gespierd, die kunnen misschien zelfs wat meer hebben.
>2013quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij van konijntjes hield
Ik heb het al gevonden op Amazon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat boek. Geen idee of ze die nog steeds heeft. Anders ligt het misschien bij m'n vader ergens.
Dan wil ik wel eens een onderzoek lezen waarin staat dat dunne vrouwen minder kunnen hebben tijdens de seks. Anders vind ik het eigenlijk maar gewoon een stom vooroordeel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die combinatie klinkt nou niet echt smakelijk
[..]
Dan nog dat is toch zo ontstaan, als je al een beetje ruig doet wordt er al gezeurd over blauwe plekken (vaak)
[..]![]()
![]()
Vast niet allemaal. Er zijn ook dunne vrouwen die nauwelijks bewegen, dus ze zullen niet allemaal lenig zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zijn leniger of maakt dat in dit geval niet uit?
Damn. Was het niet op bol.com?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>2013
>niet van konijnen houden
[..]
Ik heb het al gevonden op Amazon.
Moet even wat moneys storten om het te laten bezorgen.
Bezorgkosten zijn 280x de productkosten
En t is echt geniaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die combinatie klinkt nou niet echt smakelijk
[..]
Dan nog dat is toch zo ontstaan, als je al een beetje ruig doet wordt er al gezeurd over blauwe plekken (vaak)
[..]![]()
![]()
Prachtige prooidieren, dat wel. Ik denk dat veel roofdieren er erg blij mee zijn. Zeker omdat er altijd genoeg van zijn en de populaties bijna alleen maar groeien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
Konijnen, domme beesten
Meest nutteloze uitvinding ooit.
afquote:
Als iemand die hyperslanke vrouwen als ook vollere dames heeft gedate, kan ik zeggen dat het niks uit maakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens een onderzoek lezen waarin staat dat dunne vrouwen minder kunnen hebben tijdens de seks. Anders vind ik het eigenlijk maar gewoon een stom vooroordeel.
[..]
Vast niet allemaal. Er zijn ook dunne vrouwen die nauwelijks bewegen, dus ze zullen niet allemaal lenig zijn.
[..]
Damn. Was het niet op bol.com?
Saaie beestenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>2013
>niet van konijnen houden
[..]
Ik heb het al gevonden op Amazon.
Moet even wat moneys storten om het te laten bezorgen.
Bezorgkosten zijn 280x de productkosten
Niet de panda.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
Konijnen, domme beesten
Meest nutteloze uitvinding ooit.
ik heb mijn eigen bacon al op.. zat lekker op de pannekoekenquote:
De mensquote:
en niet eens wat naar mij brengenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen bacon al op.. zat lekker op de pannekoeken
Dank je!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als iemand die hyperslanke vrouwen als ook vollere dames heeft gedate, kan ik zeggen dat het niks uit maakt.
Bol is duurder.
Amazon.de is gratis bezorging, maar nog steeds duurder dan Amazon uk.
http://www.amazon.co.uk/W(...)oliid=I3UNCZAKRYO04F
jij wil ook niet delenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en niet eens wat naar mij brengen
ik en liefquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
jij wil ook niet delenals je lief was geweest had ik er misschien nog over nagedacht
Gaat toch niet zozeer om onderzoek maar meer om het psychologische erachter.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens een onderzoek lezen waarin staat dat dunne vrouwen minder kunnen hebben tijdens de seks. Anders vind ik het eigenlijk maar gewoon een stom vooroordeel.
Alleen al denken aan de combinatie krijg ik last van mn hartquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En t is echt geniaal![]()
Gezeur over blauwe plekken? Ik geniet daar juist van
Ja wat?
hmm.. Vind ze niet geweldig.. Aop heeft leuker spul ertussen zittenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi
Maarja dat is weer ietsjes boven het budget
Ik heb ook pannenkoeken opquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen bacon al op.. zat lekker op de pannekoeken
Nog steeds slimmer dan de panda.quote:
Ik heb helaas gisteren mijn laatste amazon moneys opgemaakt aan een verjaardagscadeautje.quote:
Maar niet minder nutteloos.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds slimmer dan de panda.
Ik krijg nog een verjaardagscadeautje van je. Van vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds slimmer dan de panda.
[..]
Ik heb helaas gisteren mijn laatste amazon moneys opgemaakt aan een verjaardagscadeautje.
Geen zin om nieuw te storten.
EDIT: wacht, ik heb nog 5 pond 17
lekker heaquote:
wie heeft er dan ook een hartquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat toch niet zozeer om onderzoek maar meer om het psychologische erachter.
[..]
Alleen al denken aan de combinatie krijg ik last van mn hart![]()
Ook dat klinkt ranzig
Dit was mijn laatste lading, de rest was al opquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
lekker heawe hebben er alleen zoveel over dat we de rest van de week ook nog pannekoeken kunnen eten
De Panda zijn enige nut is doodgaan omdat het te achterlijk is.quote:
Hahahaha,quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg nog een verjaardagscadeautje van je. Van vorig jaar.
nee. Ik en lief gaat net zo goed samen als een bloempje in zoutzuurquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Ik en lief gaat net zo goed samen als een bloempje in zoutzuur
Vriend Mu.quote:
En wat is precies het verschil met de mens?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Panda zijn enige nut is doodgaan omdat het te achterlijk is.
Gelukkig broeder, gelukkig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vriend Mu.
Voel me stukken beter dan gister. Mijn hoofd, hart en buik doen weer wat normaler.
De mens is roze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is precies het verschil met de mens?
Ohja, die had ik weggegeven jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie heeft er dan ook een hart
Ik hou van mijn blok ijs
Ja toch, is dubbel genieten.. En over het algemeen ben ik vrij snel blauw, dus mooi meegenomen![]()
Jij kan ook niks waarderen of wel?
Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Panda zijn enige nut is doodgaan omdat het te achterlijk is.
[..]
Hahahaha,
Mijn hoofd.
Is goed. Als ik een cadeautje voor mijn favoriete potje kan kopen, kan het uiteraard ook voor jou.
DM je adres maar even.
De mens controleert zijn eigen beschikking.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is precies het verschil met de mens?
Wel nog een paar steken van spijt en een soort van gevoel waarvan ik denk dat het duidt op lust.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig broeder, gelukkig.
Dalijk weer even sporten, abs kweken als een malle.
Goed verschilquote:
Komt goed kerel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel nog een paar steken van spijt en een soort van gevoel waarvan ik denk dat het duidt op lust.
Ja, ik ga straks weer opdrukken en wat sit-upps doen. Sporten
Oké. Dat sla ik niet af.quote:
En dat maakt ons beter dan dieren? Dat maakt ons minder nutteloos?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mens controleert zijn eigen beschikking.
Loop dan niet te miepen, ventquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ohja, die had ik weggegeven ja
Mwa, zolang er achteraf niet over gepiept wordt
Volgens mij is dat snel blauw vrouwen eigen of ik ben gewoon hardhandig
(Dat zal het vast eerder zijn)
Nee, de MI die ik daarbij heb is nou niet echt prettig, bedankt![]()
Hoewel het soms dan wel weer leuk is voor wat extra stimulatie
Dat is de natuur die je vertelt dat je je niet moet voortplanten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Loop dat niet te miepen, vent
Ik heb een hele lichte huid, dus ik hoef maar zachtjes tegen iets aan te lopen en ik ben weer blauw. Nu ook een mooie op mn heup, maar die is niet eens van seks
Graag gedaan
Wij bepalen zelf hoe nuttig wij zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat maakt ons beter dan dieren? Dat maakt ons minder nutteloos?
Wel stomme gevoelens als ik fb openquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt goed kerel.
Netjes, netjes.
ik luister nooit. Ooit ga ik een keer zwanger worden en kinderen krijgen. Hoop maar vast dat je dan niet meer bestaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de natuur die je vertelt dat je je niet moet voortplanten.
[..]
Wij bepalen zelf hoe nuttig wij zijn.
De panda is per definitie nutteloos.
[..]
Wel stomme gevoelens als ik fb open
Meeste mensen zijn totaal nutteloos. Helaas is moord illegaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de natuur die je vertelt dat je je niet moet voortplanten.
[..]
Wij bepalen zelf hoe nuttig wij zijn.
De panda is per definitie nutteloos.
Ik en miepen, nooitquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Loop dan niet te miepen, vent
Ik heb een hele lichte huid, dus ik hoef maar zachtjes tegen iets aan te lopen en ik ben weer blauw. Nu ook een mooie op mn heup, maar die is niet eens van seks
Graag gedaan
Wat maakt een mens nuttig? FOK!ken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn totaal nutteloos. Helaas is moord illegaal.
Eigenwijs stuk vreten ben je ook he?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik luister nooit. Ooit ga ik een keer zwanger worden en kinderen krijgen. Hoop maar vast dat je dan niet meer bestaat
Een carnivorenstelsel hebben, alleen gras eten, geen energie hebben, geen libido hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef Fera het volgende:
Panda's willen niet eens moeite doen zich voort te planten.
Daar ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
zojuist nog, vrindquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik en miepen, nooit![]()
Ah leuk dat
Je zou toch zeggen dat ze dan eerder met mishandeling dan anorexia zouden komen![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenwijs stuk vreten ben je ook he?
[..]
Een carnivorenstelsel hebben, alleen gras eten, geen energie hebben, geen libido hebben.![]()
Teringbeesten.
[..]
Daar ben ik het met je eens.
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat maakt een mens nuttig? FOK!ken?
Leuk dat je wilt bepalen wie er nuttig is en wie niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vreemde dieren. Ben wel benieuwd waarom Moeder Natuur dat zo heeft aangepakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenwijs stuk vreten ben je ook he?
[..]
Een carnivorenstelsel hebben, alleen gras eten, geen energie hebben, geen libido hebben.![]()
Teringbeesten.
[..]
Daar ben ik het met je eens.
Ik ontken het tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zojuist nog, vrind
Ja, maar dat dus niet.. Ik denk dat ze wel doorhebben dat ik lomp ben
Maar ja, 1.72m en 69 kilo klinkt mij niet als anorexia in de oren![]()
Ik nam altijd aan dat er gewoon niks anders te eten was in het habitat waar ze gestrand waren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreemde dieren. Ben wel benieuwd waarom Moeder Natuur dat zo heeft aangepakt.
Ja, helaas kan ik het alleen niet uitvoerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk dat je wilt bepalen wie er nuttig is en wie niet.
Vast wel meer te eten dan alleen bamboe daar. Dus geloof niet dat dit op gaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nam altijd aan dat er gewoon niks anders te eten was in het habitat waar ze gestrand waren.
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
Natuurlijke selectie ja?
Gaan we hier ermee beginnen dan.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar is het niet logischer dat een roofdier uit het gebied wegtrekt als zijn prooidieren daar ook niet meer zijn? Meestal verhuizen de carnivoren wel mee met de prooi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nam altijd aan dat er gewoon niks anders te eten was in het habitat waar ze gestrand waren.
Maakt mij niet uit wat jij ontkentquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ontken het toch
Wellicht dat dat het volgende is maar ze sporen inderdaad gewoon niet daar![]()
Hoewel...je zit dan wel iets onder gewicht
mag ik voor God spelen dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
Natuurlijke selectie ja?
Gaan we hier ermee beginnen dan.
Ergens is het toch voedzaam aangezien ze ervan leven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar beren hebben niet echt prooidieren toch? Meer opportunistisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar is het niet logischer dat een roofdier uit het gebied wegtrekt als zijn prooidieren daar ook niet meer zijn? Meestal verhuizen de carnivoren wel mee met de prooi.
Hun darmen zijn te kort om er voldoende energie uit te halen. Daarom moeten ze 20 uur per dag eten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ergens is het toch voedzaam aangezien ze ervan leven.
Alhoewel, ze zijn wel traag met veel dingen ergo een lage verbranding?
Je krijgt toch niet gelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat jij ontkent
Echt he..
Ik heb nog steeds mn pensje hoor
Houden we nog iemand over danquote:
Dat is ook wel weer zo. Maar ja, om maar te blijven hangen en alleen bamboe te eten. Beetje alsof ze het maar op hebben gegeven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar beren hebben niet echt prooidieren toch? Meer opportunistisch.
[..]
Hun darmen zijn te kort om er voldoende energie uit te halen. Daarom moeten ze 20 uur per dag eten.
Maar ik heb het wel en daar gaat het omquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet gelijk
Dus het is naar beneden gezakt of hoe moet ik dat zien
1.72 zou je 72 mogen wegen
Maargoed ik zit ook onder gewicht dus in feite heb ik ook anorexia dan
[..]
Houden we nog iemand over dan
ALS DIT GEEN NEUKEN WORDT!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel en daar gaat het om
Nee, ik had al een pensjehij is wat kleiner, maar mn zwembandje zit er nog steeds
Wat is jouw verdeling dan?
Ja. Vast wel.
Ik geloof dat ze wel soort van geïsoleerd waren in China.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar ja, om maar te blijven hangen en alleen bamboe te eten. Beetje alsof ze het maar op hebben gegeven.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALS DIT GEEN NEUKEN WORDT!
[..]
Ik geloof dat ze wel soort van geïsoleerd waren in China.
Dat mag je denken hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel en daar gaat het om
Nee, ik had al een pensjehij is wat kleiner, maar mn zwembandje zit er nog steeds
Wat is jouw verdeling dan?
Ja. Vast wel.
Niet? Jammerquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik ben niet zo makkelijk als andere personen hoor. Ik neuk niet snel een fokker.
Maakt mij het uit wat ik mag? Ik doe het gewoonquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag je denken hoor
Handig vasthouden dat wel![]()
Eh, laatst was het 1.89 / 82.4
Zullen er weinig zijn dan
[..]
Niet? Jammer
Hoe kan dat? Ze kunnen toch wel klimmen en zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALS DIT GEEN NEUKEN WORDT!
[..]
Ik geloof dat ze wel soort van geïsoleerd waren in China.
Dat kan je proberen ja, of het lukt is een tweedequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt mij het uit wat ik mag? Ik doe het gewoon
Nee hoor.. Ik ben goed in me loswurmen
Magere hein
Niet heel veel nee![]()
Als ik nu ja zeg ben ik morgen zwanger van je. Ik zeg dus gewoon nee
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het kan handig zijn om boompjes uit de grond te trekkenof voor zware aanghangers e.d.
Ja daar heb ik toch niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom bakken danquote:![]()
tuurlijk lukt mij datquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je proberen ja, of het lukt is een tweede
Inmiddels wel minder, vroeger was het erger.
Hoewel het inmiddels wel weer anders zal zijn want sporten.
Het staat al hier dus wellicht ben je dat al
Really?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Ik en lief gaat net zo goed samen als een bloempje in zoutzuur
Ja... Te ver man. Ik kan naar de buurman lopen als ik bacon wilquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar heb ik toch niks aan
[..]
Kom bakken dan
ja.quote:
Oh jaquote:
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.![]()
Alles is bedacht en fake om mijn plannetje te helpen.
Gaan we weerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk lukt mij dat
Spieren wegen zwaarder als vet, dus ga maar sporten jongeman
Oh shit.. Nee he?
Gheghequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja... Te ver man. Ik kan naar de buurman lopen als ik bacon wil
Nou ja ik kan wel de kerstboom uit de grond trekken die hiervoor in de grond staat. Ik wilde zeggen dat dat met die Seat ook gaat, maar ik heb geen trekhaakquote:
dus.. Maar meer mensen die mij een tattoobon willen sponsoren?quote:
Jepquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan we weer![]()
Straks word ik nog een fatty dus
Ja, ik zou even posten in dat baby topic. Weer een fok baby erbij
De gevolgen zijn niet te overzien maar dat maakt niet uit
Je krijgt toch geen gelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep
Ben je al bijna
Ga je gang, ik kan best acteren dat ik zwanger ben
9 maanden lang?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep
Ben je al bijna
Ga je gang, ik kan best acteren dat ik zwanger ben
dat valt nog tegen, zelfs met >215pk had die auto nog moeite met de boom er uit te trekken (het groen vertekend, de stam was zo'n 30cm dik). Moest het optimale toerental gebruiken icm de 4wd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe
Op het spit ermee
[..]
Nou ja ik kan wel de kerstboom uit de grond trekken die hiervoor in de grond staat. Ik wilde zeggen dat dat met die Seat ook gaat, maar ik heb geen trekhaak
heb ik toch welquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je krijgt toch geen gelijk
Wat je bedoeld dat je de buik ervoor al hebt
Dat zou wel een dikke troll zijn trouwens
Oh dat is dan wel weer een beetje jammer ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat valt nog tegen, zelfs met >215pk had die auto nog moeite met de boom er uit te trekken (het groen vertekend, de stam was zo'n 30cm dik). Moest het optimale toerental gebruiken icm de 4wd.
tuurlijk, vooral die eerste maanden zijn een eitje want dan hoef je je buik nog niet uit te zettenquote:
Viel mij ook tegen, ik deed eerst heel rustig, omdat ik bang was dat t ding vol tegen de auto zou knallen. Uiteindelijk ging het heel beschaafd en was wel blij met de diesel icm automaat, ideale combinatie voor zoiets. Daarna nog een paar boompjes op die manier eruit getrokkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer een beetje jammer ja.
Scheelt een hoop graaf en hak werkquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Viel mij ook tegen, ik deed eerst heel rustig, omdat ik bang was dat t ding vol tegen de auto zou knallen. Uiteindelijk ging het heel beschaafd en was wel blij met de diesel icm automaat, ideale combinatie voor zoiets. Daarna nog een paar boompjes op die manier eruit getrokken
Uhuquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik toch wel
Nog niet helemaal, maar ik kan m nog wat uitzetten
En ik eet rare combo's en ik vind augurken lekker
Echt wel! Rondom lossteken, soort van glijbaan graven zodat die niet er uit schiet maar eruit kan glijden en trekken maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt een hoop graaf en hak werk
En die laatste paar maanden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk, vooral die eerste maanden zijn een eitje want dan hoef je je buik nog niet uit te zetten
bacon met augurkquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
Mooi, dan moet het vast goedkomen
Bacon en augurken dus
kussentje jatten van zo'n paspopquote:
een lekkerequote:
En dat laatste stukje van een zwangerschap, dat is wat lastig te fakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kussentje jatten van zo'n paspop
done wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Done![]()
---
Speaking of 4wd autos
http://cdllife.com/2012/video/video-chevy-pickup-vs-vw-touareg/
dikke drol leggen en een mutsje opzettenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat laatste stukje van een zwangerschap, dat is wat lastig te faken
Stomme starre achteras nekt de Chevy, onafhankelijke ophanging icm 4wd en de VW was geen partij geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Done![]()
---
Speaking of 4wd autos
http://cdllife.com/2012/video/video-chevy-pickup-vs-vw-touareg/
kom maar brengen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dat simpel te regelen is
---
Maar hoe gaan we dat etter noemen dan?
Jij hebt ook aan alles gedachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dikke drol leggen en een mutsje opzetten
tuurlijkquote:
Gelukkig kom je erachter voordat de weeën beginnenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. En nu eerst een peukje. Het is best shockerend om te ontdekken dat je ineens zwanger bent
liever zo laat mogelijk pas. Dan kan ik tenminste nog rauw vlees vreten tijdens mn zwangerschapquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kom je erachter voordat de weeën beginnen
Ik weet dat vrouwen zeuren als ze zwanger zijn maar dat het zo snel gaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom maar brengen.
Jij hebt toch zeker niks over de naam te zeggen, jij hoeft het niet uit te poepen
mooi he?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet dat vrouwen zeuren als ze zwanger zijn maar dat het zo snel gaat
Eh, ja
Je mag ook niet meer roken en drinkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liever zo laat mogelijk pas. Dan kan ik tenminste nog rauw vlees vreten tijdens mn zwangerschap
Blijft gewoon een kut amerikaan natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stomme starre achteras nekt de Chevy, onafhankelijke ophanging icm 4wd en de VW was geen partij geweest.
500kg in de laadbak van de chevy was ook voldoende geweest trouwens.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi he?
Bacon brengen, en bakken. Nu.![]()
Neen.
Alsof zij zich daar aan gaat houdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag ook niet meer roken en drinken
Mensen die niet stoppen met roken en drinken tijdens de zwangerschap (en daarna) moeten ze per direct steriliserenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof zij zich daar aan gaat houden
Krijg je een misvormd kutkindquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
daarbij moet ik denken aan de lama'squote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Theeee hiiiiillllllssss are aaaaaaliiiiiveeeee withhhhh the soooouuuundddd ooooofffff muuuuuusiiiiiicccc
dat is wel heul erg over 1 kam scheren..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen die niet stoppen met roken en drinken tijdens de zwangerschap (en daarna) moeten ze per direct steriliseren
En het kind afpakken. Dat vind ik mishandeling. Er is geen enkel kind wat geen problemen heeft als de moeder bleef roken en/of drinken.
Vraag elke willekeurige dokter maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat is wel heul erg over 1 kam scheren..
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voordeel als je dat als ouders ook al bent dan
drinken doe ik toch al nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag ook niet meer roken en drinken
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet kunnenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen die niet stoppen met roken en drinken tijdens de zwangerschap (en daarna) moeten ze per direct steriliseren
En het kind afpakken. Dat vind ik mishandeling. Er is geen enkel kind wat geen problemen heeft als de moeder bleef roken en/of drinken.
Is dat zo ja?quote:
vriendinnetje heeft ook doorgerookt tijdens de zwangerschap (wil dit absoluut niet goedpraten! vind het zelf ook beetje dom) maar ze heeft een heerlijk gezond klein ventje op de wereld gebrachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag elke willekeurige dokter maar
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus.. Maar meer mensen die mij een tattoobon willen sponsoren?
jawel. Ik ben nu gehandicapt want zwangerschap is een ziekte. Een soort soa waar je nooit meer echt helemaal vanaf komt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft gewoon een kut amerikaan natuurlijk
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt toch niets aan je handen
Eh, ja
Waarom dat risico nemen vraag ik me dan af, als je het dan doet doe het dan goed en stop gewoonquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
vriendinnetje heeft ook doorgerookt tijdens de zwangerschap (wil dit absoluut niet goedpraten! vind het zelf ook beetje dom) maar ze heeft een heerlijk gezond klein ventje op de wereld gebracht
Totdat je er over 5-10 jaar achter komt dat die diverse achterstanden heeftquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
vriendinnetje heeft ook doorgerookt tijdens de zwangerschap (wil dit absoluut niet goedpraten! vind het zelf ook beetje dom) maar ze heeft een heerlijk gezond klein ventje op de wereld gebracht
Het is beter van niet natuurlijk. Maar hey ik leef ook nogquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag elke willekeurige dokter maar
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet kunnen
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom dat risico nemen vraag ik me dan af, als je het dan doet doe het dan goed en stop gewoon
als ik echt zwanger zou zijn zou ik direct mijn pakje peuken en zak wiet weggeven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best bacon voor je bakken hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawel. Ik ben nu gehandicapt want zwangerschap is een ziekte. Een soort soa waar je nooit meer echt helemaal vanaf komt.![]()
Neen.
Het is wel een van de dingen waar een vergrootte kans op isquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is beter van niet natuurlijk. Maar hey ik leef ook nog
Oh wacht ik kan vast mijn overgewicht daar aan wijten
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik echt zwanger zou zijn zou ik direct mijn pakje peuken en zak wiet weggeven.
Zeg, doe eens niet zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik aan the sound of musicquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
daarbij moet ik denken aan de lama's
Aan mij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik echt zwanger zou zijn zou ik direct mijn pakje peuken en zak wiet weggeven.
Hoe wat? Je kind verminken na de geboorte kan je levenslang opleveren, maar voor de geboort mag je ermee doen wat je wil?quote:
ja hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is wel een van de dingen waar een vergrootte kans op is
Blijft leuk vooroordelenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja daar heb je wel gelijk in.. maar er zijn ook vast genoeg kindjes waarvan de moeder heeft gerookt waar niets mis mee isquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Totdat je er over 5-10 jaar achter komt dat die diverse achterstanden heeftNiet alles is in de eerste paar jaar te zien.
helemaal met je eens.. die discussie ben ik meerdere malen met haar aangegaan.. ik rook niet maar drink wel graag een wijntje, maar zou daar echt wel mee stoppen als ik zwanger was en vriendlief gaat maar lekker buiten roken danquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom dat risico nemen vraag ik me dan af, als je het dan doet doe het dan goed en stop gewoon
mooi. Op een stokbroodje incl. het bakvet en dan met een beetje augurk, een beetje kaas, wat mayonaise en een gekookt eitjequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil best bacon voor je bakken hoor![]()
En ja
Dan kan je het er ook wel weer af halenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor
Want ik was altijd al dik als kind
Ik was een dunne spillepoot, wel 3 weken te vroeg geboren.
Dat overgewicht heb ik echt aan mezelf te danken hoor...
Ik had het andersom gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
- Afwas: done
- Was: done
- Strijken: done
Nu eens kijken of ik die led strips een beetje fatsoenlijk kan plakken
zal me dan een worst wezen aan wie. Weg is wegquote:
Vriend van me heeft dat nu, die moet verplicht mee stoppenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
helemaal met je eens.. die discussie ben ik meerdere malen met haar aangegaan.. ik rook niet maar drink wel graag een wijntje, maar zou daar echt wel mee stoppen als ik zwanger was en vriendlief gaat maar lekker buiten roken dan
ik heb ook nog steeds strijkwerk liggenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
- Afwas: done
- Was: done
- Strijken: done
Nu eens kijken of ik die led strips een beetje fatsoenlijk kan plakken
Ja echt simpel johquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je het er ook wel weer af halen
zoals ik al heb gezegd, ik stop maar om 2 dingen. Zwangerschap en dood.quote:
Had ik ook gedaan als ik vader zou worden. Ondertussen ben ik al gestopt, maar met een kind in huis zou ik echt wel stoppen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat nu, die moet verplicht mee stoppen
Dat is dan wel weer grappig.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef rival het volgende:
Met mijn ouders gaat het prima, denk je dat hun ouders vroeger alles al wisten wat goed en slecht was voor ongeboren kinderen??
Nog meer eisen mevrouw?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi. Op een stokbroodje incl. het bakvet en dan met een beetje augurk, een beetje kaas, wat mayonaise en een gekookt eitje
Neen.
Sup?quote:
Ik niet, want dan had ik de hele avond verder niks meer gedaanquote:
Meteen doen en niet op laten stapelenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook nog steeds strijkwerk liggen![]()
HALP?
Kom maar hierquote:
haha ja iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat nu, die moet verplicht mee stoppen
Dat is dan wel weer grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals ik al heb gezegd, ik stop maar om 2 dingen. Zwangerschap en dood.
Niks hoor. Ik moet gewoon lachen om dokter peu die wederom zo wijs aan het doen is over iets waar hij niets vanaf weetquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer eisen mevrouw?
Ja
[..]
Sup?![]()
Ja. Een groot glas cola. Coca cola.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer eisen mevrouw?
Ja
[..]
Sup?![]()
Ik sta dan om 24u nog af te wassen of zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, want dan had ik de hele avond verder niks meer gedaan
Zeg dan niksquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks hoor. Ik moet gewoon lachen om dokter peu die wederom zo wijs aan het doen is over iets waar hij niets vanaf weet![]()
Maw. Ik ben weer weg hier
ook ik leef.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef rival het volgende:
Met mijn ouders gaat het prima, denk je dat hun ouders vroeger alles al wisten wat goed en slecht was voor ongeboren kinderen??
Dan laat ik het staat tot de volgende dagquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta dan om 24u nog af te wassen of zo
+1quote:
Mag ik niet van mezelf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan laat ik het staat tot de volgende dag
gewoon een liposuctie johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Ik hoor jou over een jaar wel, groentjequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, want dan had ik de hele avond verder niks meer gedaan
[..]
Meteen doen en niet op laten stapelen
Ahquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks hoor. Ik moet gewoon lachen om dokter peu die wederom zo wijs aan het doen is over iets waar hij niets vanaf weet![]()
Maw. Ik ben weer weg hier
Consider it donequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Een groot glas cola. Coca cola.
Neen
zodra dat kind eruit is ga ik wel weer roken hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig welDan heb ik niks gezegd
Gelijk, kind uitgepoept en dan een peuk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodra dat kind eruit is ga ik wel weer roken hoor.
ik zie nog niks en ik heb er best honger van gekregen.. Ik pleur wel weer zelf een stokbroodje in de oven. Klotekerels altijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah
Wel handig toch een prive dokter
Jammer
[..]
Consider it done
Ja
iemand vast wel. Veel iemanden niet denk ik.quote:
misschien eerst nog even dichtgenaaid worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk, kind uitgepoept en dan een peuk?
Ach irl ben je vast een stuk liever dan hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iemand vast wel. Veel iemanden niet denk ik.
Kan nog wel wat bacon plaatjes zoekenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie nog niks en ik heb er best honger van gekregen.. Ik pleur wel weer zelf een stokbroodje in de oven. Klotekerels altijd
Neen.
Dat mag nog net, en misschien de navelstreng doorknippenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien eerst nog even dichtgenaaid worden.
Nog meerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ach irl ben je vast een stuk liever dan hier
Nee, terecht wel eigenlijk. Daarom doe ik het ook z.s.m. na het etenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoor jou over een jaar wel, groentje
nee.. Nee ik denk het nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ach irl ben je vast een stuk liever dan hier
Ik heb nu een hele vage MI van jou die dat kind net uitgepoept hebt en direct een peuk op steektquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodra dat kind eruit is ga ik wel weer roken hoor.
Beetje Mad Men taferelenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nu een hele vage MI van jou die dat kind net uitgepoept hebt en direct een peuk op steekt
nee, maar ik moet welquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan nog wel wat bacon plaatjes zoeken
Oh dus je kan het toch wel
Ja
dan heb ik m ook echt wel verdiend hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nu een hele vage MI van jou die dat kind net uitgepoept hebt en direct een peuk op steekt
Mooie serie over de reclame business in New York in de jaren 60quote:
Nee. Te vochtig gaat schimmelenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, terecht wel eigenlijk. Daarom doe ik het ook z.s.m. na het eten
[..]
Zeg ehm, misschien weet jij dat...
Ik heb een hele zooi motorkleding die ik eigenlijk niet in de garderobekast wil doen, want die hangt nu voor 3/4 vol.
Nu hebben ze bij de ikea volgens mij van die kunststoffen rits-kasten (kan zo niks vinden) die ik in de schuur zou willen zetten, maar daar zit geen verwarming. Zou dat kunnen?
Hmm ja dat had ik al gedacht... Dan moet ik iets anders verzinnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Te vochtig gaat schimmelen
Ik had ook niets anders verwachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan heb ik m ook echt wel verdiend hoor
Hmmm te oudquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie serie over de reclame business in New York in de jaren 60
Hoi Fasjequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Pff, de slimste mens is altijd zo confronterend.
Oke, via Torrents zijn ze er wel weet ik. Hoe zoek jij dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmm te oudIk heb trouwens die 2 series die jij zei niet kunnen vinden om te downloaden (download niet via torrentz).
je zit ook je zal het maar zijn te kijken?quote:
baconquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet niks hoor
[ afbeelding ]
Yups, en die vrouw ook. Snap dat soort dingen nooit. 6uur make-upquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
je zit ook je zal het maar zijn te kijken?
Hey Kaneelaarsje.quote:
9 maanden stoppen is lang zat.. Ik zal niet roken waar het kind op schoot zit ofzo, maar roken zal ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat had ik al gedacht... Dan moet ik iets anders verzinnen.
[..]
Ik had ook niets anders verwacht
[..]
Hmmm te oudIk heb trouwens die 2 series die jij zei niet kunnen vinden om te downloaden (download niet via torrentz).
Via nieuwsgroepen. Zal het even in de gaten houdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, via Torrents zijn ze er wel weet ik. Hoe zoek jij dan?
De series loopt nu he, voor de duidelijkheid
Tja ieder z'n dingquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
9 maanden stoppen is lang zat.. Ik zal niet roken waar het kind op schoot zit ofzo, maar roken zal ik
ruimte onder je bed? Opvouwen onderin je kast. Op je kastquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat had ik al gedacht... Dan moet ik iets anders verzinnen.
[..]
Ik had ook niets anders verwacht
[..]
Hmmm te oudIk heb trouwens die 2 series die jij zei niet kunnen vinden om te downloaden ( download niet via torrentz).
Oke, het zijn beide al wat oudere shows. Kan kijken of ik het een keertje voor je kan downloaden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Via nieuwsgroepen. Zal het even in de gaten houden
hou op. Ik wil bacon.quote:
Nope en motorspul is allemaal stug en neemt superveel ruimte in als je het opvouwt. Denk dat ik het gewoon in die kast laat en een extra kapstok doe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ruimte onder je bed? Opvouwen onderin je kast. Op je kast
Oh dat zou top zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, het zijn beide al wat oudere shows. Kan kijken of ik het een keertje voor je kan downloaden.
quote:
Ben ik toch nog.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]je moet juist lief zijn voor de moeder van je ongeboren kind
Ik wilde eigenlijk mijn motorkleding uit deze kast verhuizen naar de schuur of een andere ruimte:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar naar de schuur kan het niet en ik weet zo geen andere ruimte.
Dus ik denk dat ik in deze hoek een losse kapstok zet of zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die deur gebruik ik niet, want links ervan zit de deur naar de huiskamer. Rechts van die deur (zie je net niet) zit de deur van die kast waar jassen/motorkleding in hangt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn motorkleding uit deze kast verhuizen naar de schuur of een andere ruimte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar naar de schuur kan het niet en ik weet zo geen andere ruimte.
Dus ik denk dat ik in deze hoek een losse kapstok zet of zo:Waarom niet bij je moeder laten liggen als je het toch niet gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die deur gebruik ik niet, want links ervan zit de deur naar de huiskamer. Rechts van die deur (zie je net niet) zit de deur van die kast waar jassen/motorkleding in hangt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef Fera het volgende:
Blegh, waarom ben ik nou weer in een kuthumeur.
nee. Ik heb zin in bacon, maar de winkel is al dicht. Nu moet ik genoegen nemen met tonijnsalade of filet of pittige kipsalade of kruidenkaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben ik toch nog.
Watje ben je ook he
Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Moet ik je opvrolijken met een recentfaalverhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |