Ik ga zondag alleen naar SR, verder nog geen plannenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Uhuh![]()
Komende weekend: Vinniiee goes wild
quote:
Wat zei ikquote:
ik toch?quote:
ik zag alleen baconquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zondag alleen naar SR, verder nog geen plannen
[..]
[..]
Wat zei ik
Gaat het er alweer over? Het is zeker alweer 24u geleden dat het werd genoemdquote:
nog meer?quote:
sounds like heaven to mequote:
het kan handig zijn om boompjes uit de grond te trekkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowSowieso heb je hier in NL toch geen 4wd nodig. Ja misschien een maand in het jaar als er een beetje sneeuw ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
hoort in de panquote:
Wat voor piercing wil je hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zal ik eens bij alloverpiercings bestellen
Heb nog een bon liggen
Ik eet hem liever opquote:
Niet Botje eten.quote:
Ik heb een helix maar die zit prima zo... ik kan verder 1.6mm bestellen of 2.5mm voor in mijn oren of een nieuwe tongpiercing.... maar dan wel staal want plastic gaat stukquote:
Donequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zal ik eens bij alloverpiercings bestellen
Heb nog een bon liggen
En Sebastiaan als voorgerechtquote:
*kwak*quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hogere standaarden krijgen fax.
Poeh ... Er is wel heel veel op die site.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een helix maar die zit prima zo... ik kan verder 1.6mm bestellen of 2.5mm voor in mijn oren of een nieuwe tongpiercing.... maar dan wel staal want plastic gaat stuk
Ruim jij het wel zelf even op?quote:
Gewoon haar teder beminnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me wel een nadeel, moet je helemaal rustig aan doen anders breekt ze
Jouw vrouwen moeten zich eens wassen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die niet
Hoewel het met de ogen dicht niet zoveel anders zou zijn. Die lucht is hetzelfde
Anders gewoon weer buiten zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw vrouwen moeten zich eens wassen.
aha, have funquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zondag alleen naar SR, verder nog geen plannen
[..]
[..]
Wat zei ik
Gast lees dan verderquote:
Ja teveelquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Poeh ... Er is wel heel veel op die site.
Alsof Faxie dat zou doen met een vrouwquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders gewoon weer buiten zetten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |