Focal is nog steeds top voor in de auto.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij weet veel van speakers he, ik wil nieuwe speakers voor in mn auto, maar heb geen idee wat tegenwoordig een goede prijs/kwaliteit is.
Zeker. Die dieren zijn zo mooi.quote:
Nooit bij friet.quote:
Eens kijken of die ook ondiepe modellen hebben, kan maximaal 35mm kwijtquote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Focal is nog steeds top voor in de auto.
Tja zoveel....quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Focal is nog steeds top voor in de auto.
Doe maar lekker over je patat. Ik eet alleen friet.quote:
Ja, ik haat schoenen inlopen.. En nu heb ik ze maar een paar uurtjes aangehadquote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende: [..] Klote
Hoe is het met de misselijkheid? Al beter?
Bij bami wel lekker. Maar niet teveel.quote:
Wat hadden ze dit keer te klagen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik haat schoenen inlopen.. En nu heb ik ze maar een paar uurtjes aangehad
Vlagen.. Vanmorgen misselijk, niet gekotstnu voel ik me goed, alleen hoofdpijnen van het gezeik van het uitzendbureau
quote:
niks. Ik ben m geflipt. Kan verdomme al 3 weken mn uren niet invoeren en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om mn contract goed in te voeren. Centen zijn op, ik loop achter met mn huur en ik wil ook graag wat kerstkadootjes kopen want anders lijk ik een ondankbaar kutkreng..quote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat hadden ze dit keer te klagen?
Doe ik ookquote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe maar lekker over je patat. Ik eet alleen friet.
En dan al blaren?quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik haat schoenen inlopen.. En nu heb ik ze maar een paar uurtjes aangehad
Vlagen.. Vanmorgen misselijk, niet gekotstnu voel ik me goed, alleen hoofdpijnen van het gezeik van het uitzendbureau
Damnquote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks. Ik ben m geflipt. Kan verdomme al 3 weken mn uren niet invoeren en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om mn contract goed in te voeren. Centen zijn op, ik loop achter met mn huur en ik wil ook graag wat kerstkadootjes kopen want anders lijk ik een ondankbaar kutkreng..
jep.. Vans inlopen is kut, maar het echt waard!!quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
[..]
En dan al blaren?
Beter![]()
Ah leuk dat gezeik inderdaadGewoon terugzeiken de volgende keer dus
Incompetente prutsers heb je tegenwoordig overal zo te lezen...quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks. Ik ben m geflipt. Kan verdomme al 3 weken mn uren niet invoeren en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om mn contract goed in te voeren. Centen zijn op, ik loop achter met mn huur en ik wil ook graag wat kerstkadootjes kopen want anders lijk ik een ondankbaar kutkreng..
Viel hier wel mee, nooit echt blaren gehad bij inlopenquote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep.. Vans inlopen is kut, maar het echt waard!!
Deed ik ook![]()
ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt. Vandaag heb ik die kut die me helpt uit dr bespreking laten trekken.. Grapjassen met hun 'ja, misschien dat we je vanmiddag nog bellen met de oplossing, anders wordt het morgen. ' toen werd ik echt boosquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DamnBegrijpelijk dat je flipt ja.
En wat zeggen zij dan? "Sorry, maar we kunnen er niks aan doen"?
Nicequote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt. Vandaag heb ik die kut die me helpt uit dr bespreking laten trekken.. Grapjassen met hun 'ja, misschien dat we je vanmiddag nog bellen met de oplossing, anders wordt het morgen. ' toen werd ik echt boos
Dat soort mensen zijn gewoon compleet wereldvreemd, verwachten dat het zich vanzelf oplost terwijl er gewoon mensen van afhankelijk zijn plus in de problemen komenquote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt. Vandaag heb ik die kut die me helpt uit dr bespreking laten trekken.. Grapjassen met hun 'ja, misschien dat we je vanmiddag nog bellen met de oplossing, anders wordt het morgen. ' toen werd ik echt boos
nee, Dit keer bij het bedrijf waar ik werk, die hebben mn fase b contract nog niet ondertekend.. Wel opgegeven hoeveel uur, maar niks ondertekend. Ga er dan achteraan! Ik geloof dat een uitzendbureau voor hun werknemers moet zorgen, maar wie ben ik?quote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Incompetente prutsers heb je tegenwoordig overal zo te lezen...
En dan dat ze vaak ook nog de schuld bij jou leggen
ik zei: ik weet wel zeker dat ik vandaag nog wat hoor, anders kom ik morgen bij jullie op visite om mn geld te halen. Ik ben er nu klaar mee. Ik leef godverdomme niet op lucht!!quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceFijne dooddoeners zijn dat ja
Dat zeg ik, incompetente prutsersquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, Dit keer bij het bedrijf waar ik werk, die hebben mn fase b contract nog niet ondertekend.. Wel opgegeven hoeveel uur, maar niks ondertekend. Ga er dan achteraan! Ik geloof dat een uitzendbureau voor hun werknemers moet zorgen, maar wie ben ik?
ja, ik baal er ook van dat ik toen over moest stappen naar dit uitZendbureau, de vorige was veel beter..quote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, incompetente prutsers
Prutsersquote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei: ik weet wel zeker dat ik vandaag nog wat hoor, anders kom ik morgen bij jullie op visite om mn geld te halen. Ik ben er nu klaar mee. Ik leef godverdomme niet op lucht!!
En toen kon het ineens wel een soort van opgelost worden
Kookwekker zetten.quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Gamen is leuk maar verdomme het wordt altijd laat
Kunnen ze het van je werk niet overnemen? Scheelt hun en jou kosten plus dat uitzendbureau vangt niets meerquote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik baal er ook van dat ik toen over moest stappen naar dit uitZendbureau, de vorige was veel beter..
Helaas gaat dat tegenwoordig bijna overal zo.quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PrutsersBeetje dingen uitstellen terwijl andere mensen afhankelijk van hun geld zijn, maar hé dat maakt niet uit want ik krijg toch wel salaris
Helaas wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze het van je werk niet overnemen? Scheelt hun en jou kosten plus dat uitzendbureau vangt niets meer
[..]
Helaas gaat dat tegenwoordig bijna overal zo.
mijn collega zei ook al: ik geloof dat ze nu in de gaten hebben dat jij niet alleen vriendelijk kan zijn.. Je woorden klonken echt als puur gif..quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PrutsersBeetje dingen uitstellen terwijl andere mensen afhankelijk van hun geld zijn, maar hé dat maakt niet uit want ik krijg toch wel salaris
ze willen niemand een contract geven. Ik vrees dus ook dat dit geouwehoer over 3 maanden er weer is..quote:Op maandag 16 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze het van je werk niet overnemen? Scheelt hun en jou kosten plus dat uitzendbureau vangt niets meer
[..]
Helaas gaat dat tegenwoordig bijna overal zo.
Ghehe, herkenbaar.quote:Op maandag 16 december 2013 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn collega zei ook al: ik geloof dat ze nu in de gaten hebben dat jij niet alleen vriendelijk kan zijn.. Je woorden klonken echt als puur gif..
Ik denk ook dat als het niset opgelost was, dat ik er morgen een over een balie had getrokken
Mja het is belachelijk dat het zo moet gaanquote:Op maandag 16 december 2013 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn collega zei ook al: ik geloof dat ze nu in de gaten hebben dat jij niet alleen vriendelijk kan zijn.. Je woorden klonken echt als puur gif..
Ik denk ook dat als het niset opgelost was, dat ik er morgen een over een balie had getrokken
Minderquote:Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze willen niemand een contract geven. Ik vrees dus ook dat dit geouwehoer over 3 maanden er weer is..
Niet goed?quote:
Wat is dat kerstmutsen/mannenboxers/bieberfans gedoe op facebook? Een of andere hype die ik gemist heb?quote:
cel is gratis voer en stroom en inwoning toch?quote:Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, van mij mag het hele systeem in elkaar klappen.
[..]
Ghehe, herkenbaar.
Helaas trek je dan weer aan het kortste eind.
momentquote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat kerstmutsen/mannenboxers/bieberfans gedoe op facebook? Een of andere hype die ik gemist heb?
ja echt hequote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja het is belachelijk dat het zo moet gaan
Dat dan wel weer jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
cel is gratis voer en stroom en inwoning toch?
quote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
cel is gratis voer en stroom en inwoning toch?
Dat heb ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms jeuken mijn handenquote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dan wel weer ja
Hoewel bedrijven met de wet aanpakken leuker is snap ik het dat over de balie trekken ook soms voldoening kan geven![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, welke idioot doet dat nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Haha slecht idd! En ik mijn nichtje maar stoer vinden omdat ze een agen had uitgescholden..quote:
Die verdienen het dan soms ook gewoonquote:Op maandag 16 december 2013 23:26 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Haha slecht idd! En ik mijn nichtje maar stoer vinden omdat ze een agen had uitgescholden..
Slim!quote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
Pfff zit je een uur te zoeken naar iets waarvan je zeker weet dat het ergens moet liggen.... blijkt dat je het per ongeluk op zolder hebt gelegd samen met iets anders.
En toen was je weer een uur verder
fijn he?quote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ken het, ben hier al 2jaar met de vloer bezig (verwarming)
[..]
En jij ook ja
Wowquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Slim!.. zo heb ik mijn sleutels eens teruggevonden in de koelkast na een paar uur.. en maar zoeken idd
Sommige wel ja.. maar als ik het plaatje van lovely ladybzo zie denk ik niet dat ze dat echt gedaan heeftquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die verdienen het dan soms ook gewoon
Wel minder, boete zal wel rond de 200euro zijn inmiddels
Koude sleutels zijn zo naarquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Slim!.. zo heb ik mijn sleutels eens teruggevonden in de koelkast na een paar uur.. en maar zoeken idd
geen last van, zitten toch altijd in mn tas.quote:
M'n advocaat vindt van niet, die is inmiddels ook klaar met zequote:Op maandag 16 december 2013 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fijn he?
Maar ik lieg niet!!
Geen last vanquote:
Niet zo slim neequote:
Nogalquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs een advocaat bij? En dan loopt het alsnog 2 jaar? Waar blijft het op vast hangen dan? Wil/kan je niet naar de rechter stappen?quote:Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n advocaat vindt van niet, die is inmiddels ook klaar met ze
Ze zijn bang als ze mij gelijk geven het hele blok ook komt. En terrecht.
Dat is dan ook minder erg dan fan zijn van 'he who shall not be named'![]()
Advocaat sinds augustus.quote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs een advocaat bij? En dan loopt het alsnog 2 jaar? Waar blijft het op vast hangen dan? Wil/kan je niet naar de rechter stappen?
nja, zo blijven ze het rekken natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n advocaat vindt van niet, die is inmiddels ook klaar met ze
Ze zijn bang als ze mij gelijk geven het hele blok ook komt. En terrecht.
Dat is dan ook minder erg dan fan zijn van 'he who shall not be named'![]()
Vandaar en jij betaalt de rekening(en) niet neem ik aan?quote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Advocaat sinds augustus.
Hij wacht totdat hun dagen anders kost het mij geld.
wel al korting op de huur ivm verminderd woongenot?quote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Advocaat sinds augustus.
Hij wacht totdat hun dagen anders kost het mij geld.
Haha! Creatieve plek idd voor cartridgesquote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nogal
Ik had net nieuwe printercartridges binnen gekregen, en had die even aan de kant gelegd want moest ook een plafoniere vervangen voor spots, en nu bleek dat ik die doos met cardridges dus samen met de plafoniere en de doos van de spots op zolder had gelegd
Echt op de gekste plekken gekeken, inclusief container, wc, tuinhuis
Het zou het proces kunnen versnellen als er meerdere bewoners zich zouden meldenquote:Op maandag 16 december 2013 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaar en jij betaalt de rekening(en) niet neem ik aan?
Ben je trouwens de enige, of zijn er meer bewoners met dit issue?
Alleen ik haalde ze omdat m'n printer vreemd zat te printen opeens. Maar het is nog steedsquote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Haha! Creatieve plek idd voor cartridgesmaar gelukkig heb je ze weer
Owquote:Op maandag 16 december 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen ik haalde ze omdat m'n printer vreemd zat te printen opeens. Maar het is nog steeds
Yup inderdaadquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, zo blijven ze het rekken natuurlijk
Precies, dat ging me te ver. Maar mannenboxers zitten lekkerder dan vrouwenondergoed
Klopt, hun verzinnen dingen waar niet voor getekend is dus er wordt inderdaad al een tijdje niet betaaldquote:Op maandag 16 december 2013 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaar en jij betaalt de rekening(en) niet neem ik aan?
Ben je trouwens de enige, of zijn er meer bewoners met dit issue?
Is dat zo?quote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel al korting op de huur ivm verminderd woongenot?
Kan je via de huurcommissie laten regelen.
Nopequote:Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ow.. tsja.. daar heb ik dan verder geen verstand van.. heb je niet nog een nieuwe printer op zolder liggen??
Succesquote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope
Ook geen garantie meer, dus ik denk dat ik dat ding eens open ga schroeven
quote:Op maandag 16 december 2013 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank je
Ik had liever iets anders gedaanKan je niet even langskomen?
echtquote:Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup inderdaad
Dat zal jij vast beter weten
[..]
Klopt, hun verzinnen dingen waar niet voor getekend is dus er wordt inderdaad al een tijdje niet betaald
Zijn er wel maar voornamelijk voor wat andere dingen, veel betalen het ook gewoon zonder omkijken. (3/52 zijn ermee bezig dat ik weet)
[..]
Is dat zo?
Heb namelijk al meer gezeik gehad gehad met verhuurder en toen was het kastje > muur.
Ook bij huurcomissie.
En heb je al een incassobureau/deurwaarder aan de deur gehad?quote:Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup inderdaad
Dat zal jij vast beter weten
[..]
Klopt, hun verzinnen dingen waar niet voor getekend is dus er wordt inderdaad al een tijdje niet betaald
Zijn er wel maar voornamelijk voor wat andere dingen, veel betalen het ook gewoon zonder omkijken. (3/52 zijn ermee bezig dat ik weet)
[..]
Is dat zo?
Heb namelijk al meer gezeik gehad gehad met verhuurder en toen was het kastje > muur.
Ook bij huurcomissie.
Ik wil best langs komen.. zwaai ik wel als ik voor je raam langs loopquote:Op maandag 16 december 2013 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank je
Ik had liever iets anders gedaanKan je niet even langskomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
quote:Op maandag 16 december 2013 23:52 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ik wil best langs komen.. zwaai ik wel als ik voor je raam langs loopIk zal op je wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een slecht sarcastisch grapjequote:
Het probleem is is dat het een aparte b.v. is van de woningbouw.quote:Op maandag 16 december 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt
Ja, versnelt het proces.. Onderburen hadden schimmel onder de vloer..Zo gespeeld na 6 maanden overvoeren met woningcorporatie, en toen was het ineens wel op te lossen
Incassobureau wel, die hebben ook contact met advocaat nu. Fuck goedkoper, ze moeten hun zaken regelen. En ja dat had mijn advocaat ook verzonnen maar aangezien ze nu al dingen verzinnen lijkt me dat niet handig.quote:Op maandag 16 december 2013 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En heb je al een incassobureau/deurwaarder aan de deur gehad?Wel bizar, onderhands uitpraten lijkt me een stuk goedkoper. Jou afkopen met een clausule dat je je mond houdt en klaar.
Lijkt mij ook ja, wel vervelend dat ze jou ermee opzadelen, aan de andere kant, nu het bij de advocaat ligt, heb jij er ook niet heel veel meer mee van doen toch?quote:Op maandag 16 december 2013 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het probleem is is dat het een aparte b.v. is van de woningbouw.
Gaat over de verwarming en vastrecht, dat soort rommel, verschrikkelijk ingewikkeld. Geen wetgeving voor dus ze kunnen er weinig mee en komen gewoon met veel dingen weg.
[..]
Incassobureau wel, die hebben ook contact met advocaat nu. Fuck goedkoper, ze moeten hun zaken regelen. En ja dat had mijn advocaat ook verzonnen maar aangezien ze nu al dingen verzinnen lijkt me dat niet handig.
En als het klaar is gaat er gewoon bericht naar de rest van de bewoners hoe ze er ook vanaf kunnen komen.![]()
mja nee heb je, ja kan je krijgen.. Vooral als je met een aantal bewoners bent. Huurcommissie krijg je er dan iig wel mee aan jouw kantquote:Op maandag 16 december 2013 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het probleem is is dat het een aparte b.v. is van de woningbouw.
Gaat over de verwarming en vastrecht, dat soort rommel, verschrikkelijk ingewikkeld. Geen wetgeving voor dus ze kunnen er weinig mee en komen gewoon met veel dingen weg.
[..]
Incassobureau wel, die hebben ook contact met advocaat nu. Fuck goedkoper, ze moeten hun zaken regelen. En ja dat had mijn advocaat ook verzonnen maar aangezien ze nu al dingen verzinnen lijkt me dat niet handig.
En als het klaar is gaat er gewoon bericht naar de rest van de bewoners hoe ze er ook vanaf kunnen komen.![]()
Tja wat doe je er tegen, probleem is dat het toch opgelost moet worden. Vorig jaar door ook al 2 weken depressie thuis gezeten door die bende dus ze zoeken het maar uit verder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, wel vervelend dat ze jou ermee opzadelen, aan de andere kant, nu het bij de advocaat ligt, heb jij er ook niet heel veel meer mee van doen toch?
I know maar zal er nog eens naar kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja nee heb je, ja kan je krijgen.. Vooral als je met een aantal bewoners bent. Huurcommissie krijg je er dan iig wel mee aan jouw kant
Wow dat sucks big-time. Ik neem aan dat de advocaat dat wel meeneemt in zijn klacht/schade/oid?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja wat doe je er tegen, probleem is dat het toch opgelost moet worden. Vorig jaar door ook al 2 weken depressie thuis gezeten door die bende dus ze zoeken het maar uit verder.
Nope. Heb ik zelf ook al aangegeven maar zo werkt het niet blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow dat sucks big-time. Ik neem aan dat de advocaat dat wel meeneemt in zijn klacht/schade/oid?
En je doet er inderdaad niks tegen, die grotere organisaties moet je flink wat kracht achter je hebben wil je dat winnen, maar met een advocaat moet dat wel lukken lijkt me.
Ik snap ook nooit helemaal hoe dat recht nu werkt, je zou toch denken dat je wordt gecompenseerd voor je ongemak ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope. Heb ik zelf ook al aangegeven maar zo werkt het niet blijkbaar.
Alles of niets zal het wel op uitdraaien.
Ik ook niet, alleen dat het ingewikkeld is en ik er vaak hoofdpijn van krijgquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit helemaal hoe dat recht nu werkt, je zou toch denken dat je wordt gecompenseerd voor je ongemak ook.
Snap ik jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen dat het ingewikkeld is en ik er vaak hoofdpijn van krijg
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Vanmiddag weer thuisMorgen wel weer de oude
[..]
Yeahquote:
Hoop hetquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmiddag weer thuisMorgen wel weer de oude
Vroegah waren katten nog minimaal een dag dronkenquote:
Ik heb überhaupt geen idee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroegah waren katten nog minimaal een dag dronken![]()
Misschien dat het met poezen wat langer duurt, maar ik heb altijd katers gehad
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Echt rustig op kantoor.. 1 collega ziek en de ander heeft cursus
Ontspan-ze, dat is inderdaad al snelquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen idee.
Ga zo ontspannen bij de kapper, en daarna mag ik ze alweer ophalen
Hmm nee te rustigquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk toch
[..]
Ontspan-ze, dat is inderdaad al snel
Komt goed meissie heus
Ik ga aan mijn monchoutaart beginnen
VANS, maar die hoef je niet in te lopen, zitten gelijk goedquote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep.. Vans inlopen is kut, maar het echt waard!!
Deed ik ook![]()
Wel filmen als ze nog dronken zijn, dat is altijd briljantquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen idee.
Ga zo ontspannen bij de kapper, en daarna mag ik ze alweer ophalen
Ik zal kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel filmen als ze nog dronken zijn, dat is altijd briljant
Bliksem was echt chagrijnig, zo leek het. Maar die had ook echt flink geslapen. D in de stress omdat hij dacht dat zijn kat hem zou haten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel filmen als ze nog dronken zijn, dat is altijd briljant
Aahquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Bliksem was echt chagrijnig, zo leek het. Maar die had ook echt flink geslapen. D in de stress omdat hij dacht dat zijn kat hem zou haten.
Lopen ze te zeiken?quote:
Zoiets.quote:
Schelden geeft in dat geval vast ook wel voldoeningquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik een armen/benen nodig van een paar duizend km lang
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schelden geeft in dat geval vast ook wel voldoening
Ik ben ook bang dat ze boos zijn op mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Bliksem was echt chagrijnig, zo leek het. Maar die had ook echt flink geslapen. D in de stress omdat hij dacht dat zijn kat hem zou haten.
Ehm, nope. Ja zondag naar SR geloof ik, maar verder niet. Misschien voor andere auto kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen buiten de kerst om?
Kan je vader dat niet ff checken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, misschien eens langs de zaak eind van de week, ff kijken of er voor mij nog een kerstpakket ligt.. Al gok ik uiteraard van niet
En hoe zijn ze er aan toe?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze zijn weer thuis. Vind ze wel echt zielig nu
Ze lopen de hele tijd rond. Of nouja, lopen..quote:
Lijkt me geweldig om te zienquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze lopen de hele tijd rond. Of nouja, lopen..
Lijkt vaak zo door de verdoving. Dat voelt gewoon kut voor ze en dan zijn ze vaak liever even op zichzelf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ze boos zijn op mij
Ik was er bang voor, voor ik ze had opgehaaldquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt vaak zo door de verdoving. Dat voelt gewoon kut voor ze en dan zijn ze vaak liever even op zichzelf.
Als ik me vermoeid en brak voel, heb ik liever ook niemand om me heen.
Schoppen help ik graag mee hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mezelf ff schop onder dikke kont geven
Awwwww. Dat is wel heel snoezig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was er bang voor, voor ik ze had opgehaald![]()
Maar nu ik ze bij me heb, totaal niet. Nala ligt al op schoot te slapen (echt een mama'skindje) en Zazu is naast me in het dekentje gekropen
Hmhmquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwww. Dat is wel heel snoezig.
Bogie was zelfs helemaal hyper en blij me te zien. KC niet, die was nog een paar dagen van slag.
Voor Bogie was het dus business as usual?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwww. Dat is wel heel snoezig.
Bogie was zelfs helemaal hyper en blij me te zien. KC niet, die was nog een paar dagen van slag.
Bogie geeft geen neuk. Nu al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor Bogie was het dus business as usual?
Arme Bogiequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie geeft geen neuk. Nu al helemaal niet meer.
Hij vond het krijgen van de verdoving wel eng. Ik moest bij hem blijven tot hij in slaap viel. Dat vond ik overigens zelf ook wel fijn.
Van Bogie. Ik merkte aan hem dat het geen goed moment was om weg te gaan. De dierenarts vond het ook wel een goed idee. Als hij al rustig is en niet gestrest, dan valt hij ook makkelijker in slaap.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Bogie
Moest van de dierenarts of van Bogie?
Hoorde wel eens van een dierenarts dat hij het aanraadt om altijd bij het beest te blijven totdat ze slapen/ingeslapen zijn omdat ze altijd naar je zoeken als je weg gaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Van Bogie. Ik merkte aan hem dat het geen goed moment was om weg te gaan. De dierenarts vond het ook wel een goed idee. Als hij al rustig is en niet gestrest, dan valt hij ook makkelijker in slaap.
Is ook wel een goed advies. Zo'n verdoving kan eng en verwarrend zijn, sommige dieren verzetten zich er heel erg tegen. Als de baas dan ook nog eens weggaat kan dat best voor paniek zorgen. Overigens zal dat waarschijnlijk meer bij honden als bij andere dieren zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoorde wel eens van een dierenarts dat hij het aanraadt om altijd bij het beest te blijven totdat ze slapen/ingeslapen zijn omdat ze altijd naar je zoeken als je weg gaat
Honden zijn natuurlijk wat meer gehecht aan de baas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel een goed advies. Zo'n verdoving kan eng en verwarrend zijn, sommige dieren verzetten zich er heel erg tegen. Als de baas dan ook nog eens weggaat kan dat best voor paniek zorgen. Overigens zal dat waarschijnlijk meer bij honden als bij andere dieren zijn.
Lafjes aaienquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu
Dat lafjes aaien schiet ook niet op
Van zo'n prik voelen ze inderdaad vrij weinig. Maarja, de roedelleider die hem verlaat, toevallig wanneer hij zich plotseling vreemd en zwak gaat voelen ... Ik weet niet of honden zover denken, maar ik kan me voorstellen dat het beangstigend is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Honden zijn natuurlijk wat meer gehecht aan de baas.
Al kan ik me voorstellen dat honden wel makkelijker zijn te injecteren dan katten. Eigenwijze beesten dat het zijn
Reageerde KC anders dan Bogie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Van zo'n prik voelen ze inderdaad vrij weinig. Maarja, de roedelleider die hem verlaat, toevallig wanneer hij zich plotseling vreemd en zwak gaat voelen ... Ik weet niet of honden zover denken, maar ik kan me voorstellen dat het beangstigend is.
Moeten ze zo vaak dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het altijd zo lastig om te zien als de katjes wegzakken.
Verdoving nu al best een aantal keer ja. Sinds we ze hebben, bijna 1 jaar, zijn ze in totaal drie keer in een roesje gegaan. Castratie, blaasontsteking en gebitsbehandeling.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reageerde KC anders dan Bogie?
[..]
Moeten ze zo vaak dan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verdoving nu al best een aantal keer ja. Sinds we ze hebben, bijna 1 jaar, zijn ze in totaal drie keer in een roesje gegaan. Castratie, blaasontsteking en gebitsbehandeling.
En over 7 dagen is het precies 1 jaar geleden dat ik mijn vorige kat heb moeten laten inslapen.Dat ziet er dus precies hetzelfde uit. En zo'n lichaampje voelt dan ook hetzelfde aan.
Ik ben altijd heel lief voor ze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je dan heel lief voor ze als ze weer thuis zijn?
Whehehe. Is hij al vriendjes met de nieuwe kat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel lief voor ze.
Al heb ik sinds Tipsy valium kreeg voor een aantal dagen wel echt een zwak voor hem. Hij was zo zwak en zielig, dus nu kan ik niet meer boos op hem worden. Zolang die maar gezond blijft mag die alles.
Ze kunnen al alle drie tegelijk op dezelfde bank liggen. Dat is een vooruitgang.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Is hij al vriendjes met de nieuwe kat?
Zeg, weet jij toevallig of het oke is dat het katertje aan zijn wond likt?quote:
Awwwquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen al alle drie tegelijk op dezelfde bank liggen. Dat is een vooruitgang.
Nala heb ik een zelfgemaakt rompertje om gedaan, werd ook geadviseerd. Maar over Zazu werd niets gezegd, wat dat betreft.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
Voor beide is het niet goed dat ze eraan likken, normaal hebben ze ook een kraag om. Wond gaat open dan.
ik heb mijn ding gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon aan de slag dus, dan is schoppen niet nodig!
Mijn dierenarts zei toen dat het niet erg was.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg, weet jij toevallig of het oke is dat het katertje aan zijn wond likt?
Bij de dierenkliniek hadden ze het namelijk alleen over dat er niet bij de poes aan de wond gelikt mag worden (inb4 flauwe grapjes) i.v.m. wondreactie, maar hij is wel constant zijn eigen wondje aan het schoonlikken en daar werd dan ook niets over gezegd. Dus ik twijfel of ik hem zijn gang moet laten gaan of niet..
Het is me ook opgevallen dat hij meer de zooi eromheen weglikte, nu zit hij er niet meer aan. Dus zal inderdaad niet zo erg zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn dierenarts zei toen dat het niet erg was.
Kijken of er nog wat leuks te doen is?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, waarom hebben mensen toch altijd de behoefte om te seinen als een koplamp niet werkt.
Alsof ik dat nog niet wist! Grr...
Laat ze zicht lekker met hun eigen bemoeienquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]sommige mensen weten het niet
Nah even wat dingetjes halenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijken of er nog wat leuks te doen is?
Ledstrips voor in je kastquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er nu, maar ik zal vast nog iets vergeten
Je bent dan ook verplicht om altijd reserve lampjes bij je te hebben en deze direct te vervangen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, waarom hebben mensen toch altijd de behoefte om te seinen als een koplamp niet werkt.
Alsof ik dat nog niet wist! Grr...
Je lijstje?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er nu, maar ik zal vast nog iets vergeten
Het is dan ook al zo donker vanaf half 4 - 4u, dat verlichting dan ook zeer gewenst is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat ze zicht lekker met hun eigen bemoeien![]()
![]()
Mooie was dat ik mn licht dus uit deed en 1min later weer zo'n debiel aan het seinen was
Die zijn het niet die zijn namelijk 2weken terug vervangenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent dan ook verplicht om altijd reserve lampjes bij je te hebben en deze direct te vervangen.
Wat is er dan mis mee? Zekeringen gaan zelden stuk, tenzij er kortsluiting is. Slechte massa?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zijn het niet die zijn namelijk 2weken terug vervangen
Als ik dat wist had ik het wel gefixt hequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee? Zekeringen gaan zelden stuk, tenzij er kortsluiting is. Slechte massa?
Slechte massa kom je zo achter, gewoon een draadje van de unit naar de - pool van de accu houden. Als het dan werkt, weet je wat je moet oplossen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik dat wist had ik het wel gefixt he
En ja waarschijnlijk wel.
Je wilt ambilight immiteren?quote:
Vroeger legden ze die voor de kerkquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu mijn eigen draken nog een keer lozen
Ja maar ze zijn groot en kunnen vast harder rennen dan ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vroeger legden ze die voor de kerk
Mag ookquote:
Daar ging het niet om, ging er om dat mensen zich met hun eigen bende bemoeienquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slechte massa kom je zo achter, gewoon een draadje van de unit naar de - pool van de accu houden. Als het dan werkt, weet je wat je moet oplossen.
Wellicht dat het grofvuil ze op kom(t)en halenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu mijn eigen draken nog een keer lozen
Dat zei mijn vriend ook alquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag ook
[..]
Daar ging het niet om, ging er om dat mensen zich met hun eigen bende bemoeien
[..]
Wellicht dat het grofvuil ze op kom(t)en halen
Ze wijzen je er op dat je auto de straat niet op mag, dat is toch netjes?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, ging er om dat mensen zich met hun eigen bende bemoeien
Dat is wel een mooie manier ja, moet ik misschien ook overwegen om te doen, kan het mooi aan de achterkant van de tv plakken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee maar dat is wat prettiger voor de ogen. En een losse lamp past daar niet
quote:
Nee voornamelijk irritant als je bij elke auto verblind wordt omdat je al lager zitquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wijzen je er op dat je auto de straat niet op mag, dat is toch netjes?
Nou vergeet het maar, want ze komen op woensdag, doe je even rekenen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus morgen even bellen
[..]
Nee voornamelijk irritant als je bij elke auto verblind wordt omdat je al lager zit
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op een onwijs toffe vacature gereageerd. Al lang niet meer zo'n toffe gezien. En morgen is de sluitingsdatum al. Willen jullie even met mij mee hopen?
Fatsoenlijk auto gaan rijdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee voornamelijk irritant als je bij elke auto verblind wordt omdat je al lager zit
Had je gisteren moeten bellen dusquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vergeet het maar, want ze komen op woensdag, doe je even rekenen?
Nou ja er zou eventueel een lamp in de hoek kunnen, maar echt mooi is dat niet. Heb nu zon rgb- setje gehaald.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie manier ja, moet ik misschien ook overwegen om te doen, kan het mooi aan de achterkant van de tv plakken.
Nice, ook maar eens naar zoeken, maar eerst een nieuwe tv standaard maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja er zou eventueel een lamp in de hoek kunnen, maar echt mooi is dat niet. Heb nu zon rgb- setje gehaald.
KC vond de verdoving minder eng. Maar achteraf was hij nog dagen van slag en een beetje cranky.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reageerde KC anders dan Bogie?
[..]
Moeten ze zo vaak dan?
Wat voor vacature?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op een onwijs toffe vacature gereageerd. Al lang niet meer zo'n toffe gezien. En morgen is de sluitingsdatum al. Willen jullie even met mij mee hopen?
Maken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, ook maar eens naar zoeken, maar eerst een nieuwe tv standaard maken.
Ja joh, die dingen zijn moeilijk duur en niet in de stijl die ik wil. Ga er eentje maken die bij mn tafel pastquote:
Mijn lampen werkten altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef Fera het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Alfa? Ik vind ze echt supertof.
Soort van blind date trouwen. Klinkt als een SBS6 programma.quote:
Productspecialist bij bol.com. Één bepaalde afdeling regelen, nieuwste trends volgen en het assortiment compleet houden, teksten bij de artikelen schrijven en zorgen dat mensen alles makkelijk kunnen vinden. Lijkt me zo onwijs tof. Ik ben zo bang voor een afwijzing.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor vacature?
Ik zal voor je duimen!
Dat geloof ik wel, vind zulke dingen ook altijd leuk, ontmoet vaak dezelfde mensenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Soort van blind date trouwen. Klinkt als een SBS6 programma.
Ik ben zelf wel eens naar een Fiat / Alfa Romeo dag geweest. Best interessant en gaaf wat je daar allemaal te zien krijgt. Ik keek m'n ogen uit.
Klinkt inderdaad niet verkeerd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Productspecialist bij bol.com. Één bepaalde afdeling regelen, nieuwste trends volgen en het assortiment compleet houden, teksten bij de artikelen schrijven en zorgen dat mensen alles makkelijk kunnen vinden. Lijkt me zo onwijs tof. Ik ben zo bang voor een afwijzing.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn lampen werkten altijdDie van mij ook hoor, ze branden alleen heel zwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke functie, maar heb je daar ervaring in? Bol.com heeft nogal een strenge selectie namelijk (wil niet je hoop intrappen, het is een leuke functie en gun het je).quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Productspecialist bij bol.com. Één bepaalde afdeling regelen, nieuwste trends volgen en het assortiment compleet houden, teksten bij de artikelen schrijven en zorgen dat mensen alles makkelijk kunnen vinden. Lijkt me zo onwijs tof. Ik ben zo bang voor een afwijzing.
De functies die niet leuk zijn of zwaar onder niveau, dan zijn de afwijzingen even kut. Maar bij de leuke zie ik het mezelf al helemaal doen. En dan is het een nog zwaardere domper.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet verkeerd.Maar ik snap je wel. Eigenlijk ben ik bij alles wel bang voor een afwijzing. Ik heb er al teveel gehad, denk ik. Durf bijna niet meer te hopen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van mij ook hoor, ze branden alleen heel zwaklol, dat is helemaal kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ah oke ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja joh, die dingen zijn moeilijk duur en niet in de stijl die ik wil. Ga er eentje maken die bij mn tafel past
Eerst het blad bewerken, ga zaterdag weer naar mn ouders, hoop het dan recht te krijgen en misschien te beginnen aan het frame voor de tafel. Zaag dan meteen het hout voor de poot denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke ben benieuwd.
Even naar huis rijden
Klopt wel. Ik had eens gesolliciteerd bij een optiekzaak. Leek me toen erg leuk om te gaan doen. De afwijzing was toen wel een stuk vervelender. Ik had echt heel erg mijn best gedaan om een brief te schrijven (diverse mensen om advies gevraagd) en mijn CV aan te passen. Reactie was een standaard afwijzing, dat vond ik toen wel weer jammer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De functies die niet leuk zijn of zwaar onder niveau, dan zijn de afwijzingen even kut. Maar bij de leuke zie ik het mezelf al helemaal doen. En dan is het een nog zwaardere domper.
Nee geen ervaringen. Staat ook niet bij de vereiste. Wel heb ik enorm veel kennis van de producten en volg ik sowieso al alle nieuwe ontwikkelingen. En heb ik een opleiding gedaan die hier op aansluit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuke functie, maar heb je daar ervaring in? Bol.com heeft nogal een strenge selectie namelijk (wil niet je hoop intrappen, het is een leuke functie en gun het je).
Soms krijg je de afwijzingen zo snel, dat ze het niet eens gelezen kunnen hebben. Sluit de vacature dan gewoon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik had eens gesolliciteerd bij een optiekzaak. Leek me toen erg leuk om te gaan doen. De afwijzing was toen wel een stuk vervelender. Ik had echt heel erg mijn best gedaan om een brief te schrijven (diverse mensen om advies gevraagd) en mijn CV aan te passen. Reactie was een standaard afwijzing, dat vond ik toen wel weer jammer.
Laatst kreeg ik een afwijzing met een beetje advies over m'n CV. Dat laatste kon ik dan wel weer waarderen.
Je kan eigenlijk het beste of via een bekende binnenkomen (referentie) en anders eerst bellen met diegene wie de eerste selectie doet. Gewoon een paar vragen stellen. Het geeft je extra informatie waar je naar kan refereren in de brief en je kan je CV beter aanpassen op de vacature.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee geen ervaringen. Staat ook niet bij de vereiste. Wel heb ik enorm veel kennis van de producten en volg ik sowieso al alle nieuwe ontwikkelingen. En heb ik een opleiding gedaan die hier op aansluit.
Maar we zullen zien. Uiteindelijk is het bijna hetzelfde als een loterij winnen. Zelfs al doe je al je hele leven niets anders of al is het eigenlijk onder je niveau om zoiets te doen. Het is maar net geluk hebben.
Je hebt ook vacatures omdat ze verplicht zijn van de OR om deze te publiceren. Terwijl die in werkelijkheid al is ingevuld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms krijg je de afwijzingen zo snel, dat ze het niet eens gelezen kunnen hebben. Sluit de vacature dan gewoon.
Dat zou ik normaal ook doen als ik een vacature zou zien die me echt leuk lijkt. Maar deze is vandaag geplaatst en sluit morgen. Hopelijk werkt dat in mijn voordeel, minder reacties.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk het beste of via een bekende binnenkomen (referentie) en anders eerst bellen met diegene wie de eerste selectie doet. Gewoon een paar vragen stellen. Het geeft je extra informatie waar je naar kan refereren in de brief en je kan je CV beter aanpassen op de vacature.
Ik krijg ze meestal na een aantal dagen. Aan de laatste kon ik wel duidelijk zien dat hij was doorgelezen. Maar ze dachten dus, aan de hand van mijn CV, dat ik niet genoeg ervaring had. Dus ik heb het even aangepast. Hopelijk de volgende keer geen vergissingen meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms krijg je de afwijzingen zo snel, dat ze het niet eens gelezen kunnen hebben. Sluit de vacature dan gewoon.
30 reacties in een dag? Bizar. En Bol heeft normaal meedere weken om te reageren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik normaal ook doen als ik een vacature zou zien die me echt leuk lijkt. Maar deze is vandaag geplaatst en sluit morgen. Hopelijk werkt dat in mijn voordeel, minder reacties.30 tot nu toe.
Nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst het blad bewerken, ga zaterdag weer naar mn ouders, hoop het dan recht te krijgen en misschien te beginnen aan het frame voor de tafel. Zaag dan meteen het hout voor de poot denk ik.
Mag ik jou als kerstpakket?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 Faxie die je een "kerstpakket" aan wil bieden.
Ik wil wel in een doos gaan zitten en een strik om doen maar denk niet dat jullie daar blij van worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 Faxie die je een "kerstpakket" aan wil bieden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik jou als kerstpakket?
[..]
Wat ik van je zag heb je best een goed lijf. Kun je vast wel iemand mee blij maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil wel in een doos gaan zitten en een strik om doen maar denk niet dat jullie daar blij van worden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
Wellicht wordt het toch nog een witte kerst dan [ afbeelding ]
Kan je je auto uitgraven van de winterquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Het schijnt dat ik er ook nog 1 krijg van het detacheringsbureau, en volgens een collega zit er een sneeuwschuiver in.
Daar heb ik toch niks aan?
Faxie kloonquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
Ik koop wel een of andere SUV ipv een e46quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je je auto uitgraven van de winter
Vast wel, nu nog iemand vindenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik van je zag heb je best een goed lijf. Kun je vast wel iemand mee blij maken.
Met de winters in NL denk ik dat ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je je auto uitgraven van de winter
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik koop wel een of andere SUV ipv een e46
Ik heb een keer een auto moeten uitgraven hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met de winters in NL denk ik dat ook
Nee joh, was een grapquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ook jakost wel wat meer in belasting en verbruik, maar je rijdt ook wel ff anders.
4wd kost ook meer in brandstof verbruik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, was een grap.
Ik zou zo ook geen mooie SUV weten die ook nog betaalbaar is in aanschafDan beter een of ander 4wd sedan ding
I knowquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4wd kost ook meer in brandstof verbruik.
Oh dat sowieso vast welquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt vast wel.
Je kent niemand die leuk is?
quote:
Nee laat maar jonguhquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat sowieso vast wel
Maar op het moment niet nee, maar ook niet echt mee bezig hoor. Belangrijkere dingen
[..]?
geen idee nog, kijk pas als ik thuis benquote:
Wat ben jij van plan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, een 3D-printer die bijv. neuzen en oren kan printen voor het herstellen van brandwonden
Euw, je bent nog niet thuis..quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee nog, kijk pas als ik thuis ben
pestoquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, je bent nog niet thuis..
Ik wilde de mijne wel schenken, maar er zat niet veel in. Alleen een een tosti-ijzer (die je vast al hebt), mini-pannini's, pesto kaas en bacon. Nog steeds interesse?
Wilt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Domme vraag eigenlijk wel of GvsE bacon wilt
quote:
Paniniquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, je bent nog niet thuis..
Ik wilde de mijne wel schenken, maar er zat niet veel in. Alleen een een tosti-ijzer (die je vast al hebt), mini-pannini's, pesto kaas en bacon. Nog steeds interesse?
baconquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Domme vraag eigenlijk wel of GvsE bacon wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |