Focal is nog steeds top voor in de auto.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij weet veel van speakers he, ik wil nieuwe speakers voor in mn auto, maar heb geen idee wat tegenwoordig een goede prijs/kwaliteit is.
Zeker. Die dieren zijn zo mooi.quote:
Nooit bij friet.quote:
Eens kijken of die ook ondiepe modellen hebben, kan maximaal 35mm kwijtquote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Focal is nog steeds top voor in de auto.
Tja zoveel....quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Focal is nog steeds top voor in de auto.
Doe maar lekker over je patat. Ik eet alleen friet.quote:
Ja, ik haat schoenen inlopen.. En nu heb ik ze maar een paar uurtjes aangehadquote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende: [..] Klote
Hoe is het met de misselijkheid? Al beter?
Bij bami wel lekker. Maar niet teveel.quote:
Wat hadden ze dit keer te klagen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik haat schoenen inlopen.. En nu heb ik ze maar een paar uurtjes aangehad
Vlagen.. Vanmorgen misselijk, niet gekotstnu voel ik me goed, alleen hoofdpijnen van het gezeik van het uitzendbureau
quote:
niks. Ik ben m geflipt. Kan verdomme al 3 weken mn uren niet invoeren en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om mn contract goed in te voeren. Centen zijn op, ik loop achter met mn huur en ik wil ook graag wat kerstkadootjes kopen want anders lijk ik een ondankbaar kutkreng..quote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat hadden ze dit keer te klagen?
Doe ik ookquote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe maar lekker over je patat. Ik eet alleen friet.
En dan al blaren?quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik haat schoenen inlopen.. En nu heb ik ze maar een paar uurtjes aangehad
Vlagen.. Vanmorgen misselijk, niet gekotstnu voel ik me goed, alleen hoofdpijnen van het gezeik van het uitzendbureau
Damnquote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks. Ik ben m geflipt. Kan verdomme al 3 weken mn uren niet invoeren en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om mn contract goed in te voeren. Centen zijn op, ik loop achter met mn huur en ik wil ook graag wat kerstkadootjes kopen want anders lijk ik een ondankbaar kutkreng..
jep.. Vans inlopen is kut, maar het echt waard!!quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
[..]
En dan al blaren?
Beter![]()
Ah leuk dat gezeik inderdaadGewoon terugzeiken de volgende keer dus
Incompetente prutsers heb je tegenwoordig overal zo te lezen...quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks. Ik ben m geflipt. Kan verdomme al 3 weken mn uren niet invoeren en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om mn contract goed in te voeren. Centen zijn op, ik loop achter met mn huur en ik wil ook graag wat kerstkadootjes kopen want anders lijk ik een ondankbaar kutkreng..
Viel hier wel mee, nooit echt blaren gehad bij inlopenquote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep.. Vans inlopen is kut, maar het echt waard!!
Deed ik ook![]()
ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt. Vandaag heb ik die kut die me helpt uit dr bespreking laten trekken.. Grapjassen met hun 'ja, misschien dat we je vanmiddag nog bellen met de oplossing, anders wordt het morgen. ' toen werd ik echt boosquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DamnBegrijpelijk dat je flipt ja.
En wat zeggen zij dan? "Sorry, maar we kunnen er niks aan doen"?
Nicequote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt. Vandaag heb ik die kut die me helpt uit dr bespreking laten trekken.. Grapjassen met hun 'ja, misschien dat we je vanmiddag nog bellen met de oplossing, anders wordt het morgen. ' toen werd ik echt boos
Dat soort mensen zijn gewoon compleet wereldvreemd, verwachten dat het zich vanzelf oplost terwijl er gewoon mensen van afhankelijk zijn plus in de problemen komenquote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt. Vandaag heb ik die kut die me helpt uit dr bespreking laten trekken.. Grapjassen met hun 'ja, misschien dat we je vanmiddag nog bellen met de oplossing, anders wordt het morgen. ' toen werd ik echt boos
nee, Dit keer bij het bedrijf waar ik werk, die hebben mn fase b contract nog niet ondertekend.. Wel opgegeven hoeveel uur, maar niks ondertekend. Ga er dan achteraan! Ik geloof dat een uitzendbureau voor hun werknemers moet zorgen, maar wie ben ik?quote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Incompetente prutsers heb je tegenwoordig overal zo te lezen...
En dan dat ze vaak ook nog de schuld bij jou leggen
ik zei: ik weet wel zeker dat ik vandaag nog wat hoor, anders kom ik morgen bij jullie op visite om mn geld te halen. Ik ben er nu klaar mee. Ik leef godverdomme niet op lucht!!quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceFijne dooddoeners zijn dat ja
Dat zeg ik, incompetente prutsersquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, Dit keer bij het bedrijf waar ik werk, die hebben mn fase b contract nog niet ondertekend.. Wel opgegeven hoeveel uur, maar niks ondertekend. Ga er dan achteraan! Ik geloof dat een uitzendbureau voor hun werknemers moet zorgen, maar wie ben ik?
ja, ik baal er ook van dat ik toen over moest stappen naar dit uitZendbureau, de vorige was veel beter..quote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, incompetente prutsers
Prutsersquote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei: ik weet wel zeker dat ik vandaag nog wat hoor, anders kom ik morgen bij jullie op visite om mn geld te halen. Ik ben er nu klaar mee. Ik leef godverdomme niet op lucht!!
En toen kon het ineens wel een soort van opgelost worden
Kookwekker zetten.quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Gamen is leuk maar verdomme het wordt altijd laat
Kunnen ze het van je werk niet overnemen? Scheelt hun en jou kosten plus dat uitzendbureau vangt niets meerquote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik baal er ook van dat ik toen over moest stappen naar dit uitZendbureau, de vorige was veel beter..
Helaas gaat dat tegenwoordig bijna overal zo.quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PrutsersBeetje dingen uitstellen terwijl andere mensen afhankelijk van hun geld zijn, maar hé dat maakt niet uit want ik krijg toch wel salaris
Helaas wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze het van je werk niet overnemen? Scheelt hun en jou kosten plus dat uitzendbureau vangt niets meer
[..]
Helaas gaat dat tegenwoordig bijna overal zo.
mijn collega zei ook al: ik geloof dat ze nu in de gaten hebben dat jij niet alleen vriendelijk kan zijn.. Je woorden klonken echt als puur gif..quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PrutsersBeetje dingen uitstellen terwijl andere mensen afhankelijk van hun geld zijn, maar hé dat maakt niet uit want ik krijg toch wel salaris
ze willen niemand een contract geven. Ik vrees dus ook dat dit geouwehoer over 3 maanden er weer is..quote:Op maandag 16 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze het van je werk niet overnemen? Scheelt hun en jou kosten plus dat uitzendbureau vangt niets meer
[..]
Helaas gaat dat tegenwoordig bijna overal zo.
Ghehe, herkenbaar.quote:Op maandag 16 december 2013 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn collega zei ook al: ik geloof dat ze nu in de gaten hebben dat jij niet alleen vriendelijk kan zijn.. Je woorden klonken echt als puur gif..
Ik denk ook dat als het niset opgelost was, dat ik er morgen een over een balie had getrokken
Mja het is belachelijk dat het zo moet gaanquote:Op maandag 16 december 2013 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn collega zei ook al: ik geloof dat ze nu in de gaten hebben dat jij niet alleen vriendelijk kan zijn.. Je woorden klonken echt als puur gif..
Ik denk ook dat als het niset opgelost was, dat ik er morgen een over een balie had getrokken
Minderquote:Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze willen niemand een contract geven. Ik vrees dus ook dat dit geouwehoer over 3 maanden er weer is..
Niet goed?quote:
Wat is dat kerstmutsen/mannenboxers/bieberfans gedoe op facebook? Een of andere hype die ik gemist heb?quote:
cel is gratis voer en stroom en inwoning toch?quote:Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, van mij mag het hele systeem in elkaar klappen.
[..]
Ghehe, herkenbaar.
Helaas trek je dan weer aan het kortste eind.
momentquote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat kerstmutsen/mannenboxers/bieberfans gedoe op facebook? Een of andere hype die ik gemist heb?
ja echt hequote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja het is belachelijk dat het zo moet gaan
Dat dan wel weer jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
cel is gratis voer en stroom en inwoning toch?
quote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
cel is gratis voer en stroom en inwoning toch?
Dat heb ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms jeuken mijn handenquote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dan wel weer ja
Hoewel bedrijven met de wet aanpakken leuker is snap ik het dat over de balie trekken ook soms voldoening kan geven![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, welke idioot doet dat nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Haha slecht idd! En ik mijn nichtje maar stoer vinden omdat ze een agen had uitgescholden..quote:
Die verdienen het dan soms ook gewoonquote:Op maandag 16 december 2013 23:26 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Haha slecht idd! En ik mijn nichtje maar stoer vinden omdat ze een agen had uitgescholden..
Slim!quote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
Pfff zit je een uur te zoeken naar iets waarvan je zeker weet dat het ergens moet liggen.... blijkt dat je het per ongeluk op zolder hebt gelegd samen met iets anders.
En toen was je weer een uur verder
fijn he?quote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ken het, ben hier al 2jaar met de vloer bezig (verwarming)
[..]
En jij ook ja
Wowquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Slim!.. zo heb ik mijn sleutels eens teruggevonden in de koelkast na een paar uur.. en maar zoeken idd
Sommige wel ja.. maar als ik het plaatje van lovely ladybzo zie denk ik niet dat ze dat echt gedaan heeftquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die verdienen het dan soms ook gewoon
Wel minder, boete zal wel rond de 200euro zijn inmiddels
Koude sleutels zijn zo naarquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Slim!.. zo heb ik mijn sleutels eens teruggevonden in de koelkast na een paar uur.. en maar zoeken idd
geen last van, zitten toch altijd in mn tas.quote:
M'n advocaat vindt van niet, die is inmiddels ook klaar met zequote:Op maandag 16 december 2013 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fijn he?
Maar ik lieg niet!!
Geen last vanquote:
Niet zo slim neequote:
Nogalquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs een advocaat bij? En dan loopt het alsnog 2 jaar? Waar blijft het op vast hangen dan? Wil/kan je niet naar de rechter stappen?quote:Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n advocaat vindt van niet, die is inmiddels ook klaar met ze
Ze zijn bang als ze mij gelijk geven het hele blok ook komt. En terrecht.
Dat is dan ook minder erg dan fan zijn van 'he who shall not be named'![]()
Advocaat sinds augustus.quote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs een advocaat bij? En dan loopt het alsnog 2 jaar? Waar blijft het op vast hangen dan? Wil/kan je niet naar de rechter stappen?
nja, zo blijven ze het rekken natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n advocaat vindt van niet, die is inmiddels ook klaar met ze
Ze zijn bang als ze mij gelijk geven het hele blok ook komt. En terrecht.
Dat is dan ook minder erg dan fan zijn van 'he who shall not be named'![]()
Vandaar en jij betaalt de rekening(en) niet neem ik aan?quote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Advocaat sinds augustus.
Hij wacht totdat hun dagen anders kost het mij geld.
wel al korting op de huur ivm verminderd woongenot?quote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Advocaat sinds augustus.
Hij wacht totdat hun dagen anders kost het mij geld.
Haha! Creatieve plek idd voor cartridgesquote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nogal
Ik had net nieuwe printercartridges binnen gekregen, en had die even aan de kant gelegd want moest ook een plafoniere vervangen voor spots, en nu bleek dat ik die doos met cardridges dus samen met de plafoniere en de doos van de spots op zolder had gelegd
Echt op de gekste plekken gekeken, inclusief container, wc, tuinhuis
Het zou het proces kunnen versnellen als er meerdere bewoners zich zouden meldenquote:Op maandag 16 december 2013 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaar en jij betaalt de rekening(en) niet neem ik aan?
Ben je trouwens de enige, of zijn er meer bewoners met dit issue?
Alleen ik haalde ze omdat m'n printer vreemd zat te printen opeens. Maar het is nog steedsquote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Haha! Creatieve plek idd voor cartridgesmaar gelukkig heb je ze weer
Owquote:Op maandag 16 december 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen ik haalde ze omdat m'n printer vreemd zat te printen opeens. Maar het is nog steeds
Yup inderdaadquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, zo blijven ze het rekken natuurlijk
Precies, dat ging me te ver. Maar mannenboxers zitten lekkerder dan vrouwenondergoed
Klopt, hun verzinnen dingen waar niet voor getekend is dus er wordt inderdaad al een tijdje niet betaaldquote:Op maandag 16 december 2013 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaar en jij betaalt de rekening(en) niet neem ik aan?
Ben je trouwens de enige, of zijn er meer bewoners met dit issue?
Is dat zo?quote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel al korting op de huur ivm verminderd woongenot?
Kan je via de huurcommissie laten regelen.
Nopequote:Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ow.. tsja.. daar heb ik dan verder geen verstand van.. heb je niet nog een nieuwe printer op zolder liggen??
Succesquote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope
Ook geen garantie meer, dus ik denk dat ik dat ding eens open ga schroeven
quote:Op maandag 16 december 2013 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank je
Ik had liever iets anders gedaanKan je niet even langskomen?
echtquote:Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup inderdaad
Dat zal jij vast beter weten
[..]
Klopt, hun verzinnen dingen waar niet voor getekend is dus er wordt inderdaad al een tijdje niet betaald
Zijn er wel maar voornamelijk voor wat andere dingen, veel betalen het ook gewoon zonder omkijken. (3/52 zijn ermee bezig dat ik weet)
[..]
Is dat zo?
Heb namelijk al meer gezeik gehad gehad met verhuurder en toen was het kastje > muur.
Ook bij huurcomissie.
En heb je al een incassobureau/deurwaarder aan de deur gehad?quote:Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup inderdaad
Dat zal jij vast beter weten
[..]
Klopt, hun verzinnen dingen waar niet voor getekend is dus er wordt inderdaad al een tijdje niet betaald
Zijn er wel maar voornamelijk voor wat andere dingen, veel betalen het ook gewoon zonder omkijken. (3/52 zijn ermee bezig dat ik weet)
[..]
Is dat zo?
Heb namelijk al meer gezeik gehad gehad met verhuurder en toen was het kastje > muur.
Ook bij huurcomissie.
Ik wil best langs komen.. zwaai ik wel als ik voor je raam langs loopquote:Op maandag 16 december 2013 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank je
Ik had liever iets anders gedaanKan je niet even langskomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
quote:Op maandag 16 december 2013 23:52 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ik wil best langs komen.. zwaai ik wel als ik voor je raam langs loopIk zal op je wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een slecht sarcastisch grapjequote:
Het probleem is is dat het een aparte b.v. is van de woningbouw.quote:Op maandag 16 december 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt
Ja, versnelt het proces.. Onderburen hadden schimmel onder de vloer..Zo gespeeld na 6 maanden overvoeren met woningcorporatie, en toen was het ineens wel op te lossen
Incassobureau wel, die hebben ook contact met advocaat nu. Fuck goedkoper, ze moeten hun zaken regelen. En ja dat had mijn advocaat ook verzonnen maar aangezien ze nu al dingen verzinnen lijkt me dat niet handig.quote:Op maandag 16 december 2013 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En heb je al een incassobureau/deurwaarder aan de deur gehad?Wel bizar, onderhands uitpraten lijkt me een stuk goedkoper. Jou afkopen met een clausule dat je je mond houdt en klaar.
Lijkt mij ook ja, wel vervelend dat ze jou ermee opzadelen, aan de andere kant, nu het bij de advocaat ligt, heb jij er ook niet heel veel meer mee van doen toch?quote:Op maandag 16 december 2013 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het probleem is is dat het een aparte b.v. is van de woningbouw.
Gaat over de verwarming en vastrecht, dat soort rommel, verschrikkelijk ingewikkeld. Geen wetgeving voor dus ze kunnen er weinig mee en komen gewoon met veel dingen weg.
[..]
Incassobureau wel, die hebben ook contact met advocaat nu. Fuck goedkoper, ze moeten hun zaken regelen. En ja dat had mijn advocaat ook verzonnen maar aangezien ze nu al dingen verzinnen lijkt me dat niet handig.
En als het klaar is gaat er gewoon bericht naar de rest van de bewoners hoe ze er ook vanaf kunnen komen.![]()
mja nee heb je, ja kan je krijgen.. Vooral als je met een aantal bewoners bent. Huurcommissie krijg je er dan iig wel mee aan jouw kantquote:Op maandag 16 december 2013 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het probleem is is dat het een aparte b.v. is van de woningbouw.
Gaat over de verwarming en vastrecht, dat soort rommel, verschrikkelijk ingewikkeld. Geen wetgeving voor dus ze kunnen er weinig mee en komen gewoon met veel dingen weg.
[..]
Incassobureau wel, die hebben ook contact met advocaat nu. Fuck goedkoper, ze moeten hun zaken regelen. En ja dat had mijn advocaat ook verzonnen maar aangezien ze nu al dingen verzinnen lijkt me dat niet handig.
En als het klaar is gaat er gewoon bericht naar de rest van de bewoners hoe ze er ook vanaf kunnen komen.![]()
Tja wat doe je er tegen, probleem is dat het toch opgelost moet worden. Vorig jaar door ook al 2 weken depressie thuis gezeten door die bende dus ze zoeken het maar uit verder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, wel vervelend dat ze jou ermee opzadelen, aan de andere kant, nu het bij de advocaat ligt, heb jij er ook niet heel veel meer mee van doen toch?
I know maar zal er nog eens naar kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja nee heb je, ja kan je krijgen.. Vooral als je met een aantal bewoners bent. Huurcommissie krijg je er dan iig wel mee aan jouw kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |