abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 december 2013 @ 16:59:46 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134409632
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mijn feiten waren Facebook vader Foto's tijdlijn.
geloof je me niet klikt u op de link die ik eerder geplaatst heb, zijn facebook bestaat dat is gewoon een feit.
inhoud niet beschikbaar maar ik heb nergens gezegt dat iemands facebook niet bestaat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 18 december 2013 @ 17:07:47 #102
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134409928
Op 14 december 2012 was er van 9 tot 4 uur een geplande rampenoefening van homeland security specifiek gericht op kinderen .

http://www.ct.gov/demhs/i(...)age1.x=10&image1.y=8
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_134410765
quote:
9s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:46 schreef Copycat het volgende:
Wat een screwed-up wereldbeeld hebben die mensen toch die in alles een kwaadaardig complot zien. Zelfs in het menselijkste leed van een vermoord kind. Ben zo blij dat ik niet zo zwartgallig en negatief verwrongen in het leven sta.

Vrolijk kerstfeest?
Tis 'n fearless wereldbeeld van 'n screwed-up wereld.Ik zelf zie niet in complotten in alles.
Ik zie 'n bepaalde groep die hebben de gereedschappen(geld/macht/conncties enz.) en willen mensen z'n gevoelens,emoties,denkbeelden en zo dus meningen manipuleren voor 'n politiek en/of financiele agenda.

Vrolijk kerst? Ik hou niet veel van kerst (tis maar nog 'n commerciele pile of horseshit imo)
Over t algemeen ben ik 'vrolijk' de hele jaar rond.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 december 2013 @ 17:29:30 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134410808
Vrolijke Frans jij, always the sunny side up.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134411147
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Een voorstel van de NRA was zelfs om schoolpersoneel te bewapenen, want dan was dit niet gebeurd :')
Misschien dan had je boze leraren met pistolen .....hmmm,lijkt me ook niet helemaal veilig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 december 2013 @ 17:42:40 #106
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_134411265
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:07 schreef Summers het volgende:
Op 14 december 2012 was er van 9 tot 4 uur een geplande rampenoefening van homeland security specifiek gericht op kinderen .

http://www.ct.gov/demhs/i(...)age1.x=10&image1.y=8
Ik lees toch echt iets anders.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_134411304
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien dan had je boze leraren met pistolen .....hmmm,lijkt me ook niet helemaal veilig.
Het gaat de NRA ook niet om veilig, het gaat de NRA erom dat iedereen wapens kan blijven kopen en vooral niet na dit soort tragedisch de wapenwet aan wil scherpen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134411321
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:42 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik lees toch echt iets anders.
Ik lees hetzelfde denk ik :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134411352
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef theguyver het volgende:
Nou ff kijken,geweldadige Video games zijn de schuldigen volgens de voorzitter van de national rifle vereniging.

ff kijken wat speelde Adam lanza, Supermario brothers en........ dance dance revolution.. :{
Ik denk niet dat die 'Adam Lanza' heeft ooit bestaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_134411398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die 'Adam Lanza' heeft ooit bestaan.
En waarom denk je dat?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134411411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mijn feiten waren Facebook vader Foto's tijdlijn.
geloof je me niet klikt u op de link die ik eerder geplaatst heb, zijn facebook bestaat dat is gewoon een feit.
Oh dus achter elke fb account is er 'n echte mens?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_134411492
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:07 schreef Summers het volgende:
Op 14 december 2012 was er van 9 tot 4 uur een geplande rampenoefening van homeland security specifiek gericht op kinderen .

http://www.ct.gov/demhs/i(...)age1.x=10&image1.y=8
Op 7/7 in London was er ook 'n security drill.
Op 9/11 was er ook zoiets.
Boston Marathon ook.
What a coincidence.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 december 2013 @ 17:49:53 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134411499
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dus achter elke fb account is er 'n echte mens?
Robots?

en Kan me voorstellen dat je denkt dat hij niet bestaat, als het een persoon die erg terug getrokken geleefd heeft is het altijd moeilijk via bijvb internet iets weer te vinden :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 18 december 2013 @ 17:50:38 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134411521
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Op 7/7 in London was er ook 'n security drill.
Op 9/11 was er ook zoiets.
Boston Marathon ook.
What a coincidence.
Een heb je goed, weet je ook wat voor een drill?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134411556
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Op 7/7 in London was er ook 'n security drill.
Op 9/11 was er ook zoiets.
Boston Marathon ook.
What a coincidence.
Dat ding op 14/12 waar summers naar refereert was een informatie-bijeenkomst om beter te kunnen inspelen op de behoefte van kinderen tijdens rampen. Geen rampoefening.

Dacht dat engels jouw native language is?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134411630
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En waarom denk je dat?
Ik denk 'hij' is gewoon 'n karakter in nog 'n hollywoodesque (OMG!!!) toneelspel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_134411662
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:07 schreef Summers het volgende:
Op 14 december 2012 was er van 9 tot 4 uur een geplande rampenoefening van homeland security specifiek gericht op kinderen .

http://www.ct.gov/demhs/i(...)age1.x=10&image1.y=8
Dus? Dat is toch goed?
pi_134411811
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Robots?

en Kan me voorstellen dat je denkt dat hij niet bestaat, als het een persoon die erg terug getrokken geleefd heeft is het altijd moeilijk via bijvb internet iets weer te vinden :)
Ik snap niet precies wat je bedoel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 december 2013 @ 18:01:07 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134411860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus? Dat is toch goed?
Mja helaas niet in de buurt van Sandy hook.

ditto 9/11 NORAD stuurde op 11 september 2001 een deel van de jachtvliegtuigen (F15's, F16's) richting Canada en Alaska voor oefeningen, een deel er waren ook een aantal vliegtuigen onderweg om het laatste gekaapte vliegtuig te onderscheppen, voor de vliegtuigen in de buurt waren storte deze al neer,

over londen kan ik zo 123 niet weer vinden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134412540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk 'hij' is gewoon 'n karakter in nog 'n hollywoodesque (OMG!!!) toneelspel.
En waarom denk je dat?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 18 december 2013 @ 18:27:06 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134412739
En vloeit daaruit voort dat zijn familie ook niet bestaat? Of worden die familieleden ook allemaal grof betaald om stil te blijven?
En wat is volgens jou de achterliggende reden van zo'n lone wolf-hoax? Angst voor de buren? Waarom niet voortborduren op de enge moslims?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134413870
quote:
5s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Copycat het volgende:
En vloeit daaruit voort dat zijn familie ook niet bestaat? Of worden die familieleden ook allemaal grof betaald om stil te blijven?
En wat is volgens jou de achterliggende reden van zo'n lone wolf-hoax? Angst voor de buren? Waarom niet voortborduren op de enge moslims?
Ik weet niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_134413909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En waarom denk je dat?
Zie eerdere posts daarover.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 december 2013 @ 20:56:23 #124
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134420606
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:42 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik lees toch echt iets anders.
Het was een cursus vlakbij Sandy Hook omstreeks dezelfde tijd , wat een toeval
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 18 december 2013 @ 20:57:53 #125
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134420717
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus? Dat is toch goed?
fantastisch :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_134420897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef Summers het volgende:

[..]

fantastisch :Y
Want er moet niet geoefend worden voor als er een ramp gebeurt?
pi_134426316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want er moet niet geoefend worden voor als er een ramp gebeurt?
Een klassikale cursus over de behoeften van kinderen bij rampen is geen rampenoefening he? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134426450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een klassikale cursus over de behoeften van kinderen bij rampen is geen rampenoefening he? :)
Nee, dat begrijp ik, maar dat maakt die bijscholing niet minder noodzakelijk.
  woensdag 18 december 2013 @ 23:04:32 #129
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_134429820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mja helaas niet in de buurt van Sandy hook.

ditto 9/11 NORAD stuurde op 11 september 2001 een deel van de jachtvliegtuigen (F15's, F16's) richting Canada en Alaska voor oefeningen, een deel er waren ook een aantal vliegtuigen onderweg om het laatste gekaapte vliegtuig te onderscheppen, voor de vliegtuigen in de buurt waren storte deze al neer,

over londen kan ik zo 123 niet weer vinden.
De oefening in Londen betrof het doorlopen van een papieren scenario voor 6 mensen van uitgeverij Reed Elsevier. De deelnemers kregen instructie over een stappenplan over wat te doen in het geval van een serie bomaanslagen op metrostations vlakbij de werkplek. Vanaf 36:19.

Toch gek dat je deze informatie op geen enkele truthersite tegenkomt. Wie manipuleert er nu eigenlijk de boel?
  donderdag 19 december 2013 @ 00:14:08 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134434324
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Terecht het volgende:

[..]

De oefening in Londen betrof het doorlopen van een papieren scenario voor 6 mensen van uitgeverij Reed Elsevier. De deelnemers kregen instructie over een stappenplan over wat te doen in het geval van een serie bomaanslagen op metrostations vlakbij de werkplek. Vanaf 36:19.

Toch gek dat je deze informatie op geen enkele truthersite tegenkomt. Wie manipuleert er nu eigenlijk de boel?
oh thanks ziet er boeiend uit denk dat ik die docu morgen ( na personeelsfeest) maar even ga kijken.
heb me nog niet echt verdiept er in :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134440698
BBC Conspiracy Files. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 december 2013 @ 09:53:54 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134441152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef Tingo het volgende:
BBC Conspiracy Files. :)
BBC altijd goeie zender :) kunnen ze in nederland nog wat van leren :Y alles van wat na 4 komt!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134441245
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

BBC altijd goeie zender :) kunnen ze in nederland nog wat van leren :Y alles van wat na 4 komt!
Budget is dan ook meer dan 6 keer zo hoog. 5 miljard om nog geen 800 miljoen.
pi_134442349
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

BBC altijd goeie zender :) kunnen ze in nederland nog wat van leren :Y alles van wat na 4 komt!
Niet waar.....en verder heb ik niks te zeggen over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_134442373
Als je overal waar je 'niets meer over te zeggen hebt' ook daadwerkelijk niets meer over zou zeggen dan zou dat echt een hoop energie schelen.
Ja doei.
pi_134443866
quote:
4s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Als je overal waar je 'niets meer over te zeggen hebt' ook daadwerkelijk niets meer over zou zeggen dan zou dat echt een hoop energie schelen.
Oh.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 december 2013 @ 11:42:08 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134444075
the nonprofit group Stop Handgun Violence, estimates that more than 32,000 Americans have died in gun-related incidents in the year since Adam Lanza killed 20 children and 6 adults with a semiautomatic rifle at an elementary school in Newtown,

bron

ik denk dat ze aardig in de buurt zitten met die schatting.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134444189
Dit is ook wel pijnlijk:

Toddlers Killed More Americans Than Terrorists Did This Year
By Stacie Borrello, Tue, June 11, 2013
Americans hate terrorists and love our kids, right? So you might be shocked to know that preschoolers with guns have taken more lives so far this year than the single U.S. terrorist attack, which claimed four lives in Boston.

This is admittedly tongue-in-cheek, but one has to wonder if the NSA’s PRISM program would have saved more lives had it been monitoring toddlers – or gun owners – rather than suspected terrorists.

11 Deaths in Five Months Where Shooter Was 3 to 6 Years Old

Listed below are the 11 gun fatalities I found where a preschooler pulled the trigger (from Jan. 1 to June 9, 2013). Starting with a list of five toddler shooting deaths The Jewish Daily Forward published in early May, I unearthed six additional cases. This tragic, unthinkable event has happened every month, like clock-work.

Jan. 10: 6-year-old playmate shoots and kills 4-year-old Trinity Ross, Kansas City, Kan.

Feb. 11: 4-year-old Joshua Johnson shoots and kills himself, Memphis, Tenn.

Feb. 24: 4-year-old Jaiden Pratt dies after shooting himself in the stomach while his father sleeps, Houston.

March 30: 4-year-old Rahquel Carr shot and killed either by 6-year-old brother or another young playmate, Miami.

April 6: Josephine Fanning, 48, shot and killed by 4-year-old boy at a barbecue, Wilson County, Tenn.

April 8: 4-year-old shoots and kills 6-year-old friend Brandon Holt, Toms River, N.J.

April 9: 3-year-old is killed after he finds a pink gun that he thinks is a toy, Greenville, S.C.

April 30: 2-year-old Caroline Sparks killed by her 5-year-old brother with his Cricket “My First Rifle” marketed to kids, Cumberland County, Ky.

May 1: 3-year-old Darrien Nez shoots himself in the face and dies after finding his grandmother’s gun, Yuma, Ariz.

May 7: 3-year-old Jadarrius Speights fatally shoots himself with his uncle’s gun, Tampa, Fla.

June 7: 4-year-old fatally shoots his father, Green Beret Justin Thomas, Prescott Valley, Ariz.

At least 10 more toddlers have shot but not killed themselves or someone else this year (see here, here, here, here, here, here, here, here, here and here). In the first three cases, the shooter was only 2 years old.

I also found nine instances where children and teens 7 to 19 years old accidentally killed themselves, a family member or friend since January (see here, here, here, here, here, here, here, here and here).

Of course, most if not all of the above deaths and injuries can be attributed to careless adult gun owners.

While this analysis focuses on children, another equally accurate headline could read: “U.S. Gun Culture Kills More Americans Than Terrorists Worldwide.”

In 2010, 13,186 people died in terrorist attacks worldwide, while 31,672 people were killed with firearms in America alone, reports CNN’s Samuel Burke.

We Need a Return to ‘Well-Regulated’ Gun Ownership

We cannot deny that guns pose a real danger to innocent American lives and especially to children. While no one is “coming to take the guns” of responsible people, we still must reach a compromise to address gun violence. I do not have all the answers, but I know as responsible citizens we have to do something.

While some people refuse to accept any limits on gun ownership, we simply do not have the right in America to circumvent personal restrictions that protect society as a whole. We can drink and we can drive, but we cannot mix the two. We have free speech, but we cannot shout “fire” in a crowded theater. We have the Fourth Amendment, but we still submit to searches of our bodies and belongings for the sake of air safety.

People who worship the Second Amendment should recognize the “well-regulated” aspect of gun ownership that the forefathers intended. Instead, we have a gun lobby that pays off senators to vote against background checks and gun culture that welcomes a 3-year-old as a lifetime NRA member. I worry for that child’s playmates.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 19 december 2013 @ 11:59:05 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134444588
quote:
15s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Dit is ook wel pijnlijk:

Toddlers Killed More Americans Than Terrorists Did This Year
By Stacie Borrello, Tue, June 11, 2013
Americans hate terrorists and love our kids, right? So you might be shocked to know that preschoolers with guns have taken more lives so far this year than the single U.S. terrorist attack, which claimed four lives in Boston.

This is admittedly tongue-in-cheek, but one has to wonder if the NSA’s PRISM program would have saved more lives had it been monitoring toddlers – or gun owners – rather than suspected terrorists.

11 Deaths in Five Months Where Shooter Was 3 to 6 Years Old

Listed below are the 11 gun fatalities I found where a preschooler pulled the trigger (from Jan. 1 to June 9, 2013). Starting with a list of five toddler shooting deaths The Jewish Daily Forward published in early May, I unearthed six additional cases. This tragic, unthinkable event has happened every month, like clock-work.

Jan. 10: 6-year-old playmate shoots and kills 4-year-old Trinity Ross, Kansas City, Kan.

Feb. 11: 4-year-old Joshua Johnson shoots and kills himself, Memphis, Tenn.

Feb. 24: 4-year-old Jaiden Pratt dies after shooting himself in the stomach while his father sleeps, Houston.

March 30: 4-year-old Rahquel Carr shot and killed either by 6-year-old brother or another young playmate, Miami.

April 6: Josephine Fanning, 48, shot and killed by 4-year-old boy at a barbecue, Wilson County, Tenn.

April 8: 4-year-old shoots and kills 6-year-old friend Brandon Holt, Toms River, N.J.

April 9: 3-year-old is killed after he finds a pink gun that he thinks is a toy, Greenville, S.C.

April 30: 2-year-old Caroline Sparks killed by her 5-year-old brother with his Cricket “My First Rifle” marketed to kids, Cumberland County, Ky.

May 1: 3-year-old Darrien Nez shoots himself in the face and dies after finding his grandmother’s gun, Yuma, Ariz.

May 7: 3-year-old Jadarrius Speights fatally shoots himself with his uncle’s gun, Tampa, Fla.

June 7: 4-year-old fatally shoots his father, Green Beret Justin Thomas, Prescott Valley, Ariz.

At least 10 more toddlers have shot but not killed themselves or someone else this year (see here, here, here, here, here, here, here, here, here and here). In the first three cases, the shooter was only 2 years old.

I also found nine instances where children and teens 7 to 19 years old accidentally killed themselves, a family member or friend since January (see here, here, here, here, here, here, here, here and here).

Of course, most if not all of the above deaths and injuries can be attributed to careless adult gun owners.

While this analysis focuses on children, another equally accurate headline could read: “U.S. Gun Culture Kills More Americans Than Terrorists Worldwide.”

In 2010, 13,186 people died in terrorist attacks worldwide, while 31,672 people were killed with firearms in America alone, reports CNN’s Samuel Burke.

We Need a Return to ‘Well-Regulated’ Gun Ownership

We cannot deny that guns pose a real danger to innocent American lives and especially to children. While no one is “coming to take the guns” of responsible people, we still must reach a compromise to address gun violence. I do not have all the answers, but I know as responsible citizens we have to do something.

While some people refuse to accept any limits on gun ownership, we simply do not have the right in America to circumvent personal restrictions that protect society as a whole. We can drink and we can drive, but we cannot mix the two. We have free speech, but we cannot shout “fire” in a crowded theater. We have the Fourth Amendment, but we still submit to searches of our bodies and belongings for the sake of air safety.

People who worship the Second Amendment should recognize the “well-regulated” aspect of gun ownership that the forefathers intended. Instead, we have a gun lobby that pays off senators to vote against background checks and gun culture that welcomes a 3-year-old as a lifetime NRA member. I worry for that child’s playmates.
Zeer schokkende cijfers, mja kleine kinderen he, Ik begrijp het hele americaanse systeem niet in dit geval.
Ik heb ook begin dit jaar een paar collega's gevraagd waarom ze een wapen hebben.

De antwoorden.

• Omdat we ze mogen hebben volgens de wet
• Angst ( duurde even voor dat ik het antwoord kreeg)
• Collega met 3 pistolen, zijn buurman had er 2
• 1 heeft pistool aangschaft sinds Sandy hook ter bescherming van zijn kinderen.
• Jacht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134444664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zeer schokkende cijfers, mja kleine kinderen he, Ik begrijp het hele americaanse systeem niet in dit geval.
Ik heb ook begin dit jaar een paar collega's gevraagd waarom ze een wapen hebben.

De antwoorden.

• Omdat we ze mogen hebben volgens de wet
• Angst ( duurde even voor dat ik het antwoord kreeg)
• Collega met 3 pistolen, zijn buurman had er 2
• 1 heeft pistool aangschaft sinds Sandy hook ter bescherming van zijn kinderen.
• Jacht.
Die vragen ook wel eens gesteld ja en dan krijg je als reactie 'wie gaat ons anders beschermen? Ik vertrouw de politie en het leger niet!'

Toen maar eens gevraagd hoeveel van die shootings voorkomen zijn door omstanders met een wapen.
Even stil en daarna de reactie dat dat het punt niet was.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 19 december 2013 @ 12:02:50 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134444716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

BBC altijd goeie zender :) kunnen ze in nederland nog wat van leren :Y alles van wat na 4 komt!
Dat betwijfel ik , dit is van vorige maand

quote:
Thousands of people in the UK and US united in their rejection of mainstream media in a mass protest. Protesters targeted the headquarters of media giants like Fox News, the BBC and NBS, decrying their narrow coverage of world affairs.
http://rt.com/news/march-against-mainstream-media-848/

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_134444782
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik , dit is van vorige maand

[..]

http://rt.com/news/march-against-mainstream-media-848/

[ afbeelding ]
En de link met Sandy Hook is?
  donderdag 19 december 2013 @ 12:05:12 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134444793
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die vragen ook wel eens gesteld ja en dan krijg je als reactie 'wie gaat ons anders beschermen? Ik vertrouw de politie en het leger niet!'

Toen maar eens gevraagd hoeveel van die shootings voorkomen zijn door omstanders met een wapen.
Even stil en daarna de reactie dat dat het punt niet was.
Jup, ik verbaasde mij het meeste dat 1 zei omdat ik er altijd 1 meer wil hebben als mijn buurman.
Het was een gevoelig punt waar ik sommigen over aansprak.
Niet vanwege het feit dat ze een wapen hadden maar meer de reden waarom.
Ze krijgen zoveel op het nieuws te zien dat ze hun eigen buren niet meer vertrouwen, en soms lijkt het een wapen loop tussen de buren onderling.. :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 19 december 2013 @ 12:09:28 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134444905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik , dit is van vorige maand

[..]

http://rt.com/news/march-against-mainstream-media-848/

[ afbeelding ]
En miljoenen boeit het niet.
Mja, is mijn mening ik vind ze groeie programma's hebben.

En then again, dat soort nieuws vind je toch op sites? in nederland geven ze ook aan voor meer achtergronden van het nieuws verwijzen we door naar de website.
En zo doet elke nieuws zender dat.
er komt een berg met nieuws binnen deze worden uitgefiltert over wat belangrijk is van hoog tot laag en dan word dat in een kwartiertje a half uur gepropt + het weer.
Dat jij vind dat sommige andere dingen ook in het nieuws hadden moeten verschijnen, want dat vind JIJ belangrijk, tja, dat is jou mening. :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134444945
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En de link met Sandy Hook is?
Misschien kan je beter vragen die ene die is off-topic gegaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 december 2013 @ 12:12:14 #146
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134444964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En de link met Sandy Hook is?
Het is een antwoord op dat de BBC een goede zender is maar het blijft main stream media
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 19 december 2013 @ 12:12:28 #147
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134444970
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kan je beter vragen die ene die is off-topic gegaan.
Ik ook no denial :Y

Ik denk dat wat summers bedoeld is dat de nasleep over Sandy hook en overige gebeurtenissen niet meer in het nieuws komen.
Dat is namelijk ook het probleem met nieuws het staat niet stil, als ze elke keer weer terug kijken naar een bepaalde gebeurtenis is er geen tijd meer voor een recentere gebeurtenis.
Maar dan alsnog zullen een paar grote ontwikkelingen altijd naar voren komen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 19 december 2013 @ 12:28:41 #148
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134445357
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

En miljoenen boeit het niet.
Mja, is mijn mening ik vind ze groeie programma's hebben.

En then again, dat soort nieuws vind je toch op sites? in nederland geven ze ook aan voor meer achtergronden van het nieuws verwijzen we door naar de website.
En zo doet elke nieuws zender dat.
er komt een berg met nieuws binnen deze worden uitgefiltert over wat belangrijk is van hoog tot laag en dan word dat in een kwartiertje a half uur gepropt + het weer.
Dat jij vind dat sommige andere dingen ook in het nieuws hadden moeten verschijnen, want dat vind JIJ belangrijk, tja, dat is jou mening. :)
Ze kunnen best goede documentaires hebben dat weet ik niet maar het dagelijks MSM nieuws schiet te kort omdat het standaard in het voordeel is van de heersende orde en weinig kritische geluiden , dat is overal zo ook in Europa .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_134445415
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze kunnen best goede documentaires hebben dat weet ik niet maar het dagelijks MSM nieuws schiet te kort omdat het standaard in het voordeel is van de heersende orde en weinig kritische geluiden , dat is overal zo ook in Europa .
Maak er maar 'de wereld' van, elke grote nieuwsbron van elk groot land zal in eerste instantie voor eigen parochie preken.

in dat artikel wat je aanhaalde wordt de BBC echter in 1 groep gegooid met FOX-news en dat slaat werkelijk waar helemaal nergens op, daar zit toch wel een behoorlijk groot kwaliteitsverschil in...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134445440
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maak er maar 'de wereld' van, elke grote nieuwsbron van elk groot land zal in eerste instantie voor eigen parochie preken.

in dat artikel wat je aanhaalde wordt de BBC echter in 1 groep gegooid met FOX-news en dat slaat werkelijk waar helemaal nergens op, daar zit toch wel een behoorlijk groot kwaliteitsverschil in...
Me dunkt..
pi_134445458
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik ook no denial :Y

Ik denk dat wat summers bedoeld is dat de nasleep over Sandy hook en overige gebeurtenissen niet meer in het nieuws komen.
Dat is namelijk ook het probleem met nieuws het staat niet stil, als ze elke keer weer terug kijken naar een bepaalde gebeurtenis is er geen tijd meer voor een recentere gebeurtenis.
Maar dan alsnog zullen een paar grote ontwikkelingen altijd naar voren komen.

Ik denk msm maakt heel veel onnodig gedoe over niet-zo-belangrijk actualiteit om veel meer belangrijker onderwerpen te verbergen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_134445492
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk msm maakt heel veel onnodig gedoe over niet-zo-belangrijk actualiteit om veel meer belangrijker onderwerpen te verbergen.
Je bedoelt dingen die jij belangrijk vindt. Niet iedereen deelt die mening natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_134445496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk msm maakt heel veel onnodig gedoe over niet-zo-belangrijk actualiteit om veel meer belangrijker onderwerpen te verbergen.
het is wat de massa wil horen; mooi voorbeeld is heel die Onno Hoes affaire op het moment. Niemand zal ontkennen dat er geen belangrijkere dingen spelen op het moment, maar dit soort pulp zorgt voor kijkcijfers.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 19 december 2013 @ 12:41:31 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134445700
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Je bedoelt dingen die jij belangrijk vindt. Niet iedereen deelt die mening natuurlijk.
Daarom waren er maar een paar duizend aan het staken en niet een paar miljoen.
En voor de rest internet, bedoel daar halen jullie die info toch ook vandaan dus wat boeit het nu of er bericht geving wel of niet uitgezonden word op het nieuws ja of nee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 19 december 2013 @ 12:45:12 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134445783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

het is wat de massa wil horen; mooi voorbeeld is heel die Onno Hoes affaire op het moment. Niemand zal ontkennen dat er geen belangrijkere dingen spelen op het moment, maar dit soort pulp zorgt voor kijkcijfers.
-oftopic-
wat is een Onno hoes? ik kijk al jaren geen tv.
-offtopic-

En ja het ligt er maar een beetje aan wat ze door laten, vroeger ( toen ik nog tv keek)had ik ook zoiets van oke? is dit nieuws? mja, dat was niet zo heel vaak hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134445824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

-oftopic-
wat is een Onno hoes? ik kijk al jaren geen tv.
-offtopic-

En ja het ligt er maar een beetje aan wat ze door laten, vroeger ( toen ik nog tv keek)had ik ook zoiets van oke? is dit nieuws? mja, dat was niet zo heel vaak hoor.
burgemeester van maastricht die vreemdgegaan is. :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134445833
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

burgemeester van maastricht die vreemdgegaan is. :')
ho(mo)ax!
pi_134445857
Oh, wacht, is dit een hele mediahetze over het vreemdgaan van iemand? Mijn god. Ik heb 't nieuws in NL niet zo gevolgd, maar hoorde die naam op 3fm nog wel eens voorbij komen toen het op de achtergrond bij 't klussen aanstond... :')
Ja doei.
  donderdag 19 december 2013 @ 12:49:14 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134445879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

burgemeester van maastricht die vreemdgegaan is. :')
Oke? ehm dat hoort eerder in shownieuws (SBS6) idd. TALPA :r :r :r
aftreden next,
Mja als ze dat doorlaten kan het zijn dat er weinig andere ontwikkelingen zijn/waren ik heb geen idee
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134445928
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wacht, is dit een hele mediahetze over het vreemdgaan van iemand? Mijn god. Ik heb 't nieuws in NL niet zo gevolgd, maar hoorde die naam op 3fm nog wel eens voorbij komen toen het op de achtergrond bij 't klussen aanstond... :')
Deze is al aan deel 8 Moblo

SHO / [ONNOZELGATE] #8 Voor uw 15 minutes
pi_134445934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wacht, is dit een hele mediahetze over het vreemdgaan van iemand? Mijn god. Ik heb 't nieuws in NL niet zo gevolgd, maar hoorde die naam op 3fm nog wel eens voorbij komen toen het op de achtergrond bij 't klussen aanstond... :')
Precies dit. Ik volg teveel media om het niet mee te krijgen (helaas).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134445944
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Deze is al aan deel 8 Moblo

SHO / [ONNOZELGATE] #8 Voor uw 15 minutes
Oh, ik mijd SHO :') :@
Ja doei.
pi_134446255
quote:
Mooi hoe O+ hardlopen O+ een deel van een verwerkingsproces kan zijn.
Ja doei.
pi_134446314
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mooi hoe O+ hardlopen O+ een deel van een verwerkingsproces kan zijn.
Ja, hoe kun je je verdriet omzetten in iets positiefs.
pi_134446973
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daarom waren er maar een paar duizend aan het staken en niet een paar miljoen.
Sowieso was het meer een puberaal-boos-zijn dan een staking. Ik heb wat interviews gekeken met de mensen die er stonden en de meeste wisten geeneens waar het om ging en werden boos toen ze gevraagd werd wat ze dachten te bereiken door het openbaar vervoer te stremmen.

Maargoed, zolang ze maar hun hollywood-V-for-Vendetta maskertje kunnen opzetten voelen ze zich goed.
Conscience do cost.
  donderdag 19 december 2013 @ 13:21:50 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134446983
The mother of a little girl killed in the Sandy Hook school shooting who lived in Winnipeg released a video to mark the anniversary of her daughter’s death.

The video was published YouTube on Dec. 6 by Sandy Hook Promise, a group of parents pledging to work together to prevent gun violence.

In the video, Nelba Marquez-Greene, mother of six-year-old Ana, talks about how her daughter “was a child who sang before she spoke, and danced before she walked.” She also spoke about how music was central to their family life.
http://winnipeg.ctvnews.c(...)bute-video-1.1592420
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 19 december 2013 @ 13:36:10 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134447488
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Sowieso was het meer een puberaal-boos-zijn dan een staking. Ik heb wat interviews gekeken met de mensen die er stonden en de meeste wisten geeneens waar het om ging en werden boos toen ze gevraagd werd wat ze dachten te bereiken door het openbaar vervoer te stremmen.

Maargoed, zolang ze maar hun hollywood-V-for-Vendetta maskertje kunnen opzetten voelen ze zich goed.
Het V for vendetta masker werd in eerste instantie gebruikt door de leden van Anonymous.
Nu ze simpel verkrijgbaar zijn wil iedereen ze gebruiken, aan de ene kant wel een goed idee, als het te maken heeft met de booschap van de film zelf.

Wat die mensen helaas niet beseffen inderdaad is dat zij niet de enige zijn die nieuws volgen, en de BBC is niet alleen een nieuws zender ze hebben ook meer programering dan alleen het nieuws dus moeten zij ook keuze maken over wat ze uitzenden.

Mja, we hebben hier geloof ik al een topic over,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 19 december 2013 @ 13:46:59 #169
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134447860
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daarom waren er maar een paar duizend aan het staken en niet een paar miljoen.
En voor de rest internet, bedoel daar halen jullie die info toch ook vandaan dus wat boeit het nu of er bericht geving wel of niet uitgezonden word op het nieuws ja of nee.
Het meerderheids argument zegt me echt niks . De vreselijkste zaken uit de geschiedenis gebeurden terwijl miljoenen mensen de noodzaak niet zagen om op te staan of misleid waren door propaganda . Het is dus in iedereens belang dat er onafhankelijk nieuws is . Als er in NL 100 mensen opstaan voor iets , hebben die 100 meer gelijk dan die miljoenen die slapen .

Het boeit iets omdat het een machtig medium is waarbij je makkelijk miljoenen mensen voor de gek kan houden die er op vertrouwen dat ze onafhankelijk nieuws krijgen . Als er bijv belangrijke zaken uit Europa uit het nieuws word gehouden en pas vrijgegeven word een week voordat het word doorgevoerd omdat de heersende orde geen tegengeluid wil heeft niemand van het volk de tijd om daar nog iets tegenin te brengen . Dat is geen democratie maar misleiding . Het maakt wel wat uit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_134447935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mooi hoe O+ hardlopen O+ een deel van een verwerkingsproces kan zijn.
Sandy Hook en Boston Strong Marathon volgende jaar misschien?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_134447964
Heb het over hardlopen, niet over fundraisen.
Ja doei.
pi_134447995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Het meerderheids argument zegt me echt niks . De vreselijkste zaken uit de geschiedenis gebeurden terwijl miljoenen mensen de noodzaak niet zagen om op te staan of misleid waren door propaganda . Het is dus in iedereens belang dat er onafhankelijk nieuws is . Als er in NL 100 mensen opstaan voor iets , hebben die 100 meer gelijk dan die miljoenen die slapen .

Het boeit iets omdat het een machtig medium is waarbij je makkelijk miljoenen mensen voor de gek kan houden die er op vertrouwen dat ze onafhankelijk nieuws krijgen . Als er bijv belangrijke zaken uit Europa uit het nieuws word gehouden en pas vrijgegeven word een week voordat het word doorgevoerd omdat de heersende orde geen tegengeluid wil heeft niemand van het volk de tijd om daar nog iets tegenin te brengen . Dat is geen democratie maar misleiding . Het maakt wel wat uit .
Waarmee je eigenlijk zegt dat onafhankelijk nieuws zorgt voor een hogere publieksparticipatie?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 19 december 2013 @ 13:55:10 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134448189
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Het meerderheids argument zegt me echt niks . De vreselijkste zaken uit de geschiedenis gebeurden terwijl miljoenen mensen de noodzaak niet zagen om op te staan of misleid waren door propaganda . Het is dus in iedereens belang dat er onafhankelijk nieuws is . Als er in NL 100 mensen opstaan voor iets , hebben die 100 meer gelijk dan die miljoenen die slapen .

Het boeit iets omdat het een machtig medium is waarbij je makkelijk miljoenen mensen voor de gek kan houden die er op vertrouwen dat ze onafhankelijk nieuws krijgen . Als er bijv belangrijke zaken uit Europa uit het nieuws word gehouden en pas vrijgegeven word een week voordat het word doorgevoerd omdat de heersende orde geen tegengeluid wil heeft niemand van het volk de tijd om daar nog iets tegenin te brengen . Dat is geen democratie maar misleiding . Het maakt wel wat uit .
Ehm een Alex Jones heeft al een programma, neem schotel kan je die ontvangen. of via Internet, PC aansluiten op TV zoals ik dat thuis heb, btw dat zullen er veel meer worden in de loop der jaren.
en voor de rest NIEUWS sites, zoals er wel meerdere zijn.
Een computer nerd wil ook graag van alle technische nieuws feitjes op de hoogte zijn, daar is ook geen zender van die gaan gewoon naar www.tweakers.net
+ denk ik dat kijkcijfers, aardig meetellen

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sandy Hook en Boston Strong Marathon volgende jaar misschien?
Er waren al een paar mensen in Boston marathon afgelopen jaar voor een soort van fundraiser van de sandyhook slachtoffers.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134448306
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ehm een Alex Jones heeft al een programma, neem schotel kan je die ontvangen.
en voor de rest NIEUWS sites, zoals er wel meerdere zijn.
Een computer nerd wil ook graag van alle technische nieuws feitjes op de hoogte zijn, daar is ook geen zender van die gaan gewoon naar www.tweakers.net
+ denk ik dat kijkcijfers, aardig meetellen

De foutieve aanname in deze is dat de massa geïnteresseerd is in kwaliteitsnieuws. Je kunt nog zo'n kwaliteitskrant / nieuwszender of wat dan ook opzetten het moet de mensen wel interesseren.

GTST wordt beter bekeken dan het NOS journaal van 20u (om maar een voorbeeld te pakken).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 19 december 2013 @ 14:18:14 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134449089
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De foutieve aanname in deze is dat de massa geïnteresseerd is in kwaliteitsnieuws. Je kunt nog zo'n kwaliteitskrant / nieuwszender of wat dan ook opzetten het moet de mensen wel interesseren.

GTST wordt beter bekeken dan het NOS journaal van 20u (om maar een voorbeeld te pakken).
Zo heb ff topic over aangemaakt zodat we hier verder kunnen over Sandy hook.

NWS / Oude media VS Nieuwe Media

:)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134454691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sandy Hook en Boston Strong Marathon volgende jaar misschien?
Alle ouders met omgekomen kinderen waren op de dag van de aanslag bij Boston Bombing, ze zaten zelfs bij de finish lijn toen de bom afging 8)7 waar zijn ze niet geweest, zoals ik al eerder aangaf reizen(lobbyen) ze meer dan taylor swift+kanye samen.

Sandy Hook Families at Boston Marathon Traumatized Again

quote:
"Boston really reached out to us," Nowacki said. "Even after the bombing, the communications director from the race called to make sure all the kids were all right."
"You know, they dedicated 26 miles to us. The least we can do is 3 miles for them," she said.
|:(

[ Bericht 10% gewijzigd door epicbeardman op 19-12-2013 17:03:47 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_134455848
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ehm een Alex Jones heeft al een programma, Er waren al een paar mensen in Boston marathon afgelopen jaar voor een soort van fundraiser van de sandyhook slachtoffers.
gvd - nog erger.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_134455967
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:55 schreef theguyver het volgende:

Er waren al een paar mensen in Boston marathon afgelopen jaar voor een soort van fundraiser van de sandyhook slachtoffers.
Misschien kunnen ze wat organiseren voor Sept.11, 2014 met alle anderen victims families.
Uitnodigen 'n paar asstronots erbij ook.

Gezellig!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 december 2013 @ 21:20:40 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134465169
Dat wisten jullie allang dat er een aantal mensen die betrokken waren bij sandy hook ook aan wezig waren bij de Boston marathon, dit was al vooraf bekend.
En ja dat kan gewoon zo heel erg ver ligt dat niet uit elkaar!
http://abcnews.go.com/US/(...)ed/story?id=18969947
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134466414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze wat organiseren voor Sept.11, 2014 met alle anderen victims families.
Uitnodigen 'n paar asstronots erbij ook.

Gezellig!
Jij bent echt niet te geloven.
pi_134466459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Alle ouders met omgekomen kinderen waren op de dag van de aanslag bij Boston Bombing, ze zaten zelfs bij de finish lijn toen de bom afging 8)7 waar zijn ze niet geweest, zoals ik al eerder aangaf reizen(lobbyen) ze meer dan taylor swift+kanye samen.

Sandy Hook Families at Boston Marathon Traumatized Again

[..]

|:(

:|W
pi_134466488
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

gvd - nog erger.
Dat is toch alleen maar mooi? Hoe kun je daar iets slechts van maken? :o
  vrijdag 20 december 2013 @ 09:40:17 #183
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134480030
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_134483617
quote:
Ik hoor meldingen en iemand die ene Rick die de melding doet aan de telefoon houdt en verder begrijp ik niet zo goed wat je met dit filmpje wilt zeggen?
pi_134483662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoor meldingen en iemand die ene Rick die de melding doet aan de telefoon houdt en verder begrijp ik niet zo goed wat je met dit filmpje wilt zeggen?
Ja, dit. Wat meer toelichting ipv. enkel linkdump zou wel fijn zijn.
Ja doei.
pi_134486732
quote:
Summers? Wat bedoel je met dit filmpje?
pi_134486813
Je hoort toch duidelijk dat de telefoongesprekken van Sandy Hook door acteurs worden gedaan? als je dat wilt horen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:30:30 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134486953
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Je hoort toch duidelijk dat de telefoongesprekken van Sandy Hook door acteurs worden gedaan? als je dat wilt horen
En nu is dus columbine ook een hoax? ik meen dat we dat finaal onderuit hadden geschopt in een ander topic.
BNW / Columbine
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134486975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

En nu is dus columbine ook een hoax? ik meen dat we dat finaal onderuit hadden geschopt in een ander topic.
BNW / Columbine
Joehoe, ze is sarcastisch.
Ja doei.
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:45:50 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134487551
Ja dat weet ik, heb zie opmerkingen van gisterenavond.


MAIL over de oefening vanochtend :)

Vanochtend heeft er een oefening plaats gevonden aan de ...om onze BHV organisatie te optimaliseren.
Om 10:28 uur ontving de receptie op nr. 500 een telefoontje dat er rook was waargenomen.
Hierop is onze BHV organisatie in actie gekomen en op mijn bericht begonnen met de ontruiming van het pand.
Er bleek in de oude kantine iemand aan de elektriciteit aan het sleutelen te zijn geweest en van de trap gevallen waardoor brand is ontstaan.
Door de rook is er iemand op de orderpicker onwel geworden.
....... die ook kwam kijken is al begonnen om het slachtoffer te helpen waarna de andere BHV ers het hebben overgenomen.
De eerste twee BHV ers die bij het slachtoffer kwamen zijn wel erg geschrokken wat ze daar aantroffen.
Maar zijn hierna snel begonnen met het helpen van het slachtoffer.
Het slachtoffer in de orderpicker die onwel is geworden is middels een brancard naar buiten gebracht.

De oefening van vanochtend zat goed in elkaar, slachtoffer had ketchup overzich heen overal hing rook, nu nog ruik je het goed.

En de dames die hun afdeling naast de oude kantine hebben hadden niks door en schrokken wel toen ze de scene zagen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:48:35 #191
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134487660
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Summers? Wat bedoel je met dit filmpje?
De tape is deze maand pas vrijgegeven dus aanvullende informatie en ik vond het SH gedeelte wel erg tam waar in het andere voorbeeld je bijna de adrenaline kan horen stromen en de paniek in de stem .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:53:03 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134487831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

En nu is dus columbine ook een hoax? ik meen dat we dat finaal onderuit hadden geschopt in een ander topic.
BNW / Columbine
Dat jij iets niet geloofd zegt natuurlijk niks , sommige mensen beweren dat ze alles onderuit hebben geschopt maar voor hetzelfde geld willen ze het gewoon niet weten en praten alles goed dus dat is iets wat ieder individu dan maar uit moet zoeken . Columbine weet ik niet omdat ik daar niet in ben gedoken maar sluit het niet uit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_134487925
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:48 schreef Summers het volgende:

[..]

De tape is deze maand pas vrijgegeven dus aanvullende informatie en ik vond het SH gedeelte wel erg tam waar in het andere voorbeeld je bijna de adrenaline kan horen stromen en de paniek in de stem .
Maar wat concludeer je daar dan uit?
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:58:11 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134488027
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat jij iets niet geloofd zegt natuurlijk niks , sommige mensen beweren dat ze alles onderuit hebben geschopt maar voor hetzelfde geld willen ze het gewoon niet weten en praten alles goed dus dat is iets wat ieder individu dan maar uit moet zoeken . Columbine weet ik niet omdat ik daar niet in ben gedoken maar sluit het niet uit .
Columbine heeft veel verschillen met een Sandy hook, en vele andere schootings waarbij ik me kan voorstellenb dat jullie vragen bij hebben.

Schooting waren veel mensen agenten en leerlingen bij betrokken terwijl de shooting nog aan de gang was.
Foto's en Video's van de shooting zijn gewoon beschikbaar, toen deze op nieuw was, werd er gelijk al een foto van de camera beelden naar buiten gebracht.
Er is nooit echt een False flag melding van gegeven in tegenstelling tot andere latere shootings.
Er zijn een aantal documantaires en films gemaakt over deze shooting.

+ iedereen kent de verhalen over Columbine, dit was toch echt wel de mother of all school shootings mede door docmantaires en films.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:09:35 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134488510
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wat concludeer je daar dan uit?
Het is voor mij al duidelijk dat SH een hoax is en dat 911 calls bij de oefening hoorden tenzij iemand me van het tegendeel wilt overtuigen met camerabeelden van de schutter in de school en met foto's zoals bij andere shootings en een kloppend verhaal zoals normaal is bij de waarheid . Volgens mij ben je eerder klaar als je gaat opnoemen wat wel klopt aan het hele verhaal dan omgekeerd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:13:56 #196
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134488677
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Columbine heeft veel verschillen met een Sandy hook, en vele andere schootings waarbij ik me kan voorstellenb dat jullie vragen bij hebben.

Schooting waren veel mensen agenten en leerlingen bij betrokken terwijl de shooting nog aan de gang was.
Foto's en Video's van de shooting zijn gewoon beschikbaar, toen deze op nieuw was, werd er gelijk al een foto van de camera beelden naar buiten gebracht.
Er is nooit echt een False flag melding van gegeven in tegenstelling tot andere latere shootings.
Er zijn een aantal documantaires en films gemaakt over deze shooting.

+ iedereen kent de verhalen over Columbine, dit was toch echt wel de mother of all school shootings mede door docmantaires en films.
Misschien dat ik er ooit nog induik , Aurora moet ik ook nog een keer bekijken want dat schijnt ook een hoax te zijn en daar is heel veel om in te duiken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:27:28 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134489203
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien dat ik er ooit nog induik , Aurora moet ik ook nog een keer bekijken want dat schijnt ook een hoax te zijn en daar is heel veel om in te duiken .
Zo kan je in feite overal wat achter zoeken.
Waarom zijn alle shootings/aanslagen in VS en GB en al het overige niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:43:50 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134489725
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zo kan je in feite overal wat achter zoeken.
Waarom zijn alle shootings/aanslagen in VS en GB en al het overige niet?
En wat is er mis met overal wat achter zoeken ? Je krijgt hooguit een beter beeld of een ander beeld van een situatie maar je verliest er niks mee .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:48:18 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134489851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:43 schreef Summers het volgende:

[..]

En wat is er mis met overal wat achter zoeken ? Je krijgt hooguit een beter beeld of een ander beeld van een situatie maar je verliest er niks mee .
Niks hoor, ik vraag me alleen af waarom alleen in die 2 landen.
De rest hoor ik nooit iets over, althans de aanslagen.
In Nederland hoorde men wel complot denkers over Enschede en De bijlmer.
Maar dat betrof ongelukken en meer van wat lag er.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134490140
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is voor mij al duidelijk dat SH een hoax is en dat 911 calls bij de oefening hoorden tenzij iemand me van het tegendeel wilt overtuigen met camerabeelden van de schutter in de school en met foto's zoals bij andere shootings en een kloppend verhaal zoals normaal is bij de waarheid . Volgens mij ben je eerder klaar als je gaat opnoemen wat wel klopt aan het hele verhaal dan omgekeerd .
Dus je gelooft niet dat er kinderen vermoord zijn en de ouders zijn leugenaars?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')