abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 05:50:13 #1
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_132539230
Sandy Hook en Aurora. Twee massaschietpartijen door zwaar verwarde Amerikaanse jeugd die in de afgelopen jaren hebben plaatsgevonden.

Een toch wel flink deel van jullie zal echter het niet met mij eens zijn dat dit is wat het zijn. De Amerikaanse regering of wie dan ook zou er eigenlijk achterzitten. Het zou een false flag zijn.

Nou vraag ik mij na het op de Frontpage wederom zien van zulke sentimenten af: hoe kijkt BNW eigenlijk tegen Columbine aan?
pi_132539649
Een false flag heeft natuurlijk een motief. Wat zou het motief hier moeten zijn? Iemand moet er een voordeel uit halen.

Het veranderen van de wapenwetgeving in de VS? Dat lijkt me een nogal mager motief om tientallen kinderen dood te schieten, en jezelf erbij.

Dit zijn gewoon verwarde kinderen die de gelegenheid hadden om het te doen.

Dan kun je natuurlijk over verharde maatschappij enzo spreken, maar dat is helemaal (nog) niet de beleveniswereld van zo'n kind. Je bent zelf toch kind geweest? In de puberteit verandert elk kind. Het kind zoekt zijn plaats, vraagt zich af wat het op deze wereld moet doen. Daar komt wanhoop bij kijken, maar ook geestelijke afwijkingen steken de kop op rond die leeftijd.
pi_132540602
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef RetepV het volgende:
Een false flag heeft natuurlijk een motief. Wat zou het motief hier moeten zijn? Iemand moet er een voordeel uit halen.

Het veranderen van de wapenwetgeving in de VS? Dat lijkt me een nogal mager motief om tientallen kinderen dood te schieten, en jezelf erbij.

Deze incidenten kan beter omgeschrijven als fake media events.
IMO,ze zijn allemaal in scene gezet en niemand is doodgegaan.
Columbine weet ik niet erg veel over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132542352
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het false flags zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Deze incidenten kan beter omgeschrijven als fake media events.
IMO,ze zijn allemaal in scene gezet en niemand is doodgegaan.
Columbine weet ik niet erg veel over.
_O-
Conscience do cost.
pi_132542521
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Deze incidenten kan beter omgeschrijven als fake media events.
IMO,ze zijn allemaal in scene gezet en niemand is doodgegaan.
Columbine weet ik niet erg veel over.
Wacht, je weet er niks over maar claimt wel dat het nep is. Over een bekrompen onkritische houding gesproken...
pi_132542864
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:44 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wacht, je weet er niks over maar claimt wel dat het nep is. Over een bekrompen onkritische houding gesproken...
Tingo duikt er op als een zeeman na een jarenlange reis.
pi_132543524
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:44 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wacht, je weet er niks over maar claimt wel dat het nep is. Over een bekrompen onkritische houding gesproken...
Ik zeg niet dat Columbine nep was - omdat ik weet niet genoeg over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132543583
Gebrek aan kennis over zaken heeft je nooit eerder tegengehouden om je mening te geven dus waarom nu opeens bij columbine wel?
Conscience do cost.
pi_132543649
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tingo duikt er op als een zeeman na een jarenlange reis.
Wat bedoel je precies?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132543668
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:44 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wacht, je weet er niks over maar claimt wel dat het nep is. Over een bekrompen onkritische houding gesproken...
Degodvarder, meet Tingo :')
Ja doei.
pi_132543748
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Columbine nep was - omdat ik weet niet genoeg over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132543776
Nou, dan open je even de wikipedia pagina erover, werp je een (leeg) blik(je cola) en kun je de cgi weer uit de kast trekken! Doe even, hebben we dat stadium ook weer gehad.
Ja doei.
pi_132543790
Oh, en deze even lezen natuurlijk: http://cluesforum.info/viewtopic.php?p=2366700
Ja doei.
pi_132543903
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Dat je je er gretig op stort.
pi_132544150
Ik vind het wel een vermakelijk figuur, die Tingo.
pi_132544297
Sommige mensen zijn zo bang voor de dood, en vooral wanneer deze door andere mensen gebracht wordt, dat ze hele ideeën gaan construeren om de confrontatie hiermee te vermijden. Dit verbaasd mij nog het meeste bij die 9/11-'gekkies'. Gewoon de dood en het lijden van duizenden mensen ontkennen, gewoon omdat het onwaarschijnlijk is (lees: moet zijn!) dat een ander mens (wie dan ook) zó kwaadwillend en careless kan zijn. Heerlijk voer voor psychologen dit soort mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 11:57:05 ]
pi_133280989
Ik weet 100% zeker dat Columbine geen hoax/false flag is.
Ik weet zeker dat er mensen zijn neergeschoten en dat er ook mensen zijn vermoord.

Enige jaren geleden heb ik zeer nauw contact gehad met Tom Mauser, de vader van één van de slachtoffers; Daniel Mauser. Ik heb hem daarna geholpen met enkele zaken rondom het onderwijs in Nederland en het verband tussen het Amerikaanse onderwijs en de schietpartijen.

Als mensen hier gaan roepen dat Columbine een hoax is, dan zijn deze personen echt niet goed geinformeerd.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:49:45 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133281366
In tegenstelling tot Sandy hook, zijn hier duidelijke camera beelden en Foto's van de omgekomen daders van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al duurde het wel een hele tijd vor dit alles werd uitgelekt, de foto van de 2 daders pas 10 jaar na dato
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133325428
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik weet 100% zeker dat Columbine geen hoax/false flag is.
Ik weet zeker dat er mensen zijn neergeschoten en dat er ook mensen zijn vermoord.

Enige jaren geleden heb ik zeer nauw contact gehad met Tom Mauser, de vader van één van de slachtoffers; Daniel Mauser. Ik heb hem daarna geholpen met enkele zaken rondom het onderwijs in Nederland en het verband tussen het Amerikaanse onderwijs en de schietpartijen.

Als mensen hier gaan roepen dat Columbine een hoax is, dan zijn deze personen echt niet goed geinformeerd.
Daar hebben ze jou dik geld voor betaald natuurlijk! Die CIA, NSA en andere clubjes hebben jou in het complot meegenomen!

-doe maar niet-

[ Bericht 7% gewijzigd door ajacied4lf op 16-11-2013 20:27:58 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 18 november 2013 @ 10:18:38 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133369472
Ik zie niks in deze shootingwat nep is of wat dan ook, maar deze schietpartij heeft de wapen wet gesprekken de lobby's en de verkoop van paens wel aardig op de grondveste lopen schudden.
Van alle shootings zou dit de Mother of False flags moeten zijn!!! ( als het gaat om shootings)
1 film 1 docu die veel impact hebben gehad.


Zal me weinig verbazen dat straks ook Foto's van Sandy hook online komen.

Las laatst in AD dat de ouders het getouwtrek ivm de wapen wet behoorlijk zat zijn .
Omdat hun leed word gebruikt als propaganda.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 18 november 2013 @ 21:00:16 #21
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_133389727
Oh ja, dit topic! O-)

Ik heb bij een aantal reacties het idee dat mijn intentie niet goed over is gekomen. Ik geloof niet dat Columbine een False Flag is, maar ik vraag mij af waarom bepaalde personen dit denkbeeld met mij delen. Als ik kijk naar de bewijzen die door deze mensen aangeleverd worden wanneer het over andere mass schootings gaat snap ik niet wat zo anders is aan Columbine. Bijvoorbeeld: één van de schutters heeft in zijn dagboek geschreven over het kapen van een vliegtuig om ermee in een gebouw in New York te vliegen. In 1997. Nou zegt dat dus wat mij betreft helemaal niets, maar dit soort feiten zijn voor menig BNW'er doorgaans goud.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:49 schreef theguyver het volgende:
In tegenstelling tot Sandy hook, zijn hier duidelijke camera beelden en Foto's van de omgekomen daders van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al duurde het wel een hele tijd vor dit alles werd uitgelekt, de foto van de 2 daders pas 10 jaar na dato
Nep (daarom pas na 10 jaar), deel van het complot, etc. Er is altijd wel iets te bedenken. Misschien heb ik een vreemd beeld van BNW, maar ik heb doorgaans nou niet bepaald het idee dat dit soort bewijzen een obstakel vormen hier. Waarom geldt het nu ineens wel als bewijs?
  maandag 18 november 2013 @ 21:26:20 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133391386
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
Oh ja, dit topic! O-)

Ik heb bij een aantal reacties het idee dat mijn intentie niet goed over is gekomen. Ik geloof niet dat Columbine een False Flag is, maar ik vraag mij af waarom bepaalde personen dit denkbeeld met mij delen. Als ik kijk naar de bewijzen die door deze mensen aangeleverd worden wanneer het over andere mass schootings gaat snap ik niet wat zo anders is aan Columbine. Bijvoorbeeld: één van de schutters heeft in zijn dagboek geschreven over het kapen van een vliegtuig om ermee in een gebouw in New York te vliegen. In 1997. Nou zegt dat dus wat mij betreft helemaal niets, maar dit soort feiten zijn voor menig BNW'er doorgaans goud.

[..]

Nep (daarom pas na 10 jaar), deel van het complot, etc. Er is altijd wel iets te bedenken. Misschien heb ik een vreemd beeld van BNW, maar ik heb doorgaans nou niet bepaald het idee dat dit soort bewijzen een obstakel vormen hier. Waarom geldt het nu ineens wel als bewijs?
Niet, sommige mensen maakt het geen hol uit bord voor de kop niet verder kijken dan hun neus lang is,
zeggen gewoon nee is nep, ziet er niet echt uit geen duidelijke camera beelden.
of CGI, photoshop, bewerkte beelden. valse verklaringen van getuigen, noem het maar op.

Gebeurt het hier in de buurt, noem even een Alphen zijn ze beledigt want ...........................
Je krijgt er als antwoord op heb me er niet in verdiept etc..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133406984
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar hebben ze jou dik geld voor betaald natuurlijk! Die CIA, NSA en andere clubjes hebben jou in het complot meegenomen!

-doe maar niet-
Shit, ik ben ontmaskerd.
Echt hoor, doe even normaal.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_133407115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:03 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Shit, ik ben ontmaskerd.
Echt hoor, doe even normaal.
Geef toe, het zou de perfecte tactiek zijn :P Om het kracht bij te zetten op een manier die overtuigd.

Verder: Niet op letten, ik ga er absoluut niet vanuit dat het een hoax is..
“When there is no desire, all things are at peace.”
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:51:45 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133413459
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Deze incidenten kan beter omgeschrijven als fake media events.
IMO,ze zijn allemaal in scene gezet en niemand is doodgegaan.
Columbine weet ik niet erg veel over.
Niet?
Dit is toch echt wel the mother off all school shootings..
En ook de gene die muziek op de kop gaf! ( meen Marlin Manson kreeg er van langs door de MSM)
En video games aan de kaak werden gesteld. ( als oorzaak)

Ik zou zeggen Kijk elephant of Bowling for culombine linkjes film heb ik al eerder gepost.
goeie docu en goeie film over deze shooting.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')