quote:
Nu snap ik waarom mensen hier vaak zo'n moeite hebben om origineel uit de hoek te komen. Als dit al het summum van hilariteit is...quote:
Ach ik kan er wel om lachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Nu snap ik waarom mensen hier vaak zo'n moeite hebben om origineel uit de hoek te komen. Als dit al het summum van hilariteit is...
Vrouwen hequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is dan wel weer typisch dat ze boos werd in plaats van een beetje mee te gaan in die ongein.
Ik ben er 3 tegengekomen met een papegaai, alleen om deze grap te kunnen maken heb ik naar rechts gewiped!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef artm het volgende:
Sommige vrouwen hebben geen gevoel voor humor: meisje heeft foto met een papegaai op dr schouder, dus ik kom met een originele openingszin of dat ze ook een houten been en piratenschip heeft...wordt ze boos.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:17 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik ben er 3 tegengekomen met een papegaai, alleen om deze grap te kunnen maken heb ik naar rechts gewiped!
Ik kwam er een tegen met leeftijd 26 en op de foto een 60-jarige. In de omschrijving: Ik ben 60, ik weet niet hoe ik mijn leeftijd kan veranderen. Wie helpt me?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:38 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Tjaaa, liever jong dan oud
En van de "hoi, alles goed" berichten word ik langzamerhand ook een beetje gek
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.quote:Op maandag 30 december 2013 12:59 schreef PG18 het volgende:
Komt ineens iemand voorbij die al in mijn lijst van matches staat
quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef gohan16 het volgende:
n op de foto een 60-jarige. In de omschrijving: Ik ben 60, ik weet niet hoe ik mijn leeftijd kan veranderen. Wie helpt me?
...tinder heeft gewoon een blokkeerfunctie?quote:Op maandag 30 december 2013 13:51 schreef MangoLotion het volgende:
Vriendin van mij woont in een klein dorpje en tindert ook en ik vraag me af of je daar geen stalkers aan overhoudt? Zeker omdat sommigen je makkelijk kunnen vinden in een kleine dorp?
Dat zouden dan wel hele sneue types moeten zijn..quote:Op maandag 30 december 2013 13:51 schreef MangoLotion het volgende:
Vriendin van mij woont in een klein dorpje en tindert ook en ik vraag me af of je daar geen stalkers aan overhoudt? Zeker omdat sommigen je makkelijk kunnen vinden in een kleine dorp?
quote:Op maandag 30 december 2013 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...tinder heeft gewoon een blokkeerfunctie?
Ja maar stel een stalker in dat dorp heeft jou op tinder gezien en vervolgens komt ie jou tegen irl (in dat dorp), staan jullie (voornamelijk de vrouwelijke users) daar bij stil?quote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Dat zouden dan wel hele sneue types moeten zijn..
Wat zou precies het verschil zijn tegenover een stalker die jou IRL tegenkomt maar geen tinder heeft?quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ja maar stel een stalker in dat dorp heeft jou op tinder gezien en vervolgens komt ie jou tegen irl (in dat dorp), staan jullie (voornamelijk de vrouwelijke users) daar bij stil?
Voor een man is dat net zo vervelendquote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ja maar stel een stalker in dat dorp heeft jou op tinder gezien en vervolgens komt ie jou tegen irl (in dat dorp), staan jullie (voornamelijk de vrouwelijke users) daar bij stil?
En dit.quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een man is dat net zo vervelend
quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat zou precies het verschil zijn tegenover een stalker die jou IRL tegenkomt maar geen tinder heeft?
Weirdo's heb je overal. Die hebben echt geen tinder nodig om weird te zijn.
Ja ok, voor een man is dat net zo vervelendquote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een man is dat net zo vervelend
Dan zien jullie elkaar en dan weten jullie van elkaar dat je Tinder hebt. En dan?quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
En dit inderdaad..quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat zou precies het verschil zijn tegenover een stalker die jou IRL tegenkomt maar geen tinder heeft?
Weirdo's heb je overal. Die hebben echt geen tinder nodig om weird te zijn.
Dan weet hij dat je in de buurt woontquote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Dan zien jullie elkaar en dan weten jullie van elkaar dat je Tinder hebt. En dan?
Bij datingsites is meer informatie over iemand openbaar bekend dan op Tinder hoor. Bij Tinder alleen naam en afstand, bij datingsites naast naam en woonplaats ook allerlei persoonlijke informatie...quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef MangoLotion het volgende:
Ik weet niet, maar ik vind het nog erger dan internet dating, want die mensen zien jouw naam én weten dat je in de buurt woont....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |