Als jouw ene been kerstmis is, en je andere been nieuwjaar, mag ik dan tussen de feestdagen komen?quote:
jahoorquote:Op donderdag 26 december 2013 20:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jouw ene been kerstmis is, en je andere been nieuwjaar, mag ik dan tussen de feestdagen komen?
Druk vanwege de feestdagen natuurlijk. Gewoon door blijven praten, hebben ze lekker veel bij te lezen straks.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier 3 matches maar alledrie zijn ze een week of 2 voor het laatst online geweest en hebben dus nog niks teruggezegd.....
Jij mag altijd 'komen'quote:Op donderdag 26 december 2013 20:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jouw ene been kerstmis is, en je andere been nieuwjaar, mag ik dan tussen de feestdagen komen?
Staat je gps/lokatiebepaling aan?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef jelfrikandel het volgende:
K krijg heel geen personen :/ en alle parameters staan voluithoe komt dit?
Dat ga ik proberen! Ik dacht hij likt mn wifilocatie wel op net als elke andere appquote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Staat je gps/lokatiebepaling aan?
Nog steeds nada :/quote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Staat je gps/lokatiebepaling aan?
Logout, App uninstall, restart phone, app install and login?quote:
Werkt wel maar kreeg 2 meiden te zien in een straal van 100km xd naja probeer t morgen welquote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Logout, App uninstall, restart phone, app install and login?
Maak je er sinds vandaag gebruik van of zit je er al veel langer op?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Werkt wel maar kreeg 2 meiden te zien in een straal van 100km xd naja probeer t morgen wel
Heb t sinds een half uurquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:05 schreef PG18 het volgende:
[..]
Maak je er sinds vandaag gebruik van of zit je er al veel langer op?
Er zijn hier al meerderen geweest die daar last van hadden toen ze er nog maar net op zaten.quote:
Wtf, 400 matches. Dat is volgens mij erg veel. Heb er zelf 60. Ik like ongeveer 10-15%.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:20 schreef 420x het volgende:
Hoeveel matches voor een jongen is nu eigenlijk normaal? Ik zit zelf nu 2 maanden op Tinder, maar gebruik het niet iedere dag. Toch heb ik nu al zo'n 400 matches, waarvan ik er met zo'n 300 niet gepraat heb. Ik like natuurlijk niet iedereen, zou zeggen zo'n 75%. Zijn dit nu veel matches of niet?
Ik ga trouwens morgen op mn eerste Tinder date, spannend!
Ja vond het zelf ook erg veel! Kwam er toevallig vandaag achter toen ik al mn matches waarmee ik niet gepraat heb in een andere map ging zetten, en dat waren er dus zo'n 300. Nu like ik wel veel meer dan jij, ik denk zo'n driekwart van de meisjes (vaak ook gewoon te kijken of ze mij liken). Maar in een gemiddelde sessie heb ik dus bijna altijd best meer matches dan afwijzingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:26 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Wtf, 400 matches. Dat is volgens mij erg veel. Heb er zelf 60. Ik like ongeveer 10-15%.
Je bent gewoon een lekkere kerel denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:53 schreef 420x het volgende:
[..]
Ja vond het zelf ook erg veel! Kwam er toevallig vandaag achter toen ik al mn matches waarmee ik niet gepraat heb in een andere map ging zetten, en dat waren er dus zo'n 300. Nu like ik wel veel meer dan jij, ik denk zo'n driekwart van de meisjes (vaak ook gewoon te kijken of ze mij liken). Maar in een gemiddelde sessie heb ik dus bijna altijd best meer matches dan afwijzingen.
Blijkbaar.. En ik heb echt geen foto's met ontbloot bovenlijf ofzo, eigenlijk gewoon hele normale foto's.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:50 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekkere kerel denk ik.
Je mag het ook wel direct zeggen als je wil horen hoe fantastisch je bent. Ik heb het nu ongeveer een maand en in die tijd iets van 10 matches gehad van echte personen. Fake matches een stuk meer, maar die blokkeer ik meteen. Helaas nog geen date eraan over gehouden...quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:20 schreef 420x het volgende:
Hoeveel matches voor een jongen is nu eigenlijk normaal? Ik zit zelf nu 2 maanden op Tinder, maar gebruik het niet iedere dag. Toch heb ik nu al zo'n 400 matches, waarvan ik er met zo'n 300 niet gepraat heb. Ik like natuurlijk niet iedereen, zou zeggen zo'n 75%. Zijn dit nu veel matches of niet?
Ik ga trouwens morgen op mn eerste Tinder date, spannend!
Zo'n reacties was ik al bang voor, maar dat is totaal niet mijn bedoeling! Ik ben in het echte leven alles behalve een player :p en het viel me nu gewoon op hoeveel matches ik had en vroeg me dus af wat een beetje het gemiddelde is hier?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Je mag het ook wel direct zeggen als je wil horen hoe fantastisch je bent. Ik heb het nu ongeveer een maand en in die tijd iets van 10 matches gehad van echte personen. Fake matches een stuk meer, maar die blokkeer ik meteen. Helaas nog geen date eraan over gehouden...
Zo kwam je post niet echt over. 400 matches vind ik overigens erg veel. Ik like ongeveer 15 a 20% van de profielen en dat levert dus 'slechts' 10 echte matches op. Het kan natuurlijk een leeftijdsissue zijn (ik snap best dat 19 of 20 jarige meiden mij met 27 te oud vinden).quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef 420x het volgende:
[..]
Zo'n reacties was ik al bang voor, maar dat is totaal niet mijn bedoeling! Ik ben in het echte leven alles behalve een player :p en het viel me nu gewoon op hoeveel matches ik had en vroeg me dus af wat een beetje het gemiddelde is hier?
Die fake profielen klik ik ook altijd weg ja, maar die zijn natuurlijk makkelijk te herkennen.
Dat was dus niet mijn bedoeling! Ik ben zelf 25 dus dat scheelt wel een beetje, maar de meeste 18 en 19 jarige like ik ook niet, dat is me toch wat te jong meestal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zo kwam je post niet echt over. 400 matches vind ik overigens erg veel. Ik like ongeveer 15 a 20% van de profielen en dat levert dus 'slechts' 10 echte matches op. Het kan natuurlijk een leeftijdsissue zijn (ik snap best dat 19 of 20 jarige meiden mij met 27 te oud vinden).
Ik zoek zelf tussen de 20 en de 28, maar zelfs dan laat de filter nog weleens 19 jarigen door. Die 2 jaar zal het verschil toch niet zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef 420x het volgende:
[..]
Dat was dus niet mijn bedoeling! Ik ben zelf 25 dus dat scheelt wel een beetje, maar de meeste 18 en 19 jarige like ik ook niet, dat is me toch wat te jong meestal.
Het kan ook dat iemand wel erg kieskeurig is, maar iedereen die diegene liked hem ook terug liked waardoor er dan veel matches zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zo kwam je post niet echt over. 400 matches vind ik overigens erg veel. Ik like ongeveer 15 a 20% van de profielen en dat levert dus 'slechts' 10 echte matches op. Het kan natuurlijk een leeftijdsissue zijn (ik snap best dat 19 of 20 jarige meiden mij met 27 te oud vinden).
Dat komt omdat niemand meer MSN gebruiktquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef jelfrikandel het volgende:
Er is volgens mij echt iets niet goed met de app op mijn telefoon. Hij vindt heel soms 2 dames (na uit en inloggen) in een straal van 100km :/
Ah daar zit het probleemquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:51 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand meer MSN gebruikt
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:30 schreef PG18 het volgende:
Er moet een alert ervoor komen wanneer Tinder denkt dat je van plan bent een leuk meisje naar links te swipen
Dacht dat ik haar profiel geopend had om meer foto's te kijken, maar ondertussen dislike ik haar
Die zie ik nooit meer terug
Regel op Tinder. Ugly = Weinig matches. Pretty = Veel matches.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef 420x het volgende:
[..]
Dat was dus niet mijn bedoeling! Ik ben zelf 25 dus dat scheelt wel een beetje, maar de meeste 18 en 19 jarige like ik ook niet, dat is me toch wat te jong meestal.
Wat me trouwens opvalt. (ik heb op 20-30 staan)quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Regel op Tinder. Ugly = Weinig matches. Pretty = Veel matches.
You're pretty.
Dat is in het dagelijks leven ook zo. Na haar 25ste wordt het vaak hard minder. No offence.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat me trouwens opvalt. (ik heb op 20-30 staan)
<25 veel cuties >25 veel eindbazen
Ben ik niet helemaal mee eens. Zal te maken hebben dat de knappe 25+ niet tinderen omdat ze al bezet zijn of dat ze het tinderen/onlinedating wanhopig vinden en niet doen. Bij jongere mensen is het tinderen volledig geaccepteerd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:38 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dat is in het dagelijks leven ook zo. Na haar 25ste wordt het vaak hard minder. No offence.
Dan ben je mij nog niet tegengekomen en ik jou niet, omdat je te jong bent.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Plofkipje het volgende:
Ik kom gewoon niemand tegen die ik de moeite waard vind
Qua uiterlijk wel, maar als er eenmaal een gesprek is zijn ze allemaal apart. Of ik ben te kieskeurig.
Tjaaa, liever jong dan oudquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dan ben je mij nog niet tegengekomen en ik jou niet, omdat je te jong bent.
Wat moet je dan zeggen als eerste berichtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:38 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Tjaaa, liever jong dan oud
En van de "hoi, alles goed" berichten word ik langzamerhand ook een beetje gek
Hoi alles goed mag wel, maar dan moet t gesprek wel al erg gauw een andere wending krijgen ipv de msn-gesprekken van vroegerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen als eerste bericht
Zeg je nu dat ik lelijk ben omdat ik niet 70% like en dus minder matches heb?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Regel op Tinder. Ugly = Weinig matches. Pretty = Veel matches.
You're pretty.
Ik heb een standaard zin die goed werkt. Voor een tientje pleur ik m hierquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen als eerste bericht
Hahaha ik ben vaak creatief zat als ik foto's van mensen zie dus dat hoeft nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb een standaard zin die goed werkt. Voor een tientje pleur ik m hier
Had dit vroeger ook, kreeg 10 mogelijke matches per dag ofso, totdat ik ineens non-stop mensen kon liken. Heel vreemd. Kom nu btw alleen maar mensen tegen die al 6 dagen offline zijn op tinder ofso, dat is weer een beetje jammer -.-quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hahaha ik ben vaak creatief zat als ik foto's van mensen zie dus dat hoeft niet
Er is volgens mij echt iets niet goed met de app, op de tablet (welke van veel hogere kwaliteit is dan mn telefoon) vind ik ook niet meer personen dus ik wacht wel op een update oid. Ik heb misschien 10 personen gevonden in een straal van 100km.
misschien had ze inderdaad wel een houten poot?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef artm het volgende:
Sommige vrouwen hebben geen gevoel voor humor: meisje heeft foto met een papegaai op dr schouder, dus ik kom met een originele openingszin of dat ze ook een houten been en piratenschip heeft...wordt ze boos.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef artm het volgende:
Sommige vrouwen hebben geen gevoel voor humor: meisje heeft foto met een papegaai op dr schouder, dus ik kom met een originele openingszin of dat ze ook een houten been en piratenschip heeft...wordt ze boos.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef artm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |