SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wij hebben wel sta-bureaus, maar ondertussen heeft bijna niemand meer een laptop. Op alle flex-bureaus staan nu thin-clients met beeldschermen, waar iedereen op moet werken.
En die apparaten staan dus precies niet op de sta-bureaus
F means you're fucked![]()
Bij een oude werkgever hadden ze inderdaad ook van die in hoogte verstelbare sta-bureaus, maar was ook niet de bedoeling dat je dan de hele dag maar ging staan. Lang staan is ook echt vermoeiend, zeker op hakken... heb nog pijn in mijn bovenbenen van zaterdagavond
Ja doei.![]()
Is je bureau dan een fietsenstalling, of je fietsenstalling een bureauquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Is je bureau dan een fietsenstalling, of je fietsenstalling een bureau![]()
![]()
Dit moet niet veel gekker worden. Dat was de vierde training op rij die ik het ok-stempel heb gegeven. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt.
Toch moet ik een klein beetje zeuren, want ondanks de 7 graden en de weinige wind had ik het koud. Na afloop van de 6x1000, totaal 11,5 km, waren mijn handen echt nog steeds steenkoud. Heel gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt er overigens qua beweging niets aan, wat je achterwiel staat op de grond, tenzij het de bedoeling is dat het fietsenstallingbureau extra weerstand creeert terwijl je lekker over de afdeling pedaleerdquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit moet niet veel gekker worden. Dat was de vierde training op rij die ik het ok-stempel heb gegeven. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt.Ah, gelukkig!quote:Toch moet ik een klein beetje zeuren
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Op hakken uren achter elkaar staanquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Bij een oude werkgever hadden ze inderdaad ook van die in hoogte verstelbare sta-bureaus, maar was ook niet de bedoeling dat je dan de hele dag maar ging staan. Lang staan is ook echt vermoeiend, zeker op hakken... heb nog pijn in mijn bovenbenen van zaterdagavondDat is echt een hel.
Op m'n werk hebben we overal flexplekken, bureaus met verstelbare hoogtes, balansballen om op te zitten en een arbo-arts die er altijd is voor advies.
Mja, hoe je het ook doet..je zit alsnog uren per dag op je kontEn dat kan nooit goed zijn.
![]()
toch nog maar eens die hangmat hier op het werk ter sprake brengen
Of een verplicht halfuurtje yoga na de lunchpauze!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Verplicht is een vies woord, bovendien is het dan juist tijd voor de lunchwandelingMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij google hebben ze toch allemaal van die gekke werkruimtes?
Mijn laatste baan was denk ik wel een mooie mix van zitten en staan. Als ik niet achter mijn eigen bureau zat, dan was ik wel bij een ander bureau ergens de hardware aan het afkoppelen om te verhuizen, haalde ik nieuwe systemen op bij de facalitaire dienst, keek ik een printer na of assisteerde ik bij een conference call. 3/4 verdiepingen omhoog/omlaag met de trap en anders met de lift. Soms met vragen naar collega's lopen en koffie enzo halen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jero wat fijn dat je vriendin mag blijven!!
Ik heb nog even wat lopen nadenken wat ik wil in het nieuwe jaar.
Afhankelijk van de blessure staat nog steeds de uitdaging om de Mount Ventoux op te lopen. 22km omhoog voor de sponsorloop voor Stichting Loekai.
En misschien, maar dat is meer een financiele kwestie. Vasaloppet 2015.
Dan heb ik weer genoeg te trainen.
Reken voor de reis naar Zweden incl vlucht en verblijf zo`n 1000 tot 1500 euro. Dus heel hard sparen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
dit!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:05 schreef winterstorm666 het volgende:
Zo'n berg oprennen lijkt me ook wel heeeeeel cool om eens te doen (en kunnen)quote:Ik heb nog even wat lopen nadenken wat ik wil in het nieuwe jaar.
Afhankelijk van de blessure staat nog steeds de uitdaging om de Mount Ventoux op te lopen. 22km omhoog voor de sponsorloop voor Stichting Loekai.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
dit!
[..]
Zo'n berg oprennen lijkt me ook wel heeeeeel cool om eens te doen (en kunnen)Lijkt me ook echt een uitdaging!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
dit!
[..]
Zo'n berg oprennen lijkt me ook wel heeeeeel cool om eens te doen (en kunnen)
Mijn ouders hebben het dit jaar weer gedaan.
Mijn moeder hardlopend en mijn vader drie keer met de wielrenfiets.
En het is Stichting Lucai zucht!(Winterstorm leer eens spellen)
[ Bericht 0% gewijzigd door winterstorm666 op 17-12-2013 18:17:32 (en Quoten) ]home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Inderdaad! Zo wil ik eigenlijk al een hele tijd hardlopend meedoen aan Alpe d'Huzesquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
dit!
[..]
Zo'n berg oprennen lijkt me ook wel heeeeeel cool om eens te doen (en kunnen)F means you're fucked![]()
dat zijn weer hele mooie doelen Stormpie!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:05 schreef winterstorm666 het volgende:
Ik heb nog even wat lopen nadenken wat ik wil in het nieuwe jaar.
Afhankelijk van de blessure staat nog steeds de uitdaging om de Mount Ventoux op te lopen. 22km omhoog voor de sponsorloop voor Stichting Loekai.
En misschien, maar dat is meer een financiele kwestie. Vasaloppet 2015.
Dan heb ik weer genoeg te trainen.
Reken voor de reis naar Zweden incl vlucht en verblijf zo`n 1000 tot 1500 euro. Dus heel hard sparen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
1000 -1500 euro is een behoorlijk maar dat zou ik voor zo'n evenement over hebben!
(waarschijnlijk 2015? dat wordt kiezen tussen de TdF en de Vasa Ultra)
Ik heb met de Kepler gemerkt dat het niet alleen de kosten tijdens het evenement zelf zijn maar vooral tijdens de voorbereidingen., jas, regenbroek, sportdrink, al die "kleine" dingen die er bij komen kijken en de rekening aardig doen oplopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
terugkomend op de hoogte en dieptepunten van 2013...
in mijn ogen is er hier het afgelopen jaar veel te weinig over whey gepost'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vasaloppet langlaufen. de ultravasan heb ik denk ik nog wat meer tijd voor nodig.
de kosten van het verblijf en de busjes transfer incl trainingen is 660 euro
50 tot 100 euro voor het ontbijt en avondeten.
vlucht plus bijbehorende kosten 200
lunch per dag per persoon rond de 10 euro(meestal buffetvorm)
dan nog de kosten van het evenement 130 tot 180 euro plus buskaart 25 euro)
dan word er nog wel 1 of twee keer uit eten gegaan.
en zakgeld.
voor de vasaloppet heb ik wel aardig wat kleding aan moeten schaffen,
gelukkig kan ik het meeste gewoon gebruiken voor het hardlopen.
dat heeft me de vorige keer ook rond de 500 euro gekost.
dat heb ik dan gelukkig niet meer nodig.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat zie ik al hoogtepunt. Mensen gaan blijkbaar gewoon gezond eten ipv zich met allemaal supplementen vol te stoppen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
in mijn ogen is er hier het afgelopen jaar veel te weinig over whey gepostZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
http://www.vasaloppet.se/(...)/summer/ultravasan45quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
1000 -1500 euro is een behoorlijk maar dat zou ik voor zo'n evenement over hebben!
(waarschijnlijk 2015? dat wordt kiezen tussen de TdF en de Vasa Ultra)
Ik heb met de Kepler gemerkt dat het niet alleen de kosten tijdens het evenement zelf zijn maar vooral tijdens de voorbereidingen., jas, regenbroek, sportdrink, al die "kleine" dingen die er bij komen kijken en de rekening aardig doen oplopen.
hoewel mits gezondheid deze ook nog wel een keuze kan zijn voor mij in de zomer.
wel een ultra maar niet de hele afstand.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik krijg er een intolerante allergische reactie op, daar heb je je hoogtepuntquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
in mijn ogen is er hier het afgelopen jaar veel te weinig over whey gepost
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Whey, elke dagquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat zie ik al hoogtepunt. Mensen gaan blijkbaar gewoon gezond eten ipv zich met allemaal supplementen vol te stoppen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die is cool zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
http://www.vasaloppet.se/(...)/summer/ultravasan45
hoewel mits gezondheid deze ook nog wel een keuze kan zijn voor mij in de zomer.
wel een ultra maar niet de hele afstand.
Vasa Ultra is the new TdF..!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
whey to go!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh...dan hoef ik niet meerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Vasa Ultra is the new TdF..!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net lekker op kwebbeltempo 6x600 op de baan gehobbeld. Tijdens inlopen merkte ik al na 3 stappen dat 15x300 voor vandaag niet zo'n puik plan wasDonderdag nog even rustig aan, en vanaf volgende week met een sneller groepje meetrainen
![]()
![]()
Maar eens even wat ruimte in de klerenkast gemaakt. Alle meuk die inmiddels veel te groot is gaat naar de kledingcontainer, en nu een mooi plekje voor de immidels al best wel grote stapel hardloopkleding
En daarna gaan we planken, en core stability doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Met een Garmin om alles te meten!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
En daarna gaan we planken, en core stability doen![]()
En een SPI-belt om alle andere meuk in te stoppen!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
en dan die wheytroep weer uit je camelback proberen te halen brr..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mijn Note 3 past er dus niet inquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En een SPI-belt om alle andere meuk in te stoppen!!
![]()
Maar dat is ook bijna een tablet!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, een phablet, dus!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dat is ook bijna een tablet!![]()
Het escaleert hier weer uit de klauwen![]()
Twee pyramideseries erop zitten. Totaal 10km. Kom weer lekker aan mijn intervalletjes én km's zoHeerlijk stabiel en moeiteloos gelopen! (en dat direct door vanuit hectisch werk)
Geloof dat mijn verjaardag de dag gaat zijn voor nieuwe Nimbusjes. Een halve maat groter wel, want mijn tenen blijven gevoelig of gevoelloos![]()
![]()
Ja. Maar ik ben teleurgesteldquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dat is ook bijna een tablet!Ze hebben trouwens ook een trail Spibelt
Die is net iets groter, dus misschien haal ik dat wel.
Q, mijn hardloopschoenen zijn 2 maten groter dan m'n normale schoenmaatGeen overbodige luxe.
![]()
Oh, da's mooi. Kun je ook gelijk trailschoenen aanschaffenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben teleurgesteldZe hebben trouwens ook een trail Spibelt
Die is net iets groter, dus misschien haal ik dat wel.
T. vindt het ook leuker als we off-road gaan met de wandelwagenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, da's mooi. Kun je ook gelijk trailschoenen aanschaffen![]()
![]()
Trail-wandelwagen it isquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef GotC het volgende:
[..]
T. vindt het ook leuker als we off-road gaan met de wandelwagen![]()
Gat in de markt, zeg ik je![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kinder trailschoenen! Met een mini-Garminquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Trail-wandelwagen it is![]()
Gat in de markt, zeg ik je!![]()
![]()
En een My First SPI-beltquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Kinder trailschoenen! Met een mini-Garmin
Kwam trouwens vanavond in het pikkedonker een malloot met een hoofdlamp tegen. Hij zag alles en wij zagen niks, zeg maarEn tot vlakbij was ik er van overtuigd dat er een paard aankwam
(ik ging al richting berm, want vind dat niks)
![]()
Ohja, goed idee! Ik ga eens kijken oftie in mn Salomon pastquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Met een mini-buff en mini-stokken!
Of gewoon in de baby in de waterzak..
[ afbeelding ]Die moest ik nog kopen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Quoi het volgende:
Kwam trouwens vanavond in het pikkedonker een malloot met een hoofdlamp tegen. Hij zag alles en wij zagen niks, zeg maarEn tot vlakbij was ik er van overtuigd dat er een paard aankwam
(ik ging al richting berm, want vind dat niks)
* YUR begint vergeetachtig te worden...F means you're fucked![]()
WTFFF!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Af en toe ook nog even aan de vader geven natuurlijk...![]()
[ afbeelding ]
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
+1!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Inderdaad, die driekwart tight ziet er niet uit.![]()
Ik denk dat ik het gemist heb, maar hoezo "mag ze blijven"?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Oh en mijn vriendin mag blijven Mooi op tijd, hoeft ze ook niet zo in de stress te zitten![]()
![]()
Whey is goed voor allesquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Whey?
[ afbeelding ]
Gister nog een potje gehaald, merk toch dat mijn benen daar wel blij mee zijn!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Inderdaad, die driekwart tight ziet er niet uit.![]()
![]()
Doet toch pijn om je grafiekje de 'verkeerde' kant op te zien gaan als je wat langzamer (maar verder) loopt dan normaal. Toch maar hopen dat deze investering goed is (denk het wel) voor de rest van 2014 :pquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Inderdaad, die driekwart tight ziet er niet uit.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Als je verder loopt is dat niet zozeer de verkeerde kant op toch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef CaLeX het volgende:
Doet toch pijn om je grafiekje de 'verkeerde' kant op te zien gaan als je wat langzamer (maar verder) loopt dan normaal. Toch maar hopen dat deze investering goed is (denk het wel) voor de rest van 2014 :p
[..]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Inderdaad, die driekwart tight ziet er niet uit.
Er was reorganisatie in haar bedrijf, maar het 'viel mee'. 4 mensen van de 30 moesten eruit, maar mijn vriendin is een van de minder lang werkenden daar, dus het was spannend. Maar ze heeft nog een baan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gemist heb, maar hoezo "mag ze blijven"?![]()
Nog bedankt allemaal voor de felicitaties en steun.
![]()
Ah, op die manier. Dat is dan goed om te horen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef Jero_nimo het volgende:
Er was reorganisatie in haar bedrijf, maar het 'viel mee'. 4 mensen van de 30 moesten eruit, maar mijn vriendin is een van de minder lang werkenden daar, dus het was spannend. Maar ze heeft nog een baan.![]()
![]()
ik heb het plan om te gaan "from coach to 5km"en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: