Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Wij hebben wel sta-bureaus, maar ondertussen heeft bijna niemand meer een laptop. Op alle flex-bureaus staan nu thin-clients met beeldschermen, waar iedereen op moet werken.
En die apparaten staan dus precies niet op de sta-bureaus
Bij een oude werkgever hadden ze inderdaad ook van die in hoogte verstelbare sta-bureaus, maar was ook niet de bedoeling dat je dan de hele dag maar ging staan. Lang staan is ook echt vermoeiend, zeker op hakken... heb nog pijn in mijn bovenbenen van zaterdagavond
Dit moet niet veel gekker worden. Dat was de vierde training op rij die ik het ok-stempel heb gegeven. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt.
Toch moet ik een klein beetje zeuren, want ondanks de 7 graden en de weinige wind had ik het koud. Na afloop van de 6x1000, totaal 11,5 km, waren mijn handen echt nog steeds steenkoud. Heel gek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er overigens qua beweging niets aan, wat je achterwiel staat op de grond, tenzij het de bedoeling is dat het fietsenstallingbureau extra weerstand creeert terwijl je lekker over de afdeling pedaleerd
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op dinsdag 17 december 2013 15:25 schreef Zwabberhark het volgende: Dit moet niet veel gekker worden. Dat was de vierde training op rij die ik het ok-stempel heb gegeven. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt.
Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef motorbloempje het volgende: Bij een oude werkgever hadden ze inderdaad ook van die in hoogte verstelbare sta-bureaus, maar was ook niet de bedoeling dat je dan de hele dag maar ging staan. Lang staan is ook echt vermoeiend, zeker op hakken... heb nog pijn in mijn bovenbenen van zaterdagavond
Op hakken uren achter elkaar staan Dat is echt een hel.
Op m'n werk hebben we overal flexplekken, bureaus met verstelbare hoogtes, balansballen om op te zitten en een arbo-arts die er altijd is voor advies. Mja, hoe je het ook doet..je zit alsnog uren per dag op je kont En dat kan nooit goed zijn.
Bij google hebben ze toch allemaal van die gekke werkruimtes?
Mijn laatste baan was denk ik wel een mooie mix van zitten en staan. Als ik niet achter mijn eigen bureau zat, dan was ik wel bij een ander bureau ergens de hardware aan het afkoppelen om te verhuizen, haalde ik nieuwe systemen op bij de facalitaire dienst, keek ik een printer na of assisteerde ik bij een conference call. 3/4 verdiepingen omhoog/omlaag met de trap en anders met de lift. Soms met vragen naar collega's lopen en koffie enzo halen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ik heb nog even wat lopen nadenken wat ik wil in het nieuwe jaar. Afhankelijk van de blessure staat nog steeds de uitdaging om de Mount Ventoux op te lopen. 22km omhoog voor de sponsorloop voor Stichting Loekai. En misschien, maar dat is meer een financiele kwestie. Vasaloppet 2015. Dan heb ik weer genoeg te trainen. Reken voor de reis naar Zweden incl vlucht en verblijf zo`n 1000 tot 1500 euro. Dus heel hard sparen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
Ik heb nog even wat lopen nadenken wat ik wil in het nieuwe jaar. Afhankelijk van de blessure staat nog steeds de uitdaging om de Mount Ventoux op te lopen. 22km omhoog voor de sponsorloop voor Stichting Loekai.
Zo'n berg oprennen lijkt me ook wel heeeeeel cool om eens te doen (en kunnen)
Zo'n berg oprennen lijkt me ook wel heeeeeel cool om eens te doen (en kunnen)
Lijkt me ook echt een uitdaging! Mijn ouders hebben het dit jaar weer gedaan. Mijn moeder hardlopend en mijn vader drie keer met de wielrenfiets. En het is Stichting Lucai zucht!(Winterstorm leer eens spellen)
[ Bericht 0% gewijzigd door winterstorm666 op 17-12-2013 18:17:32 (en Quoten) ]
Ik heb nog even wat lopen nadenken wat ik wil in het nieuwe jaar. Afhankelijk van de blessure staat nog steeds de uitdaging om de Mount Ventoux op te lopen. 22km omhoog voor de sponsorloop voor Stichting Loekai. En misschien, maar dat is meer een financiele kwestie. Vasaloppet 2015. Dan heb ik weer genoeg te trainen. Reken voor de reis naar Zweden incl vlucht en verblijf zo`n 1000 tot 1500 euro. Dus heel hard sparen.
dat zijn weer hele mooie doelen Stormpie!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
1000 -1500 euro is een behoorlijk maar dat zou ik voor zo'n evenement over hebben! (waarschijnlijk 2015? dat wordt kiezen tussen de TdF en de Vasa Ultra) Ik heb met de Kepler gemerkt dat het niet alleen de kosten tijdens het evenement zelf zijn maar vooral tijdens de voorbereidingen., jas, regenbroek, sportdrink, al die "kleine" dingen die er bij komen kijken en de rekening aardig doen oplopen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
terugkomend op de hoogte en dieptepunten van 2013... in mijn ogen is er hier het afgelopen jaar veel te weinig over whey gepost
vasaloppet langlaufen. de ultravasan heb ik denk ik nog wat meer tijd voor nodig.
de kosten van het verblijf en de busjes transfer incl trainingen is 660 euro 50 tot 100 euro voor het ontbijt en avondeten. vlucht plus bijbehorende kosten 200 lunch per dag per persoon rond de 10 euro(meestal buffetvorm) dan nog de kosten van het evenement 130 tot 180 euro plus buskaart 25 euro) dan word er nog wel 1 of twee keer uit eten gegaan. en zakgeld.
voor de vasaloppet heb ik wel aardig wat kleding aan moeten schaffen, gelukkig kan ik het meeste gewoon gebruiken voor het hardlopen. dat heeft me de vorige keer ook rond de 500 euro gekost. dat heb ik dan gelukkig niet meer nodig.
Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende: terugkomend op de hoogte en dieptepunten van 2013... in mijn ogen is er hier het afgelopen jaar veel te weinig over whey gepost
Dat zie ik al hoogtepunt. Mensen gaan blijkbaar gewoon gezond eten ipv zich met allemaal supplementen vol te stoppen.
Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende: 1000 -1500 euro is een behoorlijk maar dat zou ik voor zo'n evenement over hebben! (waarschijnlijk 2015? dat wordt kiezen tussen de TdF en de Vasa Ultra) Ik heb met de Kepler gemerkt dat het niet alleen de kosten tijdens het evenement zelf zijn maar vooral tijdens de voorbereidingen., jas, regenbroek, sportdrink, al die "kleine" dingen die er bij komen kijken en de rekening aardig doen oplopen.
Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende: terugkomend op de hoogte en dieptepunten van 2013... in mijn ogen is er hier het afgelopen jaar veel te weinig over whey gepost
Ik krijg er een intolerante allergische reactie op, daar heb je je hoogtepunt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Net lekker op kwebbeltempo 6x600 op de baan gehobbeld. Tijdens inlopen merkte ik al na 3 stappen dat 15x300 voor vandaag niet zo'n puik plan was Donderdag nog even rustig aan, en vanaf volgende week met een sneller groepje meetrainen
Maar eens even wat ruimte in de klerenkast gemaakt. Alle meuk die inmiddels veel te groot is gaat naar de kledingcontainer, en nu een mooi plekje voor de immidels al best wel grote stapel hardloopkleding
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.