Moet ik dat volgend jaar ook maar doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd van 18 - 24 december
quote:
Je weet toch wel dát ze komen, laat dat nu gebeuren, is het meteen klaarquote:
Luna is zenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet toch wel dát ze komen, laat dat nu gebeuren, is het meteen klaar
Dat heb je ook wel eens Gieler gezegdquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je schijnt hier alleen te mogen posten als je van Giel Beelen houdt.
Maar oom Joop neemt wel spontaan een krat pils mee!quote:
Niks gewend zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, het gaat nu al hardzelfs met de regulars
De Serieuzzzz live koorts is stijgende!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, het gaat nu al hardzelfs met de regulars
Goede post.quote:
RT of Like mijn post.quote:
Dan gaat het over. Ik wil alleen glitterplaatjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Giel ook zo stom?
[..]
RT of Like mijn post.
Respect kan niet meer en glitterplaatjes ook niet.
Johannesquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RT of Like mijn post.
Pedant mannetje inderdaad. Echt een blaag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat die giel gewoon, altijd met z'n eigen domheid te koop, denkt dat hij mr.bigstar is, bah, met z'n enge maniertjes.
RTquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RT of Like mijn post.
Mooi leven wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie is Giel? Doet hij de nachtshow ofzo? Ik word altijd wakker met Domien.
Met z'n kanjerjingles steedsquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat die giel gewoon, altijd met z'n eigen domheid te koop, denkt dat hij mr.bigstar is, bah, met z'n enge maniertjes.
Ja maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet toch wel dát ze komen, laat dat nu gebeuren, is het meteen klaar
Petje?quote:
Kijken of ik iets kan maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Ik wil alleen glitterplaatjes
Hoooooiiii! Wanneer begint dit eigenlijk, vandaag?quote:
Weet je wel hoe knus het kan zijn onder zo'n steen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Petje?
Kom eens onder je steen vandaan
Sst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Petje?
Kom eens onder je steen vandaan
Ja, lekker hoor..quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wel hoe knus het kan zijn onder zo'n steen?
Jup.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
Al die DJ's zijn het FOK!forum wel af gepest of niet?
Morgenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoooooiiii! Wanneer begint dit eigenlijk, vandaag?
Heb al maar liefst 2 euro gegeven aan een nichtje van mij dus ik heb al een enorme bijdrage geleverd.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Ik wil alleen glitterplaatjes
en dan? Dan ga je nix lezen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn boekenbudget deze maand aan de kindertjes doneren. Ik weet hoe vervelend het is om diarree te hebben in een 3ewereldland en dan had ik nog het comfort van wc en schoon drinkwater.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, Giels haar bestaat nu uit gouden glittertjes en het sneeuwt ook nog.
En speciaal voor jou heb ik lunapic.com gebruikt.
Wat een kunstenaar ben je ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, Giels haar bestaat nu uit gouden glittertjes en het sneeuwt ook nog.
RTquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RT of Like mijn post.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, een of andere sponsorloop of zoiets. Je kan ook geld per rondje doen maar daar waag ik mij natuurlijk niet aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef alors het volgende:
[..]
MorgenWat een weldoener ben je ook
Een +respect voor jouquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RT of Like mijn post.
Hoi, ik ben BBQ.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Wie zijn jullie allemaal?
Stel je eens netjes voor man
Hoi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Hoi, ik ben Dikkehquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben Dagoduck.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Hoi,quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ja helaas. Hij is te eigengeil om een jaar over te slaan. En de zenderbazen te bang dat mensen niet kijken zonder Giel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Giel eigenlijk in dat hok?
(Giel)
Hoi, ChatGirl is de naam.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Roleplayerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi,
ieniminimuis, maar liever muis, oud.
adoreert meneer Aart.
Behalve Pino irriteren zijn mijn hobby's haken, naaien en lezen.
Is voor de onbekenden ook handig, wie wij zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, gaan de regulars zich voorstellen
* SilentChaos Checkt foboquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoi.
DeLuna, 21 jaar.
FOK!getrouwd met Pino.
Is vaker in het zwembad dan thuis te vinden. ()
Ben je een fansington? ja?quote:
Goed punt, aso dat ik benquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is voor de onbekenden ook handig, wie wij zijn.
Ik stoor me behoorlijk aan blagen die maar een rol spelen op een forum. Dan denk ik, wie is ieniminimuis? Ik ken de echte ieniminimuis niet.quote:
Oh sorry, dacht dat je deed alsof je in sesamstraat woontquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pino bevindt zich in dit topic...
Ben jij nog maar 20?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Mexicanobakker. 20 jaar, baggeraar als ik er zin in heb, man van slechte grappen, actief in VBL, SPT, MUZ.
En ik kan een enorme zeiksnor zijn.
Had je ouder verwacht danquote:
Ja. Wat dacht je dan?quote:
Pino112 de bazenuser van Fok! niet kennenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Dikkeh het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je deed alsof je in sesamstraat woont
Ik doe het anders beter dan jij in de polls voor de slechte grappen award.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Mexicanobakker. 20 jaar, baggeraar als ik er zin in heb, man van slechte grappen, actief in VBL, SPT, MUZ.
En ik kan een enorme zeiksnor zijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoi.
DeLuna, 21 jaar.
FOK!getrouwd met Pino.
Is vaker in het zwembad dan thuis te vinden. ()
JIJ BENT OOK VAN 1992quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het anders beter dan jij in de polls voor de slechte grappen award.
Ik ben johannes_vermeer, heb een hekel aan Giel, ben 21 jaar en meer zeg ik niet.
VI-humor is dan ook slechte humorquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het anders beter dan jij in de polls voor de slechte grappen award.
Ik ben johannes_vermeer, heb een hekel aan Giel, ben 21 jaar en meer zeg ik niet.
Halloquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Dikkeh het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je deed alsof je in sesamstraat woont
Zolang ik er zelf maar lol om heb!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI-humor is dan ook slechte humor
Pff, zo lang zit ik nog niet aan de studie hoor. Toen ik op FOK! begon met posten was ik nog scholierquote:
Gouden bouwjaar, levert alleen maar bigstarsquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JIJ BENT OOK VAN 1992
Oh dat wist ik ook wel
MAAR TOCH
Nouja niet iedereen begint meteen op zijn 17e met studeren en maakt zijn eerste opleiding meteen af. Ik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, zo lang zit ik nog niet aan de studie hoor. Toen ik op FOK! begon met posten was ik nog scholier
quote:
Ik heb er ook lol om, ouwe pik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang ik er zelf maar lol om heb!
Wat studeer jij eigenlijk? Behalve grondsoorten te Friesland.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja niet iedereen begint meteen op zijn 17e met studeren en maakt zijn eerste opleiding meteen af. Ik bijvoorbeeld
Xander Bogaertsquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gouden bouwjaar, levert alleen maar bigstars
Ja kloptquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja niet iedereen begint meteen op zijn 17e met studeren en maakt zijn eerste opleiding meteen af. Ik bijvoorbeeld
Begon met 18 en klaar met 21.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik zat op mijn 16e al op het hbo. Nu ben ik 21 en nog niet klaar
Ik heb meer met Rikke Pedersen dan met Jefimova. Uit welk bouwjaar is die?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Xander Bogaerts(die is zelfs op dezelfde dag geboren als ik)
Yuliya Efimova
Chad le Clos
1989quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb meer met Rikke Pedersen dan met Jefimova. Uit welk bouwjaar is die?
Boh oud, ik dacht 90/91quote:
Ik ben 20 en heb qua school nog niets afgemaakt sinds de basisschool.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik zat op mijn 16e al op het hbo. Nu ben ik 21 en nog niet klaar
Ik ben al klaar. En naast grondsoorten studeer ik momenteel op het CBR theorie-examen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk? Behalve grondsoorten te Friesland.
merry christmasquote:
And a happy new year!quote:
Kom het gezellig in Groningen maken!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. En naast grondsoorten studeer ik momenteel op het CBR theorie-examen.
Groningenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom het gezellig in Groningen maken!
Zo moeilijk was dat theorie niet. Al bijna klaar met lessen?
Nee ik moet naar LWD. Klaar? Ik ben nog geen maand bezigquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom het gezellig in Groningen maken!
Zo moeilijk was dat theorie niet. Al bijna klaar met lessen?
Zo tof dat je je rijbewijs nog niet hebt. Ik voelde me een beetje eenzaam op deze leeftijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik moet naar LWD. Klaar? Ik ben nog geen maand bezig
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo tof dat je je rijbewijs nog niet hebt. Ik voelde me een beetje eenzaam op deze leeftijd![]()
Ik ga nooit mijn rijbewijs halenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo tof dat je je rijbewijs nog niet hebt. Ik voelde me een beetje eenzaam op deze leeftijd![]()
Ow, oké. Sommigen zijn echt supersnel klaar, dus het had wel gekund.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar in mijn omgeving zijn ze allemaal 17-20 en hebben ze hun rijbewijs al gehaald. Mijn broertje (18) en ik lijken wel de enige zonderquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
HahaEn jij bent nog jonger dan ik. Komt wel goed joh
Hang je dan jankend in de vangrail?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga nooit mijn rijbewijs halen
Oogissues, autorijden soort van onmogelijk tenzij ik een boel ongelukken mag veroorzaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hang je dan jankend in de vangrail?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Pfff wel balen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oogissues, autorijden soort van onmogelijk tenzij ik een boel ongelukken mag veroorzaken.
Ik heb ook oogissues, dus daarom heb ik ook net een iets ander rijbewijs dan de 90 procent van de andere chauffeurs.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Hang je dan jankend in de vangrail?Wat een slechte grap zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[..]
Hang je dan jankend in de vangrail?Ik lig vaker jankend op het spoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ze laat zich graag (be)rijdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff wel balen.
Of vind je het niet zo erg?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze laat zich graag (be)rijden
Het scheelt ook wel of je het van je ouders krijgt op je 18e of niet heb ik het idee. Iedereen die het krijgt doet het meteen. Als je het zelf moet betalen en toch OV hebt, is de nood wat minder hoog ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar in mijn omgeving zijn ze allemaal 17-20 en hebben ze hun rijbewijs al gehaald. Mijn broertje (18) en ik lijken wel de enige zonder
Bij StuBru ja.quote:
Al een geruime tijd.quote:
Ja, wij moeten het dus zelf betalen. Ik heb liever eerst het hele bedrag + buffer bij elkaar voor ik begin, anders kan ik halverwege stoppen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef alors het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel of je het van je ouders krijgt op je 18e of niet heb ik het idee. Iedereen die het krijgt doet het meteen. Als je het zelf moet betalen en toch OV hebt, is de nood wat minder hoog ook.
Rijbewijs hebben waar iemand bij naast moet zittenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu kan je ook op je 17e al beginnen (of nog eerder), dus mijn broertje is al bijna klaar, terwijl ik pas na de middelbare school mocht beginnen.
Hipster muziekquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja dan niet, ik wil een plaatje aanvragen. Staat die niet in de lijst.
Ja, ik hoop weer op een epische Serieuzzz! LIVEquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef Rockiejj het volgende:
Halloooo! Hebben we er een beetje zin in?
Kan ze zelf ook toevoegenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja dan niet, ik wil een plaatje aanvragen. Staat die niet in de lijst.
Heidevolk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, wij moeten het dus zelf betalen. Ik heb liever eerst het hele bedrag + buffer bij elkaar voor ik begin, anders kan ik halverwege stoppen.![]()
Ik moet ook wel zeggen dat ik in een rijke pappie en mammie omgeving zit, of ze doen alsof.
Inderdaad, arme Cliff draait zich om in z'n grafquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze versie
Pure verkrachting van Living Dolls.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, arme Cliff draait zich om in z'n graf
Heel erg keihard zelfs.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
Werd dat antwoord niet keihard voorgezegd?
Weet ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Hij leeft nog.
Maar dat wist je natuurlijk ook.
Heeft Bastille daar ook een cover van gemaakt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze versie
Pure verkrachting van Living Dolls.
Oranjewoud is wel bazig, het echte oude gedeelte dat, die gare nieuwbouw niet en Skoatterwald idem. Heide is net zo'n plastic Amerikaanse wijk, verschrikkelijke man, met van die grote kitschhuizen op veel te kleine kavelsquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft Bastille daar ook een cover van gemaakt?
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft Bastille daar ook een cover van gemaakt?
Ja ik woon er vlakbij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Oranjewoud is wel bazig, het echte oude gedeelte dat, die gare nieuwbouw niet en Skoatterwald idem. Heide is net zo'n plastic Amerikaanse wijk, verschrikkelijke man, met van die grote kitschhuizen op veel te kleine kavels
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatst kwam ik een vent achter de kassa tegen die ECHT zo 'houdoe' zei!!!!
Jij vond SR toch kut?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
En dat vind je raar dat iemand je groet?
Zijn geile-seks broek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Wat heeft Giel aan? Ging hij straten?
Zie de SR-OP.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat was de site van Sirolf ook alweer om je plaat te posten?
Dit lijkt mij logisch.quote:
quote:
Wel verslagen als meest sexy vegetariër door:quote:
Oboemaquote:
Dit is de 3FM-SC jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef sararaats het volgende:
is dit de SC? anders doe ik wel effe serieus.
natuurlijk heb ik Music for Life ipv SR
SC jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef sararaats het volgende:
is dit de SC? anders doe ik wel effe serieus.
natuurlijk heb ik Music for Life ipv SR
Waarom heb je Claudia de Breij in je ondertitelquote:
Sara Kroosquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waarom heb je Claudia de Breij in je ondertitel
Ohja, er zijn er meerderequote:
quote:
Lars?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:23 schreef Againzender het volgende:
Vlaanderen heeft z'n eigen Ekdom. 'Let wel, je moet naar Boom. Naar Boom dus, niet tegen een boom.'
Lekker stampnummer hoor.quote:
"Geintje Natuurlijk!quote:
Dat had wel gekund in Vlaanderenquote:
3fm draait eentoniger ja, maar dat is al jaren zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat had wel gekund in Vlaanderen
Maar bij StuBru zijn ze ook begonnen met hun actie dus. De muziek staat mij veel meer aan dan de standaard die ik bij 3FM hoor. Eigenlijk zou ik die database van 3fmfan.nl eens moeten queryen of ze inderdaad veel eentoniger gaan draaien.
nu ik dit tik start StuBru U2 in
ik heb het idee dat het dit jaar erger is geworden, zeker overdag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3fm draait eentoniger ja, maar dat is al jaren zo.
Ik vind dat niet zo RAAAR 😀quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het idee dat het dit jaar erger is geworden, zeker overdag.
C&Squote:
Tof mensquote:
Tja NPO. Stiekem zijn ze net zo erg als de commercielen. Radio zes had nog een beetje variatie savonds, maar dat moet ook allemaal weer horizontaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het idee dat het dit jaar erger is geworden, zeker overdag.
Wisten we al even ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
C&S morgen tot 17 uur met Coen.
Sander en Domiengod.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het tijdschema op 3 morgen vanaf 16.00?
Tussen 16.00 en 22.00, dan.quote:
Veenstra tot 24 december non-stop.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen 16.00 en 22.00, dan.
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internetquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk in de SR-OP.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vind je een toffere user dan Pino, die wraak ik bij dezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |