Moet ik dat volgend jaar ook maar doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd van 18 - 24 december
quote:
Je weet toch wel dát ze komen, laat dat nu gebeuren, is het meteen klaarquote:
Luna is zenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet toch wel dát ze komen, laat dat nu gebeuren, is het meteen klaar
Dat heb je ook wel eens Gieler gezegdquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je schijnt hier alleen te mogen posten als je van Giel Beelen houdt.
Maar oom Joop neemt wel spontaan een krat pils mee!quote:
Niks gewend zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, het gaat nu al hardzelfs met de regulars
De Serieuzzzz live koorts is stijgende!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, het gaat nu al hardzelfs met de regulars
Goede post.quote:
RT of Like mijn post.quote:
Dan gaat het over. Ik wil alleen glitterplaatjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Giel ook zo stom?
[..]
RT of Like mijn post.
Respect kan niet meer en glitterplaatjes ook niet.
Johannesquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RT of Like mijn post.
Pedant mannetje inderdaad. Echt een blaag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat die giel gewoon, altijd met z'n eigen domheid te koop, denkt dat hij mr.bigstar is, bah, met z'n enge maniertjes.
RTquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RT of Like mijn post.
Mooi leven wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie is Giel? Doet hij de nachtshow ofzo? Ik word altijd wakker met Domien.
Met z'n kanjerjingles steedsquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat die giel gewoon, altijd met z'n eigen domheid te koop, denkt dat hij mr.bigstar is, bah, met z'n enge maniertjes.
Ja maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet toch wel dát ze komen, laat dat nu gebeuren, is het meteen klaar
Petje?quote:
Kijken of ik iets kan maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Ik wil alleen glitterplaatjes
Hoooooiiii! Wanneer begint dit eigenlijk, vandaag?quote:
Weet je wel hoe knus het kan zijn onder zo'n steen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Petje?
Kom eens onder je steen vandaan
Sst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Petje?
Kom eens onder je steen vandaan
Ja, lekker hoor..quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wel hoe knus het kan zijn onder zo'n steen?
Jup.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
Al die DJ's zijn het FOK!forum wel af gepest of niet?
Morgenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoooooiiii! Wanneer begint dit eigenlijk, vandaag?
Heb al maar liefst 2 euro gegeven aan een nichtje van mij dus ik heb al een enorme bijdrage geleverd.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Ik wil alleen glitterplaatjes
en dan? Dan ga je nix lezen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn boekenbudget deze maand aan de kindertjes doneren. Ik weet hoe vervelend het is om diarree te hebben in een 3ewereldland en dan had ik nog het comfort van wc en schoon drinkwater.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, Giels haar bestaat nu uit gouden glittertjes en het sneeuwt ook nog.
En speciaal voor jou heb ik lunapic.com gebruikt.
Wat een kunstenaar ben je ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, Giels haar bestaat nu uit gouden glittertjes en het sneeuwt ook nog.
RTquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RT of Like mijn post.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, een of andere sponsorloop of zoiets. Je kan ook geld per rondje doen maar daar waag ik mij natuurlijk niet aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef alors het volgende:
[..]
MorgenWat een weldoener ben je ook
Een +respect voor jouquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RT of Like mijn post.
Hoi, ik ben BBQ.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Wie zijn jullie allemaal?
Stel je eens netjes voor man
Hoi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Hoi, ik ben Dikkehquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben Dagoduck.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Hoi,quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ja helaas. Hij is te eigengeil om een jaar over te slaan. En de zenderbazen te bang dat mensen niet kijken zonder Giel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Giel eigenlijk in dat hok?
(Giel)
Hoi, ChatGirl is de naam.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Roleplayerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi,
ieniminimuis, maar liever muis, oud.
adoreert meneer Aart.
Behalve Pino irriteren zijn mijn hobby's haken, naaien en lezen.
Is voor de onbekenden ook handig, wie wij zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, gaan de regulars zich voorstellen
* SilentChaos Checkt foboquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoi.
DeLuna, 21 jaar.
FOK!getrouwd met Pino.
Is vaker in het zwembad dan thuis te vinden. ()
Ben je een fansington? ja?quote:
Goed punt, aso dat ik benquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is voor de onbekenden ook handig, wie wij zijn.
Ik stoor me behoorlijk aan blagen die maar een rol spelen op een forum. Dan denk ik, wie is ieniminimuis? Ik ken de echte ieniminimuis niet.quote:
Oh sorry, dacht dat je deed alsof je in sesamstraat woontquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pino bevindt zich in dit topic...
Ben jij nog maar 20?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Mexicanobakker. 20 jaar, baggeraar als ik er zin in heb, man van slechte grappen, actief in VBL, SPT, MUZ.
En ik kan een enorme zeiksnor zijn.
Had je ouder verwacht danquote:
Ja. Wat dacht je dan?quote:
Pino112 de bazenuser van Fok! niet kennenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Dikkeh het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je deed alsof je in sesamstraat woont
Ik doe het anders beter dan jij in de polls voor de slechte grappen award.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Mexicanobakker. 20 jaar, baggeraar als ik er zin in heb, man van slechte grappen, actief in VBL, SPT, MUZ.
En ik kan een enorme zeiksnor zijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoi.
DeLuna, 21 jaar.
FOK!getrouwd met Pino.
Is vaker in het zwembad dan thuis te vinden. ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |