abonnement Unibet Coolblue
pi_150200157
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Eigenlijk werkt Mind Control heel simpel. Neem bv het Roswell incident. De eerste verhalen die naar buiten kwamen was dat er een UFO was neer gestort maar dat werd de dag erop eigenlijk weer tegen gesproken (toen het propaganda team was gearriveerd). De officiele verklaring was toen dat het een weerballon was en iedereen die daarna een vraag stelde over UFO's werd stelselmatig belachelijk gemaakt door de autoriteiten. Op de manier van "marsmannetjes hahaha". En dat gebeurt nu nog steeds. En het gevolg van die aanpak is dat als je nu een willekeurig iemand op straat bevraagt over UFO's ze beginnen te lachen of zichzelf of jou belachelijk maken. Dat word er dan zo ingeslepen dat geen enkel serieus medium er nog serieus iets over durft te schrijven.
aliens zijn ook belachelijk, want er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.

Al die alienverhalen zijn controlled oposition waar jij voor valt. Helaas, want verder denk je wel na.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 1 maart 2015 @ 23:37:17 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150200281
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

aliens zijn ook belachelijk, want er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.
vast wel .. .maar dat mag niet openbaar worden gemaakt.

Het is wiskundig gezien nog al extreem arrogant om te denken dat we alleen zijn

quote:
Al die alienverhalen zijn controlled oposition waar jij voor valt. Helaas, want verder denk je wel na.
project blue beam.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150200377
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vast wel .. .maar dat mag niet openbaar worden gemaakt.
Ik zoek nu al 25 jaar fossielen maar nog nooit een alien gevonden -O-

quote:
Het is wiskundig gezien nog al extreem arrogant om te denken dat we alleen zijn
Klopt, dat denk ik dan ook niet.

Alleen kunnen wij de ruimte niet in net als dat aliens hier niet kunnen komen.

quote:
project blue beam.
Wasda?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 1 maart 2015 @ 23:40:56 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150200429
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:17 schreef Eficaz het volgende:
The trap of materialism

... de overdreven blijheid en kamperen voor een winkel vanwege triest inferrieur apple-speeltje die na een week of wat al weer outdated is ... spreek boekdelen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:20:40 #105
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150208339
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

aliens zijn ook belachelijk, want er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.

Al die alienverhalen zijn controlled oposition waar jij voor valt. Helaas, want verder denk je wel na.
Er is tig bewijs voor dat er aliens op aarde zijn. Google maar eens op The Disclosure Project.

Of lees eens van de boeken van de duizenden abductees. Er zijn sowieso al 14 ex-astronauten die ook geloven dat er aliens rondvliegen/lopen rond Aarde. Ook allemaal gek?

http://www.syti.net/UFOSightings.html

Ik ben nu net toevallig bij een man geweest uit Nederland die vertelt over zijn contact met buitenaardse wezens. Hoogst interessant.

http://www.buitenaardscontact.nl/
Feyenoord!
pi_150261115
BOUGHT - the film that will make you question Big Pharma & Big Industry!

Gepubliceerd op 20 feb. 2015

You're about to see how Wall Street has literally "BOUGHT" your and your family's health.

The food, vaccine, drug, insurance and health industry are a multi-BILLION dollar enterprise... focused more on profits than human lives. The BOUGHT documentary takes viewers deep "inside the guts" of this despicable conspiracy...

Featuring exclusive interviews with the world's most acclaimed experts in research, medicine, holistic care and natural health... Bought exposes the hidden (and deadly) story behind it all.

  zaterdag 7 maart 2015 @ 08:41:34 #107
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_150378913
"Kay Griggs, former marine colonel's wife, talks about Military assassin squads, drug running, illegal weapon deals and sexual perversion deep within the highest levels of U.S. military and government."

  zondag 15 maart 2015 @ 23:53:34 #108
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150684123
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 16 maart 2015 @ 00:20:49 #109
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150685020
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:31:07 #110
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:40:38 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151911490
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 april 2015 @ 10:41:59 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151917067
quote:
Bedankt goede documentaire die eigenlijk iedereen zou moeten gaan kijken. Maar ik vrees dat dit teveel gevraagd is. Met mijn boerenfluitjesverstand heb ik het ook al eens gedacht dat het wel eens heel ver kan gaan onze (nep) realiteit, we leven in een illusie, we zien wat we geprogrammeerd zijn om te (mogen) zien. Maakt eigenlijk het discussiëren over al die hoaxes totaal zinloos ook nog eens. Ben tot aan deel 3 gekomen maar ik ga het zeker afkijken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 23 april 2015 @ 00:07:52 #113
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151945330
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bedankt goede documentaire die eigenlijk iedereen zou moeten gaan kijken. Maar ik vrees dat dit teveel gevraagd is. Met mijn boerenfluitjesverstand heb ik het ook al eens gedacht dat het wel eens heel ver kan gaan onze (nep) realiteit, we leven in een illusie, we zien wat we geprogrammeerd zijn om te (mogen) zien. Maakt eigenlijk het discussiëren over al die hoaxes totaal zinloos ook nog eens. Ben tot aan deel 3 gekomen maar ik ga het zeker afkijken.
ben zelf ook nog niet klaar hoor. Maar ga vervolgens steeds weer op internet voor info :)

Maar eigenlijk is het een door ontwikkeling van materiaal als Zeitgeist, Kymatica, Esoteric Agenda, Ring of Power, Ring of Power 2 Monkey Blood en Spirit Science

http://www.esoterictube.com/
http://sprword.com/mustwatch.html
http://undergrounddocumentaries.com/
http://topdocumentaryfilms.com/

[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 23-04-2015 00:15:32 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:52:15 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151950989
Scientology and the Prison of Belief Going Clear

Going Clear: Scientology and the Prison of Belief is a 2015 documentary film about Scientology directed by Alex Gibney, based on Lawrence Wright's 2013 book, Going Clear: Scientology, Hollywood and the Prison of Belief. Produced by HBO, the film premiered at the 2015 Sundance Film Festival in Park City, Utah. It received widespread praise from critics for its deconstruction of the church's claims through a combination of presenting a condensed history of Scientology and its founder, L. Ron Hubbard, how celebrities interact with the church, the stories of a number of ex-members and the abuse and exploitation that they described seeing and experiencing.
The Church of Scientology responded vehemently to the film, complaining to film critics about their reviews and denouncing the film-makers and their interviewees. Going Clear was released in a limited number of theaters on March 13, 2015 and aired on HBO on March 29, 2015. It was a major ratings success and by mid-April 2015 had attracted 5.5 million viewers, making it the second most-watched HBO documentary in the past decade.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 26 april 2015 @ 00:25:07 #115
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152029894
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

aliens zijn ook belachelijk, want er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.
Waarom is dat belachelijk. Het is belachelijk om te denken dat alleen onze planeet 't leven heeft.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 27 april 2015 @ 00:16:46 #116
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152059309
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_152169013
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 00:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom is dat belachelijk. Het is belachelijk om te denken dat alleen onze planeet 't leven heeft.
TRU / Waarom er geen aliens op de koffie komen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:39:37 #119
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152193135
quote:
http://vaticproject.blogs(...)ecies-scientist.html

Their research has led the scientists to conclude that we were invented "outside the solar system, already several billion years ago".

als we zelf al niet eens van onze planeet komen :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 01-05-2015 21:45:05 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:47:13 #120
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152396055

Zo nu weten we de walgelijke badguys waren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:34:55 #121
357885 isildur25
isildur25
pi_152405590

Heel interessant verhaal van deze man. Door een illuminati moeder grootgebracht. Nu in de politiek. Ook zegt hij door twee rassen buitenaardsen te zijn benaderd in zijn kindertijd.

Ook kan ik bijna alle videos van project camelot aanraden als je meer wilt weten over buitenaardse wezens etc

[ Bericht 6% gewijzigd door isildur25 op 08-05-2015 15:54:43 ]
I'm not saying it's aliens, But it was aliens
pi_152654771

Aardige video waar de misinformatie-oorlog nog eens wordt aangehaald. Met nieuwe beelden, onder andere interessant om de VSAmerikaanse militaire gedroomde plannen in beeld te zien.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152691840
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

Zo nu weten we de walgelijke badguys waren.
Ben zo blij dat er eindelijk de andere kant van het verhaal belicht word

Verder wel schokkend en walgelijk wat de mensen aangedaan is . Had behoorlijk wat moeite om de docu af te kijken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_152951140
Tis niet echt 'BNW' maar 't is 'n goeie,zeker als je ben in moderne sociale ontwikkelingen geinteresseerd.
Ook 'n expose van de poltical dirty tricks van thatcher en TUC(Trade Union Council) van de tijd.

'A unique insight into one of Britain's most dramatic struggles, the 1984-85 Miners' Strike. No experts. No politicians. Thirty years on, this is the raw first-hand experience of those who lived through the UK's longest strike. Follow the highs and lows of that life-changing year.'
http://www.rottentomatoes.com/m/still_the_enemy_within/

Trailer(2min):
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 21 juni 2015 @ 23:29:14 #125
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_153732982
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 22 juni 2015 @ 02:07:55 #126
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_153736320

Deep Web (2015) - IMDb

Het gaat over dark net of deep web, die met TOR bezocht kan worden. Het blijkt dat de privacy hier ook sterk wordt aangetast door de regeringen, waar ze dus ook hun eigen wetten overtreden.
Valse aanklachten tegen fictieve personen.
pi_154749942
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_155931533
Onderstaande documentaire onderzoekt of HIV/AIDS niet simpelweg te wijten is aan het polio-vaccin (SV 40):

  zondag 13 september 2015 @ 09:45:34 #129
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156043032
9/11 Follow the Money van James Corbett.

Feyenoord!
pi_156463922
About the film:

Hidden Influence: The Rise of Collectivism is the first film in a 3 part saga. This chapter documents how the ruling class, through their billion dollar foundations, have infiltrated the public education system in the west and have used it as a tool to indoctrinate children into a totalitarian ideology. This film explores the chronological paper trail uncovered by Charlotte Iserbyt, who was fired from her post as the Senior Policy Advisor for the United States Department of Education in 1982 when she released classified documents discussing the use of technology, specifically computers to psychologically manipulate American students. We will then examine an investigation into the influence of these foundations, launched by the United State congress in the 1950's. Finally we will fast forward to today and look at how the philosophy these foundations have sponsored for the last 100 years has, and continues to effect the education system today, and how Canadian children are being indoctrinated into the same collectivist brainwashing as their American counterparts. At the same time we will examine the role of these foundations in promoting radical, authoritarian ideologies on college and university campuses.

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157649490
Kort maar krachtig BNW waardig filmpje:

Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  zaterdag 21 november 2015 @ 21:35:54 #132
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157726213
Echt een aanrader! De link tussen de planeten en de Goden uit de oudheid.
15.000 jaar geleden stonden de planeten heel anders dan nu. En zagen de mensen die toen leefden een heel andere opstelling als ze naar de ruimte keken. Het elektrisch universum.


Link naar de website thunderbolts.info: http://www.thunderbolts.info/wp/
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157727243
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:35 schreef Izzy73 het volgende:
Echt een aanrader! De link tussen de planeten en de Goden uit de oudheid.
15.000 jaar geleden stonden de planeten heel anders dan nu. En zagen de mensen die toen leefden een heel andere opstelling als ze naar de ruimte keken. Het elektrisch universum.


Link naar de website thunderbolts.info: http://www.thunderbolts.info/wp/
thanks, die ken ik
nu met nederlandse ondertiteling
dat wist ik nog niet
ik ga deze docu dus soon aan mijn kinderen laten zien, dan ga ik hem zelf nog een keer bekijken
worden we immers wijzer van, naar het schijnt

hieronder wat reviews
https://www.thunderbolts.info/mythology/sasrevgen.htm
  zaterdag 21 november 2015 @ 22:08:42 #134
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157727334
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:06 schreef totnutoe het volgende:

thanks, die ken ik
nu met nederlandse ondertiteling
dat wist ik nog niet
ik ga deze docu dus soon aan mijn kinderen laten zien, dan ga ik hem zelf nog een keer bekijken
worden we immers wijzer van, naar het schijnt

hieronder wat reviews
https://www.thunderbolts.info/mythology/sasrevgen.htm
Graag gedaan, is zeker erg leerzaam ja. Je had het over een 2e deel net.
Dat moet deze zijn dan ^O^

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157727425
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Graag gedaan, is zeker erg leerzaam ja. Je had het over een 2e deel net.
Dat moet deze zijn dan ^O^

ok dan, niet gezien nog, deel 3 is er ook dacht ik
weet niet zeker
  zaterdag 21 november 2015 @ 22:14:35 #136
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157727520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:11 schreef totnutoe het volgende:

ok dan, niet gezien nog, deel 3 is er ook dacht ik
weet niet zeker
Ik ook nog niet, maar ga dat zeker doen.
En hoppa deel 3:

Je gaat zo niet zeggen dat er nog een deel is hé. :P
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157727764
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik ook nog niet, maar ga dat zeker doen.

Je gaat zo niet zeggen dat er nog een deel is hé. :P
geen idee, volgens mij niet
ik was even zoeken en kwam deze tegen
lijkt me ook wel fijn
  zaterdag 21 november 2015 @ 22:37:11 #138
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157728420
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:20 schreef totnutoe het volgende:

geen idee, volgens mij niet
ik was even zoeken en kwam deze tegen
lijkt me ook wel fijn
Zit die nu te kijken, ze laten de theorie van Einstein en de hedendaagse wetenschap wankelen. :P
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157728549
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Zit die nu te kijken, ze laten de theorie van Einstein en de hedendaagse wetenschap wankelen. :P
einstein had het ook fout, dat kan je beter niet zeggen hier
krijg je een kudde wannabes achter je aan :D :P
pi_157879726
Er is een BBC-documentaire, The Four Horsemen welke omschrijft dat ieder wereldrijk de volgende fases ondergaat:

- The age of pioneers
- The age of conquest
- The age of commerce
- The age of affluence
- The age of intellect
- The age of decadence

Colonel Lawrence Wilkerson, Former Chief of Staff to Colin Powell:

“Empires do not begin and end on a certain date but they do end. And the west has not come to terms with its fading supremacy. At the end of any empire under the guise of renewal tribes, armies and organizations appear and devour the former super power often from within. In his essay ‘The Fate of Empires’ the soldier, diplomat and traveler with a General analyzed the life cycle of empires. He found empires last 250 years or ten generations. 6 ages define the life span of an empire. The age of pioneers, the age of conquest, the age of commerce, the age of affluence, the age of intellect, the age of decadence. There is a common feature to the age of decadence. A undisciplined, over reaching military, the conspicuous display of wealth, massive disparity between rich and poor, a desire to live off of a bloated state, an obsession with sex. The most notorious trait of all is the debasement of the currency. The United States and Great Britain both began on a Gold or Silver standard, long since abandoned. Rome was no different.”

“All empire wealth dazzles but beneath the surface the desire for money, power and material possessions means duty and public service are replaced by leaders and citizens who scrambles for the spoils.”

-
pi_157879828
quote:
Goed om deze ook even te posten ja :Y
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  maandag 30 november 2015 @ 19:58:24 #144
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157928560
quote:
Goed om de chemtrails weer even onder de aandacht te brengen! :Y *O*
Feyenoord!
pi_157930245
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed om de chemtrails weer even onder de aandacht te brengen! :Y *O*
Kleine toevoeging:

;)
-
  maandag 30 november 2015 @ 21:02:51 #146
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157930489
quote:
Wow die kende ik nog niet. Wat een held die piloot.
Feyenoord!
pi_158035362
9/11 Eyewitness

De opnames welke gemaakt zijn met een camera op een tripod op het eiland tegenover de WTC torens, waarin je gedurende de hele tijdlijn kan kijken wat er gebeurde met de torens. Er zitten diverse opmerkelijkheden in deze video, waaronder de duidelijk waarneembare explosies die je kan horen, ruim voordat de torens naar beneden komen:

-
pi_158042923
Occult Forces

Following WW2, the film's writer, Jean-Marie Rivière, was imprisoned. Its producer, Robert Muzard, and director, Paul Riche (the pseudonym of Jean Mamy), were EXECUTED (+1949) for their part in the production of this film. "Occult Forces" was the last film Riche directed before his unjust execution.

Plot: The film recounts the life of a young député who joins the Freemasons in order to relaunch his career. He thus learns of how the Freemasons are conspiring with the Jews and the Anglo-american nations to encourage France into a war against Germany.

-
pi_158355852
Hellstorm

Pas 70 jaar na WW II begint naar buiten te komen wat er gebeurd is met het Duitse volk tijdens en na deze oorlog..

Het was al bekend dat er Duitse steden gebombardeerd waren, maar de grootschaligheid ervan en behandeling van het volk tijdens en na de oorlog is voor velen nog een onbekend gegeven.

Overigens was het de RAF welke onder leiding van Winston Churchill en Arthur Harris op 11 Mei 1940 begon met het louter en alleen bombarderen van burgerdoelen/steden in de nacht.. (de VS zagen dit als totaal nutteloos en gingen in eerste instantie alleen voor militaire doelen, maar deden er later in de oorlog ook aan mee) In de nacht omdat men overdag niet kon, daar de Luftwaffe dan te sterk voor ze was. Pas 3 maanden nadat Duitse steden continu gebombardeerd werden, besloot men dit terug te doen bij Engelsen, en vielen zodoende o.a. London aan. Echter, de schaal van vernietiging staat totaal niet in verhouding bij wat er in Duitsland is gebeurd.

See for yourself...



[ Bericht 17% gewijzigd door Lichtkogel op 21-12-2015 16:33:25 ]
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')