Vraag me af wat Isa Hoes hier nou van vindt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat héél veel BNérs er zo over denken...
Kan ook wel dat hij live vanuit Maastricht een mededeling doet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben benieuwd waarom hij zal komen. Maar om nou te zeggen dat ik hiervan geniet.. nee.
Ben wel benieuwd of Albert ook aan de desk zit.
Wat moet ze er van vinden dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vraag me af wat Isa Hoes hier nou van vindt?
Ja ik denk dat ook. Ik zie m daar nou niet aan die desk staan bij nader inzien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kan ook wel dat hij live vanuit Maastricht een mededeling doet.
Ik denk dat hij opstapt.
Dat zou wel héél raar zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jullie denken serieus dat de burgemeester van Maastricht zijn aftreden bekend maakt via RTL Boulevard?
Politiek naar het volk brengen, jeweetsquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jullie denken serieus dat de burgemeester van Maastricht zijn aftreden bekend maakt via RTL Boulevard?
Niet alleen via RTL Boulevard....heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Met of zonder Albert?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes vanavond live in RTL Boulevard, net gemeld.
Gaat hij zijn aftreden aankondigen?
Tuurlijk wel johquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
En dan hebben ze het maar gehad ook ....quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh
Na al die jaren gunt Onno Kwalbert vast wel een primeurtje
Dit dus. Hoop dat Patty en Evert er nog weken lang over gaan praten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou albert hier in een soortgelijk geval genoegen mee genomen hebben, denk ik dan.
"Stop nou met bellen, ik heb toch op tv een verklaring voorgelezen, wat wil je nog meer?"
Een kleine troost: een gevallen VVD-er duikt doorgaans een jaar later ergens op alsof er niks aan het handje is geweest.quote:
Ach, dat deden Evert en Patty ook, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niet alleen via RTL Boulevard....heb eigenlijk geen idee.
Maar als het om een interview gaat zal het wel een super-objectief item worden, gescript van A t/m Z
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een kleine troost: een gevallen VVD-er duikt doorgaans een jaar later ergens op alsof er niks aan het handje is geweest.
Dus als Burgemeester moet je een seksloos bestaan leven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind dat Onno toch niet echt een goed voorbeeld geeft als burgermeester zo.
Hij had kunnen weten dat dit eens uit zou komen.
Welke beerput?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij kan hij weinig anders meer dan aftreden. Burgemeester is geen baan, burgemeester ben je 24/7. Eén foutje wil men dan nog weleens door de vingers zien, maar die hele beerput zit niemand op te wachten, dat brengt alleen maar schade toe aan het ambt.
Je mag alles, maar je zorgt ervoor dat je dat niet in het openbaar doet. Wel zo logisch toch ook?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als Burgemeester moet je een seksloos bestaan leven?
Of mag je absoluut geen open relatie hebben als burgemeester zijnde?
Die vindt het (terecht) sneu voor haar broer, lijkt me?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vraag me af wat Isa Hoes hier nou van vindt?
Dat weet ik wel bijna zeker, het gaat allang niet meer over Onno en zijn neukertjes, Albert die mpoet aan de schandpaal, en openlijk zeggen de meeste BNers, oh zielig etc. maar ondertussen hopen de meeste dat ie op zijn snuiter gaat....Onno is nu alleen maar bijzaak.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus eigenlijk is deze hele heksenjacht op Onno alleen maar bedoeld om Albert een keer flink
terug te pakken. Dat is klote voor Onno dan.
Maar hij heeft toch niet in het openbaar in een leren sm-pakje aan de kroonluchters lopen slingeren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je mag alles, maar je zorgt ervoor dat je dat niet in het openbaar doet. Wel zo logisch toch ook?
Dat zeg ik niet, maar je inschrijven op sekssites met foto's van een ontbloot bovenlijf gaat toch een beetje te ver.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als Burgemeester moet je een seksloos bestaan leven?
Of mag je absoluut geen open relatie hebben als burgemeester zijnde?
Is dat al toegegeven en bewezen waar eigenlijk enzo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je inschrijven op sekssites met foto's van een ontbloot bovenlijf gaat toch een beetje te ver.
Ja, de Koningin ja, maar als hij zit te zoenen met Edith Schippers is dat ook wel nieuws hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch niet in het openbaar in een leren sm-pakje aan de kroonluchters lopen slingeren?
Eén kusje op de lippen in het openbaar, daar gaat het hier om he...
De Koning kust de Koningin ook gewoon op de lippen in het openbaar, toch?
Verder deed hij niets openbaar, anderen máákten halve waarheden openbaar.
Is mij een raadsel waarom je zo los gaat. Ging je ook zo los bij Bram M?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Burgemeester Onno Hoes (VVD) van Maastricht wilde dinsdagavond niet reageren op de verhalen die over hem de ronde doen![]()
Dat heeft hij vlak voor aanvang van de gemeenteraadsvergadering in Maastricht aan het ANP laten weten.
Ook staan de affaires rond zijn persoon niet op de raadsagenda dinsdagavond. Verschillende fracties in de raad lieten vooraf weten de zaak ook niet aan de orde te zullen stellen.
Een opgeruimd ogende Hoes opende de raadsvergadering met enkele afmeldingen, om vervolgens over te gaan tot de behandeling van de agenda.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)niet-op-aantijgingen
Nu weten we nog niet hoe vaak hij nou anaal genomen is![]()
Ik vind dat ook een Burgemeester een open relatie zou mogen hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, de Koningin ja, maar als hij zit te zoenen met Edith Schippers is dat ook wel nieuws hoor
Inderdaad en dat het nou toevallig de man van is.. moet er in feite niet toe doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een Burgemeester een open relatie zou mogen hebben.
Zolang hij niet midden op de markt gaat liggen krikken. En dat heeft hij ook niet gedaan, het 'ergste' dat hij in het openbaar heeft gedaan is 1 kusje op de lippen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef hexje het volgende:
Is mij een raadsel waarom je zo los gaat. Ging je ook zo los bij Bram M?
Dat wil en hoef ik ook niet te weten. Zeker niet als bepaalde media alleen maar op zoek zijn naar een stukje vergelding jegens Albert.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Burgemeester Onno Hoes (VVD) van Maastricht wilde dinsdagavond niet reageren op de verhalen die over hem de ronde doen![]()
Nu weten we nog niet hoe vaak hij nou anaal genomen is![]()
Maar dan kun je er beter eerlijk over zijn en niet zeggen 'nee hoor, fractievoorzitters, een kusje en dat was het, écht'. Meer in het algemeen denk ik dat burgemeester geen functie is die zich leent om een dergelijke seksuele moraal erop na te houden. Net zo min als dat een koning of minister-president dat kan... Het maakt je té kwetsbaar en het schaadt je aanzien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een Burgemeester een open relatie zou mogen hebben.
Zolang hij niet midden op de markt gaat liggen krikken. En dat heeft hij ook niet gedaan, het 'ergste' dat hij in het openbaar heeft gedaan is 1 kusje op de lippen.
Helemaal eens. Ik snap niet waarom sommige hier zijn homo-zijn erbij halen. Heeft er niks mee te maken. Als hij hetero was en zijn vrouw bedonderde met jonge meiden was het óók fout. Of er een open huwelijk mee had zeg maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan kun je er beter eerlijk over zijn en niet zeggen 'nee hoor, fractievoorzitters, een kusje en dat was het, écht'. Meer in het algemeen denk ik dat burgemeester geen functie is die zich leent om een dergelijke seksuele moraal erop na te houden. Net zo min als dat een koning of minister-president dat kan... Het maakt je té kwetsbaar en het schaadt je aanzien.
En we hebben al een antwoord gevondenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef regiliopeace het volgende:
Dat wil en hoef ik ook niet te weten. Zeker niet als bepaalde media alleen maar op zoek zijn naar een stukje vergelding jegens Albert.
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/quote:“Al bij de eerste keer dat ik bij hem thuis op bezoek was, belandden we na verloop van tijd in de slaapkamer, waar we seks met elkaar hadden.” Onno zou tijdens deze tijd een dubbelleven hebben geleid en Danny en Onno zouden ontelbare keren het bed hebben gedeeld. “We waren bevriend en hadden seks op de doordeweekse dagen. De weekenden waren voor Albert.![]()
![]()
We zijn echt los gegaan in dat jaar!”
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En we hebben al een antwoord gevonden
[..]
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/
Twee jaar alleen op werkdagen is 260 dagen per jaar![]()
En Kwalbert mocht maar 104 dagen per jaar
Dat zégt die lover ja, die ook nog even een (rancuneus) graantje mee wil pikken. Erg betrouwbaar vind ik het niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En we hebben al een antwoord gevonden
[..]
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/
Twee jaar alleen op werkdagen is 260 dagen per jaar![]()
En Kwalbert mocht maar 104 dagen per jaar
Er zijn hetero-burgemeesters die met kleinere schandalen de laan uit zijn gestuurd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik snap niet waarom sommige hier zijn homo-zijn erbij halen. Heeft er niks mee te maken. Als hij hetero was en zijn vrouw bedonderde met jonge meiden was het óók fout. Of er een open huwelijk mee had zeg maar.
Misschien kom hij daarom straks, misschien gaat hij vertellen dat hij dat helemaal niet is. of het waarquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:37 schreef matthijst het volgende:
Hoe hebben ze die Onno op grindr kunnen vinden aan die pens van hem? En waarom niet dat hele profiel?
quote:Burgemeester Onno Hoes van Maastricht is mogelijk chantabel door het zoen-incident in het openbaar met een 24-jarige man. Dat zegt Bernt Schneiders, voorzitter van het Genootschap van Burgemeesters, maandagavond bij Pauw en Witteman. Schneiders gelooft niet dat Hoes zijn politieke carrière hiermee op het spel staat. Tafelgast en CDA fractievoorzitter in de Tweede Kamer Sybrand van Haersma Buma zei in hetzelfde programma dat het 'onhandig is als de aandacht van je politieke functie verschuift naar je privé-situatie'. Frans Bastiaens, fractievoorzitter van de PvdA Maastricht, noemt het incident 'bijzonder onhandig'. Volgens hem heeft de situatie invloed op het gezag van de burgemeester. Maar het is een privékwestie en er zijn belangrijkere zaken die de aandacht verdienen, volgens Bastiaens. Vorige week verscheen het nieuws dat burgemeester Hoes een 24-jarige heeft gekust in een hotel in Maastricht. Lees hier eerdere berichtgeving over de kus van Onno Hoes>>
Sinds wanneer werkt Onno bij Boulevard?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Omdat ze beiden talloze mensen in de zeik genomen en beschadigd hebben ten koste van hun eigen ikke
Hoe ben je chantabel dan door die kus als het toch al allemaal openbaar is?quote:
Die kus is ook niet chantabel, maar volgens mij is dat echt het tipje van de ijsberg, op locale Limburgse sites hebben ze het echt gehad over talloze jongens die al contact met hen hadden opgenomen en beweerden sex te hebben gehad met Onno Hoes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ben je chantabel dan door die kus als het toch al allemaal openbaar is?
Niet naar jou toe hoor, jij quote het ook maar ergens vandaan, maar ik vraag het me af?
Ja, het duurt even voor we bij het niveau van Albert zijn beland.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het duurt even voor we bij het niveau van Albert zijn beland.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Arcee het volgende:
Ja, het duurt even voor we bij het niveau van Albert zijn beland.
tipje van de sluier of topje van de ijsberg?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die kus is ook niet chantabel, maar volgens mij is dat echt het tipje van de ijsberg, op locale Limburgse sites hebben ze het echt gehad over talloze jongens die al contact met hen hadden opgenomen en beweerden sex te hebben gehad met Onno Hoes.
Er hoven maar 1 of 2 bad guys die bv foto's of een filmpje hebben gemaakt.
Ja maar, ja maar ... het niveau bij Albert is óók niet erg hoogquote:
Correct ja, haha!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tipje van de sluier of topje van de ijsberg?
Nou, laten we dan maar met zijn allen hopen dat we snel uitsluitsel krijgen over het aantal keren anale seks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja maar, ja maar ... het niveau bij Albert is óók niet erg hooghet was wel te verwachten
dat dit een keer zou gebeuren, maar lullig dat Onno geslachtofferd wordt, dat wel...
Nah... hoef ik niet te weten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, laten we dan maar met zijn allen hopen dat we snel uitsluitsel krijgen over het aantal keren anale seks.
![]()
![]()
juist ja details willen we, van alle 260 keren!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, laten we dan maar met zijn allen hopen dat we snel uitsluitsel krijgen over het aantal keren anale seks.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:06 schreef JaneDoe het volgende:
juist ja details willen we, van alle 260 keren!
nee joh, die is niet minderjarig!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ook verhalen van de seks in het weekeinde met Kwalbert willen we details van
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
oh dus t valt niet mij alleen op? door t fanatisme en t aantal onbenullige posts zou je bijna denken dat zouzou dr inburgeringscursus heeft afgerond en naar een andere gate is overgestapt...
Ik vraag me af of die überhaupt nog wel sex hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ook verhalen van de seks in het weekeinde met Kwalbert willen we details van
![]()
Ik moest keihard lachen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
oh dus t valt niet mij alleen op? door t fanatisme en t aantal onbenullige posts zou je bijna denken dat zouzou dr inburgeringscursus heeft afgerond en naar een andere gate is overgestapt...
Als je de foto's nog een keer goed bekijkt, dan zie je dat hij gekust wordt door die Ruud. En inderdaad daarbij ook nog eens in een hotel af gaan spreken maakt het allemaal heel verdacht...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Trouwens heel bijzonder, die Albert-haat hier.
Als hij iets over Yo of Sylvie te melden heeft wordt hij op handen gedragen en zit men voor de buis om vervolgens hier te quoten over wat hij allemaal zei. Albert zorgt voor het bestaansrecht van zo'n beetje de helft van alle gates hier als het niet meer is.
Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar en de intense haat borrelt op vanuit de tenen en ineens moet Albert aan de galg en zijn man er bij WANT HIJ IS NOU EENMAAL MET DIE GALBAK GETROUWD EINZ!(?&($!!
Ja, het is logisch dat er aandacht aan besteed wordt. Dat is het risico van het vak.
Maar sommigen hier slaan wel héél erg door in de haat hoor
Ik weet idd bijna wel zeker dat hij er ingeluisd is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Als je de foto's nog een keer goed bekijkt, dan zie je dat hij gekust wordt door die Ruud. En inderdaad daarbij ook nog eens in een hotel af gaan spreken maakt het allemaal heel verdacht...
Het gaat ook wel supersnel nuquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef Flow3r het volgende:
Albert is straks niet in Boulevard, Froukje vertelt waarom en Onno doet zijn woordje
spuit elf![]()
Ik gok dat de ironie aan velen voorbijgaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Als hij iets over Yo of Sylvie te melden heeft wordt hij op handen gedragen en zit men voor de buis om vervolgens hier te quoten over wat hij allemaal zei. Albert zorgt voor het bestaansrecht van zo'n beetje de helft van alle gates hier als het niet meer is.
Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar en de intense haat borrelt op vanuit de tenen en ineens moet Albert aan de galg en zijn man er bij WANT HIJ IS NOU EENMAAL MET DIE GALBAK GETROUWD EINZ!(?&($!!
Kan me dat ook niet voorstellen, hoor. Wil met dat ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:20 schreef mootie het volgende:
Het is wel erg jaren 50 als de kranten morgen koppen:
Burgemeester treedt af om kus.
Ik had deze er even uit moeten knippen ja, voor meer duidelijkheidquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom quote je mij daarbij?![]()
Want ik weet idd bijna wel zeker dat hij er ingeluisd is, maar dat heeft niets met die post te maken, toch?
Het is duidelijk te zien dat Onno door Ruud gekust wordt. En niet andersom.quote:Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar
Ja sorry, ik las mijn post nog eens door en had hem al in de gaten wat je bedoeldequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik had deze er even uit moeten knippen ja, voor meer duidelijkheid
[..]
Het is duidelijk te zien dat Onno door Ruud gekust wordt.
En het begon al vrij laag.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
Kenjenagaan.quote:
Dit verbaast mij al vanaf het begin van deze "gate"quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Ja, het is logisch dat er aandacht aan besteed wordt. Dat is het risico van het vak.
Maar sommigen hier slaan wel héél erg door in de haat hoor
Mij ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit verbaast mij al vanaf het egin van deze "gate"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |