quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gelukkig zijn er geen kinderen in het spel.
Dat vind ik dus ook. Hier wordt allemaal maar gedaan dat het maar moet kunnen, maar het gaat niet over Jantje Smit of zo, maar een burgemeester. Snap sowieso niet dat hij in zo'n functie tijd heeft om elke dag uren te fitnessen, allerlei relaties er op na te houden en wat al niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat vind ik niet normaal voor een burgemeester ja.
Gaat meer om de app dan de foto lijkt mij. Sowieso heel naïef dat je denkt dat dit niet uitkomt als je erop staat anno 2013quote:
En niet echt objectief, het programma van zijn man, waarvan bekend is dat Albert Verlinde een flinke vinger in de pap heeft en bepaalt wat wel en wat niet uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat waardeloos trouwens dat hij bij Boulevard gaat zitten. Dat vind ik echt beneden het niveau van een burgemeester.
Dat is zijn privé-levenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef matthijst het volgende:
koning Willem op grindr in zn onderbroek, moet dat ook kunnen?
Onno stond niet in zijn onderbroek. Hij had gewoon een trainingsbroek aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef matthijst het volgende:
koning Willem op grindr in zn onderbroek, moet dat ook kunnen?
Ja en sinds wanneer ben je meteen één en dezelfde persoon als je partner?quote:
Willem welquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Onno stond niet in zijn onderbroek. Hij had gewoon een trainingsbroek aan.
Hij staat niet met zijn lul in zijn hand ofzo hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat het mij niet gaat om het vreemdgaan maar vooral dat hij op een openbare site staat met pikante foto's.
Sinds nooit. Hij doelt toch op de karma van Albert?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en sinds wanneer ben je meteen één en dezelfde persoon als je partner?
Wellicht had hij niet verwacht dat het zo enorm erg zou zijn als het 'uit zou komen'?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gaat meer om de app dan de foto lijkt mij. Sowieso heel naïef dat je denkt dat dit niet uitkomt als je erop staat anno 2013
Ok. Dan snap ik het niet, want Onno wordt hier vele malen harder 'gepakt' dan Albert.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sinds nooit. Hij doelt toch op de karma van Albert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |