TS krijgt probs op Fok als hij dat doetquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
TS, doe dat vooral niet. Dan kun je niet meer naast haar zitten, omdat ze dat niet wil. Bovendien komen er overal roddels en dat moet je niet willen
Dat laatste is natuurlijk de wiskunde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef superdrufus het volgende:
[..]
De meeste academische teksten zijn in het Engels. Het Engels is de lingua franca van de wetenschappelijke wereld.
Talen en wiskunde behoren beiden tot de logica.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:00 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk de wiskunde.
Maar ik zal zien wat ik morgen kan bereiken. Duim voor me.
Wat is dezequote:Op woensdag 18 december 2013 01:24 schreef Zaktabak het volgende:
Stiekem, wanneer ze naar voren bukt en de klas niet kijkt, zou je gewoon zachtjes haar puberborstjes moeten masseren terwijl je haar in haar nek kust. Met je rechterhand trek je subtiel aan haar riemlusje haar jeans naar beneden, terwijl je je blauwaderige yoghurtpomp in haar bloederige droge aarsje plant. Ondertussen verstik je haar met een terpentine doekje terwijl je eenogige broekpaling zich helemaal kapot heeft gepenetreerd door haar baarmoeder en ruw uitschiet door haar subtiele verticale glimlach aan de voorkant... Supergeyl.
quote:Op woensdag 18 december 2013 04:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er al gevraagd om pics? Zoniet, dan doe ik het nu bij deze.
lezen meneertjequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Morgen wil ik best een fotootje maken.
Mensen, TS is GEEN kloon van Erno-BE, mochten jullie dat denken.quote:
Wat boeit het hoe oud het meisje is? Sommigen zijn eerder volwassen dan anderen, ligt puur persoonlijk. Leeftijd is slechts een getal.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:14 schreef 123dudeguys het volgende:
op middelbare school zijn heel veel vrouwen dom. ze hebben vaak nog niet door wat hun marktwaarde is en dan kun je door slim te spelen aantal maanden hoger dan je werkelijke niveau daten. op die leeftijd zijn ze ook erg onzeker dus denken ze dat ze lelijker zijn dan ze werkelijk zijn.
gewoon proberen dus, je kan zomaar geluk hebben.
TS, geen foto's maken en publiceren, ze kan het doorkrijgen en dan mag je niet meer naast haar zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 04:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er al gevraagd om pics? Zoniet, dan doe ik het nu bij deze.
Dit negeren, TSquote:Op woensdag 18 december 2013 01:24 schreef Zaktabak het volgende:
Stiekem, wanneer ze naar voren bukt en de klas niet kijkt, zou je gewoon zachtjes haar puberborstjes moeten masseren terwijl je haar in haar nek kust. Met je rechterhand trek je subtiel aan haar riemlusje haar jeans naar beneden, terwijl je je blauwaderige yoghurtpomp in haar bloederige droge aarsje plant. Ondertussen verstik je haar met een terpentine doekje terwijl je eenogige broekpaling zich helemaal kapot heeft gepenetreerd door haar baarmoeder en ruw uitschiet door haar subtiele verticale glimlach aan de voorkant... Supergeyl.
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:24 schreef Zaktabak het volgende:
Eerste gedachte, helemaal omdat er niet eens een zelf geschoten foto bij zit.quote:
Oh... tja wie weet heeft ze ook wel een FOK!account.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef Erno-BE het volgende:
kan het doorkrijgen en dan mag je niet meer naast haar
Heb je met haar gepraat. Wat zijn haar hobbies, wat voor werk doet ze, ga ze veel uit?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:47 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Oh... tja wie weet heeft ze ook wel een FOK!account.
Hmm. Nou wens me succes. Over twintig minuten begint het
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef spierbal het volgende:
Ik herken me hierin, in het meisje dan. Ik word ook altijd doodgezwogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |