Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:33 schreef Barachem het volgende:
[..]
Draagt de meid in kwestie een bril dan?
Zal zal ze zich mij wel herinneren ja. Maar dat ga ik dus echt niet doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:35 schreef BalotelliFan het volgende:
Gewoon in de klas je broek uitdoen werkt vast
Misschien kan ik wel leraartje pesten. Dat zijn toch klootzakken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:36 schreef TwentyFourr het volgende:
Vraag of ze wat heeft te doen na tree/free uur
Wat een lelijk minderwaardig untermensch gedrocht dan.quote:
Ohja, daar vallen pubermeisjes inderdaad op. Dat is waar ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:37 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel leraartje pesten. Dat zijn toch klootzakken.
Maak ik nog wat indruk.
Morgen wil ik best een fotootje maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:39 schreef eight het volgende:
Best beschamend dat hier nog niemand om pics heeft gevraagd.
Mag ik dan die 2000 even van jou lenen dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Morgen even 2k cash mee en rustig gaan uittellen midden in de les zodat alleen zij het ziet. Vrouwen diggen dat man. Als ze dan vervolgens vraagt 'waar is dat voor' reageren met: ik wist niet hoeveel je kostte.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Morgen wil ik best een fotootje maken.
Eerst geld dan vrouwen mien jongquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Mag ik dan die 2000 even van jou lenen dan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Gewoon helpen met haar wiskunde huiswerk, dat zou ik doen, en ik play de smatjes als een eckte beta.
Ieg is ze blond, strak en grote tieten en dus veel kans op inkijk ook omdat ze vaak truitjes draagt.quote:
Inkijk is goed, gewoon vaak er in kijken, desnoods met je pink de inkijk vergroten, daar houden ze van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef DeHuig het volgende:
[..]
[..]
Ieg is ze blond, strak en grote tieten en dus veel kans op inkijk ook omdat ze vaak truitjes draagt.
Ik denk dat ik dan mijn kans verprutst heb.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Inkijk is goed, gewoon vaak er in kijken, desnoods met je pink de inkijk vergroten, daar houden ze van.
Yoh, volgens mij heb ik een van haar vakantiekiekjes gevonden:quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef DeHuig het volgende:
[..]
[..]
Ieg is ze blond, strak en grote tieten en dus veel kans op inkijk ook omdat ze vaak truitjes draagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
Pas als je een straatverbod hebt is het pas echt verprutst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:46 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan mijn kans verprutst heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |